Autor Tema: Audi A3 2.0TFSI 2010  (Pročitano 22959 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže lakii

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 334
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +6/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6 1.9 TDI Blumoušn
Audi A3 2.0TFSI 2010
« poslato: Maj 13, 2019, 01:03:10 posle podne »
Postovani,

Intresuje me misljenje nekog ko je imao ovaj auto(ili sa ovim motorom) ili Vaš neko ako je imao ili mišljenje majstora je dobrodošlo. :)

U pitanju je Audi A3 2.0TFSI 147kW(200KS) automatik quattro 2010god. Koliko sam cuo za taj motor je da troše npr. 5L ulja na 10K km, da imaju problema sa klipovima i lancem. Da li je to istina ne znam. Svaki savjet, sugestija su dobrodošli.

Zahvalan! :rolleyes:
« Poslednja izmena: Maj 13, 2019, 01:08:57 posle podne od strane lakii »

Van mreže Zuja

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 640
  • Age: 28
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A4 B7 2.0tfsi
Odg: Audi A3 2.0TFSI 2010
« Odgovor #1 poslato: Maj 19, 2019, 01:23:21 posle podne »
5L ulja na 10K km ? Ko ti to reko ? Moze , ali to vise ne mozes da nazoves motor.Sve u svemu nije to toliko los motor kao sto se prica , generalno je zahtevn za odrzavanje.A lanac nece da se cuje ako menjas ulje na 5,6K km , i ako cujes lanac pri paljenju nemoj da te brine jer moze da se desi da ga cujes i kad ga zamenis , amerikanci ga menjaju na 100K km i posle 5K km ga cuju ujutru pri paljenju eno ti youtube pun takvih klipova ako razumes engleski cuces i sam.
Audi A4 2.0Tfsi / 2005 / S line
Ex Audi A3 1.9Tdi /  1998 / 90ks
Ex Audi A6 2.5Tdi / V6

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: Audi A3 2.0TFSI 2010
« Odgovor #2 poslato: Maj 21, 2019, 09:25:23 pre podne »
Dobar je to motor, trosi ulje kao i vecina benzinaca otprilike 1-1.5 l ulja na 10000 km ako trosi vise onda nesto ne valja. Konstrukcija motora je takva, nije to nikakva fabricka greska. Ako se uzme odrzavan auto ti motori su pouzdani. Moj brat u svedskoj je presao preko 300000 km sa njim i prodao potpuno ispravan auto samo mora redovno ulje da se menja. Mislim da se lanac menja na 160000 km i uvek 1 bobina u gepeku.

Van mreže Zuja

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 640
  • Age: 28
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A4 B7 2.0tfsi
Audi A3 2.0TFSI 2010
« Odgovor #3 poslato: Maj 21, 2019, 02:00:16 posle podne »
Trosi vise ulja na 10 000 km  i ako je sve uredu.Ali sve zavisi od voznje
Audi A4 2.0Tfsi / 2005 / S line
Ex Audi A3 1.9Tdi /  1998 / 90ks
Ex Audi A6 2.5Tdi / V6

Van mreže lakii

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 334
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +6/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6 1.9 TDI Blumoušn
Odg: Audi A3 2.0TFSI 2010
« Odgovor #4 poslato: Maj 21, 2019, 09:17:25 posle podne »
E to sam cuo od majstora i par ljudi odje u PG, mada sam od nekolicine cuo isto to sto i vi kazete. Hvala vam!

Van mreže Zuja

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 640
  • Age: 28
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +8/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: A4 B7 2.0tfsi
Odg: Audi A3 2.0TFSI 2010
« Odgovor #5 poslato: Maj 21, 2019, 11:18:33 posle podne »
Ali tako je namenski napravljen zbog potrosnje goriva , zbog toga trosi ulje inace dobar je to motor ja ga vozim.
Audi A4 2.0Tfsi / 2005 / S line
Ex Audi A3 1.9Tdi /  1998 / 90ks
Ex Audi A6 2.5Tdi / V6