Autor Tema: Noviteti  (Pročitano 125145 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Zrnojed

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #160 poslato: Septembar 21, 2012, 12:11:09 pre podne »
Nakon Pola, Golfa i Tourana i Volkswagen Caddy dobio je svoju Cross verziju. Novi model je baziran na prošlogodišnjem Caddyu Edition 30, a opremljen je uobičajenim dodacima koji doprinose robusnijem izgledu.
Model će se nuditi u varijanti sa 5 i 7 sjedišta, a kupcima će biti na raspolaganju kompletna paleta Caddy motora, uključujući TDI, TSI i LPG varijante, snage od 85 do 168 KS





Tu su plastični štitnici na donjem dijelu branika, bočni pragov i blatobrani.


Ostale izmjene uključuju zatamnjena stakla,  17- inčne aluminijske felne i krovne nosače srebrne boje.

Model će se nuditi u varijanti sa 5 i 7 sjedišta, a kupcima će biti na raspolaganju kompletna paleta Caddy motora, uključujući TDI, TSI i LPG varijante, snage od 85 do



Početak prodaje očekuje se početkom 2013. godine.
« Poslednja izmena: Februar 23, 2013, 07:28:26 posle podne od strane Zrnojed »

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Noviteti
« Odgovor #161 poslato: Januar 07, 2013, 02:49:08 posle podne »
Svedjani uradili u svojoj fabrici VW vozila Touareg na gusenicama...   i nazvali ga  Snowareg.
                  http://vwts.ru/
http://ruauto99.ru/wp-content/uploads/2012/12/snowareg-500x374.jpg
« Poslednja izmena: Januar 07, 2013, 02:53:15 posle podne od strane Boban-Rus »
Boban-Rus

Zrnojed

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #162 poslato: Januar 13, 2013, 01:32:36 posle podne »




Volkswagen je potvrdio da do 2015. godine ima u planu početi proizvodnju manjeg četvorovratnog Coupea koji će biti baziran na Golfu.

Golf CC, kako je već nazvan, će biti inspirisan Passatom CC, a predstavljaće cjenovno pristupačniju, kakvu- takvu alternativu Mercedesu CLA.


 
Na stajling automobila će naravno uticati novi Golf, ali vozilo će imati novu, jedinstvenu prednju masku kao i "karakterne" linije.

Opcije motora biće preuzete od Golfa, pa će uključivati 1. 4 litarsku turbo jedinicu od 120KS i 2, 0 litarski TDI agregat od 150KS.

U ponudi će se naći i GTI verzija sa 2, 0 litarskim TFSI- jem od 220KS.

 
« Poslednja izmena: Februar 23, 2013, 07:22:48 posle podne od strane Zrnojed »

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20533
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #163 poslato: Februar 23, 2013, 07:12:36 posle podne »

Predstavljen Volkswagen Golf GTD   
Autor: Miroslav Lukić      

Volkswagen je proširio porodicu sedme generacije Golfa sportski orijentisanom verzijom Golf GTD, najavljujući njegovo premijerno izlaganje na Sajmu automobila u Ženevi početkom marta.

Poput svih Golfova nove generacije, i GTD je postavljen na univerzalnu platformu MQB, koja omogućava ugradnju snažnijih motora i donosi više prostora nego u modelima prethodnih generacija, uz poboljšanju ekonomičnost i manju težinu.



U Golf GTD ugrađen je novi EA288 TDI turbodizelski agregat koji proizvodi 184KS i 380Nm. Dvolitarski motor isporučuje maksimalni obrtni momenat već pri 1750 obrataja. Radi poređenja, Golf GTD šeste generacije imao je 168KS i 350Nm.
Kupci će moći da biraju šestostepeni manuelni ili šestostepeni DSG menjač sa dvostrukim kvačilom. Volkswagen navodi da je deklarisana potrošnja za varijantu sa manuelnim menjačem 5 litara na 100km i 109g/km CO2. Automobil ubrazava od 0-100km/h oko 7,5 sekundi i dostiže maksimalnih 230km/h.
Golf GTD ima neke dizajnerske detalje preuzete sa modela GTI, uključujući sportski stilizovanu karoseriju, naplatke od 17 inča, spušteno ogibljenje, hromirane cevi izduvnog sistema, spojler i difuzor na zadnjem kraju.



Kabina je takođe dobila sportski tretman, sa sportskim upravljačem i metalnim papučicama. Među ostalim standardnim delovima opreme su ambijentalno osvetljenje, automatski klima-uređaj, asistencija pri parkiranju i info-zabavni sistem sa ekranom osetljivim na dodir.
Prodaja novog Golfa GTD u Evropi počinje na leto.


Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20533
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #164 poslato: Februar 23, 2013, 07:13:53 posle podne »
Audi A3 e-tron   
Autor: Miroslav Lukić      



Audi je objavio prve slike novog plag-in benzinsko-električnog hibridnog modela A3 e-tron uoči premijere na automobilskom sajmu u Ženevi početkom marta. Novi automobil je najnoviji dodatak seriji e-tron, koja je bazirana na postojećim modelima sa dodatim hibridnim ili potpuno električnim pogonom po ceni koja je konkurentna modelima sa automobilima na benzin, dizel ili plin.



Do sada su razvijene e-tron verzije modela A1 i sportskog R8, ali ovaj drugi neće ići u serijsku proizvodnju. Planovi za A3 e-tron su mnogo pozitivniji, pa Audi navodi da je reč o "realnom pogledu u budućnost" i da će ovaj automobil imati "presudnu ulogu u strategiji ove marke".


Srce pogonskog sklopa je Volkswagenov novi 1,4 litarski četvorocilindrični motor EA211 sa direktnim ubrizgavanjem, koji ispručuje 150KS i deluje u saradnji sa električnim motorom postavljenim u prednjem delu nove šestostepene menjačke kutije sa dvostrukim kvačilom. Elektro-motor proizvodi 75kW, pa je ukupna snaga pogonskog sistema 204KS. Oba motora zajedno isporučuju maksimalni obrtni momenat od 350Nm.



Novi pogonskli sklop može da funkcioniše na tri načina - samo u benzinskom, električnom i hibridnom modu. Audi još nije objavio detalje o baterijskom paketu, vremenu punjenja i težini automobila, ali je najavljeno ubrzanje od 0-100km/h za 7,6 sekundi i maksimalna brzina od 222km/h.



Ako radi samo na struju, novi Audi ima maksimalnu brzinu od 130km/h i može da pređe 60km. Deklarisana kombinovana potrošnja je 1,5 litara na 100km i 35g/km CO2. Očekuje se da će A3 e-tron biti spreman za serijsku proizvodnju krajem 2014. godine.

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20533
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #165 poslato: Februar 23, 2013, 07:15:31 posle podne »
Volkswagen XL1 potvrđen za Ženevu   
Autor: Miroslav Lukić      



Volkswagen je pripremio proizvodnu verziju modela XL1 za Sajam automobila u Ženevi. Reč je o radikalnom automobilu koji je najavljen pre šest godina kao vozilo koje će moći da pređe 100km sa jednim litrom goriva, a konačan rezultat je još bolji. Deklarisana potrošnja završenog modela XL1 je oko 0,9 litara goriva na 100km.
 
Automobil je ranije prikazan u konceptualnoj formi, potom snimljen na testovima, a proizvodna verzija izgleda jednako futuristički kao pripremne varijante. Sve linije karoserije su funkcionalne, što je rezultovalo aerodinamičnim otporom od samo 0,186. Tome doprinosi odsustvo bočnih retrovizora (koriste se kamere za pogled unazad). Ostali upadljivi detalji su zaobljena LED prednja svetla, vrata koja se otvaraju vertikalno i pokrivači točkova.

 
Maloj potrošnji doprinosi težina od samo 795kg kao i nisko težište, što, u kombinaciji sa niskim koeficijentom vazdušnog otpora znači da je za održavanje konstantne brzine od 100km/h na putu potrebno samo 8,3KS.


 
Snagu isporučuje napredni dizelsko-električni hibridni sistem, koji čine 0,8 litarski dvocilindrični dizelski agregat i elektro-motor, povezani sa sedmostepenim DSG menjačem sa dvostrukim kvačilom. Dizelski motor isporučuje 47KS, a električni 26KS, pa je ukupna snaga sistema oko 73KS.
Volkswagen tvrdi da XL1 ubrzava od 0-100km/h za 12,7 sekundi i dostiže maksimalnu brzinu od 160km/h, što nisu loši rezultati za najekonomičniji automobil na svetu. Automobil za pogon može da koristi samo dizelski ili električni motor, odnosno da kombinuje oba. Sa električnom energijom iz litijum-jonskih baterija moguće je preći 50km, što je bolje od 35km, koliki je bio domet koncepta.

 
Sa napunjenim baterijama i punim rezervoarom goriva zapremine 10 litara, XL1 može da pređe oko 480 kilometara. Automobil je dugačak 3,8 metara i širok 1,66 metara, što znači da je nešto manji od VW Pola.
XL1 ima monokok od karbonskih vlakana, sa aluminijumskim prednjim delom. Karoserija je napravljena od plastike ojačane karbonskim vlakanima i debela je samo 1,2mm, a zbog uštede u težini vetrobran je debljine 3,2mm. Baterije su smeštene u prednji deo automobila i dopunjuju se kada automobil koči ili održava konstantnu brzinu. U kabini se nalaze dva sedišta i uobičajena oprema iz standardnih automobila.



Volkswagen nije objavio koliko traje punjenje baterija, niti kolika će biti cena ovog automobila. Nije poznato ni na kojim tržištima će ovaj neobični automobil biti ponuđen, a više informacije biće poznato na Sajmu automobila u Ženevi. Proizvodnja XL1 trebalo bi da počne u nemačkom Osnabruku tokom ove godine. U početnoj seriji biće napravjeno samo 50 primeraka, a VW planira povećanje proizvodnje u slučaju dovoljnog interesovanja.
« Poslednja izmena: April 04, 2013, 11:41:47 posle podne od strane DêvîL »

Zrnojed

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #166 poslato: Februar 23, 2013, 07:40:50 posle podne »
Nema slika Devile

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Noviteti
« Odgovor #167 poslato: Februar 23, 2013, 11:45:59 posle podne »
potvrdjujem

i zivo me zanima koliko ce da drapnu za taj XL1 ... racunam da ce biti jeftinije da vozis polovan w12, nego ovaj da kupis i da ti trosi 0.9l
lollol

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20533
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #168 poslato: April 04, 2013, 01:37:47 posle podne »
"Sedmica" osvojila novinare širom sveta
Novi "golf" ne prestaje da osvaja nagrade i tržište širom sveta. "Folksvagenov" četvortočkaš sedme generacije proglašen je za najbolji automobil godine na međunarodnom salonu automobila u Njujorku.



Ovaj lepotan je u finalu pobedio konkurente "porše bokser", "porše kajman", "mercedes A klase", "tojotu GT86" i "subaru BRZ".
Odluku je doneo žiri sastavljen od 66 novinara iz 23 zemlje sveta, koji prate automobilsku industriju. Oni su birali između automobila koji su se proizvodili i prodavali 2012. godine na najmanje dva kontinenta.
"Folksvagenov golf", jedan od najpopularnijih hečbekova u svetu, predstavljen je na pariskom salonu automobila u septembru prošle godine. Na evropskom tržištu je u prodaji, a na američko će ući u drugom tromesečju 2014. godine. Ima idealne dimenzije prostran je, praktičan i komforan.
"Sedmica" ima i svež progresivan dizajn, novu liniju motora, a pored toga impresivan skup tehničkih karakteristika i sistema bezbednosti. Predsednik upravnog odbora "Folksvagena" Martin Vinterkorn rekao je, primajući nagradu, da "golf" nastavlja da postavlja nove standarde u automobilskoj industriji, uključujući i produktivnost i ekološke zahteve i najavio da će uskoro predstaviti "golfa" s hibridnim i u potpunosti električnim motorima.

Zvanje najboljeg sportskog automobila 2013. godine podelili su "porše bokser" i "porše kajman". "Tesla", model S, proglašen je najboljim ekološkim automobilom, a najbolji dizajn imao je "jaguar F-tip".

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20533
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #169 poslato: April 04, 2013, 11:38:40 posle podne »
2013 Porsche Panamera

Porše će novu, drugu, generaciju Panamere zvanično predstaviti na Sajmu automobila u Šangaju, koji počinje 21.4. Ono što je značajno za novu generaciju je da će se u ponudi naći i hibridno pogonjeni model.

Nova generacija zadržava koncept zasebnih fotelja na zadnjoj klupi će biti zadržan i sa novom generacijom, a u ponudu će biti uvedena još dva Executive modela sa 15 cm dužim međuosovinskim rastojanjem - Panamera Turbo Executive i Panamera 4S Executive. Executive modeli pored povećanog komfora i vazdušnog ogibljenja podešenog za dodatnu udobnost nude i veoma bogatu opremu.



Novi pogonski agregat koji zamenjuje 4,8 litarski V8, u skladu sa industrijskim tendencijama smanjenja zapremine, je zamenjen V6 biturbo agregatom koji nudi 18% manju potrošnju kao i 20KS/20Nm više. Naravno, turbo punjači garantuju daleko povoljniju krivu obrtnog momenta u odnosu na onu koju je imao atmosferski V8.
Kupcima Panamera modela su na raspolaganju sedmostepeni PDK, dok modeli sa dizel i hibridnim pogonom koriste osmostepeni Tiptronic S menjač.

 


Spoljašnjost novog modela je značajno unapređena, tako da su pored aerodinaimčkih unapređenja vidna i estetska. Veći usisnici za vazduh na prednjem delu doprinose povećanoj agresivnosti vozila. Nova su prednja i zadnja svetlosna grupa, a kod novog modela je moguće poručiti prednju LED svetlosnu grupu. U standardnoj opremi se nalaze zadnja LED, dnevna LED i bi-xenon svetla.


 
Nova Panamera će se naći na tržištima od jula 2013, a cene startuju od 81.849€ za dizel, odnosno od 83.277 za benzinski bazni model. Turbo Executive je najskuplji model u ponudi sa cenom od 164.364€. Cene su za nemačko tržište sa uračunatim porezom.
Za početak 2014. godine najavljuje se nova generacija dizel agregata sa 300 KS, koja će pored boljih performansi nuditi i bolju ekonomičnost.

Zrnojed

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #170 poslato: April 04, 2013, 11:58:39 posle podne »
Opet nou pikčrs?

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20533
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #171 poslato: April 05, 2013, 04:57:53 posle podne »
rade linkovi al nece da prikaze sliku... evo ovako  biggrin











Zrnojed

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #172 poslato: April 05, 2013, 05:47:15 posle podne »
E toooo ... wub

Zrnojed

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #173 poslato: April 25, 2013, 12:03:39 pre podne »
Volkswagen-ov kompaktni SUV pod nazivom Taigun, baziran na platformi Pola, uskoro bi trebao da se nađe u evropskim prodajnim salonima







Prema riječima VW-ovog šefa dizajnera, Klausa Bišofa, Volkswagen-ov kompaktni SUV pod nazivom Taigun, baziran na platformi Pola, uskoro bi trebao da se nađe u evropskim prodajnim salonima. Volkswagen-ov SUV koji je u Brazilu kao koncept predstavljen prošle godine uskoro će stići na evropska i ostala tržišta, jer gospodin Bišof smatra da je besmisleno prodavati ga isključivo u Južnoj Americi.
Taigun je 81 milimetar viši i 83 milimetra širi od modela Up!, a međuosovinsko rastojanje duže je za 50 milimetara.



Očekuje se da će ga pokretati isti trocilindarski benzinski motor koji pokreće Volkswagen-ov novi gradski automobil UP!. Pored njega, očekuje se i 1000 ccm trocilindarska turbo verzija sa direktnim ubrizgavanjem koja je prikazana uz model Up! GT Concept

Motor razvija 109 KS i 162 Nm obrtnog momenta.




Pored nove generacije Tiguana i novog Touarega koji bi trebao da se pojavi na tržištu 2015. godine, Volkswagen za narednu godinu planira predstavljanje i novog crossovera baziranog na platformi Pola koji će biti pozicioniran jedan stepenik ispod Tiguana

« Poslednja izmena: April 25, 2013, 12:06:44 pre podne od strane Zrnojed »

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Noviteti
« Odgovor #174 poslato: April 25, 2013, 12:07:31 pre podne »
u principu ne volim dzipove, ali ovo mi se jako svidja.. na drugu stranu mogli su ime drugo da stave, tuareg,touran,tiguan,taigan .. lollol
lollol

Zrnojed

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #175 poslato: April 25, 2013, 12:09:55 pre podne »
Znaš i sam da VW ne mijenja radikalno ništa,vjerovatno zbog toga i TAIGUN...

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Noviteti
« Odgovor #176 poslato: Septembar 25, 2013, 11:04:26 posle podne »
Uskoro VW sprema novog Phaetona.......         http://auto.mail.ru/article.html?id=43631
Boban-Rus

Zrnojed

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #177 poslato: Septembar 25, 2013, 11:23:31 posle podne »
Ja sam mislio da će da batale Phaetona,pošto imaju CC-a... :huh:

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20533
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: Noviteti
« Odgovor #178 poslato: Septembar 26, 2013, 08:30:28 posle podne »
Volkswagen sprema novi V6 motor

Volkswagen sprema novi V6 motor
Ako je verovati informacijama koje stižu iz Nemačke, tačnije iz Volfsburga, Volkswagen radi na novom V6 benzinskom motoru sa direktnim ubrizgavanjem.
 
Kako prenosi internet portal "Autovik", pomenuti agregat se razvija u Volkswagenovom inžinjerskom centru u Braunšvajgu, a čitav proces nadzire novi direktor sektora za razvoj novih motora, Fric Ajhler. Ajhler je prethodno radio za Mercedes AMG i zaslužan je za razvoj aktuelne generacije AMG-ovih agregata.
 
Novi VR6 motor je zapremine 3,0 litara, a dva reda ventila su postavljena pod uglom od 15 stepeni, čime su omogućene što kompaktnije dimenzije. Još jedan razlog je činjenica da je jedinica transversno postavljena.
 
Međutim, za razliku od prethodne generacije VR6 agregata (koji su postavljeni na Golfu R32, Passatu R36 i CC R6), novi će imati dva turbo kompresora.
 

 
Upravo takva jedinica je zamišljena pod haubom Volkswagenovog Design Vision GTI koncepta, predstavljenog na ovogodišnjem skupu VW Grupe u austrijskom Verterziju. Konceptualna verzija agregata donela je 496 KS i 560 Nm obrtnog momenta.
 
Ipak, proizvodna verzija će biti nešto slabija i imaće između 340 i 450 KS. To je znatno više od najsnažnije verzije originalnog VR6 sa Passata R36, zapremine 3600 kubika i snage 295 konja.
 
Novi agregat će se naći na budućim Volkswagenovim modelima, uključujući narednu generaciju Passata, CC-a, Scirocca, kao i na proizvodnoj verziji CrossBlue koncepta.


Zrnojed

  • Gost
Odg: Noviteti
« Odgovor #179 poslato: Septembar 26, 2013, 09:31:21 posle podne »
Biće driving drive