Autor Tema: Golf 2 GTI  (Pročitano 67212 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže zola99

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 25
  • Lokacija: Ivanjica
  • Karma: +39/-25
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #160 poslato: Novembar 28, 2017, 10:16:44 pre podne »
Pogledaj rasporede pinova na prekidacima. Obelezeno je sve
Mora raditi, treba da je kao na Racinoj slici


Sent from my iPhone using Tapatalk
:+ djete drago tebi se jeftinije bilo drogirat ka vecina iz tvoje generacije

Van mreže Staco8v

  • VW Početnik
  • Poruke: 122
  • Age: 27
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +7/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTI
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #161 poslato: Decembar 10, 2017, 08:34:02 posle podne »
E drugari, dal neko zna sto mi ne pokazuje potrosnju  thumbdown
Spojio sam isto kao sto je spajano na gti i ne radi

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #162 poslato: Decembar 10, 2017, 11:09:53 posle podne »
Taj sistem potrošnje goriva nije kompatibilan sa 1.8T, čak ni na originalu nije baš precizan. Na 1.8T signal za potrošnju i ostale parametre imaš na K-liniji sa ECU.
Da bi ih prikazao na MK2 satu mora da se pravi dodatna elektronika i da se prespoji na LCD displej od MK2 sata. Jednostavnije i je da povežeš neki OBD2 bluetooth i instaliraš Torque na Android telefon ili tablet.

Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže nebojsaGtd

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 863
  • Lokacija: Bijeljina Republika Srpska
  • Karma: +20/-4
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #163 poslato: Decembar 10, 2017, 11:25:23 posle podne »
Raco jedno pitanje Prile izvini za off
 Da li ovaj torque se moze spojiti i na obd1. Odosno da li I obd1 ima funkcije kao i obd2
Corrado vr6 3.2 FSI
Golf 2 gti TDI soon
Corrado 1.8T g60 soon

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #164 poslato: Decembar 10, 2017, 11:43:08 posle podne »
Ne može na OBD 1 ova aplikacija. OBD 2 je standardizovan među proizvođačima automobila. Za OBD 1 moraš tražiti aplikaciju koja je pravljena za VW OBD1. Ima ALDLdroid, ali je za GM OBD1.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Staco8v

  • VW Početnik
  • Poruke: 122
  • Age: 27
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +7/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTI
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #165 poslato: Decembar 10, 2017, 11:50:14 posle podne »
Tako ce mu i biti, al opet moram obrtaje rijesiti, raca znas li ti napraviti onaj adapter?

Sent from my F3111 using Tapatalk


Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #166 poslato: Decembar 11, 2017, 01:10:59 posle podne »
Može na razne načine da se napravi.

Obrtaju na MK2 su dva pulsa po obrtaju (ako se dobro sećam, proveriću) na 12V. Dole na slici sam puštao pulsiranje na 3.3V i onda je pomoću običnog tranzistora povećano na 12V i obrtaji rade perfektno.





Na MK3 i MK4 signal za obrtaje je 5V ali nisma siguran za pulsiranje, tj koliko pulsa za RPM. Ukoliko je isti broj pulseva kao na MK2 onda može da se napravi jeftino konverter od tranzistora i još par komponenti čisto radi zaštite.

Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže zola99

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 25
  • Lokacija: Ivanjica
  • Karma: +39/-25
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #167 poslato: Decembar 12, 2017, 05:12:48 posle podne »
Ljudi obrtaji moraju raditi ovako!
Siguran sam jer su 2 momka vec ovako povezala Digifiz na 1.8T
Kad radi na digifizu mora i na obicnom satu, jer svakako koriste isti signal i Digifiz i analogni

Nadji datasheet ECU-a i izvedi zicu spoj na signal i sa toga preko 2.2K orpornika na masu
:+ djete drago tebi se jeftinije bilo drogirat ka vecina iz tvoje generacije

Van mreže Staco8v

  • VW Početnik
  • Poruke: 122
  • Age: 27
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +7/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTI
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #168 poslato: Decembar 12, 2017, 09:29:02 posle podne »
Raca imas li shema kakvih da ja to zbuckam nekako  biggrin
Zola spajao sam tako i ne radi, probavao sam 100 puta i provjeravao da li je tacna zica i ne radi   :(

Van mreže zola99

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 25
  • Lokacija: Ivanjica
  • Karma: +39/-25
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #169 poslato: Decembar 12, 2017, 10:51:12 posle podne »
Uzmi drugu tablu probaj. Desi se da se pogresnim spajanjem sjebe obrtomer


Sent from my iPhone using Tapatalk
:+ djete drago tebi se jeftinije bilo drogirat ka vecina iz tvoje generacije

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #170 poslato: Decembar 12, 2017, 11:08:17 posle podne »
Ne može ovako da radi, a ne bi trebalo ni da kvari obrtomer.
Ako se već zezaš, propusti signal za RPM kroz tranzistor sa 12V na MK2 obrtomer, pa vidi mrda li kazaljka.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže zola99

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 25
  • Lokacija: Ivanjica
  • Karma: +39/-25
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #171 poslato: Decembar 13, 2017, 07:45:06 pre podne »
Ljudi ja sam LedMasteru poslao ovu semu, ovako je povezao obrtaje sa 1.8T Marku Balovic na auto. Rade bez problema, Aleksandar iz bg je isto povezao ovako
U pitanju su bili AGU motori


Sent from my iPhone using Tapatalk
:+ djete drago tebi se jeftinije bilo drogirat ka vecina iz tvoje generacije

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #172 poslato: Decembar 13, 2017, 07:59:44 pre podne »
Na digifiz ili obican sat?
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže zola99

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1144
  • Age: 25
  • Lokacija: Ivanjica
  • Karma: +39/-25
  • Pol: Muškarac
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #173 poslato: Decembar 13, 2017, 11:39:20 pre podne »
Digifiz oba slucaja.
Ali isti signal koriste i digifiz i obican sat.
Evo ja sam umesto obicnog sata ugradio 3-4 digifiza svugde radi.
Isto tako i kada sam skidao Digifize i stavljao obicne table radilo je. Poslusaj me probaj drugu ispravnu tablu


Sent from my iPhone using Tapatalk
:+ djete drago tebi se jeftinije bilo drogirat ka vecina iz tvoje generacije

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #174 poslato: Decembar 13, 2017, 12:48:20 posle podne »
Ista je instalacija ali nije isti kabl za signal. Signal za digifiz ide sa komutatora (tci-h) sa pin 7 i to je isti signal kao na novijim automobilima. Ovaj otpornik na tvojoj šemi gore je pull-up resistor i mora da stoji tu da bi "povukao" signal da Digifiz može da ga detektuje, nema nikakvu ulogu kod konvertovanja signala.



ovo bi možda moglo da radi, trebalo bi da simulira RPM signal kao sa jedne bobine.
« Poslednja izmena: Decembar 13, 2017, 01:11:00 posle podne od strane raca1 »
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Staco8v

  • VW Početnik
  • Poruke: 122
  • Age: 27
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +7/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTI
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #175 poslato: Decembar 13, 2017, 06:00:34 posle podne »
@Raca da probam samo plus od 12v da spojim na kabal od rpm i tako da probam?
Ehh kad bi ja sta kontao kod ove sheme  :9
2 plusa sa bombina preko otpornika da idu na kabal od rpm na dvici ?  angry2

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #176 poslato: Decembar 13, 2017, 07:03:26 posle podne »
Nađi nekog električara sa osnovnim znanjem, ništa više da ti pomogne oko struje. Nemoj da eksperimentišeš, posebno ako ne razumeš, možeš samo štetu da napraviš. A i ja sam napisao možda i trebalo bi, a šta ako ne? Ima načina da se sve lepo ispita i proveri jer može i da zadimi. Polako, naći će se rešenje
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #177 poslato: Decembar 14, 2017, 01:03:14 posle podne »
Nađi nekog električara da ti ovo poveže, mislim da će raditi. Konvertuje 5V SquareWave na 12V -VE.

Izlaz na T80 konektoru za RPM je pin 6, možeš da proveriš tako što ćeš povezati taj pin i napon na neku MK4 ili MK3 tablu od benzinca.
Kad proveriš pin poveži ga sa obrtometrom preko ovog adaptera (Megasquirt adapter za -VE obrtometre).



1K otpornik 1KOhm
2N5551 je NPN tranzistor
+12 ignition je struja sa kontakt brave
 0V masa na autu
relay coil je namotaj i imaš ih usvakom releju pa može da se iskoristi za probu (mislim da bi radilo i bez namotaja, ali bolje stavi. kod mene je radilo bez namotaja ali na stolu, ne u autu).

Probaj pa javi da li radi. Da dodam da ovi delovi koštaju 0,1€.
« Poslednja izmena: Decembar 14, 2017, 01:24:15 posle podne od strane raca1 »
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže Staco8v

  • VW Početnik
  • Poruke: 122
  • Age: 27
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +7/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTI
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #178 poslato: Decembar 14, 2017, 09:50:46 posle podne »
morat cu naci nekog elektricara da mi to spoji, ne treba mi da se zadimi

Van mreže Staco8v

  • VW Početnik
  • Poruke: 122
  • Age: 27
  • Lokacija: Bijeljina
  • Karma: +7/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 GTI
Odg: Golf 2 GTI
« Odgovor #179 poslato: Decembar 22, 2017, 06:35:26 posle podne »


2N5551 tranzistor ima 3 zice, gdje tacno iduuu  angry2