Krenimo od početka, auto je kupljen nov 1992., okrenuo je 300000 pa se sat vratio na 0, trenutno je na 220 tkm, znači 520 tkm bez otvaranja motora
Dakle 1.8 66kw, stvarno nepoderivo đubre. Od opreme je imao osnovno, volan i 4 kotača. Naknadno su ubačeni prednji podizači prozora(talijanske proizvodnje, navodno neka dodatna oprema pošto imaju VW žig), električni i grijani retrovizori, klima,...
Ovo je bilo '98 ili '99, ne sjećam se točno ali u vrijeme kada su se kod nas pojavili digitalni fotoaparati haha
Onda je krenulo prvo sa zatamnjivanjem farova, 5min se peku u pećnici na 100C, onda ih vadiš van s golim rukama pa ti jedan padne na pod i razbije se staklo.
Pa smo složili masku bez znaka, to je kratko trajalo jer je pucala stalno.
U to vrijeme su se složili komplet pragovi i rubnjaci od GT modela, kupljeni bilstein amortizeri i eibach opruge 60/40, zatamnjene prednje žmige, katadiopteri i maglenke od jubi golfa i za kraj 'grudnjak'.
Dalje na spisku su bile komplet kočnice 280mm od golfa g60, rukavci, glavčine, čeljusti, nosači, diskovi i pločice, veći kočioni bubanj. Recaro sicevi iz golfa 3, zadnje zatamnjene lampe.
Onda sam na ebayu našao module za US pozicije, pospajao i sve je radilo super dok nisam skužio da se jako griju i da su otopili plastiku na farovima
Naručio sam drugu, bolju verziju te ih počeo sam proizvoditi, a VAG ekipa je poludjela za njima pa sad radim 3-4 seta tjedno i šaljem po cijeloj Europi.
Također sam sa golfa amerikanca uzeo side markere zajedno s komadom branika i zavario sve na svoj branik.
A kad ti je dosadno onda izmišljaš šta bi radio...složio sam da mi na satu svijetle neke stvari, upaljena svjetla, prednja/zadnja maglenka i rezerva.
Pločica klime je zamijenjena onom od Thermotronica, izgleda lijepše radi ovih oznaka temperature.
Za osvjetljenje sam iskoristio smd ledicu, iskreno neznam gdje se može kupiti, ja sam je uzeo preko oglasnika.
Također sam složio svjetlo oko upaljača i u pepeljari bijelo da razbije zelenu monotoniju.
Najnovije što sam napravio su kazaljke brzinomjera od golfa 4 u crvenoj boji i bijelo osvjetljenje satova. Ostatak unutrašnjosti je u zelenoj boji kao i original.
To je to za sada, post je dug ali nadam se da je zanimljiv