Autor Tema: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .  (Pročitano 273258 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 20
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #80 poslato: Septembar 21, 2013, 10:20:23 posle podne »
Ovo mora da je ozbiljna kuca, vidis da cipuje i automobile od 30,40,5000 eura  lollol lollol
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"

Zrnojed

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #81 poslato: Septembar 21, 2013, 10:21:49 posle podne »
A i sajt im je dosta ozbiljan ;)

Van mreže Joca

  • _______ x X x _______
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5393
  • Age: 44
  • Lokacija: Kladovo
  • Karma: +135/-30
  • Pol: Muškarac
  • Only TDI Power
  • Auto: Black Elegance ;)
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #82 poslato: Septembar 21, 2013, 10:37:18 posle podne »
http://safe-chip.com/vw-passat-1-9-tdi-105ks.html

evo price...    :21

Ovo je jedan od mojih radova sa kojim ću se svakako dugo ponositi. Razlog za ponos je to što su rezultati merenja pokazali više od očekivanog a pritom su eliminisani svi problemi koje je vlasnik imao sa prethodnim remapom. Vlasnik je ovaj auto već čipovao a onda kad su počeli da se javljaju problemi pokušao je da u servisu to sredi...   blabla
U vožnji je isto tako neverovatno dimio iako se radi o relativno novom motoru koji nije prešao ni 150 hiljada kilometara. Na kraju vlasnik je posumnjao u chip tuning...   blabla

Passat-105ks-remap by xxxchiptuning bgd

Passat-105ks-remap by xxxchiptuning bgd
 

remap by safe-chip.com


remap by safe-chip.com


meni je isto...   :40

prvi snimak sa vecim dodavanjem gasa, a drugi sa manjem... 
« Poslednja izmena: Septembar 21, 2013, 10:39:25 posle podne od strane joca TDI »

Van mreže lakiar1

  • VW Početnik
  • Poruke: 101
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 syncro, golf 4 tdi
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #83 poslato: Septembar 24, 2013, 08:02:00 posle podne »
Ovih dana sam se malo zaludeo chipovanjem i trazio sam firme koje to rade. Nasao sam neke preporuke ovde na forumu i oni traze po 250e i hvale se da je to profesionalno cipovanje. Pre neki dan vidim reklamu ovde u gradu za firmu koja se bavi dijagnostikom, cipovanjem i ostalo... i malopre pozovem kaze covek rade za 60e, vec jedanaest godina se bave cipovanjem i vidim da ih svi hvale i oni koju su cipovali pre 15 dana i oni koji su cipovali pre 4-5 godina. Kaze cena je toliko manja od konkurencije zato sto oni imaju svoj softver, a ovi konkurenti moraju da placaju mape drugim firmama. Sad mi treba savet da li da radim kod ovih ljudi chipovanje, da li je moguce da je ovako jeftino a stvarno dobro?  :30 :30 :30
« Poslednja izmena: Septembar 24, 2013, 08:05:01 posle podne od strane Modus »

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #84 poslato: Septembar 24, 2013, 08:05:48 posle podne »
Boban-Rus

Van mreže lakiar1

  • VW Početnik
  • Poruke: 101
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 syncro, golf 4 tdi
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #85 poslato: Septembar 24, 2013, 08:09:48 posle podne »
znam da ima, ali sam ovde na forumu nasao pre da ti, sto rade tako jeftino, rade sa nekim kineskim mapama pa sad ne znam sta da mislim :)

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #86 poslato: Septembar 24, 2013, 08:50:24 posle podne »
Svaki motor konstruisan u fabrici je testiran na radnom stolu,testira se njegova izdrzljivost i granica pucanja motora.U masinstvu postoji izraz STEPEN SIGURNOSTI,svaki motor posle testiranja se fabricki blokira sa konjazom tako sto se umanjuje konjaza za vrednost STEPENA SIGURNOSTI koji je u proseku do 10% od snage motora.Tako fabrike postizu kvalitet i dugotrajnost motora,CIPOVANJE FABRICKOG motora je uklanjanje malih prepreka iz fabricke mape u Epromu,takoreci oslobadjanje motora na punu konjazu.Ako je motor 100ks moze imati u proseku do 10% vise konja sa novom mapom.Kod Atmosferskog benzinca to nije problematika koliko je je kod TD ili Turbo Benzin motora.Naj laksi motori za doradu mape su Turbo dizeli sa Varijabilnom geometrijom lopatica turbine.
Veoma lako se menja ugao gasova koji okrecu lopatice pa se samim tim menja i pritisak punjenja,kako je gore vec neko naveo,prvih mesec dana motor leti a onda se svi ucute kada im se razlete turbine,popucaju klipnjace,izgore klipovi itd.

Svaka cast momcima koji rade cipovanje i pozdravljam taj posao  po pitanju budzenih i prepravljanih motora,po pitanju serijskih motora to je mac sa dve ostrice,motore konstruisu citavi timovi inzenjera koji projektuju razne softvere  da bi motor radio optimalno i bio dugovecan.U svemu tome ispadose CIP TJUNERI pametniji od FABRIKA.Da se tako lako dize konjaza ljudi nebi pravili trkacke motore za WRC koji kostaju brdo para vec bi svi radili CIP TJUNING.

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #87 poslato: Septembar 24, 2013, 09:22:49 posle podne »
e da se fabrike vode samo stepenom sigurnosti ova prica bi bila na mjestu. Ima tu masu drugih faktora neki od njih opste poznati (razni marketniski trikovi, uporedjivanje sa konkurencijom, neki "izduvni" pravilnici, prilagodjavanje jednog te istog motora razlicitim trzistima itd), neki samo fabrici poznati ali uglavnom chipovanje kod covjeka koji zna sto radi je apsolutno OK i bezbjedno po motor.

Inace taj chip od 50-60e nzm sta da mislim, cudi me da ako su se bas pomucili da naprave svoje mape, u sta ne sumnjam, da ih prodaju po tako mizernim cijenama?Pa bas iz tog razloga bi trebale biti skuplje od ovih plagijata sto imaju jednu istu mapu za 10 TDI motora i jedino im je bitno jel 90 ili 110 konja a slovne oznake motora im nista ne kazu. Svuda su bas "radjene" mape i do duplo skuplje od "kupovnih", e sad mozda je Srbija izuzetak  biggrin 

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 20
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #88 poslato: Septembar 24, 2013, 09:46:35 posle podne »
Svaki motor konstruisan u fabrici je testiran na radnom stolu,testira se njegova izdrzljivost i granica pucanja motora.U masinstvu postoji izraz STEPEN SIGURNOSTI,svaki motor posle testiranja se fabricki blokira sa konjazom tako sto se umanjuje konjaza za vrednost STEPENA SIGURNOSTI koji je u proseku do 10% od snage motora.Tako fabrike postizu kvalitet i dugotrajnost motora,CIPOVANJE FABRICKOG motora je uklanjanje malih prepreka iz fabricke mape u Epromu,takoreci oslobadjanje motora na punu konjazu.Ako je motor 100ks moze imati u proseku do 10% vise konja sa novom mapom.Kod Atmosferskog benzinca to nije problematika koliko je je kod TD ili Turbo Benzin motora.Naj laksi motori za doradu mape su Turbo dizeli sa Varijabilnom geometrijom lopatica turbine.
Veoma lako se menja ugao gasova koji okrecu lopatice pa se samim tim menja i pritisak punjenja,kako je gore vec neko naveo,prvih mesec dana motor leti a onda se svi ucute kada im se razlete turbine,popucaju klipnjace,izgore klipovi itd.

Svaka cast momcima koji rade cipovanje i pozdravljam taj posao  po pitanju budzenih i prepravljanih motora,po pitanju serijskih motora to je mac sa dve ostrice,motore konstruisu citavi timovi inzenjera koji projektuju razne softvere  da bi motor radio optimalno i bio dugovecan.U svemu tome ispadose CIP TJUNERI pametniji od FABRIKA.Da se tako lako dize konjaza ljudi nebi pravili trkacke motore za WRC koji kostaju brdo para vec bi svi radili CIP TJUNING.

 blabla blabla blabla blabla blabla blabla
Mrzi me da pisem, li ako se vidimo na nekom skupu objasnicu ti oko cipovanja, i oko postenja fabrika.
Inace sve se vrti oko para..........
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"

Van mreže Muamer Škrijelj

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #89 poslato: Septembar 24, 2013, 09:59:10 posle podne »
Jel ima neko da je radio cip na pasata b6 170ks sa dsg menjacem? Dvoumim se dali da cipujem ili ne. Neki kazu da cu menjac zeznuti neki ne... Inace pre njega sam imao B5.5 pasata 130ks+cip, sa manuelnim menjacem... nisam imao nekakav problem a auto je isao ko lud... cipovao sam u revochipu.

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 20
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #90 poslato: Septembar 24, 2013, 10:02:38 posle podne »
I menjac ide na cipovanje, mora da se prilagodi novim uslovima i parametrima.
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"

Van mreže Muamer Škrijelj

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #91 poslato: Septembar 24, 2013, 10:24:16 posle podne »
Upravo su mi poslali obavestenje da menjac treba da se ''sinhronizuje'' proces traje oko 4h i kosta 350e 

Van mreže lakiar1

  • VW Početnik
  • Poruke: 101
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 syncro, golf 4 tdi
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #92 poslato: Septembar 25, 2013, 12:01:57 pre podne »
Pa bas sam malopre pitao decka koji je cipovao cetvorku 90ks kod ovih ljudi i presao je 60 hiljada kaze da je prezadovoljan

Van mreže Surla85

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 674
  • Age: 38
  • Lokacija: Bečej
  • Karma: +48/-14
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat 5.5,Golf 4
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #93 poslato: Septembar 25, 2013, 12:34:37 pre podne »
icu ja kod ovih u NS pa cu da javim jel preziveo auto ;) samo da odlucim koji auto da chipujem

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #94 poslato: Septembar 25, 2013, 12:26:18 posle podne »
 lollol lollol lollol Slobo ova ti je dobra........
Boban-Rus

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #95 poslato: Septembar 26, 2013, 08:44:45 pre podne »
I menjac ide na cipovanje, mora da se prilagodi novim uslovima i parametrima.
Za dsg menjac od vw ima par opcija cipovanja, ali je 3x skuplja od cipovanja motora. Bar u Juznoj Africi ima,neznam za Srbiju.

Van mreže lakiar1

  • VW Početnik
  • Poruke: 101
  • Lokacija: Arandjelovac
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 syncro, golf 4 tdi
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #96 poslato: Septembar 27, 2013, 01:02:44 posle podne »
Majstor mi je rekao da ne chipujem jer neravnomernije radi na leru, manje doduse trosi po gradu ali trosi kao fap na autoputu i tesko je vratiti na staro kome se ne odgovara ono sto je postignuto chipom.

pekar

  • Gost
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #97 poslato: Septembar 27, 2013, 01:39:57 posle podne »
i sad svi mi ovde koji smo cipovali smo budale koji pricaju iz svog iskustva a majstor je pametan boodala sve ti zavisi prijatelju ko ce da ti cipuje auto i kako,i koju mapu ce ti ubaciti,i ja se uopste nebih zajebavao sa tim cipovanjem i mapama od po 50eur. ili ga radi kako treba i u pravu firmu ili ga zajebi da nebi imao glavobolje posle ;)

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #98 poslato: Septembar 27, 2013, 02:08:19 posle podne »
+1

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 20
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #99 poslato: Septembar 27, 2013, 08:46:55 posle podne »
Majstor mi je rekao da ne chipujem jer neravnomernije radi na leru, manje doduse trosi po gradu ali trosi kao fap na autoputu i tesko je vratiti na staro kome se ne odgovara ono sto je postignuto chipom.

Cipovanje je mnogo zajebano za automobile koji dugo rade na leru.
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"