Ove vrednosni mi i očitava dejagnostika na leru i izražene su kao mg/str, ali ne znam koliko je to kg vazduha...
Inače, prilikom dodavanja gasa menjaju se i specifična i aktuelna vrednost MAF-a (ali uvek je aktuelna veća za oko 200 tih jedinica mere), dok mi vrednost za "EGR Duty cycle" stoji zakucana na 84,5% u svim režimima!?! To je možda i zato što je EGR blokiran, a možda brljavi i zbog senzora MAF-a (?!?)
Voltažu na MAF-u nisam merio, a nju dijagnostika, nažalost, ne pokazuje, ali sam mislio da bi ona u tom slučaju ipak prijavila neku grešku ili se možda varam?
Izmeriću i te napone svakako i ručno, našao sam podatke koji pin treba da ima +12V, a koji +5V, ostalo su masa i signal iz MAF-a koji treba da varira.
Ustvari, najbolje bi bilo kada bih privremeno stavio neki drugi senzor koji je ispravan da utvrdim da li ima razlike u očitavanju, ali za sada nisam našao dobrovoljca koji bi mi to pozajmio za probu
Inače, na očitavanju dijagnostika ne izbacuje baš nikavu grešku u celom sklopu motora, a vrednsti u ostalim grupama za kontrolu rada motora su u granicama normale...
Možda je ovo i preterivanje, odnosno da nemam dijagnostiku svakako ne bih ni znao da (možda?) postoji problem sa MAF-om, ali eto sada mi je ovo prosto jedan izazov da istražim tu priču i otkrijem uzroke i posledice, pa su mi vaša iskustva i saveti dobrodošli...
Ovde je neki lik, inače, objašnjavao zašto se vrednosti na MAF-u povećavaju kada se blokira EGR, ali nisam ga baš najbolje razumeo, mada je čovek možda i u pravu:
Link:
https://www.youtube.com/watch?v=XKLXqFXm9GY