Autor Tema: Polo clasic 1.9 sdi pohabanost motora  (Pročitano 4480 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže krekemburg

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: zabalj
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: polo clasic SDI
Polo clasic 1.9 sdi pohabanost motora
« poslato: Februar 08, 2015, 10:53:40 posle podne »
Polo o kom je reč je proizveden 1997. godine a prva registracija je 1998. Kupljen je u Srbiji NOV. Vožen je do 2007. jako malo tako da je pređena kilometraža bila 27000km. Kada sam tada video oglas nisam verovao u tu kilometražu. Vlasnici su bili stariji ljudi koji su imali više auta (golf 1 dizel, i opel suzu dizel i ovaj polo). Auto je kada sam ga razgledao u unutrašnjosti još mirisao na nove materijale i sve je bilo kao novo. Na njemu svih 5 guma mišelin od prve ugradnje. jedino je akomulator menjan (tako su mi rekli). Auto je bio u garaži koja je pre ličila na sobu. Bilo kako bilo nemam razloga da lažem poveo sam neke prijatelje majstore da ga pogledaju. Majstori su rekli da je to praktično nov auto. Oni su tada prodavali ceo vozni park i sve mašine (traktore, kombaje, priključne mašine sve) Planirali su da se sele kod ćerke u Budimpeštu. Polo nije mogao sa njima preko jer je euro 2 motor. Tadašnja cena koju su tražili je 7500eura. Tada je po toj ceni mogao da se kupi neki jeftiniji Golf 4 1998. godište iz uvoza na ime sa pređenom ko zna kakvom kilometražom sa vidljivim mestima farbanja (ko ume da vidi). Ovo sam samo napisao da bih dočarao šta je i kako (tj da je auto bio praktično NOV a stari). Kupio sam taj auto i odmah posle nedelju dana mi je jedan trgovac autima nudio za njega 8000e. Nisam ga prodao. Moja vožnja je penzionerska 80-90km /h ido 120 na auto putu gde sam retko i vozio. Do pređenih 100000km na autu do 2011. auto nije trošio ni kap ulja od menjanja do menjanja. Servise sam radio na 8000km radio sam veliki servis na 60000km već sledeći servis na 108000 km autu je trebalo doliti pola litre  na 4000km. Od tada je krenuo da dimi sve više i više i da povećava potrošnju ulja. Korišten je Castrol 10-40. Već sa 125000 km auto je počeo da troši 0,5l na 500km i na jednom od servisa sam poslušao majstora i sipao mineralno ulje 20-40 i manje je trošio do sledećeg servisa. Sada je dostigao da troši 0,5l na 500km tog gušćeg ulja. Pređena kilometraža na današnji dan je 156000km.
Došao mi je moj prijatelj majstor i izmerio kompresiju: 1cilindar=27; 2=25; 3=25 i 4=26. Dogovorili smo da zamenimo karike, izravnamo glavu, ventili da se srede, tefloni i sve potrebno na glavi da ne nabrajam, očistimo usisnu granu punu čađi, i digtunge koje smo skidali nove stavimo. Da napomenem,auto se nikada nije pregrevao niti imao bilo koji problem pri radu. Za ovih 7,5 godina samo su rađeni redovni mali i veliki servisi i nije bilo nikakvih kvarova i uvek je lako palio čak i sada na ovu kompresiju. palio je skoro na prvi zub hladan a vruć baš na prvi zub.
Elem kada smo otvorili motor imali smo šta da vidimo: Taj sa 27 kompreijom cilindar izlizan u delu gde idu karike skoro u dubinu 1mm a gornja kompresiona karika puknuta na 3 dela, drugi isto toliko izlizan i treći a karike cela, a 4 gde je kompresija 6 takođe puknuta karika kompresiona na dva dela. Ukapirali smo da ništa ne vredi zamena karika već mora generalna.
Ceo roman sam pisao da bih pitao za mišljnje ZAŠTO MOTOR NIJE IŠAO BAR 200000KM da mu ne treba generalna?
Da li je upitanju to što je za prvih 9 godina više stajao nego vožen (samo 27000km pređenih)?
Da li je u pitanju to da je auto napravljen za Srpsko tržište pa je to neka 3. klasa?
Da li je u pitanju to da je auto prešao na euro dizel? Jer ja sam odprilike krenuo da ga sipam na 100000km jer sam video da mi manje troši oko 4,5l na 100km a običan je trošio oko 5l na 100km?
Novi sam na forumu i ne snalazim se da nađem da li je negde već pisano na ovu temu?

Van mreže Silbas

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1051
  • Age: 30
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +33/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2 1.6 TD
Odg: Polo clasic 1.9 sdi pohabanost motora
« Odgovor #1 poslato: Februar 09, 2015, 12:56:11 pre podne »
To da je pravljen za srpsko trziste nema veze, euro dizel isto nema veze po meni,vozim i ja golfa 2 na euro dizel,pa mu nista nije.. Od stojanja moze biti, ja sam izvadio isto sa 156 000 pravih predjenih,koji je imao do 2012 cini mi se,li 2013 godine.. Trosio je ulja,krenuo na dihtungu da pusta, i ja mislim da je od stajanja samo uprapstilo motor,imao sam situaciju,pa ti prenosim moje misljenje :)

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2595
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Polo clasic 1.9 sdi pohabanost motora
« Odgovor #2 poslato: Februar 09, 2015, 07:58:47 pre podne »
Stajanje i loša eksploatacija,kad je bio eksploatisan.
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4817
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Polo clasic 1.9 sdi pohabanost motora
« Odgovor #3 poslato: Februar 09, 2015, 02:12:26 posle podne »
mora se pohabat kada su spanci sklapali i auto i motor. stubline nisu dobro termicki odradene na ti spanskim blokovima. stavi dobre hilzne i preci ce duplo vise
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže krekemburg

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: zabalj
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: polo clasic SDI
Odg: Polo clasic 1.9 sdi pohabanost motora
« Odgovor #4 poslato: Februar 09, 2015, 04:12:03 posle podne »
Znači bolje bi bilo hilznovti nego bušiti?

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4817
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Polo clasic 1.9 sdi pohabanost motora
« Odgovor #5 poslato: Februar 09, 2015, 06:02:24 posle podne »
upravo tako. ako budes busio ostaje na starom termicka obrada, a ovako ti koriste stari klipovi
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže krekemburg

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: zabalj
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: polo clasic SDI
Odg: Polo clasic 1.9 sdi pohabanost motora
« Odgovor #6 poslato: Februar 09, 2015, 10:34:53 posle podne »
Savet sam kasno video  bonk. Blok je već izbušen i radićemo ipak promenu klipova i ostalo. Ostaću na ovim stranama da Vam prenesem dalja iskustva. Možda neko nešto na mome iskustvu nešto nauči i izvuče pouku. Hvala u svakom slučaju na savetu. Pisaću posle svakoga servisa iskustvo na ovoj strani  majstor1

Van mreže krekemburg

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: zabalj
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: polo clasic SDI
Odg: Polo clasic 1.9 sdi pohabanost motora
« Odgovor #7 poslato: Februar 17, 2015, 05:27:06 posle podne »


evo par sličica moga pola. Ako nekoga zanima cena pune generalne sa mašinskom obradom to me je izašlo 800eura

Van mreže misa-goga gti

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1275
  • Age: 45
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +47/-47
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Octavia
Odg: Polo clasic 1.9 sdi pohabanost motora
« Odgovor #8 poslato: Februar 18, 2015, 05:30:33 posle podne »
kao lutka je,sve pohvale formidable
kod oemovaca se na privatnim skupovima u vinci svi clanovi ljube u usta.
mislim da ti je sad sve jasno...

Van mreže krekemburg

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: zabalj
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: polo clasic SDI
Odg: Polo clasic 1.9 sdi pohabanost motora
« Odgovor #9 poslato: Februar 18, 2015, 06:37:07 posle podne »
 formidable  :25 hvala nadam se najboljem, zato sam i uložio  B)

Van mreže krekemburg

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: zabalj
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: polo clasic SDI
Odg: Polo clasic 1.9 sdi pohabanost motora
« Odgovor #10 poslato: April 03, 2018, 02:39:01 posle podne »
Ovaj Polo sam posle generalke vozio bez problema još 60000km promenuo mu diskove i pločice i prodao ga. Na njegovo mesto došao Golf 4, 1.9tdi 2002. sa 101ks. Za mene promena velika za druge nebitna.

Van mreže misa-goga gti

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1275
  • Age: 45
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +47/-47
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Skoda Octavia
Odg: Polo clasic 1.9 sdi pohabanost motora
« Odgovor #11 poslato: April 03, 2018, 09:09:07 posle podne »
nisi ga trebao prodati,al ajde..... biggrin
kod oemovaca se na privatnim skupovima u vinci svi clanovi ljube u usta.
mislim da ti je sad sve jasno...

Van mreže krekemburg

  • VW Početnik
  • Poruke: 9
  • Lokacija: zabalj
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: polo clasic SDI
Odg: Polo clasic 1.9 sdi pohabanost motora
« Odgovor #12 poslato: Avgust 14, 2023, 11:06:17 posle podne »
        Golf 4 kog sam vozio od onda kada sam objavio je bio odličan auto. Za 6 godina vožnje prešao sam 100000km i obzirom da na satu piše 290000km a ja verujem da je vraćana km pre nego sam ga kupio i dalje je odličan auto. Samo sam menjao gume, akomulator i servisi. Ulje nije trošio a bio je i štedljiv na dizelu. Posle Pola meni je delovalo da leti koliko dobro ide. Teška srca rastao sam se sa njim i kupio mlađi auto. dal sam pogrešio? Kupio sam Seat Leon 1,4 tsi 125ks. Tačnije da se ne lažemo Sin mi ga kupio na poklon. Uvezao ga direktno iz Švajcarske. Copa oprema, limarijski savršeno stanje, metalik beo. Uradio sam mu pun veliki servis, izmenjao i lance i lančanike i vodenu pumpu i svećice čak i onaj skupi varijabilni lančanik i naravno mali servis (kakav bi bio veliki bez malog). Zamenio sam i sve pločice registrovao i vozim se neko vreme. Međutim sada kada sam se navikao na tihi benzinac primećujem da imam neki problem: Pošto volim da mi je auto skroz ispravan, traćim rešenje.
        Hladni start na nekih 13 do 18 stepeni diže obrtaje saug na 1200 i motor ima vibracije i trese se? brzo se smiti i radi na 650 obrtaja ali i tu primećujem blaagu nepravilnost u radu. Presao sam do sada 1200km i koliko sam gledao ulje je nepromenjeno količinski i bojom. Mešutim potrošnja u startu po bordu je za mene bivšeg tdi ja velika. Troši mi auto u proseku oko 8,5 do 9 litara mešovite vožnje. Ustanovio sam da bord ne laže jer sam napunio auto i poništio i trip i bord potrošnju i kada sam dopunio auto i izračunao potrošnju ispalo da bord ne laže.
   Svaki savet je dobrodošao.
   Kojom dijagnostikom ustanoviti koji cilindar trokira dok radi i razlog trokiranja? Dal je bobina, nova svecica, brizgaljka, ili usisna grana prljava ili usisni ventil ne zatvara skroz?