Autor Tema: Audi 1.8T  (Pročitano 7735 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Audi S3 turbo quattro

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Lokacija: N.Beograd
  • Karma: +6/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi S3 8l BMW E30 318iS
Audi 1.8T
« poslato: Avgust 29, 2011, 02:11:33 posle podne »
Stefanova i moja diskusija o '1.8T" (A3) motorima, tj. off topic premesten u posebnu temu  :rolleyes: .... Svako ko ga interesuje nesto u vezi ovih motora ili zeli da podeli misljenje i iskustvo moze da pise ovde ;)



Moj ti je savet da ne kupujes A3 sa '1.8T" motorom, ako si se vec za A3 odlucio ...
« Poslednja izmena: Septembar 07, 2011, 11:07:53 posle podne od strane Audi S3 turbo quattro »
-NO TURBO NO FUN-

Van mreže kiza91

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1346
  • Age: 32
  • Lokacija: Pancevo
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • vw rulez
  • Auto: Bugatti Veyron
Audi 1.8T
« Odgovor #1 poslato: Avgust 29, 2011, 03:03:18 posle podne »
Moj ti je savet da ne kupujes A3 sa '1.8T" motorom, ako si se vec za A3 odlucio ...
zasto?

Van mreže Audi S3 turbo quattro

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Lokacija: N.Beograd
  • Karma: +6/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi S3 8l BMW E30 318iS
Audi 1.8T
« Odgovor #2 poslato: Avgust 30, 2011, 11:56:51 posle podne »
Ja stvarno nemogu da tvrdim za one iz 'VW" grupacije sa kojima nisam imao dodirnih tacaka. Svi barem kod Audija 1.8'T!" motori su vise manje isti sto se tice tog mehanickog sklopa, naravno ne odgovaraju svi delovi na te pomenute motore sa istih. Taj motor o kome ti pricas je isto 5V samo 180hp, ako smo se dobro razumeli, snaga je povecana kolko znam jacom turbinom i nesto drugacijim celim turbo sistemom, konkretno ciljam na interkuler isto. Ja sa mojim 'AMK" motorom 1.8T 5V 210hp iz S3 koji se najvise razlikuje od tih ostalih 1.8 motora sto se tice ubrizgavanja turbo sistema, pa i celog sklopa znaci blok, glava itd ... Imao sam slicne probleme, tipa kvarenje turbine pa zatim i interkulera ... Ono sto je problem najveci kolko sam ja mogao da primetim kada se vec neki ovakav problem dogodi, je skinuti tu turbinu jer se ona nalazi na jakom nezgodnom mestu, znaci ili odozgo da se skida glava motora i ostale(sitnice) okolo, ili ispod skidanje celog prednjeg trapa da bi se doslo do nje ! ... Iako mozda nekom zvuci i ovo isuvise jednostavno, moglo bi se najlakse opisati da je rad(resavanje kvara) 70-80% tezi neko kod nekih starijih turbo audi motora. Tipa 'ABY" i 'AAN"




Zbog toga sam i rekao da je bolje uzme A3 sa prostijim 1.8 125hp motorom koji se daleko bolje pokazao ... (i o svemu ovome nebi morao ni da razmislja)
« Poslednja izmena: Avgust 30, 2011, 11:58:34 posle podne od strane Audi S3 turbo quattro »
-NO TURBO NO FUN-

Van mreže Stefan91

  • GTIjevi
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2294
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd Cukaricka Padina
  • Karma: +27/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1
Audi 1.8T
« Odgovor #3 poslato: Septembar 02, 2011, 04:45:35 posle podne »
ja imam 1.8 20v i ako ti nije brzina na prvom mestu ja bi ovom motoru takodje dao prednosti

jeftiniji je za odrzavanje, a za prosecnog korisnika i nema neke razlike u performansama
ide sasvim pristojno, a moze i pristojno da trosi

prednost 1.8 20vT motora se satoji u potencijalu za neki tuning 


postoji mogucnos da kod sebe spakujem u toku sledece god 1.8T motor, al to samo u slucaju da finansije dozvole k04 turbinu + FMIC
u suprotnom nije isplativ sex za samo 25ks vise



uglavnom...ako planiras neki tuning uzimaj turbo, ako hoce da se vozas sa manjim troskovima odrzavanja uzmi atmno


Van mreže Audi S3 turbo quattro

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Lokacija: N.Beograd
  • Karma: +6/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi S3 8l BMW E30 318iS
Audi 1.8T
« Odgovor #4 poslato: Septembar 02, 2011, 07:11:30 posle podne »
Tacno je da je najveca prednost kod tog 1.8T motora u odnosu na obican 5V tuning, tj svi znamo da automobili sa turbinom mogu vise snage da izvuku na chipu, tj chip iz njih ... Ali daleko od toga da je to jedina prednost ovog motora u odnosu na obican, naime najveca razlika je u obrtnom momentu tj, da iz fakticki istog motora dobijate mnogo veci 'NM" i to naravno i iz nizih obrtaja tacnije 2.200rpm ... i iz tog prostog razloga je i bolji za tuning, ali ja ti o5 predlazem obican 5V u proverenom dobrom stanju!, daleko od toga da je 1.8T los ali moguci problemi jesu veci u startu kad na njih samo pomislis ...



ps: Stefane kad pomenu 'K04" turbinu nzm da li znas da je to stock turbina iz S3 8L sa kojom sam jako dobro upoznat ;) ... nzm da li stv mislis da mozes na obican 1.8T motor staviti K04? Jer nju prati ceo drugi turbo sistem, evo pocev od interkulera pa sve do same turbine, da ne govorim da je K04 dosta jaka, i samim tim jaca neko stock na tvom autu kolko sam razumeo, 1.6bar je na S3 to je jako vece opterecenje na klipove i radilicu, pa i sam motor u odnosu da ostavis staru i igras se sa chipom( ALI NE PREVISE! )
-NO TURBO NO FUN-

Van mreže Stefan91

  • GTIjevi
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2294
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd Cukaricka Padina
  • Karma: +27/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1
Audi 1.8T
« Odgovor #5 poslato: Septembar 02, 2011, 07:23:15 posle podne »
k04 je stock i na TT 225ks
ide opusteno na mesto k03 turbine uz obavezan remap

kao sto sam vec napisao u planu je veci IC   ...sta mislis o stavljanju saabovog intercoolera
(sa modela 9000) ..drugar vozi 2.0T i ima visak delova


na crnoj corsi A 2.0LET sto se pojavljuje na 402 kod nas je ovakav IC


ako krenem u ovu egzibiciju cilj bi bio nekih 250ks (za motor kazu da stock podnosi nesto preko 300ks) jer za manje nije isplativo
sad je kod mene AGN (125ks)

   i spisak delova ovako nekako mi izgleda
-motor sa instalacijom
-turbina k04 
-IC (u planu ovaj gore pomenut jer kad je dobra za corsu 300+ks bice valjda i meni)
-ecu
-naravno remap
-velika zajebancija da se delovi nabave i sve da se sklopi


glupost tipa prodaj taj -uzmi turbo jednostavno ne dolazi u obzir
jer su automobili identicni, a razlika je samo u motoru



i ovako mi je jeftinije (necu da se raspravljam kako)


« Poslednja izmena: Septembar 03, 2011, 01:55:58 pre podne od strane Stefan91 »

Van mreže Audi S3 turbo quattro

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Lokacija: N.Beograd
  • Karma: +6/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi S3 8l BMW E30 318iS
Audi 1.8T
« Odgovor #6 poslato: Septembar 04, 2011, 10:37:28 posle podne »
na 'TT" je isto ista K04 da, zato sto taj motor od 225hp je isti k'o ovaj u S3 'AMK" kao i iz TT sport 240hp stock! isto 'AMK"  samo drugacije podesen.

Kao sto sam ti vec rekao sve je to lepo i hokej, ali nije isti motor, tj obican 1.8T 150-180hp u sklopu! sto vuce mnoge stvari za sobom, kao sto sam ti vec rekao nisu oni stock napravljeni da izdrzavaju pritisak K04 turbine koji je znatno veci ;) ... i ne samo to, uredu ti ces staviti ceo K04 turbo sistem i sta mislis da ces odma dobiti 210-225hp ? naravno sa remap-om ? ... tesko, uredu ti ces nagurati preko 200hp sa chipom ali to nece biti to kao 'AMK" motor. Sistem ubrzgavanja goriva je drugaciji isto, vece dizne sa vecim protokom za pocetak itd ... Sto se tice intercooler-a nzm stv sta da ti kazem, znam da sa seat-a odgovara, tj isti je, zato sto su i oni ubacivali taj motor .... Ono sto bi trebao da znas, a iskreno msm da retko ko bi ti mogao reci to ( da je upoznat) 210hp 'AMK" i 225hp motor ti je ceo isti ! samo sto ovaj jaci ima drugaciji setup i izvlaci nesto vise hp-a ... To ce ti najjednostavnije potvrditi da oba motora sa istim chipom(od tuner-ske kuce) na stage1,2 i 3 dobijaju istu snagu ;) jedina razlika je to sto ovaj od 210hp ima malo drugaciji turbo sistem(koji nema veze za hp) sa dva manja intercoolera samim tim i nesto drugaciji polozaj cevi i creva .... a ovaj od 225, jedan veci intecooler nalik na onom sa slike. Evo ti i slika iz moje teme ... slikao sam auto kada je menjan intercooler, mnogi iskusni poznavaoci S i RS modela nisu znali za ovo. A nisu mi ni verovali sve dok nisu videli auto sa slike ;)

http://imageshack.us/photo/my-images/718/23062009161.jpg/



Inace kad spomenu 300hp i preko kolko vec na taj motor i turbo sistem?! Nebih ti preporucio! Ja na ovom stock na S3, podigao sam sa 210hp na 265hp (stage2-mtm mapa) sto je sasvim sasvim dovoljno ! mozda i previse, ja bih ti preporucio do 270-280MAX! nikako preko ...
« Poslednja izmena: Septembar 04, 2011, 10:41:00 posle podne od strane Audi S3 turbo quattro »
-NO TURBO NO FUN-

Van mreže Audi S3 turbo quattro

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Lokacija: N.Beograd
  • Karma: +6/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi S3 8l BMW E30 318iS
Audi 1.8T
« Odgovor #7 poslato: Septembar 06, 2011, 11:41:57 posle podne »
Da, onda neces morati da menjas turbinu niti ubrizgavanje celo za pocetak, samo nije malo teze naci za razliku od obicnog! nego malo mnogo teze ;) S3 8l u Srbiji ima samo 9komada i TT's mozda nesto vise, tako da tesko da ces da nadjes taj 'AMK" motor ovde! Jedino od preko, koje su cene preko 2.000eur za njega neko srednje stanje, pa nadalje ... Inace o5 ti ja ponavljam 1. Daleko od toga da su jedan i drugi motor isti(zapamti) pa da kazes trpe preko 300hp! znaci ovaj slabiji kao sto sam ti vec rekao ima mnogo mnogo drugacijih stvari na sebi i ceo sklop da ne nabrajam o5 sve ispocetka, pise ti gore. Samim tim i trpi manje, a ni 'AMK" na stock klipove i radilicu nebi mogao duze da podnese toliku snagu, kolko sam citao po netu i znam i iskustva preko 280max! Nikako ... nadam se da si naucio nesto sad i izuvuko neku pouku, ne pricam ja ove stvari napamet ! ;) poz te cika Dzoni.
-NO TURBO NO FUN-

Van mreže Stefan91

  • GTIjevi
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2294
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd Cukaricka Padina
  • Karma: +27/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1
Audi 1.8T
« Odgovor #8 poslato: Septembar 07, 2011, 01:07:22 pre podne »
sta god da se odlucim bice iz inostranstva, al u svakom slucaju lakse je naci onaj od 150ks

nemoj zaboraviti da je meni cilj oko 250ks jer sve preko toga nema smisla na rednjoj vuci, a to je snaga koju ce svakako podneti standardani motor od 150ks
sigurno moze kao sto sam napisao i nesto preko 300ks, al to svakako ne bi bio motor dugog veka i to mi nije potrebno
« Poslednja izmena: Septembar 07, 2011, 01:14:07 pre podne od strane Stefan91 »

Van mreže Audi S3 turbo quattro

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Lokacija: N.Beograd
  • Karma: +6/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi S3 8l BMW E30 318iS
Audi 1.8T
« Odgovor #9 poslato: Septembar 07, 2011, 07:22:18 posle podne »
Konacno razmisljas na malo bolji nacin ;)
-NO TURBO NO FUN-

Van mreže Stefan91

  • GTIjevi
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2294
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd Cukaricka Padina
  • Karma: +27/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1
Audi 1.8T
« Odgovor #10 poslato: Septembar 07, 2011, 07:30:42 posle podne »
jos kad bi k03 mogla da gura 250ks to bi bila prava stvar  biggrin


nego, mi smo ovde debelo otisli u off pa ne bi bilo lose za ove postove napraviti temu i tamo ih prebaciti  ;)

Van mreže Audi S3 turbo quattro

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 225
  • Lokacija: N.Beograd
  • Karma: +6/-18
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi S3 8l BMW E30 318iS
Audi 1.8T
« Odgovor #11 poslato: Septembar 07, 2011, 10:26:24 posle podne »
Upravu si, ja jos kao moderator dajem los primer. Bice napravljena nova tema i prebacen sav off.
-NO TURBO NO FUN-