Autor Tema: 2.0 TDI PD ili CR...?  (Pročitano 48150 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže car

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 41
  • Lokacija: MAKEDONIJA
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 1.9tdi
Odg: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #40 poslato: Februar 06, 2013, 12:23:22 pre podne »
U golfu V svi dizel motori su PD. Onaj od 170ks je sa piezo diznama, koje crkavaju (ugase motor iz čista mira).
a sta je ustvari piezo dizna.

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #41 poslato: Februar 07, 2013, 07:38:10 pre podne »
Piezo je vrsta solenoid ventila, koji je u stanju da radi na ucestalim frenkvencijama i da otvara ventil koji drzi orgoman pritisak:



Пиезоелектрични ефект је појава стварања електричног напона на крајевима пиезоелектричног кристала при механичком притиску на њега. Супротан случај је кад се на кристал доведе вањски напон - тада долази до његове механичке деформације.
Постојање пиезоелектричног ефекта открили су Жак и Пјер Кири 1880. године. Типични представници пиезоелектричних кристала су кварц, турмалин, и Рошелова со.

http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B8%D0%B5%D0%B7%D0%BE%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8_%D0%B5%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82

Piezo injector failure seems mostly due to an internal electrical fault in the Piezo valve. The internal piezo wiring seems to burn out and short to the casing.

Piezo dizna riknjava najcesce zbog unutrasnjeg elektricnog kvara u Piezo ventilu. Unutrasnje zice dizne tj njihova izolacija izgori i prespoji na masu ;) (prim.prev.) na naski lollol

SIEMENS PD PIEZO INJECTORS - PASSAT
sites.google.com/site/1810martin/siemens-pd-piezo-injectors

 mahac
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Bojan5

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Lokacija: Niksic
  • Karma: +25/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5 tdi AVF
Odg: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #42 poslato: Februar 07, 2013, 12:35:10 posle podne »
U golfu V svi dizel motori su PD. Onaj od 170ks je sa piezo diznama, koje crkavaju (ugase motor iz čista mira).

Grijesis prijatelju, motor od 105 ks, 1.9 je CR u golfu 5

Van mreže limp19

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 721
  • Lokacija: Visegrad BiH
  • Karma: +25/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 6
Odg: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #43 poslato: Februar 07, 2013, 12:55:47 posle podne »
ne nije
1.9 TDI je PD do 2008 kad ga nasledjuje 2.0 TDI CR i 1.6 CR

Van mreže Bojan5

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Lokacija: Niksic
  • Karma: +25/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5 tdi AVF
Odg: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #44 poslato: Februar 07, 2013, 01:00:34 posle podne »
znaci 1.9 tdi 105ks nema bochpumpu nego pump-dizne? Umro bih a to ne bih znao  blink . Jesu li na njemu boch ili simens dizne?

Van mreže limp19

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 721
  • Lokacija: Visegrad BiH
  • Karma: +25/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 6
Odg: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #45 poslato: Februar 07, 2013, 01:17:16 posle podne »
na 1.9 tdi su bosch dizne koliko ja znam, ima ih i na 2.0 tdi ali vecinom su siemens nek me ispravi neko ako grijesim
ja imam 1.9 TDI BKC kod motora i znam da su bosch dizne sa kojima navodno nema problema kao sa siemens...
u petice se nije ugradjivala bosch pumpa nikada...

Van mreže car

  • VW Početnik
  • Poruke: 10
  • Age: 41
  • Lokacija: MAKEDONIJA
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 1.9tdi
Odg: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #46 poslato: Jun 02, 2013, 11:56:29 pre podne »
Piezo je vrsta solenoid ventila, koji je u stanju da radi na ucestalim frenkvencijama i da otvara ventil koji drzi orgoman pritisak:



Пиезоелектрични ефект је појава стварања електричног напона на крајевима пиезоелектричног кристала при механичком притиску на њега. Супротан случај је кад се на кристал доведе вањски напон - тада долази до његове механичке деформације.
Постојање пиезоелектричног ефекта открили су Жак и Пјер Кири 1880. године. Типични представници пиезоелектричних кристала су кварц, турмалин, и Рошелова со.

http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B8%D0%B5%D0%B7%D0%BE%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8_%D0%B5%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82

Piezo injector failure seems mostly due to an internal electrical fault in the Piezo valve. The internal piezo wiring seems to burn out and short to the casing.

Piezo dizna riknjava najcesce zbog unutrasnjeg elektricnog kvara u Piezo ventilu. Unutrasnje zice dizne tj njihova izolacija izgori i prespoji na masu ;) (prim.prev.) na naski lollol

SIEMENS PD PIEZO INJECTORS - PASSAT
sites.google.com/site/1810martin/siemens-pd-piezo-injectors

 mahac
hvala brate. mahac

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2595
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #47 poslato: Jun 02, 2013, 12:12:19 posle podne »
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #48 poslato: Jun 02, 2013, 02:25:35 posle podne »
sto ne vrate bos pumpu i taj "primitivan " nacin ubrizgavanja
na ovom forumu sam mozda naisao na jednu ili dve teme gde je neko
pisao o problemu sa ovim sistemom ubrizgavanja i to verovatno psle 500 hiljada km


Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1259
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #49 poslato: Jun 02, 2013, 02:44:07 posle podne »
Mora i servis od nečega da živi? :)
Sve ovo je fino, manja potrošnja, bolji obrtni moment, manje zagadjenje... ali su popravke toliko skupe i češće nego na starim boš pumpama pa ponište sve dobre osobine.
Da li neko može da objasni zašto svaki komon rejl motor teže pali (duže vergla) nego dobar motor sa običnom boš pumpom? Kako na kolima tako i na traktorima.

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2595
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #50 poslato: Jun 02, 2013, 03:33:26 posle podne »
@zorancile  Ma,važno je da upali.Koga briga što CR motor duže vergla od PD ili Bosch ppumpa motora.K'o vozi Golfa 2 D zna o čemu pričam. :36
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1259
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #51 poslato: Jun 02, 2013, 03:54:31 posle podne »
Naravno. :)
Malo je bez veze da Audi star 2 godine vergla duže nego dobra dvojka. A tek nov traktor JD koji košta preko 100 000 evra, pali teže nego stari koji košta 5-6000...
Da li je moguće da CR tehnika još nije dovoljno usavršena?

Zrnojed

  • Gost
Odg: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #52 poslato: Jun 02, 2013, 11:45:17 posle podne »
A šta mislite da daje pritisak gorivu kod CR načina ubrizgavanja?

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1259
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #53 poslato: Jun 03, 2013, 12:49:44 pre podne »
Ne mislim. :) Znam kako funkcioniše.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #54 poslato: Jun 03, 2013, 10:12:32 posle podne »
ja ne znam,voleo bih da cujem

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1259
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #55 poslato: Jun 04, 2013, 01:38:57 pre podne »
Verujem da ima negde na forumu opisano... ili ukucaj na Youtube Common Rail, ima lepih objašnjenja i šema.
Na primer:

AUDI Technologie Common Rail

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #56 poslato: Jun 04, 2013, 02:01:52 pre podne »
sto ne vrate bos pumpu i taj "primitivan " nacin ubrizgavanja
na ovom forumu sam mozda naisao na jednu ili dve teme gde je neko
pisao o problemu sa ovim sistemom ubrizgavanja i to verovatno psle 500 hiljada km



I pd je stara šema ubrizgavanja, koriste je uglavnom na teškoj mašineriji.

Na primer ovaj dvotaktni 1953 detroid:

GM Detroit Diesel 6-71 Cold Start, Idle Rolling (Hunting), Walk-Around, Rocker Action

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #57 poslato: Jun 04, 2013, 04:28:09 pre podne »
PD se koristi na dvotaktnim dizelima jos od 30 godina proslog veka ;) GM EMD motori za lokomotive, brodove i platforme, jos uvek se koriste, mada se vise ne proizvode zbog zagadjenja, tj emisije.

 
ja ne znam,voleo bih da cujem
CR ima elektricnu lift pumpu, isto kao i PD, obicno u rezervoaru (kod automobila i kamiona) koja dostavlja naftu kroz filter do pumpe visokog pritiska, koja stvara pritisak od preko 2000 bara (sto je mnooogooo veliki pritisak) u cevi koja se naziva Common Rail (obicna sina) a sa koje se snadbevaju naftom dizne (piezo). Sa svom ovom skalamerijom naravno upravlja glavni motorni procesor iliti ECU (Engine Control Unit).

Nadam se da je sad malo jasnije

mahac
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #58 poslato: Jun 04, 2013, 06:28:25 pre podne »
ja ne znam,voleo bih da cujem

Na Zoranovoj animaciji se vidi da je pumpa visokog pritiska mehanička, vrti se preko zupčastog kaiša i možda mu zbog toga treba više vremena da sastavi - dok ne nagura tih 2000 bara,

dok je na PD pritisak tu čim bregasta raspali po pumpicama u diznama. Pimbe može se Common Rail prevesti i kao zajednička šina, u ovom slučaju cevka.

Zrnojed

  • Gost
Одг: 2.0 TDI PD ili CR...?
« Odgovor #59 poslato: Jun 18, 2013, 12:38:16 posle podne »
Common rail znaci zajednicki vod!

Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2