Autor Tema: Gasi se turbina - mk4 tdi 66kw  (Pročitano 9163 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

sony2229

  • Gost
Odg: Gasi se turbina - mk4 tdi 66kw
« Odgovor #20 poslato: Mart 21, 2013, 09:28:32 posle podne »
ljudi veliki je to posao.....sta jos proveriti pre toga?

Van mreže Duledudule

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 204
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +11/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Fabia 1.9 TDI Combi
Odg: Gasi se turbina - mk4 tdi 66kw
« Odgovor #21 poslato: Mart 21, 2013, 09:36:03 posle podne »
Bre sony, pa sve ti pise na prethodnoj stranici, bas sve.... od najmanjih do najvecih zahvata, nemoj da se ljutis....citaj pazljivije...
« Poslednja izmena: Mart 22, 2013, 01:44:17 pre podne od strane Modus »
E0A 1D0 5SL 5RQ 1KK 6FB 1AP 3FA 1N2 1ND H0G 4UE 4R2 3NC 3QT 4X0 4A0 8L3 J0L 7AA 8GD 6YO 9AP 8RE 7QO 8AA 8QE 8XO 4K3 B14 GO2 QN0 3L1 9P0 Q1A 7XO 9WO BWA 7AO QGO 0GE L08 7P0 F0A 3S2

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Gasi se turbina - mk4 tdi 66kw
« Odgovor #22 poslato: Mart 21, 2013, 10:26:42 posle podne »
Problem je shto svi pristedimo par hiljada eura, i kupimo moderan auto. a posle je "skupo" i "veliki posao" odraditi neke osnovne stvari kad neshto nije kako treba.
Ciscenje turbine sa sve skidanjem i montazom od 50-80 eura... Zavisi kako gde. AKo je varijabilna onda i da se nasteluje geometrija... Ali mi to ne znamo, jer uvazeni gospodin drug clan ovog foruma nije nas udostojio ni tipa motora u svom autu. Valjda je osnovni red da kad pisesh koji problem imas da napises i o kom se motoru radi. ne? nece niko da zvera po forumu i da trazi shta imash ispod haube kako bi ti pomogao.
Plus, shto je ta tema toliko detaljno obradjena na ovom forumu da ne znam shta vishe ima da se pishe... Ali lenjost je cudo! Iscitaj teme, ima ih vishe komada i videces shta ti je ciniti.
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

sony2229

  • Gost
Odg: Gasi se turbina - mk4 tdi 66kw
« Odgovor #23 poslato: Mart 21, 2013, 10:55:53 posle podne »
druze skidam kapu ali bez uvrede nije lepo da mi popujes u fazonu kupio si dobar auto a nemas pare da odrzavas msm da si to hteo reci bleh
ali ja sam objasnio svoj problem u pravoj temi
motor je 1.9 tdi 74 kw axr oznaka kakva je turbina tu?
druga stvar..svi se hvataju za turbinu,mozda jeste a mozda nije prljava ili sta vec. ali ima tu i tih ventila npr.n75 i td..pa mozda i nije stvar u turbini
a i da jeste sam cu je skinuti ocistiti i odneti negde na geometriju ako je potrebno
a i ovaj forum valjda tome i sluzi da delimo iskustva i pitamo sta nam nije jasno
skidao sam usis i sve ostalo sam ..pa skinucu i turbo ako moram...nisam toliki tantuz
ko ohoce neka mi da koristan savet i podeli samnom iskustvo ...a ko nece i nemora
« Poslednja izmena: Mart 21, 2013, 11:02:03 posle podne od strane sony2229 »

Van mreže canibal86

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 540
  • Age: 37
  • Lokacija: Sid
  • Karma: +8/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV 1.6 16vTNG
Odg: Gasi se turbina - mk4 tdi 66kw
« Odgovor #24 poslato: Mart 21, 2013, 11:07:05 posle podne »
Druze ako se kontas u sarafanje odradi to ne kosta te kesa da ocistis sam a sve ostalo kosta kesa tj zamena delova na slepo pa ako se ciscenjem ne popravi stanje opet nisi na gubitku ako radis sve sam jedini je gubitak vreme utroseno na to al to naravno niko ne racuna kad je u pitanju njegov ljubimac :)

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Gasi se turbina - mk4 tdi 66kw
« Odgovor #25 poslato: Mart 21, 2013, 11:08:29 posle podne »
Nisam ja tebi popovao... Izvini ja tu "pravu temu" nisam imao namere da trazim. Pa nece niko od korisniga da pretura pola foruma da trazi "pravu temu"... Ovde si pitao, ovde cekash odgovor... Ovde ostavi i te neke stvari...
Da ti prepunjava turbina zbog n75.... DObro... Ne znam... Mozda...

Ovde ti lepo receno shta se i kako radi. Dzabe ti je da menjas ventile ako ti je turbo prljav. a jeste garantovano... sta ako su ventili dobri a ti skunuo dobre? Iskljucujem se iz diskusije....
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

sony2229

  • Gost
Odg: Gasi se turbina - mk4 tdi 66kw
« Odgovor #26 poslato: Mart 21, 2013, 11:09:23 posle podne »
 clap hvala batice skidam je cim se vreme prolepsa javicu rezultate driving driving

Van mreže @aca@

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 547
  • Age: 49
  • Lokacija: bgd
  • Karma: +9/-8
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk4, pasat b5 1,9tdi
Odg: Gasi se turbina - mk4 tdi 66kw
« Odgovor #27 poslato: Mart 21, 2013, 11:11:07 posle podne »
pa sonyforum sluzi za pitanja
postavio si pitanje i dobio siodgovor sa debelim iskustvom od svih koji su to radili
ludi se time bave i to je veliko iskustvo
ja sam danas skidao sve komplet na polu 1.4 tdi turbinu egr i granu
musterija zadovoljna auto ide super posao zavrsen
nece da mu skodi  samo ces ga castiti
a ko ti je rekao da je ventil n75 upitanju
govorim tiho i nosim psa sa sobom

Van mreže Peca_Nis

  • VW KLUB Maniac
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5018
  • Age: 31
  • Lokacija: Nis
  • Karma: +141/-30
  • Pol: Muškarac
Odg: Gasi se turbina - mk4 tdi 66kw
« Odgovor #28 poslato: Mart 21, 2013, 11:31:08 posle podne »
Dosli smo do zakljucka :) Skini i ocisti turbinu. Majstori to u Nisu naplacuju od 40 do 70 eura, zavisi kao gde, i extra urade. naravno, opet ti ociste i usisnu granu, egr, interkuler, sve
« Poslednja izmena: Mart 21, 2013, 11:33:29 posle podne od strane Peca_Nis »
nemam ja. to su gile i ljilja iz borce. kruska jebe tu zenu on ima br

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: Gasi se turbina - mk4 tdi 66kw
« Odgovor #29 poslato: Mart 24, 2013, 01:21:53 pre podne »
Putem dijagnostike može da se pokrene test N75 ventila i tada se jasno vidi dali se, kako i koliko pomera geometrija.
Tada se vidi dali ventil radi, dali poluga na turbu glavi, ne pomera se dovoljno itd.
Ako majstor to nemože to da ustanovi, ili na drugi sebi svojstven način konstatuje konkretno šta je kvar, menjajte majstora.

Ima problema na autu koji se rešavaju putem eliminacije, zamene deo po deo ali ovde je u pitanju elementarna stvar poznavanja sistema rada TDI motora sa varijablnom turbinom.

Van mreže Vladarelo

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV
Odg: Gasi se turbina - mk4 tdi 66kw
« Odgovor #30 poslato: Mart 27, 2013, 08:47:19 pre podne »
Pozdrav,
izviniTe sto se kacim na ovu temu ali potrebna mi je mala pomoc...
Imam Golf IV 1,9 TDI AJM je oznaka motora...
Imam isti problem da mi gubi snagu preko 120....140... (kako kada...zavisi)
Menjana su sva vakum creva...
Turbina je skidana...uradjena, stavljen je cak i nov ventil na njoj...
stavio sam i nov ventil E75
Prana su creva interkulera i sam cooler, cak sam i ocistio klapnu i eger...
I opet imam isti problem  lollol
Sta se desi...dal klapna prekine dovod vazduha ili sta?
:)
Pomagaj te :)

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: Gasi se turbina - mk4 tdi 66kw
« Odgovor #31 poslato: Mart 27, 2013, 09:56:06 pre podne »
A jel si mu proverio dovod zraka :D
Novi filter za vazduh i proveri kakav ti je protokomer. Po meni nema shta vishe lollol
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Gasi se turbina - mk4 tdi 66kw
« Odgovor #32 poslato: Mart 27, 2013, 08:04:06 posle podne »
Pozdrav,
izviniTe sto se kacim na ovu temu ali potrebna mi je mala pomoc...
Imam Golf IV 1,9 TDI AJM je oznaka motora...
Imam isti problem da mi gubi snagu preko 120....140... (kako kada...zavisi)
Menjana su sva vakum creva...
Turbina je skidana...uradjena, stavljen je cak i nov ventil na njoj...
stavio sam i nov ventil E75
Prana su creva interkulera i sam cooler, cak sam i ocistio klapnu i eger...
I opet imam isti problem  lollol
Sta se desi...dal klapna prekine dovod vazduha ili sta?
:)
Pomagaj te :)


posalji ti turbinu u uzice

Van mreže Vladarelo

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV
Odg: Gasi se turbina - mk4 tdi 66kw
« Odgovor #33 poslato: Mart 28, 2013, 10:06:34 pre podne »
Mislis da nije dobro uradjena?
Juce sam probao i sa protokomerom...
opet isto.... :)

Van mreže mmmmm

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 40
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: bora 1,9 tdi
Odg: Gasi se turbina - mk4 tdi 66kw
« Odgovor #34 poslato: April 04, 2013, 11:39:59 posle podne »
bora 1,9tdi 81kv. asv kod motora,imao sam problem sa turbinom prvi put greska positive deviation turbine,ciscena geometrija i auto je radilo dobro nekih 2000km,drugi put opet ista greska opet skidana turbina  ciscena razradjen vakum i sve ok,e danas je problem sto auto pali turbinu po meni ali slabo vuce na dijagnostici greska ovaj put negative deviation turbine br.greske 17964  u cemu je problem sad znali neko sta moze da bude posto jos nijesam bio u servis ovo je bila dijagnostika u kucnoj varijanti  :) i jos jedno pitanje,prvi put kad su skidali da ciste rekli su da je trubina suva nigde tragova ulja,e sad posto sam ja uzeo auto skkoro{presao oko 6hilj km) i vidim da trosi malo ulja da li su mogli nesto da poremete u turbini da pocne da propusta ulje,ovo pitam u slucaju da nadju  tragove ulja u crevima kad budu cistli opet nesto,da znam zbog reklamacije u slucaju da kazu da treba remont turbine itd
« Poslednja izmena: April 04, 2013, 11:58:39 posle podne od strane mmmmm »

Van mreže mmmmm

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 40
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: bora 1,9 tdi
Odg: Gasi se turbina - mk4 tdi 66kw
« Odgovor #35 poslato: Jun 29, 2013, 06:18:07 posle podne »
opet isti problem,ovaj put poslije treceg ciscenja i predjenih 5 hilj,km. postivie deviation greska, imali iko ideju o cemu se radi ovdje,izvadjen katalizator prije treceg ciscenja,ne gnjavim auto u male obrtaje

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Odg: Gasi se turbina - mk4 tdi 66kw
« Odgovor #36 poslato: Jul 01, 2013, 03:07:18 pre podne »
Možemo samo da nagađamo bez auta.
Proveri N75 ventil, vakum crevca, raskači vakuum ventil i proveri kako ide, glavi li polugica u oba smera.

Van mreže mmmmm

  • VW Početnik
  • Poruke: 14
  • Age: 40
  • Lokacija: crna gora
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: bora 1,9 tdi
Odg: Gasi se turbina - mk4 tdi 66kw
« Odgovor #37 poslato: Jul 02, 2013, 03:02:59 pre podne »
hvala,rado bi doveo auto al smo daleko,prije treceg ciscenja smo se vozali jedno 10/15min sa spojenom dijagnostikom da li je tada provjerio taj n75 neznam i da svu svi parametri ok na moju sugestiju da se provjere crijeva rekao je nema potreba kao neispravna je poluga koja pokrece turbinbu(ne otvara svaki put)  i ako poslije ciscenja opet pocne da pravi problem ide na remont jer mozda je krivo nesto u njoj,i tada kad  su je skinuli nije bilo tragova ulja nigdje auto je potrosio oko 0,5l otprilike ulja na 10hilj km.sada mi uglavnom pravi problem preko 3hilj obrt nekad ide u safe mod i nece preko 2hilj obrt a neka ide preko ali tesko,kada sam zvao servis u koji salju turbine da pitam kolo kosta remont i objasnio im o cemu se radi rekli su mi da se provjerre tri stvari da nije lose uzupcen motor,katalizator (koji sam izvadio tada) i dizne da ne daju previse goriva pa se stvara cadj za koje kazu da su ok.