Evo konacno, posle dva meseca ubacih i zadnja sedista.
I poklopac naslona za ruku je promenjen, jer nije ista koza na prethodnim sedistima i ovim sad (odnosno na prethodnim je to bio skaj, a ovde je koza svuda - i u dodiru sa telom, a i pozadi).
Ujedno sam ubacio i druge kopce za patosnice pozadi. Sitno unapredjenje. :D
Obicno su fabricke pozadi u vidu ovih srafova, pa se lako vade, skidaju, zivce kidaju. Sad sam ubacio iste kao sto su napred, iz dva dela jedan ide ispod tepiha, drugi sa gornje strane, pa kliknu jedan u drugi. Jos sam prilikom montaze ubacio malo lepka i sad mislim da nema sanse da se izvade.
E verovatno mnoge zanima da li pasuju sedista od karavana u limuzinu. Ovoga puta sam se setio sve detaljno da slikam, pa cu da ubacim ovde, koristice nekom sigurno... Ovo su potrebni delici:
Zadnja klupa se kod limuzine nabija na klinove, a od karavana ima ove sarkice. Prvo treba iseci tepih na mestima gde ce biti sarkice. Ja sam uzeo zadnji deo tepiha od Engleza pa koristim kao kalup, prislonim i ocrtam gde su rupe. A moze i da se stavi zadnja klupa pa ocrta po njoj.
Zatim se stave sarkice i ocrta gde ce biti rupe. Ujedno se postavi i sediste, da bi se sarke upravile, da ne bude svaka za sebe pa posle ne moze da sedne klupa kako treba. Ja uglavnom koristim ove fabricke srafove od potkrila, pragova za Passate i Golfove i za njih treba busiti 3.7mm burgijom. Tu gde se busi je kutija, ima voska, tako da nema bojazni od korozire ili busenja rezervoara ili sta ja znam sta vam moze pasti na pamet. :D
Stavite klupu, ubacite osigurace zasrafite plastike i to je to. Ima jos jedna mala razlika na naslonu kada se stavlja zadnja klupa od karavana sa prednjom vucom, na limuzinu (ukoliko se ubacuje sa 4motiona te razlike nema), ali to cu drugi put slikati, sad nisam imao taj problem.