Autor Tema: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama  (Pročitano 34320 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« poslato: Mart 29, 2010, 12:23:51 pre podne »
otvorio sam ovu temu iz razloga sto dosta ljudi imaju problema (pa i ja) sa takozvanim brizgaljkama,pumpe diznama, na TDI motorima koji koriste ovaj vid ubrizgavanja nafte u cilindre

na zadnjem servisu koji je bio pre 3 dana smo na iscitavanju odkrili da parametri kolicine goriva prilikom ubrizgavanja nisu uopste u granicama normale pa su me serviseri posavetovali da se spremim da ubrzo promenim sve 4 dizne.
znajuci da to nece biti jeftino i da sigurno necu odvojiti tek tako blizu 1000 evra,poceo sam isto vece da procesljavam nemacke i strane forume i odkrio sam da u 90 posto slucajeva ne lezi greska u samoj dizni vec i drugi elementi dovode do nepravilnog rada motora i ucitavanje greske na racunaru (missfire)

naravno,znajuci vwtech'a,odlucio sam da porazgovaram sa njim i moje sumnje su se potvrdile kada mi je rekao da je u svojoj dosadasnjoj karijeri imao samo 2 puta slucaj kada je PDE crkla zbog mehanickog kvara.

takodje sam zakljucio da kablovi koji se dzekaju na dizne i koji iz motornog prostora ulaze u sami motor,su vrlo podlezni da vremenom izgube kontakt i da prijavljuju gresku pa se ponekad zamena tog kabla od 50 evra isplati i motor radi kao nov.

ja licnom sam jos uvek u fazi istrazivanja mog problema i update'ovacu ovu tema vremenom kako budem napredovao i kad saznam nesto vise

hteo bi da navedem jos da su simptomi obicno nemiran rad na leru sto se da primetiti jer je brijanje znatno vece...
prilikom ubrzavanja na oko 2500-3000rpm dolazi da stucanja i pobadanja bas kao da na tren motor ne dobija gorivo...
u najgorem slucaju motor pocinje da radi kao da samo 3 klipa rade,i cesto se desi da ako ugasite auto i upalite opet on ponovo radi normalno

eto toliko za sad,izvesticu vas o daljnim desavanjima a clanove koji su isto imali probleme sa PD elementima zamolio bi da takodje odvoje malo vremena pa da nam ispricaju njihovo iskustvo

PS:evo par slika cisto da se vidi gde je taj kabal




http://i264.photobucket.com/albums/ii197/Yupower/s_PDTDISSP_Page_44.jpg
http://i264.photobucket.com/albums/ii197/Yupower/s_PDTDISSP_Page_45.jpg
http://i264.photobucket.com/albums/ii197/Yupower/s_PDTDISSP_Page_46.jpg
http://i264.photobucket.com/albums/ii197/Yupower/s_PDTDISSP_Page_47.jpg
http://i264.photobucket.com/albums/ii197/Yupower/s_PDTDISSP_Page_48.jpg
http://i264.photobucket.com/albums/ii197/Yupower/s_PDTDISSP_Page_49.jpg
http://i264.photobucket.com/albums/ii197/Yupower/s_PDTDISSP_Page_511Large.jpg
http://i264.photobucket.com/albums/ii197/Yupower/s_PDTDISSP_Page_52.jpg
http://i264.photobucket.com/albums/ii197/Yupower/s_PDTDISSP_Page_53.jpg
http://i264.photobucket.com/albums/ii197/Yupower/s_PDTDISSP_Page_54-1.jpg
http://i264.photobucket.com/albums/ii197/Yupower/s_PDTDISSP_Page_54.jpg
« Poslednja izmena: Mart 29, 2010, 12:43:36 pre podne od strane YUPOWER »

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« Odgovor #1 poslato: Mart 29, 2010, 10:37:16 pre podne »
Posto tebe mrzelo, ja sam ti odradio, stvarno smor otvarati link po link  :angry:











Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« Odgovor #2 poslato: Mart 29, 2010, 10:46:10 pre podne »
Odlicna tema. U sustini sama dizna se pravi kao vrlo izdrzljiv element tako da su stvarno kvarovi vrlo retki. Najcesce probleme prave ostali periferani elementi kao sto si naveo i naravno i kada dodje do kvara same dizne to je uglavnom zbog kvaliteta goriva. Zato je izuzeno vazno da se redovni servisi obavljaju na vreme i da filter za gorivo bude kvalitetan. To se podrazumeva i za ulje i ostale filtere.  ;)

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« Odgovor #3 poslato: Mart 29, 2010, 10:47:02 pre podne »
Jos da dodam, na motorima koje ja odrzavam, Caterpillar & GM EMD, imam isti sistem ubrizgavanja, PD, mada su motori malo jaci, od po 1800 do 2200 KS  biggrin, elem, po proizvodjackoj knjizi za odrzavanje injector harneses (kablovi brizgaljki) se MORAJU menjati svakih 5,000 radnih sati... I upravo zbog gubljenja kontakta, missfiring-a, a i sami kablovi i dzekovi budu speceni i kruti iako je izolacija silikonska.

Poceo i ja romane da pisem  lollol lollol lollol

P.S.

A samu PD vadimo posle 15.000 sati za proveru na test stand-u... Veoma retko se pokaze da je faulty, inace se menjaju u kompletu na 30.000 kod Cat-a, na EMD-u guraju do 50.000 . . .
« Poslednja izmena: Mart 29, 2010, 10:50:43 pre podne od strane pimbe »
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
Odg: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« Odgovor #4 poslato: Mart 29, 2010, 08:50:17 posle podne »
hvala pimpe ;)
e da,posalji mi 4 komada od cat'a pa makar virele iz haube boodala lollol ocu 1800ps bonk

sala na stranu
ma ti elementi se koriste od 1930 godine bas sam citao na wiki trazuci odgovor mom problemu a i sam imam jednu koja mi sluzi za expermientalne svrhe pa sam je danas pregledao opet iz radoznalosti.ma to je toliko precizno unutra sastavljeno i sve su vrhunski materijali korisceni da tu stvarno nesto moze da crkne.

Malopre sam se cuo sa vw-tech'om,pozabavicemo se problemom kada budem dolazio po sestrica na aerodrom pa cemo videti dali mozemo da napravimo neki zakljucak

sto se tice filtera i ulja,pa to ako ne postujes kod ovih motora mozes slobodno odmah da se popisas u njih blink biggrin

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« Odgovor #5 poslato: Mart 30, 2010, 11:48:39 pre podne »
naravno. skoro sam pricao sa mikijem o tome i generalno taj motor mora da ima dobro ulje a pozeljno je i gorivo  ;)

Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
Odg: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« Odgovor #6 poslato: Mart 30, 2010, 01:11:40 posle podne »
e ova druga stavka je problem kod nas badmood

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« Odgovor #7 poslato: Mart 30, 2010, 11:18:44 posle podne »
treca stavka je da se dizne naravno nove mogu naci ispod svih cena kod pravih ljudi i clanova vw foruma...

Van mreže Sinisa ALT

  • VW Početnik
  • Poruke: 30
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +3/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« Odgovor #8 poslato: Maj 01, 2010, 02:13:05 posle podne »
isti taj problem sa kablovima vuce i 2.0 tdi.. .od toplote se stvrdnu plasticni dzekovi i zbog vibracija ponekad izgube kontakt... dizne na 1.9 tdi nisam u zivotu menjao a na 2.0 TDi koliko hoces ,ali da napomenem da crkavaju SAMO NA PASATIMA 2.0TDI!!! u svim ostalim autima rade savrseno (audi a3,a4,a6,golf,jetta,touran...)
Vreme od mladica napravi starca,od budale mudraca nikad!!

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 864
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« Odgovor #9 poslato: Maj 02, 2010, 04:14:22 posle podne »
Nisam majstor, ali sam takodje cuo za taj problem ''crkavanja PD dizni na 1.9 TDI), i naravno resenje je u kantaktima.
Drugar je nedavno prebacivao nekog engleza koji je radio takodje na 4 cilindra, ali je problem bio u samom vodu tu nije imao kontakt(motorna instalacija-ECU) a posto kad sklapa sve dzekove naprska da bi otklonio vlagu, prljavstinu posle sklapanja auto je proradio normalno.

To je kao ona prica za crkavanje turbine na starim 1.9 TDI 90-110KS, a u 90% slucajeva je ili ventil N75, ili zakoksovana turbina i usisna grana.

Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
Odg: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« Odgovor #10 poslato: Maj 02, 2010, 09:15:47 posle podne »
imamo mali napredak

EGR ventil mi je godinama bio zatvoren.
vw-tech'ova preopruka je bila da ostavim ventil otvoren pa sam to i uradio.
Takodje sam pricao sa prijateljom ovde iz mog kraja i kaze da zatvaranje egr ventila i produzavanje veka motora vazi samo do pocetka proizvodnje PD motora i motora koji nemaju partikel filter ili ti prosto receno katalysator za dizele a njima je potrebno da radi EGR da se nebi zapusio KAT

Od tad mi auto nije imao missfire nijednom (nisam ga kacio na laptop ali nisam dosad osetio da stucne)
Ovih dana cu sigurno otvoriti poklopac motora,provericu kablove i dotegnucu dzekove pa cemo videti sta ce biti.

Ako i dalje budem imao gresku na iscitavanju,idem da merim kompresiju,promenicu polozajeve dizni da vidim dali ce se vrednosti preseliti na druge cilindre.

Ako vrednosti na cilindrima ostanu isti i posle zamene polozaja ventila, onda definitivno imam problem vec
videcemo sta ce biti  ;)

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Odg: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« Odgovor #11 poslato: Maj 11, 2010, 01:48:19 posle podne »
ne mora da znaci, moze da bude od plivajuceg zamajca  ;)

Van mreže VWESKO

  • VW Početnik
  • Poruke: 58
  • Age: 46
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • VW-Das auto
Odg: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« Odgovor #12 poslato: Maj 18, 2010, 06:46:32 posle podne »
Tema je super. Ja trenutno sa svojim 1,4 tdi nemam problema rekli su mi da samo teram kvalitetno ulje i gorivo i redovan servis. Nadam se da nece me to zezati  bonk
VW- Das auto

Van mreže godza72

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Lokacija: Šabac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« Odgovor #13 poslato: Mart 30, 2011, 11:20:27 posle podne »
odavno se nije pisalo o ovom problemu ali da ipak probam

vozim inače pola 1,4 tdi,i pre dva dana,posle pređenih nekih 40-setak km bukvalno crkne jedna ˝svećica˝ i ja se vratim kući na dva klipa.iako sam ga palio i gasio par puta uvek su radila samo dva cilindra.
odem do majstora,on mi kaže moraš do bošiste crkla dizna,ja se dogovorim sa bošistom,ujutro krenem kod njega,sednem u auto a on upali sasvim normalno i evo već dava dana sve ok.do sad nisam imao nikakvih problema u smislu štucanja,ili nekog preskakanja,motor ne troši ulje itd.
vidim da se kao verovatan kvar spominju kablovi i džekovi koji dolaze na dizne pa ako neko zna gde mogu to da nađem i koja je cena bio bih mu zahvalan 


Van mreže faki85

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 543
  • Age: 39
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +14/-15
  • Pol: Muškarac
Odg: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« Odgovor #14 poslato: Mart 31, 2011, 04:25:57 posle podne »
kakva bre svecica  lollol

Van mreže godza72

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Lokacija: Šabac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« Odgovor #15 poslato: Mart 31, 2011, 04:47:54 posle podne »
očigledno se ne razumemo

nemoj preterivati sa baš ˝bukvalno˝

Zrnojed

  • Gost
Odg: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« Odgovor #16 poslato: April 27, 2011, 08:17:11 posle podne »
Imam isti problem,kod mene je u pitanju elektronika PD sistema(tj elektronika u samoj dizni)
Zamijenio sam diznu slicnom(razlicita je oznaka),motor radi,ali na leru nemirno,dok na snagu i potrosnju nije uticalo.

Van mreže Sajovan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 840
  • Age: 36
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +12/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« Odgovor #17 poslato: April 27, 2011, 09:47:24 posle podne »
Imam problem sa PD motorom,takodje na leru prekida fin rad,tj kao da neko prekine gorivo za sekund i motor zatrese.
probao sam motorni kompjuter,instalaciju dizni(ispod dekla motora),drugu tandem pumpu,i opet ista stwar.
Ali auto ide normalno,znaci kad je pod gasom ide super,ponekad u male obrtaje zna da se osjeti stucanje.
TDI Power

Van mreže nidza79

  • VW Početnik
  • Poruke: 146
  • Lokacija: herceg novi
  • Karma: +2/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 5 TDI
Odg: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« Odgovor #18 poslato: April 28, 2011, 08:38:30 posle podne »
nisam neki znalac ali sam cuo da se te dizne mogu nekako produvati,valjda pod jakim pritiskom i da se onda dosta poboljsa rad.
a sta je sa svakojakim aditivima koji se mogu naci u prodaju(aditivi za prociscavanje sistema)...uvijek me znimalo da li je to sredstvo dobro za prevenciju.i sve se kanim da ga probam sipati...al reko mozda je to samo bacanje para.
ovo se sve odnosi na slucaj kada su dizne zaprljane.

Van mreže Sajovan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 840
  • Age: 36
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +12/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Problemi sa PD-elementima ili pumpe diznama
« Odgovor #19 poslato: April 28, 2011, 09:34:00 posle podne »
Ja redowno sipam samo wurth za PD motore,neces pogrijesiti.
Nista gore nisam osjetio.
TDI Power