VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: micko Februar 26, 2010, 04:08:13 posle podne
-
golf 1,1.8 gti sa elektronskim diznama.pojma nema koja je oznaka motora jer je pus broj.imam isti problem na benzinu i na gasu.opada broj obrtaja pri kocenju,pri okretanju na malom prostoru(gas,kocnica kvacilo,pa jos i servo volan...-tada potpuno zabrljavi sa obrtajima.skacu sa 900 na 400-500,pa na 1000-1200 ).u leru radi ravnomerno na 850.bio sam kod draska pre dva meseca,njegov sin mi je sa nekim sprejem cistio i kao namestio mada je rekao da motorcic za ler malo zabada.od tada mi je auto radio na nesto jace od 900,skoro savrseno da bi juce poceo ponovo da zajebava.moze li to da se namesti,da li neko radi remont ili u krajnjem slucaju koliko je nov?
-
matori ja sam imao slican problem...svi majstori su rekli da je on...na kraju mi drug zameni razvodnik paljenja...i sad je sve ok...
mozda nisam pomogao al cisto da znas....
-
mene je to zezalo i kad sam zamenio vakum crevo koje ide od serva do motota sve je bilo ok. moj je znao i da se ugasi kad kocim i da varira gas u leru . nisam ni sam mogao da verujem da sve radi kad sam zamenio to crevo koje na otpadu kosta 200 kinti
-
cekaj a gde se nalazi to crevo,a i motorcic........i meni se to desava....i na zinbe i na plin......kad pipnem papucicu za gas na sitno ona ode do nule i vrati se na 900 .....
-
to je mene zezalo pa sam ja menjao ceo monopoint. nisam mogao uopste da turiram pocne da se gasi. a crevo se vidi ideo od motora do serva, ima nepovratni ventil na njemu. motorcic ti je na monopointu sa zadnje strane
-
ja neznam sta mu je taj motorcic, nek ga slika i postavi, ako je gti u pitanju nemoze biti monopoint
-
to je ono sto regulise ler...
-
za gti sam rekao da je verovatno crevo. tjst bar je kod mene bilo tako ali moj nije gti
-
ako mu je motor kao u mk2 gti od 1988-1991 PG 8v onda vise stvari utice na ravnomeran ler gas, daj neki podatak o autu jebiga
-
kod mene je multipoint.....i pojma nemam o cemu pricate...... boodala ali i ja imam taj isti problem....ako neko zna ...pomoc bi mi dobrodosla.....
-
ako moze da pomogne slika ja cu da odem da slikam motor
-
kod mene je multipoint.....i pojma nemam o cemu pricate...... boodala ali i ja imam taj isti problem....ako neko zna ...pomoc bi mi dobrodosla.....
pele mk2 1,3i i 1,8gti 8v digifant su razilciti totalno, ti proveri da nemas fals zrak na crevu (koje ide sa usisnog creva sa protokomera na usisnu klapnu) za iberlauf
-
ako moze da pomogne slika ja cu da odem da slikam motor
slikaj i pokazi na slici prstom gde je taj "motorcic"
-
dok se napunila baterija... evo pa zaklucite koji je motor ako moze ovako
(http://img714.imageshack.us/img714/1337/dsc01263.jpg) (http://img714.imageshack.us/i/dsc01263.jpg/)
(http://img714.imageshack.us/img714/4275/dsc01264r.jpg) (http://img714.imageshack.us/i/dsc01264r.jpg/)
(http://img717.imageshack.us/img717/881/dsc01264q.jpg) (http://img717.imageshack.us/i/dsc01264q.jpg/)
ovo sa crvenim prstenom
-
skini taj beli steker sa "motorcica' i vidi da li je sa 2 ili 3 izlaza
-
a tip motora ti je PB 112 ks
-
trebao si da mi kazes da ima osigurac...ali provalio sam ja to odmah... lollol .ima tri komada i kad sam ga upalio skinuo sam jos jednom i auto je jedva radio.kad sam ga vrati bilo je ok.mozda je i ovo bitno.u zadnje dve tri nedelje dok je bila u minusu temperatura nije hteo da pali nego sam morao da drzim gas umesto ler gasa,a pre toga normalno cak kada je bilo par dana preko -15,svako jutro je palio bukvalno na pola kljuca i imao je miran rad kao kao da je motor vruc.e,sad ako ti to nesto znaci...
-
vidicu u ponedeljak imam jedan, neznam da li je s 2 ili 3 izlaza pa ti javim beer
-
ok.hvala,nadam se da ce u ponedeljak moci lock,a ako ne zapalicu ga. bonk pa ce opet moci lock lollol
-
imam sa 2 izlaza, sacekaj par dana dolazi mi kompletan 16v motor sa instalacijom i agregatima pa cemo skinuti s njega
-
vazi
-
Skini taj motr i umesto njega stavi ventil za regulaciju potrosnje plina.
Nasteluj protok vazduha tako da motor smiri rad na leru i resio si problem za sva vremena ;)
-
msm da nije tako...ali ispravite me ako gresim...
meni su to predlagali...ali onda je ler stalno isti...
a msm da treba kad je hladan da je na nekih 1500 pa polako da se spusta,kad se auto zagreje...
-
msm da nije tako...ali ispravite me ako gresim...
meni su to predlagali...ali onda je ler stalno isti...
a msm da treba kad je hladan da je na nekih 1500 pa polako da se spusta,kad se auto zagreje...
tako je, moze i ovako kao sto kaze dmc ali nije bas to to jebiga
-
stoji da moze...ali to nije to...
-
pa meni je i dok je bio ovaj minus radio mozda oko 100 obrt. vise nego kad je zagrejan i to perfektno-kako paljenje,tako i rad motora( kao sto sam i napisao vec).videcu jos sa gedorom sta predlaze.hvala vam na savetima.
-
brate sacekaj par dana beer
-
Decki jer ste resili problem, jer i ja imam potpuno isti problem sa ler gas na GTI oni sa Ajnspric, neki savet