Другара вратили јуче, суперб мк2 2012. Издувне гасове му рекли да би прошао (а нема DPF
), овалност дискова му исто гледали, али због тога ваљда не враћају са техничког тренутно.
Вратили га јер му не ради сирена, јер су му ксенони у фаровима а не раде му прскалице, и јер му не раде три дугмета прекидача од подизача.
Сирена му не ради јер је у процедури буџења 4-краког волана са командама на 3-краки без команди односно да убаци команде итд, па како му нису повезане јер нема где да их држи, не ради ни сирена јер за МФ волан и волан без команди иде другачији каблић airbag-а, на другим местима маса итд
Фабрички суперб мк2 има или ксеноне или сочива са халогеним сијалицама, а он је у халогене убацио ксеноне и рекли му да не може да прође, такође му написали и да не пролази јер је позиција LED, мора бити жута.. чак кад је излазио коментарисали да ли смеју у таблици и рикверцу да му буду беле (јер је убацио LED)
Што се тиче подизача, тек лудница.. њему сва 4 подизача раде, али су му поцркали дугмићи на сувозачевим и на задњим левим и десним вратима, са возачевих их отвара без проблема... И да платио је 6000дин, добио 72 сата да среди па да дође поново
Баш вала игранка без престанка, ма ни они мученици не знају тачно шта и како, имају те неке елаборате који нису ни прецизни, ма хаос... Затварају техничке шаком и капом, многе без могућности да поново отворе...