Autor Tema: Paljenje  (Pročitano 5761 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže DenBaBa

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Age: 30
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Touran-Polo
Paljenje
« poslato: Septembar 12, 2020, 10:24:44 posle podne »
Zdravo drustvo..Imam jedan mali problemcic,nije strasan ali me mnogo nervira..Inace vozim Tourana 2008g 1,9tdi 6 brzina..Moj problem je u tome sto mi auto na prvom paljenju vergla nekih 15tak a mozda i 20tak sekundi i upali..nekad upali i lampicu na bord kompjuteru STOP ali uvek na kraju upali,pokusavao sam da mu vracam kontakt par puta ali opet isto(dok ne izvergla to sto je naumio ne pomaze nista)..Inace kad je auto vruc pali na pola kljuca..Problem ne bih bio zabrinjavajuci da se to desava svako jutro na prvom paljenju,meni se to desava jednom u 2 nedelje..kad se to desi,posle 2 nedelje pali svako jutro prvo paljenje na pola kljuca i kad je vruc i kad je hladan isto..zamenio sam sve,od malog servisa sa svim filterima,veliki servis kompletan,servis dizni uradio(inace su dizne sve 4 na nuli kao kod novog auta),uradio servis tandem pumpe(dihtunge i to sto je trebalo)DPF mu je 0% zacepljen(auto se vecinom vozi na otvorenom putu),sve je bukvalno novo..Auto sam kacio 10 puta na kompjuteru nema ama bas nikakvu gresku..Skidao sam crevo (dovod goriva) sa filtera da vidim tera li naftu u filter kad to vergla,pa sam cak stavljao i nepovratni ventil na dovod goriva kod filtera ali nista..Ako ima neko da je imao slican problem ili ako neko zna o cemu se radi vrlo bih mu bio zahvalan kad bih mi pomogao..Hvala svima unapred..

Van mreže Dooox91

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: Paljenje
« Odgovor #1 poslato: Septembar 13, 2020, 01:58:15 posle podne »
Da ti ne ostane sa malo goriva u rezervaru?
Moj cale je imao slican problem sa Insigniom, cak mu se i gasio u voznji, isprali su mu rezvoar ocistili creva, sad nema nikakvih problema sa paljenjem i gasenjem u voznji.

Van mreže DenBaBa

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Age: 30
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Touran-Polo
Odg: Paljenje
« Odgovor #2 poslato: Septembar 13, 2020, 04:04:56 posle podne »
@Dooox91
Ne ostane druze malo goriva to se desava i kad je pun rezervoar i kad je na prvoj crtici i kad je na pola,nema pravila..

Van mreže Dooox91

  • VW Početnik
  • Poruke: 17
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: Paljenje
« Odgovor #3 poslato: Septembar 14, 2020, 07:40:32 pre podne »
Hmmm... Epa onda da ne bacas pare na pranje, njemu je to bio problem, kad je oprao druga pesma, lakse startuje, vozi normalno, nema gasenja itd... Jel ima veze mozda sa kisom kad se nakvasi da startuje lose?

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 866
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: Paljenje
« Odgovor #4 poslato: Septembar 14, 2020, 08:20:16 pre podne »
Prekontrolisi anlaser.

Послато са SM-G973F помоћу Тапатока


Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Paljenje
« Odgovor #5 poslato: Septembar 14, 2020, 09:25:18 pre podne »
Odradi li pumpa u rezervaru tad kada dugo vergla?
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 950
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Paljenje
« Odgovor #6 poslato: Septembar 14, 2020, 12:34:59 posle podne »
Oslusni svaki put da li se cuje pumpa u rezervoaru. Meni se tako desavalo dok skroz nije stala

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2450
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Paljenje
« Odgovor #7 poslato: Septembar 14, 2020, 06:06:33 posle podne »
@Dooox91
Ne ostane druze malo goriva to se desava i kad je pun rezervoar i kad je na prvoj crtici i kad je na pola,nema pravila..
https://youtu.be/F6pRaaUSomo
Da nije možda ovako?
Ako jeste:
Filter goriva, crijeva goriva, tandem pumpa, komplet glava sa sjedištima dizni, senzor bregaste, senzor radilice, reparacija dizni, instalacija dizni, nepovratni ventil na filteru goriva. Sve sam to izmijenjao.

Na kraju se ispostavilo da je uložak na pumpi u rezervoaru navodno riješio problem.

Pokušaj prvo sa čišćenjem pumpe, tj sita na pumpi. Ako ne, onda zamijeni samo uložak pumpe, imaš ga pod kat.brojem Magneti Marelli MAM00013, košta oko 30-40€. Probaj onda. To ti je da kažem najbezbolnije rješenje. Naravno prije svega prekontroliši sva moguća crijeva gumena, koja dovode i odvode gorivo.

Poslije toga probaj sa drugom tandem pumpom(svaki put moraš dihtung zamijenit između pumpe i motora), pa onda probaj senzor radilice. Ako ništa od toga ne riješi problem, vjerovatno su ti načete gumice dizni, eventualno sjedišta dizni u glavi motora i to ćeš morati da radiš. Ali to neka ti bude baš najzadnja opcija.

Nemoj kao ja, dao 600+€ da se sredi glava kompletna sa OEM djelovima i na kraju se ispostavilo da nije do toga...
« Poslednja izmena: Septembar 14, 2020, 06:16:13 posle podne od strane mur3633 »
TDI POWER

Van mreže DenBaBa

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Age: 30
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Touran-Polo
Odg: Paljenje
« Odgovor #8 poslato: Septembar 14, 2020, 09:51:21 posle podne »
@mur3633
Bas tako se cuje i vergla brzo,mada sam creva skidao dok vergla tera gorivo dobro,probat cu sa tim sitom i zamenit cu taj ulozak na pumpi..Hvala ti na savetu a kazem ti menjao sam i gumice na diznama i one uloske kako se vec zovu i sve to,dihtung na tandem pumpi pa sam planirao i nju da zamenim..najgore sto se to ne desava svako prvo paljenje nego jednom u 10tak dana..
@speedey odradi brate pumpa uvek..

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Paljenje
« Odgovor #9 poslato: Septembar 15, 2020, 03:02:25 pre podne »
Mozda cu te jos vise zbuniti sada...Ali meni to deluje kao da je problem u regulatoru pritiska goriva. Imao sam taj slucaj na jednom autu. Tako sa vremena na vreme se desi da nece da upali, pa kada upali, onda opet neko vreme nema problema, pa kroz par dana opet isto. I tako u krug. Skinuo sam regulator, osistio cistac-sprejem, da probam, posto novi nije bio bas jeftin, pa ako ne uspe, menjacu ga. Ali ciscenje je pomoglo i problem se vise nije javljao.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2450
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Paljenje
« Odgovor #10 poslato: Septembar 15, 2020, 08:38:37 pre podne »
Gdje se nalazi on?
TDI POWER

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Paljenje
« Odgovor #11 poslato: Septembar 15, 2020, 12:35:56 posle podne »
Izvini, senzor temperature sam hteo da kazem, prebacio sam se....Nesto sam prezupčio... boodala boodala boodala

038 906 081 B

Evo ga na slici pod brojem 14...
https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/touran/tou/2008-615/2/201-201025/#14

Sve ukazuje na problem u dovodu goriva, a covek kaze da je resio dizne, tandem pumpu, proverio da creva nisu zapusena, promenio filter, pumpa u rezervoaru radi...Ovo je jedino na tom putu sto jos moze da pravi problem...
« Poslednja izmena: Septembar 15, 2020, 12:38:48 posle podne od strane BladeBG »

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže DenBaBa

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Age: 30
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Touran-Polo
Odg: Paljenje
« Odgovor #12 poslato: Septembar 17, 2020, 09:51:12 posle podne »
@BladeBG  hvala ti puno druze,zamenit cu ga koliko god da je pa cu probati da vidim da li se opet ponavlja isto..

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Paljenje
« Odgovor #13 poslato: Septembar 18, 2020, 04:05:49 pre podne »
Pre nego sto ga zamenis, proveri zice na dzeku, da se nisu prekinule, jer i to hoce da se desi. Onda skini, pa ocisti, mozda se samo zaprljao, pa brljavi. I pazi da ne slomis osigurac, mada ima da se kupi posebno, a sa nekim senzorima dobijes, sa nekim ne.

Ovaj senzor ne bi trebao da je skup, slican je kao senzor temperature rashladne tecnosti. On je u rasponu od 400 do 2000 dinara. A senzor pritiska goriva, za automobile koji ga imaju, a za koje sam pitao, nije jeftin bas. Nego sam se ja bio prebacio, ne znam ni sam zasto, na drugu pricu.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2450
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Paljenje
« Odgovor #14 poslato: Septembar 18, 2020, 07:14:35 pre podne »
Izvini, senzor temperature sam hteo da kazem, prebacio sam se....Nesto sam prezupčio... boodala boodala boodala

038 906 081 B

Evo ga na slici pod brojem 14...
https://volkswagen.7zap.com/en/rdw/touran/tou/2008-615/2/201-201025/#14

Sve ukazuje na problem u dovodu goriva, a covek kaze da je resio dizne, tandem pumpu, proverio da creva nisu zapusena, promenio filter, pumpa u rezervoaru radi...Ovo je jedino na tom putu sto jos moze da pravi problem...
Dovoljno je samo da ga iskopča. Kod mene nije bio on problem. Brljavila bi mu i kazaljka od temperature na tabli.
Pumpa ako se čuje ne znači da je ispravna. Mora da izbacuje na dovod filtera goriva od 3 do 4 litra nafte u minuti kad je povezana na 12v, po tome se zna da li je ispravna. Obično se potroše četkice unutra. Crkavaju najviše, ako se auto vozi sa dna rezervoara, pa se pumpa grije.

Postoji i sito na dnu kućišta pumpe, koju je potrebno rastaviti i skinuti to sito, pa ga dobro oprati dimerom i četkicom.
TDI POWER

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Paljenje
« Odgovor #15 poslato: Septembar 18, 2020, 01:11:49 posle podne »
Ovo sto sam ja oznacio na slici i dao kataloski broj je senzor temperature goriva, a ne rashladne tecnosti, iako izgledaju vrlo slicno. Za temperaturu goriva nema instrumenta na tabli, samo za rashladnu tecnost.

A paljenje hoce da brljavi i zbog senzora temperature rashladne tecnosti, 06A 919 501 A. Osim sto skala ne radi, kada palis, digne obrtaje do 2 - 2,5, pa spusti. To sam na Passatu imao. Ali nije bio senzor, nego se su se kablovi bili prekinuli.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2450
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Paljenje
« Odgovor #16 poslato: Septembar 18, 2020, 01:26:51 posle podne »
Tačno, upravu si sad vidim.
Učinilo mi se da si napisao za senzor rashladne tečnosti.
Može taj senzor temp.goriva da zeza, takođe.
TDI POWER

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Paljenje
« Odgovor #17 poslato: Septembar 18, 2020, 05:30:01 posle podne »
Ja te senzore razne i slicne stvari mrzim, kada treba da ih resavam, više nego pun kamion Ustaša. Lako je kada dijagnostika pokaze nesto, onda otprilike znas sta da trazis i gde. Ne mora da znaci da je sam deo crkao...Tipa meni je za senzor rashladne tečnosti pokazivala da je u prekidu, a u prekidu je bila jedna od zica koja se kači na isti. Znas otprilke gde si.

Ali kada npr, sto sam skoro imao slucaj na svom Passatu, pali se ABS i na slabijim kočenjima, dijagnostika nista ne pokazuje, jer je sve ispravno u stvari. I jasno mi je bilo da je neki od senzora zaprljan, ali koji...Pa sam vracao film, na kom tocku sam skoro nesto radio. Poceo od prednjeg levog, gde sam skoro menjao homokineticki zglob, a napred ABS senzor cita sa onog rupicastog prstena na HK zglobu. Skinuo, ostio senzor i nista. Krenem dalje, zadnji levi, skoro sam takodje skidao, menjao limove iza zadnjih diskova. I sreca, na njemu je bio problem, skinuo, ocistio, vratio, probao i ABS se vise ne pali na slabijim kocenjima.

Bilo koja mehanika je laksi posao od toga. majstor1 Cuje se to i to i znas sta treba da menjas. Ali elektronika... badmood

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.

Van mreže DenBaBa

  • VW Početnik
  • Poruke: 6
  • Age: 30
  • Lokacija: Novi Pazar
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Touran-Polo
Odg: Paljenje
« Odgovor #18 poslato: Oktobar 06, 2020, 11:36:58 posle podne »
Zdravo drustvo,prvo da se pohvalim da sam zahvaljujuci vama resio problem..Hvala vam svima na savetima..Posle zamene sveg i svaceg,ostalo mi je bilo da zamenim jos tandem pumpu i ta dva senzora.Jedan je senzor sto ide iza tandem pumpe ili ispod tandem pumpe znam samo da je sa zadnje strane valjda je senzor rashladne tecnosti,a drugi je senzor sto mi je buraz @BladeBG bio oznacio na slici pod brojem 14 valjda senzor temperature goriva..Rekoh ajde da zamenim pre tandem pumpe prvo ta dva senzora pa da vidim sta ce da se desi i hvala Bogu problem sam resio..Tako da ako neko bude imao slican problem nek prvo krene od ta dva senzora pa nek ide dalje..Hvala svima...

Van mreže BladeBG

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 5025
  • Age: 37
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +107/-75
  • Pol: Muškarac
  • Gram rada, vredniji je od tone teorije.
  • Auto: VW Passat B5.5 1.9TDI Variant
Odg: Paljenje
« Odgovor #19 poslato: Oktobar 07, 2020, 09:39:08 pre podne »
Bitno je da si resio problem. Čim ti dijagnostika nije pokazala senzor kao neispravan, verovatno je bio samo zapljan, ali neka si ga i zamenio, nije on 100 dukata i ne moze da mu bude lose od toga.  :47

Svi mi aktivni clanovi oko svojih kola manje ili vise sami nesto radimo, pa po nesto i znamo i medjusobno se ovde pomazemo.

Najbolji način da nešto uradite je da prekinete pričate i počnete da radite.