Autor Tema: PROJEKAT: T3 SYNCRO 16" CAMPER  (Pročitano 59102 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže le_ja

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +12/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: T3 Caravelle GL Syncro
PROJEKAT: T3 SYNCRO 16" CAMPER
« poslato: Septembar 08, 2015, 06:15:03 posle podne »
pozdrav svima,
pre par dana sam kupio ovu t3 syncro caravellu iz 1988. sa idejom da je kompletno sredim i adaptiram za kamping po planinama. prilično je razdrndana, ima i korozije, ali nista nepopravljivo. ima boxer 2.1 benzinac koji dobro zvuči, ali još nije isproveravan. zapravo bih sve rastavio u delove, oprao, očistio i zamenio štagod je sumnjivo. užasno mi je bitno da sve radi da ne zaglavim na nekoj čuki.
auto ima ugrađen plin kojem je istekao atest, nisam preveliki ljubitelj plina a i guta oko 18l tako da jos uvek razmatram da li da kompletno sredim boxera ili da se upustim u avanturu konverzije na neki vw 1.9 tdi od bar 96kw. zanimalo me je sta vi mislite i da li je neko imao iskustva sa benzin - tdi konverzijama na t3, i da li znate nekoga ko bi znao da uradi konverziju kako valja, uz svu elektroniku?
limarija će takođe cela da se radi, čišćenje od rdje, farbanje, planiram velike kočnice i veće točkove, recimo 16ice, više amortizere...
a onda enterijer  :)
hvala unapred na komentarima!



« Poslednja izmena: Maj 07, 2016, 07:53:38 posle podne od strane Joca »

Van mreže raca1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1770
  • Age: 48
  • Lokacija: JAPAN
  • Karma: +96/-12
  • Pol: Žena
  • Auto: YAMAHA
Odg: VW T3 Caravelle GL SYNCRO 1988
« Odgovor #1 poslato: Septembar 08, 2015, 06:42:34 posle podne »
Bravo za auto.  thumbup. Nedostaje ti prednji donji spojler.
Smorio se ko Saša Matić u bioskopu.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4812
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: VW T3 Caravelle GL SYNCRO 1988
« Odgovor #2 poslato: Septembar 08, 2015, 06:52:44 posle podne »
dobar auto. konverzija benzina na dizel nije nemoguca misija, ali autu ce max brzina na dizelu da ti bude 85 km/h i mogucnost lomljenja mjenjaca koji je za taj auto veoma trazena roba. za  koji god redni motor da se odlucis bio dizel bio benzin morat ces da mjenjas zvono mjenjaca. i moj izbor motora za taj auto bi bio 2e iz golfa 3 gti sa 8 ventila
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže le_ja

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +12/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: T3 Caravelle GL Syncro
Odg: VW T3 Caravelle GL SYNCRO 1988
« Odgovor #3 poslato: Septembar 08, 2015, 07:37:37 posle podne »
hvala. da, za zvono znam, a sto se menjaca tice cuo sam da se za tdi konverzije 3. i 4. brzina adaptiraju i da vozi normalno. zna li neko nesto o ovome? kakvu bih potrosnju mogao na syncru da ocekujem sa 2e?


« Poslednja izmena: Septembar 08, 2015, 08:04:02 posle podne od strane le_ja »

Van mreže Igor_92

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1543
  • Age: 31
  • Lokacija: Novi Sad/Rumenka
  • Karma: +59/-15
  • Pol: Muškarac
  • VW U <3
  • Auto: BMW E46 320d / Vw Golf 2 1.6GL
Odg: VW T3 Caravelle GL SYNCRO 1988
« Odgovor #4 poslato: Septembar 09, 2015, 05:38:16 posle podne »
Konacno neko da se upusti i u ovakav jedan projekat  thumbup, nadam se da ces uspeti da ga napravis kako si zamislio, pratim temu, puno srece u daljim radovima  :26

Van mreže Shomi

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1738
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +70/-73
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Vozim shta stignem ;)
Odg: VW T3 Caravelle GL SYNCRO 1988
« Odgovor #5 poslato: Septembar 09, 2015, 08:04:09 posle podne »
Daj kad stignes slikaj kako je resen plin. Otac takodje ima 2.1 boxer(vazdusno hladjenje) i ranije kada smo se raspitivali za plin to je bilo budzenje opasno. Kapiram da po "novim" pravilima taj plin i ne moze da se atestira... na benzinu nam trosi 12-14, i bas se retko vozi... Od konverzije na dizel smo odustali, krsten 1.6d za njega nije moguce naci, a da se stavlja nesto drugo, veliki je posao....
Btw koliko kesha je bio kombi ako nije tajna?
Samo da zamolim isfrustrirane osobe, nedovoljno razvijenog intelekta da shvate ironiju i sarkazam u mojim porukama, da mi sjashu sa karme i preskoce citanje mojih postova na forumu. Hvala!

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4812
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: VW T3 Caravelle GL SYNCRO 1988
« Odgovor #6 poslato: Septembar 09, 2015, 09:24:39 posle podne »
shomi ovaj motor ima vodeno hladenje i vjerovatno digifant ubrizgavanje i nije ni slican tom sto ti imas
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13652
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: VW T3 Caravelle GL SYNCRO 1988
« Odgovor #7 poslato: Septembar 09, 2015, 09:43:57 posle podne »
Jel Porseov motor u njemu?

PoSlAtO sA mArSa


Van mreže VW Diego

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 638
  • Age: 33
  • Lokacija: Nevesinje-Mostar
  • Karma: +22/-5
  • Pol: Muškarac
  • Auto: GII
Odg: VW T3 Caravelle GL SYNCRO 1988
« Odgovor #8 poslato: Septembar 09, 2015, 10:53:34 posle podne »
sta god da odlucis neka ti je sa srecom!
pratim temu  clap

Van mreže dobrica

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW T3 Caravelle GL
Odg: VW T3 Caravelle GL SYNCRO 1988
« Odgovor #9 poslato: Oktobar 07, 2015, 01:48:34 posle podne »
O kolega, lepa karavelica.

Ako je ista ostalo od tog wbx-a, nemoj da ga menjas, greota.

Van mreže le_ja

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +12/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: T3 Caravelle GL Syncro
Odg: VW T3 Caravelle GL SYNCRO 1988
« Odgovor #10 poslato: Oktobar 07, 2015, 06:30:01 posle podne »
pozdrav svima, malo sam bio u guzvi pa nisam stigao da se bavim autom ali sam definitivno odlucio da uradim generalku wbx-a i ostanem na njemu, sto dobrica rece greota je, to je motor koji je zamisljen u tom autu i nekako mi je glupo da stavljam bilo sta drugo. sad, jedino sto bih probao je da MV varijantu koju imam (70kw/95ks) zamenim DJ varijantom (82kw/112ks). posto vec planiram da joj nabacim pop top krov, stavim vece tockove i opremim je u kampera, pa ce joj trebati vise snage. da li neko ima ideju gde bih mogao da nadjem DJ motor? razlika je samo u klipovima i ubrizgavanju pa bi zapravo mogao od mog da napravim DJ ako neko ima OEM DJ klipove i voljan je da ih proda.. ako ne, morao bih da trazim neke aftermarket opcije po nemackoj, a ne znam bas kakav je taj kvalitet... sta mislite?

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
« Poslednja izmena: Oktobar 07, 2015, 07:23:57 posle podne od strane le_ja »

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: VW T3 Caravelle GL SYNCRO 1988
« Odgovor #11 poslato: Oktobar 07, 2015, 09:42:55 posle podne »
@le-ja ne seri boga ti  ;)

Van mreže le_ja

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +12/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: T3 Caravelle GL Syncro
Odg: VW T3 Caravelle GL SYNCRO 1988
« Odgovor #12 poslato: Oktobar 07, 2015, 10:18:57 posle podne »
@gedora
ako si mi rekao, a sad mi samo pojasni sto?

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: VW T3 Caravelle GL SYNCRO 1988
« Odgovor #13 poslato: Oktobar 07, 2015, 10:48:40 posle podne »
zato sto te klipove koje trazis nikad niko nije imao ni u srbiji ni u bivsoj sfrj.
puno citate internet i zanosite se glupim stvarima. boga ti kako si ti dosao do zakljucka da ce tvom kombiju faliti snage ako ga preradis u kampera? imas li ti uopste predstave kako taj auto ide kad je ispravan? pod teretom naravno?
jesi li probao da ga opteretis sa bar 1500kg i vozis?

Van mreže le_ja

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +12/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: T3 Caravelle GL Syncro
Odg: VW T3 Caravelle GL SYNCRO 1988
« Odgovor #14 poslato: Oktobar 08, 2015, 10:37:10 pre podne »
ok, informacija da te klipove niko nije imao u sfrj je korisna i na tome ti hvala, ali ostalo sto pricas ne stoji. pazi, ja nisam mislio da ce mi nedostajati snage, ali bi sa jacim motorom islo lakse, pa ako sam odlucio da radim generalku motora starog 27 godina, za sta isto mozes da kazes da je zanosenje glupim stvarima, onda sam bar hteo da to bude najjaca verzija motora napravljenog za taj auto. nisam odlucio da budzim turbo, tdi ili sta vec, samo sam pitao da li neko ima klipove koji inace idu u taj motor, ne kapiram kako je to zanosenje. a da me ubedis da necu osetiti razliku u snazi kad se penjem uzbrdo izmedju kombija sedmoseda i full opremljenog kampera sa vecim tockovima, pa cak i sa motorom juce izaslim iz fabrike ne mozes. idu debeo covek u cokulama i mrsav covek u patikama uzbrdo, isto jeli i obojica jednako u treningu, ko ce pre da se umori? inace, jos jednom hvala za informaciju da DJ motora nije bilo kos nas, necu da se zanosim da ga nadjem ovde.

Sent from my GT-I9301I using Tapatalk
« Poslednja izmena: Oktobar 08, 2015, 10:40:20 pre podne od strane le_ja »

Van mreže Nenad Petakovic

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2066
  • Age: 41
  • Lokacija: Neko tamo svrseno vreme.
  • Karma: +38/-25
  • Pol: Muškarac
  • Kad zasvira Ladina svirena,mnogi ostaju bez zena.
  • Auto: Old scula Cvaja 1.8
Odg: VW T3 Caravelle GL SYNCRO 1988
« Odgovor #15 poslato: Januar 11, 2016, 06:21:04 posle podne »
Imao je jedan moj komso u Ic ovakav samo nije bio syncro,isto bio u njemu boxer motor samo je tad trosio ko tenk i taj motor je otiso u p...s,pa je uglavljen 1,6D.Iso kombi fino a i nosio je po dobrog tereta,samo na svakih 1,5god je bio servis menjaca.Transplant motora radjen po starom zakonu ZOBS-a a ne po ovom vazecem(j..o ga ko ga izmislio sex).Posto je tebi benz poslusaj Paul-a i gurni tu 2.0 115ks gti i pici...
Dobar motor moja dvojka ima
Al sediste svako mu se klima!
Sedista mu rasklimale zene
Al on opet dobro slusa mene!
Dok je dvojke vozacu devojke!😀

Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: VW T3 Caravelle GL SYNCRO 1988
« Odgovor #16 poslato: Januar 11, 2016, 10:01:31 posle podne »
Imaš 10 epizoda,pa pogledaj. Sve što te zanima je tu. Ovo je prva,ostale idu po redu  :26

Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!

Van mreže le_ja

  • VW Početnik
  • Poruke: 25
  • Age: 42
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +12/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: T3 Caravelle GL Syncro
Odg: VW T3 Caravelle GL SYNCRO 1988
« Odgovor #17 poslato: Januar 18, 2016, 12:38:39 pre podne »
evo posle duzeg vremena prvog pravog apdejta. sledece nedelje napokon zvanicno pocinjemo sa radovima.
ovo je nekaka spisak planiranog za sledecih godinu dana, ovo pisem i zbog sebe da mi sluzi kao potsetnik i da vidim sa kojim idejama sam poceo:

mehanika:

- motor - 2.1 WBX DJ (112ks), famozne gedorine klipove koje niko nikad nije imao u bivsoj sfrj kao i digijet ecu sam nasao u sred srbije, na prvom mestu na kojem sam pitao. kompletan remont motora.
- kompletan remont menjaca, reduktora i kardana, zamena dotrajale visco spojke.
- zapravo kompletan remont ili zamena svega na sta u procesu naidjemo.

modovi:

- instaliranje decouplera (za prelazak iz 4wd u 2wd)
- custom 4-2-1 izduvni sistem od nerdjajuceg celika
- tockovi 16"
- gume 225/75/16
- zamena konusno tanjirastog para diferencijala, trenutno je 4.86 (34/7), zameniti sa 5.43 (38/7) zbog prelaska na vece tockove. ovo jos nisam narucio, ako neko ima, naravno i za predni i zadnji diferencijal rado bih pregovarao.
- produzene zadnje viljuske/ramena (vw je imao manju syncro seriju sa 16icama, takozvani syncro16 koji su imali viljuske produzene za 25mm)
- prosireni blatobrani (takodje standard na syncro16)
- jace poluosovine i homokineticki zglobovi (syncro16 je koristio audijeve homokineticke zglobove od 108mm, to je druga opcija ukoliko po evropi ne budem uspeo da utrekujem sve potrebno za prelazak na porsche 930 zglobove.)
- trailmaster HD set opruga i amortizera za 40mm lift, dizajniran za syncro
- vece kocnice, za sada je ideja napred A4 288mm vent. diskovi i ATE57 a pozadi kocnice sa LTa
- instalacija obrtomera umesto sata. trazim obrtomer za t3 benzinca, za dizelase je drugaciji. ako neko ima neka javi.
- veliki retrovizori kao kod LT-a

camper:

- pop top krov, sam pop top sam vec locirao, a caravela ima sunroof tako da prakticno ne bih ni morao nista da secem vec samo da pop top stavim preko mog postojeceg. takvu varijantu je westfalia zvala 'mozaik', i prodavali su cak i delove kako bi ljudi sami mogli da od svojih kombija naprave kampere. sa druge strane, westfalia je u modelima koje je pravila u svojoj fabrici umesto zaobljenih krovova koje imaju klasicni kombiji ugradjivala ravne krovove na koje je jednostavno mogao da se ugradi gornji krevet. sledece je to sto su platna za te krovove pravljena za originalne westfalie pa bi u ovoj varijanti morala da se prekrajaju da bi legla kako treba, zapravo ima hiljadu sitnih problema koje mozaik instalacija donosi, a uz to nikada ne izgleda fabricki, tako da mi je generalni, i cini mi se ne bas jednostavan plan, da utrekujem neku raspalu westfaliju kojoj nema pomoci koja bi mogla da bude donor citavog krova i jos ponecega (termo prozora umesto stakala, eventualno kreveta, donor za prosirenje blatobrana, i jos ponesto). jos nisam ni poceo potragu, mozda i nije toliko teska, ukoliko imate t3 westfaliu kojoj nema spasa, ili samo skoljku i voljni ste da je se oslobodite po nekoj razumnoj ceni pisite mi.
- custom enterijer - krevet, ostave i kuhinja.
- solarni panel od 130w (za sada mi deluje dovoljno, ovo je jos u dalekoj fazi pa jos nisam stigao da se detaljno pozabavim time, dodatna deep cycle baterija od oko 150Ah, priljucci na 12v, kompletno off the grid.
- topla voda i tus.
- fiamma nadstresnica
- a/c - karavela ima eberspacher b2l, josuvek razmatram da li da ga servisiram ili uzmem moderniji koji je istovremeno i grejac za vodu za tusiranje. mislim da je trenutno ovo razmisljanje za daleku buducnost.

skoljka:
- apsolutno sve osloboditi korozije, ocistiti i zastititi.
- farba, njegova originalna LH5U- dove blue/gray metallic

enterijer:
- potpuna reparacija svega sto ostaje u kamperu
- zvucna i termo izolacija
- pristojno ozvucenje

pimpovanje:
- custom metalni branici
- custom nosac za rezervni tocak
- custom rock slideri

ako sve ovo bude gotovo u sledecih godinu dana bicu vise nego zadovoljan ;)
nadam se da se uskoro javljam sa prvim slikama.


Van mreže TTS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2014
  • Lokacija: Vareš BiH
  • Karma: +64/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bora 1,8T 4 Motion
Odg: VW T3 Caravelle GL SYNCRO 1988
« Odgovor #18 poslato: Januar 18, 2016, 10:07:13 posle podne »
Imam ti ja Digijet od tog motora,dizne i nešto instalacije,pa ako bude trebalo,javi...
Moji postovi mogu sadržavati surovu istinu i biti okrutni!

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: VW T3 Caravelle GL SYNCRO 1988
« Odgovor #19 poslato: Januar 19, 2016, 08:57:50 posle podne »
le ja ne jedi govna, puno citas internet matori