Autor Tema: Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem  (Pročitano 7056 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže aaaaf

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Lokacija: Kosovska Mitrovica
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Sharan 2011
Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« poslato: Mart 29, 2021, 11:31:51 pre podne »
Pozdrav svima,
Molio bih za pomoć ili savet.
Imam Sharana 2011. 2.0, 125kw. Javlja mi da dolijem Ad Blue tečnost ili neću moći da startujem motor za 1000 km, 900 km...



 Probam da dolijem, međutim rezervoar za Ad Blue pun, preliva. Odem kod majstora, on zakači dijagnostiku i kaže da imam dve greške:

9616 - Reductant Injector Bank 1
P2048 00 [175] - Short to GND
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 7
Mileage: 275309 km
Date: 2113.14.08
Time: 13:27:58

Engine speed: 964.00 /min
Normed load value: 47.5 %
Vehicle speed: 0 km/h
Coolant temperature: 7 °C
Intake air temperature: 8 °C
Ambient air pressure: 970 mbar
Voltage terminal 30: 12.260 V
Unlearning counter according OBD: 40
Outside air temperature: 8.5 °C
Exhaust gas temperature sensor 4: 459.9 °C
Pressure sensor for reducing agent; measured pressure: 5000 hPa
Sensor for reducing agent fill level; fill level: 80.04 %
Sensor for reducing agent tank temperature; temperature: 7.8 °C
Calculated temperature at reduction agent injection valve: 71.3 °C

9647 - Reductant Injector Valve (Bank 1)
P208E 00 [175] - Stuck Closed
MIL ON - Confirmed - Tested Since Memory Clear
Freeze Frame:
Fault Status: 00000001
Fault Priority: 2
Fault Frequency: 1
Mileage: 275271 km
Date: 2113.14.05
Time: 15:12:36

Engine speed: 1469.00 /min
Normed load value: 41.2 %
Vehicle speed: 70 km/h
Coolant temperature: 57 °C
Intake air temperature: 14 °C
Ambient air pressure: 950 mbar
Voltage terminal 30: 14.460 V
Unlearning counter according OBD: 40
Outside air temperature: 8.5 °C
Exhaust gas temperature sensor 4: 209.0 °C
Pressure sensor for reducing agent; measured pressure: 6 hPa
Sensor for reducing agent fill level; fill level: 80.02 %
Sensor for reducing agent tank temperature; temperature: 9.6 °C
Calculated temperature at reduction agent injection valve: 23.4 °C

E sad, majstor kaže da je veroatno Injektor Ad Blue tečnosti ( inače mu je cena 21000 rsd), ali nije siguran, jer ga je skidao i kaže da ima otpor od ne znam koliko oma. Odem kod drugog majstora, on sve skine, i rezervoar i ventile i senzore... i kaže najverovatnije je ventil na rezervoaru Ad Blue tečnosti, i da se proba senzor nivoa tečnosti ( ovim delovima je cena preko 300 evra).
Da ne bih lutao i testirao, da li neko ima neki predlog, savet, kritiku, pomoć... Sve prihvatam  :30

Puno pozdrava !

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #1 poslato: Mart 29, 2021, 03:29:32 posle podne »
Po ovome što ti izbacuje dijagnostika rekao bih da ti je crkla ta dizna za Adblue. Ali ko će ga znati. Taj Adblue nije dugo prisutan na tržištu i nemaju ga svi, valjda je tek od 2015. godine obavezan na TDI motorima odnosno u Euro 6 motorima. Tako da nisu još uvek počeli masovno da crkavaju pa lokalni majstori zato i nisu sigurni u čemu je tačno kvar jer su se slabo i sretali sa tim. Ja kad sam se raspitivao kod lokalnih majstora jedini problem koji su znali da reše oko Adblue-a je da doliju tečnost kad nestane, to su jedini "kvarovi" sa kojima su se susretali do sada Možda onaj stereotip da odeš u Porsche sigurno su se susretali sa tim, ali ima da te oderu koliko da promeniš i diznu i ventil kod lokalnog majstora
« Poslednja izmena: Mart 31, 2021, 01:42:25 posle podne od strane Modus »

Van mreže Filke

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 333
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Odg: DPF Filter - Ciscenje - Reparacija -tecnosti za izduvni sistem
« Odgovor #2 poslato: Mart 29, 2021, 03:47:16 posle podne »
Pozdrav forumasi. Imam golf 6 2.0  81kw. Auto kada radi aktivnu regeneraciju motor trese u leru. Tako vec 3 godine od kada sam ga kupio. Kada prodje regeneracija sve se vraca u normlu i nikakvih problema nema.
Kod drugog auta mi samo digne obrtaje i tako zavrsi bez treskanja. Pa ne znam dal je sve ok sa dpf na golfu. Dijagnostika ne pokazuje da je zacepljen ili slicno.
Samo da potvrdim da se i kod mene isto tako ponaša kada uđe u tu aktivnu regeneraciju. Trese baš čudno sve vreme toliko da sam mislio da je problem do nekog nosača jer bukvalno miris koji je na instrument tabli hoće da iskoči koliko vibrira i obrtaji se na leru podignu za nekih 200, ne više. Ne pali se ništa na tabli, a pokušao sam da vidim i preko VCDS-a kada je zadnji put uradio uspešnu regeneraciju i ne slažu se kilometri koji pišu tamo i pre koliko je stvarno završio regeraciju. Zanimljivo da pre koliko je završio regeneraciju ispisuje u metrima tipa 290000m što mu ispadne 290km,a stvarno je uradio pre recimo 100km. Drugo primetio sam da nema pravila za koliko će da završi regeneraciju nekad završi za 10-tak km nekad za 40km. Ne znam u čemu je fora i da li je štetno ponekad prekinuti regeneraciju ako nemaš vremena ili uslove da voziš na otvorenom putu?