Autor Tema: Passat 96kw PD ulje u crevu interkulera  (Pročitano 7712 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže MakaDizel

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Age: 47
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5.5 131KS karavan
Passat 96kw PD ulje u crevu interkulera
« poslato: Novembar 08, 2012, 10:24:18 pre podne »
Juce sam odradio "mali" servis i tom prilikom ustanovili smo da je desna strana motora prilicno "usrana" od ulja, i to od EGR ventila pa dole, taj deo. Majstor je otvorio ono debelo crevo dole kod prednjeg levog tocka, to je valjda do od Interkulera i videli smo da u njemu ima ulja. Nije hteo nista da mi kaze, kao moze biti vise problema ali mora sve da se raskopa oko te usisne grane, povrata i sl da bi video kvar.
Inace auto normalno vuce, radi, ne dimi,..

Sta bi to moglo biti!?

Inace, majsto rece da bi on "zatvorio" taj EGR tj. povrat,.. kao sta ce ti to!? Malo mi se to nije dopalo, ali nisam nista rekao.

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Passat 96kw PD ulje u crevu interkulera
« Odgovor #1 poslato: Novembar 08, 2012, 11:01:33 pre podne »
sto se tice EGR-a ako mu nema spasa tj ako mu je posla membrana mici tj blokiraj koji ce ti to ... jedina njegova prednost je sto zimi malo brze zagrije motor jer ubaca nazad u usis izduvne gasove koji su vruci i time se u ubrizgavanje ubaca odredjena kolicina prljavog ali toplog izduvnog gasa koji se takoreci "reciklira" jer ne izlazi sve vani na auspuh nego dio ide nazad u usis cime se izbaca manja kolicina stetnih gasova ... ali taj prljavi vazduh sto se ponovo usisava sadrzi cadj, izgorelo ulje i sl i to se kao guba lijepi za usisnu granu, lopatice turbine i sl .... lose gorivo samo pridonosi tome da se ta cadj ljepse zalijepi  biggrin  tako da ako nije potpuno stradao probaj dijagnostikom da mu "zavrnes slavinu" da ubaca sto manje izduvnih gasova ali e potpuno ugasit ne moze ... drugi nacin je da se zatvori plocicama mada zna to Tvoj majstor

Drugi problem .... sve zavisi kolko ulja je u tim crijevima, meni bali ali nema smisla da to diram jer ce pretezno gradskom voznjom sve to biti zasrano opet oko interkulera ... isto mi je motor u savrsenom stanju (nije moja tvrdnja vec par majstora koji su sve to provjeravali) i rekli su da su malo oslabile selne na crijevima i zato bali ali i da posle odredjenog vremena (citaj: kilometraze) pogotovo sa stani/kreni voznjom mora da bali i da je interkuler malo zamazan od ulja ali pun ulja ne smije biti to vec znaci da turbina guta ulje i tu je vec potrebna intervencija prije no dodje do iberture ali tada bi ti vec auto slabo isao i dimio i bacao u safemod.

Van mreže MakaDizel

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Age: 47
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5.5 131KS karavan
Odg: Passat 96kw PD ulje u crevu interkulera
« Odgovor #2 poslato: Novembar 08, 2012, 11:15:30 pre podne »
Hvala na odgovoru, odlicno si to objasnio!

E samo da li ce auto trositi vise goriva ako se smanje tj zatvore ti povratni gasovi?
Inace po gradu trosi oko 7.5l, na otvorenom oko 6l na 2500 obrtaja (ali kraca relacija), brzina oko 140, nisam ga dalje terao jer jos nisam uradio veliki servis.

Sto se tice creva interkulera koje sam pomenuo, nismo ga skinuli skroz samo ga je malo poceo izvlaciti i pojavilo se ulje. I majstor je rekao da to nje neki veliki problem i to cemo resavati kad budemo radili veliki servis, uskoro, jer tad skidamo sve napred pa ce lakse i pristupiti tome.


Van mreže Bojan5

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 616
  • Lokacija: Niksic
  • Karma: +25/-21
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat b5.5 tdi AVF
Odg: Passat 96kw PD ulje u crevu interkulera
« Odgovor #3 poslato: Novembar 08, 2012, 11:41:13 pre podne »
ja sam cuo da kad na PD motoru zatvoris EGR da izbaca gresku, je li to istina?
Prijatelju, i kod mene bali svuda, kad skinem crijeva od intercoolera po zidovima sve po 1mm ulja, nema sad da se sliva, kod kojeg god sam majstora isao ni jedan nije znao da mi kaze do cega je, nego samo vozi dokle ne stane. Je li to ulje dolazi iz iberlaufa ili iz turbine?

Van mreže enki79

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Age: 44
  • Lokacija: Tuzla
  • Karma: +0/-3
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw golf
Odg: Passat 96kw PD ulje u crevu interkulera
« Odgovor #4 poslato: Novembar 08, 2012, 12:10:16 posle podne »
normalno druze da bude masno crijevo unutar i interkuler takodje,, al ne previse

Van mreže shvexoman

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2660
  • Lokacija: Smederevo
  • Karma: +44/-36
  • Pol: Muškarac
Odg: Passat 96kw PD ulje u crevu interkulera
« Odgovor #5 poslato: Novembar 08, 2012, 01:18:54 posle podne »
egr zatvori , ocisti usis i operi interkuler i teraj dalje

Van mreže MakaDizel

  • VW Početnik
  • Poruke: 40
  • Age: 47
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B5.5 131KS karavan
Odg: Passat 96kw PD ulje u crevu interkulera
« Odgovor #6 poslato: Novembar 08, 2012, 01:48:13 posle podne »
Njaverovatnije ce tako biti, zatvoriti. Mada mozda i softverski smanjienje na min... ako je to uopste moguce. Nekako mi se ne ukljanja nesto sto je fabricki tu i... valjda ima neki razlog zasto je tu. Osim ako je EGR otisao a novi (drugi) je skup... e onda, close!

Van mreže Miro MNE

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2313
  • Lokacija: Podgorica, Crna Gora
  • Karma: +56/-31
  • Pol: Muškarac
  • Auto: ŠKODA FAVORIT 135L
Odg: Passat 96kw PD ulje u crevu interkulera
« Odgovor #7 poslato: Novembar 08, 2012, 03:03:51 posle podne »
ja sam cuo da kad na PD motoru zatvoris EGR da izbaca gresku, je li to istina?
Prijatelju, i kod mene bali svuda, kad skinem crijeva od intercoolera po zidovima sve po 1mm ulja, nema sad da se sliva, kod kojeg god sam majstora isao ni jedan nije znao da mi kaze do cega je, nego samo vozi dokle ne stane. Je li to ulje dolazi iz iberlaufa ili iz turbine?

nema to veze sa PD motorom nego sa elektronikom, PD motori u generacijama Octavia A5, Golf V, pasat 6, .... na njima kad se zatvori EGR izbaca gresku mada mislim da kada se mehanicki blokira onda ne bi trebalo gresku da izbaca

inace potrosnja nzm ja primjetio da je ista porasla na svojim makinama

prvo provjerite jel crko znace to majstor provjeri se vakum u njemu. Ako radi ocistite ga i softverski smanjite kolicinu gasova koju propusta ... ako je crko polovni kosta oko 50e al nemas garanciju oce li crc opet a novi je oko 150-200e

razlog zasto je tu je recirkulacija izduvnih gasova .... smanjuje stetne emisije ali za relativno zanemarljivu kolicinu drugo nista ... ja testove izduvnih gasova prolazim kao da ga imam a nemam ga, znaci uopste se ne bih sjekirao zasto je tu fabricki i jel mu tu mjesto
« Poslednja izmena: Novembar 08, 2012, 03:09:36 posle podne od strane Miro MNE »

Van mreže sasapk

  • VW Početnik
  • Poruke: 20
  • Lokacija: prokuplje
  • Karma: +2/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 2
Odg: Passat 96kw PD ulje u crevu interkulera
« Odgovor #8 poslato: April 10, 2021, 09:33:59 posle podne »
Sta mislite o ovom nacinu ciscenja interkulera? Dreniranje ili demontaza pa ciscenje?
https://youtu.be/hGzOs6w1c_4