Autor Tema: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2  (Pročitano 8299 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže vladairon

  • Pure German style
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2357
  • Age: 33
  • Lokacija: Velika Plana-Beograd
  • Karma: +53/-37
  • Pol: Muškarac
  • GERMAN CARS
  • Auto: Scirocco MK2 & Corrado 2.9 VR6
Odg: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2
« Odgovor #20 poslato: Jun 23, 2012, 01:47:03 pre podne »
Hteo sam da kazem da ce vise snage dobiti ako ubaci G60 nego ako prepravlja 1.8 8V i da ce sigurno duze trajati G60 nego ta budzevina  mahac.Da taj majstor zna da ga prepravi on bi ga prepravio  biggrin.On je isti ko ovaj moj,sve kao zna da uradi,a kaze mi da mi ne treba hladnjak za ulje jer necu na trke i ni za sta ne sme da se uhvati....Al ok bitno je da se decko nije odlucio za budzenje tog motora,nego da stavi neku kompletnu jacu masinu  clap
« Poslednja izmena: Jun 23, 2012, 01:49:51 pre podne od strane vladairon »
Call me a relic,
Call me what you will,
Say I'm old fashion,
Say I'm over the hill,
Today's music ain't got the same soul,
I like that old time Rock and Roll!

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13069
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Odg: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2
« Odgovor #21 poslato: Jun 23, 2012, 02:16:53 pre podne »
16v ce sigurno duze trajati nego g60.

Van mreže TurboDevil

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 234
  • Lokacija: Kovin
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2
« Odgovor #22 poslato: Jun 23, 2012, 02:21:25 posle podne »
Ma ovaj ima u stvari da proda glavu 16 v,a meni palo na pamet dal to moze da se ubudzi i ja ga pitao,i kao moze sve al mora da se kupi k-glava,ali predpostavljao sam da nije bas tako da se nakaci i pali radi ima 140 ks,to samo u filmovima,zato sam pitao vas da vidim sta bi tu jos trebalo.Mada u principu sve moze da se uradi,pitanje je samo lova,to se ne isplati.
« Poslednja izmena: Jun 23, 2012, 02:24:39 posle podne od strane TurboDevil »

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2
« Odgovor #23 poslato: Jun 23, 2012, 03:12:40 posle podne »
Problem je sto sa tvog auta pase samo blok,menjac i alnaser. Treba dosta stvari i puno zivaca a sam rad kosta dosta.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4817
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2
« Odgovor #24 poslato: Jun 23, 2012, 10:15:43 posle podne »
+1
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže hummer

  • VW Početnik
  • Poruke: 37
  • Lokacija: niksic
  • Karma: +3/-2
  • Pol: Muškarac
  • Auto: gti 3 8v
Odg: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2
« Odgovor #25 poslato: Jun 24, 2012, 11:13:05 pre podne »
kraljone iz mog licnog iskustva,najbolja i najlaksa varijanta ti je da kupis 16v motor sa mjenjacem,poluosovinama,i komplet instalaciom,kao i pumpom za gorivo,a tvoje skinuto prodas da ublazis troskove.jer ako budes nadograjdivao sve ce jedno drugo da trazi a na kraju mjenjac mozes da prospes uradi tako pa taj motor sto ubacis budzi/kn filter,cip,..../

Van mreže drfedja

  • VW Početnik
  • Poruke: 77
  • Age: 46
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf IV TDI PD130 highline
Odg: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2
« Odgovor #26 poslato: Jun 24, 2012, 12:46:54 posle podne »
Ubacivanje svega toga je dosta skupo, treba da promeni pola auta. Možda mu je najbolja varijatna da stavi bregastu od GTI 1.8 8v, dobiće 10-15KS za male pare. Viđao sam par tih "običnih" 1.8 tako odrađenih, sasvim fino idu, možda za nijansu lošije od pravog 1.8 8v. Ovo je provereno u praksi.
Pored toga KR 1.8 16v nije baš preterano raspoložen za niske obrtaje, pa ako vozi kao "old daddy" neće videti neku preteranu razliku u odnosu na serijski 1.8 8v od 90 KS, ali zato na obrtajima, preko 3-3500 je razlika drastična.
S druge strane ako hoće da se "otvori" za keš, onda 16v, potpuno mu je onda isto da li stavlja 2.0 ili 1.8. Ja bih se pre odlučio onda za pakovanje jačeg 2.0 motora, može onaj od 136 KS 9a iz Passata ili još bolje od trojke ABF od 150 KS sa sve digifantom, na koji može još i sequent. :D
Što se tiče menjača, pametno bi bilo u tom slučaju staviti menjač od 16V, 2Y kod, mada su se ti menjači pokazali kao prilično njesra, ja sam na mojo dvojci tri komada sahranio. Ide na 16V i menjač od 8V, ali sa lamelom od 8V jer je spojnička osovina tanja nego na 16V. Poluosovine na 90 KS 1.8 imaju manje flanšne nego na GTI modelima, pa u slučaju nekog potezanja trajanje zglobova bi bilo upitno.
Kočnice su slabije nego na GTI-u, nazad nema diskova.
Postoji još jedna varijanta, da ubaci 16V motor i da na njega stavi Dellorto karburatore. :D Minimalno budženje instalacije, jedino što to treba naštelovati i što to hoće da troši dosta, ali ideee.

Ma ovaj ima u stvari da proda glavu 16 v,a meni palo na pamet dal to moze da se ubudzi i ja ga pitao,i kao moze sve al mora da se kupi k-glava,ali predpostavljao sam da nije bas tako da se nakaci i pali radi ima 140 ks,to samo u filmovima,zato sam pitao vas da vidim sta bi tu jos trebalo.Mada u principu sve moze da se uradi,pitanje je samo lova,to se ne isplati.
Lepo su ti svi napisali šta sve treba da menjaš da bi "nakalemio" 16V glavu na 8V, ali ima još jedna stvar: 16V ima drugačije klipove od 8V, tako da bi i to morao da menjaš. Ne isplati se. Jedino ceo motor i to je to.
« Poslednja izmena: Jun 24, 2012, 12:53:32 posle podne od strane drfedja »
Man walks into a service station and asks the mechanic, 'Do you have a windscreen wiper for a Lada?'
The mechanic scratches his head, thinks for a bit, and replies, 'Well, it seems like a reasonable trade - yes I do!' :D

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2
« Odgovor #27 poslato: Jun 24, 2012, 01:37:23 posle podne »
Cekaj sad dr fedjo. 2Y menjac je sranje? Si siguran ti u to? Ti si sahranio 3 menjaca,samo mi nije jasno kako vozis ti to? Meni par drugara iz hr voze turbo 16v sa tim menjacem i svi preko 350ks i niko nije sjebao do sad a znas koji je pritisak na menjac a ti obican atmo i sjebes,prica za malu decu. ;) Malko si se zajebo i u drugim stvarima. al ajde.,da nebude da serem.   blabla

Van mreže acagti

  • VW Početnik
  • Poruke: 60
  • Age: 43
  • Lokacija: beograd
  • Karma: +5/-0
  • Pol: Muškarac
Odg: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2
« Odgovor #28 poslato: Jun 24, 2012, 11:05:10 posle podne »
i ja sam polomio  2 menjaca 2y,ali ne bih rekao da su sranje.kriv sam ja i moj nacin voznje.svaki drugi bi crkao 5 puta brze.

Van mreže TurboDevil

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 234
  • Lokacija: Kovin
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2
« Odgovor #29 poslato: Jun 25, 2012, 12:59:24 pre podne »
Ubacivanje svega toga je dosta skupo, treba da promeni pola auta. Možda mu je najbolja varijatna da stavi bregastu od GTI 1.8 8v, dobiće 10-15KS za male pare. Viđao sam par tih "običnih" 1.8 tako odrađenih, sasvim fino idu, možda za nijansu lošije od pravog 1.8 8v. Ovo je provereno u praksi.
Pored toga KR 1.8 16v nije baš preterano raspoložen za niske obrtaje, pa ako vozi kao "old daddy" neće videti neku preteranu razliku u odnosu na serijski 1.8 8v od 90 KS, ali zato na obrtajima, preko 3-3500 je razlika drastična.
S druge strane ako hoće da se "otvori" za keš, onda 16v, potpuno mu je onda isto da li stavlja 2.0 ili 1.8. Ja bih se pre odlučio onda za pakovanje jačeg 2.0 motora, može onaj od 136 KS 9a iz Passata ili još bolje od trojke ABF od 150 KS sa sve digifantom, na koji može još i sequent. :D
Što se tiče menjača, pametno bi bilo u tom slučaju staviti menjač od 16V, 2Y kod, mada su se ti menjači pokazali kao prilično njesra, ja sam na mojo dvojci tri komada sahranio. Ide na 16V i menjač od 8V, ali sa lamelom od 8V jer je spojnička osovina tanja nego na 16V. Poluosovine na 90 KS 1.8 imaju manje flanšne nego na GTI modelima, pa u slučaju nekog potezanja trajanje zglobova bi bilo upitno.
Kočnice su slabije nego na GTI-u, nazad nema diskova.
Postoji još jedna varijanta, da ubaci 16V motor i da na njega stavi Dellorto karburatore. :D Minimalno budženje instalacije, jedino što to treba naštelovati i što to hoće da troši dosta, ali ideee.

Ma ovaj ima u stvari da proda glavu 16 v,a meni palo na pamet dal to moze da se ubudzi i ja ga pitao,i kao moze sve al mora da se kupi k-glava,ali predpostavljao sam da nije bas tako da se nakaci i pali radi ima 140 ks,to samo u filmovima,zato sam pitao vas da vidim sta bi tu jos trebalo.Mada u principu sve moze da se uradi,pitanje je samo lova,to se ne isplati.
Lepo su ti svi napisali šta sve treba da menjaš da bi "nakalemio" 16V glavu na 8V, ali ima još jedna stvar: 16V ima drugačije klipove od 8V, tako da bi i to morao da menjaš. Ne isplati se. Jedino ceo motor i to je to.
Pitanje je koliko je to sad izvodljivo da se stavi bregasta od 8v :)

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2
« Odgovor #30 poslato: Jun 25, 2012, 01:40:16 pre podne »
nateras na paljenje ako znas,skines poklopac ventila,svuces kais sa bregaste,odsrafis polutke od bregaste sto je drze,skines bregu i stavis tu od gti-a pa sad sve u rikverc da vratis.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4817
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2
« Odgovor #31 poslato: Jun 25, 2012, 10:21:18 posle podne »
neznas kako promjenit bregastu a hoces pakovat 16v glavu na taj blok lollol lollol sviranje k...u na jako
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže TurboDevil

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 234
  • Lokacija: Kovin
  • Karma: +4/-5
  • Pol: Muškarac
Odg: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2
« Odgovor #32 poslato: Jun 26, 2012, 01:05:30 posle podne »
Pre nego sto opet nesto lupis,procitaj sve ispocetka,bice ti jasnije  ;)

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4817
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2
« Odgovor #33 poslato: Jun 26, 2012, 10:06:17 posle podne »
da citas milion puta svodi se na isto. mlatis ko pizda po samaru,ali samo po tastaturi. da ide glava 16v tako lako kao sto zamisljas svi bi je kacili. izgleda da je taj tvoj nazovi majstor zajebo sve masinske inzinjere u Wolfsbugu. a na kraju ti Pile objasnjava kako se fazi motor. jel Ti uopste znas sta je bregasta? izvodljivo je da se stavi.
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2
« Odgovor #34 poslato: Jun 26, 2012, 10:27:08 posle podne »
citat doktor
"Ubacivanje svega toga je dosta skupo, treba da promeni pola auta. Možda mu je najbolja varijatna da stavi bregastu od GTI 1.8 8v, dobiće 10-15KS za male pare. "



 dobice karu, a ne 15ks  mahac

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4817
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2
« Odgovor #35 poslato: Jun 26, 2012, 10:37:38 posle podne »
tako je brate bicedobro
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2
« Odgovor #36 poslato: Jun 26, 2012, 10:39:41 posle podne »
Znas ono kad dolaze panduri a ti jadan nesto zgresio,a jos par njih sa tobom,pa ide ono bezi,bezi,bezi  lollol, E tako ovde lock,lock,lock . lollol
Ja sad kad bi rekao nekom da na 16 ventila , da nadje izduvnu bregastu,iseces onaj nastavak za razvodnik i stavis je kao usisnu,neko bi rekao da sam bolestan wacko,ali je veci stepen,jeb ga,po malo pa naguras 500ks. lollol

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2
« Odgovor #37 poslato: Jun 26, 2012, 10:52:46 posle podne »
imam u dvoristu ispred servisa dvojku bila do skoro gtd sad je 16v sa 2 izduvne bregaste kr. ;)
kad ga zavrsim predstavice se ovde na forumu i ubacice neki video klip kako ide gti kad prodje kroz moje ruke.
do tad moze lock!

Van mreže Pile

  • Majstor Kvarisa
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2042
  • Age: 45
  • Lokacija: Johannesbur - Maputo
  • Karma: +90/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw 2jz, Skyline R33 GTR
Odg: Ubacivanje 16 V na obican 1.8 Golf 2
« Odgovor #38 poslato: Jun 26, 2012, 11:01:26 posle podne »
Haha , muka mi je od mehanike i budzenja,al opet , nekako smiruje zivce kad radis sam i nemas nekog debila da te zapitkuje.