Na oridjidji Y line farba i treba da bube matirana, to znači da je u fullu orginal
...
Ima juga da spominju i narednih 100 godina, isto kao i Tita. Svi pljuju a svima je u glavi.
Druga je stvar što je njega vreme pregazilo, pao berlinski zid a neće propasti jedna zastava.
Nije DMB motor bio loš kao proizvod nego je bila loša politika koja je diktirala kako da se pravi. Ko pliva u tim vodama zna da svaki blok motora kada se izlije mora da odstoji jedno vreme pre negoli počne da se obradjuje i sklapa u agregat.
Jedna SCANIA je ugradjivala agregate čiji su blokovi motora stajali po godinu dana u vodi na kiši suncu snegu ... ko u onoj narodnoj KAKO SE KALIO ČELIK ...
Tu tehnološku proceduru je nekada poštovala i rakovica a onda je neko rekao STOP ... a onda je odmah po izlivanju bloka dolazilo i do sklapanja agregata.
Kada je zastava videla čemu to vodi počeli su pregovori sa fiatom koji su trebali da omoguće uvoz njihovih motora iz brazila koji bi se ugradjivali u sve Y line modele ...
Politika je sve to stopirala, u planu je bilo da se razbije cela bivša Yuga a ne samo zastava. Krajnji ishod je svima nama poznat
...
Jedna drugarica mi pre mesec dana doživela saobraćajku u centru grada, vozila novi I10. Napaljeni klinac od 19g prošao kroz crveno i direktno se zakucao u B stub na njenoj strani.
Sva je izlomljena i u gipsu, lekari se bore i daju sve od sebe da ne bi završila u kolicima.
YUGO od 500e nebezbedan ... pa šta onda da se kaže za smart, C1, 106, 1007, saxo i ostalu bratiju ...
Čovek se oklizne u kadi dok se kupi i polomi vrat a čim se izadje na ulicu sve postaje lutrija ... A i statistički gledano više ljudi je u saobraćajkama poginulo u kolima srednje i više klase nego u ovim sirotinjskim.
Nek ste vi meni svi živi i zdravi, ja još malo pa odo kod čika doktora da pregleda i izvrši sistemacki pregled mog yugosaurusa
...
... redovan pregled, ništa vanredno jer na Y line i nema šta da se pokvari
...