Prilikom provere reglaže majstor mi je rekao da prednji desni točak ima veći nagib U MINUSU od levog i to veći od dozvoljenog.
Sve drugo je po njemu OK (kugle, letva, brkovi, krajevi spona, selen blokovi, šolje amortizera - nove, itd.) i parametri za pravac točkova su u granicama propisanih, u vožnji ništa ne lupka, ali pri većim brzinama primetio sam da auto pomalo vuče u desno i majstor kaže da je to zbog tog nagiba.
Po njemu, sve ukazuje da je verovatno kriv stožer amortizera, jer taj nagib više ne može da se šteluje osim onoliko koliko je uspeo da ga malo koriguje ka plusu pomeranjem "kugle", tj.jabučice, ali je to bilo nedovoljno.
Gume (zimske) su stavljene nove otprilike pre 3000 km, ali mislim da je desna za nijansu više "pojedena" sa unutrašnje strane od leve.
Međutim, juče sam ja ponovo skinuo točak i malo gledao ceo sklop, pa sam primetio da je telo amortizera koje je uglavljeno u glavčinu točka otprilike za 1 cm zaokrenuto ulevo, jer ulegnuće sa nalepnicom na kojoj piše oznaka sa bar kodom nije u pravcu centra točka (kao na levoj strani i kao na nekoliko drugih golfova na kojima sam danas pogledao kako stoje) a takođe se vidi da je pokrivljena i metalna vođica (sa zadnje strane amortizera) koja ulazi u žljeb kroz koji prolazi šraf kojim se steže amortizer !?! Nažalost, zaboravio sam to da slikam, ali nadam se da je jasno o čemu se radi...
Da li ovo može da utiče na nagib točka?
Da li možda vredi "prošlicovati" rupe na nosaču kugle kako bi se ona još malo uvukla prema viljušci i da se tako još malo dotera nagib?
Da li još nešto može da utiče na nagib točka, npr. šolja amortizera, opruga, kapa, itd, itd?
Auto je Golf Mk4 2001.godište, 66kw/90ks