...
...
A jesu se ugrađivali samo ti pezo ili i zastavini motori?
Koji motor je kod tebe travi? Koliko presao, uzeo nov ili? Vozis na cist benz ili plin, kako trosi? Mi smo imali davno koral 55 trosio bas puno, ispod 8 nema šanse...
U YUGO i FLORIDU modele IN su istovremeno ugradjivani pezo i zastavini motori, zastavini standardno a ovi francuski odredjeni kontigent. U kom broju su napravljeni jedni a u kom broju su sklopljeni drugi, nemam pojma a iskren da budem nije me ni zanimalo.
Kao što me nije zanimao YUGO sa pežo motorom. YUGO može da bude jedan a to je onaj sa DMB motorom.
U floridu su išli 1,6 motori i za njih kažu da nije bilo problema tokom eksploatacije a da su išli kao metak.
U YUGO je išao 1,1 i mislim da je imao 60KS. Utisci su raznoliki, od pozitive do negative.
Modeli sa pežo motorom su imali oznaku L.
Dakle, kad vidiš da piše YUGO koral in L odma znaš da je u njemu pežo agregat.
Moj je koral In sa starim i proverenim DMB agregatom od 1116 cm3 i 55 KS.
Godina proizvodnje 2007, moj zet prvi vlasnik. Dobi ga od roditelja za punoletstvo i upis na fakultet.
Malo vožen, studentski dani ovo ono i na kraju balade venčanje. Tad je počeo češće da se vozi.
A onda se kupio ganc novi auto a jugo pade u zaborav. Stajao 2 godine bez da ga iko pogleda.
Stavili ga u oglas, tražili 800e. Zvao samo 1 preprodavac i daje 200e na nevidjeno
...
Zet popizdi, ne zbog para nego što je auto skroz ok.
Meni ga bi zao, mislim na zeta. I tako ga ja uze, za neku siću. Da ga čuvam za unučiće i neka buduća vremena.
Izmenjao sve vitalno i potrošno na njemu. Ne zato što je bilo u kvaru nego zato što sam ja tako hteo.
U fabrikani je komplet motor i još samo vodena pumpa koju je hebeno zameniti pa smo to ostavili za ovo leto.
Motor ne troši ulje, sipam mobil polusintetiku. Mislim da je 700 dinara litar.
Uzeo ga sa 35000 a sad je na satu 56000. Vozim ga samo na benzin.
Na otvorenom potrošnja 5,8/6 pri nekih 3000 o/min i tad je brzina 100km/h. Iznenadjen sam malom potrošnjom ali juga treba znati voziti. Isto kao i ladu. Nema gas u patos.
Po gradu bije sigurno 10 al to kompenzuje time što se ne kvari.
Za proteklih 20000 predjenih km crkao samo regler na altenatoru i plaćen je 650 dinara. Auspuh produvao na šelni gde se spaja izduvna grana i cevka ali je tu radila brusilica a onda ubačeno parče. Dva kružna vara 1000 dinara. Dakle za predjenih 20000 km trošak samo 1650 dinara.
Nema truleži, nije udaran ali je izgreban jer je stajao na parkingu medj soliterima.
Ja se zaljubio u njega i eto ... ljubav traje
...
...
grejanje keva, kakav lambo kakav F 40
...