Autor Tema: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .  (Pročitano 274723 puta)

0 Članovi i 2 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #300 poslato: Jul 30, 2014, 08:16:39 posle podne »
Ti sto se zaklinju da manje trosi ti su spinovani od strane tih trecih sto nude usluge cipovanja da su osposobljeni da sa usb kablom zajebu tim inzinjera koji je konstruisao to auto i pri tome mu nacipuju jos 50ks.,a smanje potrosnju.
Ovi drugi znaju da to nije moguce jer znaju sta se na remapu radi,pa zato i tvrde da nije moguce da se smanji potrosnja,a da se povecaju ks.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Wele

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 6696
  • Lokacija: MunZe
  • Karma: +269/-172
  • Pol: Muškarac
  • Lupo GTI, Arti
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #301 poslato: Jul 30, 2014, 08:21:04 posle podne »
Sve je već rečeno i zbog samog foruma ne treba se ponavljati, a ti odaberi mišljenje koje ti se više sviđa. Kad čipuješ motor ne čipuješ menjač.
Svaka pobuna, svaki otpor počinje jednom rečju - Ne!

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #302 poslato: Jul 31, 2014, 02:24:53 pre podne »
Pa nema razloga da stavljas "procitao" pod znake navoda. Ja da sam nasao ono sto sam pitao ne bih pitao ponovo. Pogotovo sto je kod mene malo specificnija situacija, uzimajuci menjac u obzir. Zato sam i pitao koliko je pametno to da radim.
A sto se potrosnje tice, pitao sam jer je pola tema gde se o tome pricalo zakljucano jer odmah krene svadja, jer se jedni zaklinju da trosi manje a drugi da trosi vise, i uglavnom sve iz teorije a treci su ovi sto nude usluge chipovanja. Mislio sam da ce da se javi neko ko je chipovao i ko zna konkretno kako mu trosi auto. Ne vidim bas u cemu je problem. Evo ja ako budem chipovao javicu se ovde i napisacu dve recenice o potrosnji, kakvo je moje iskustvo, cisto da pokazem da nije tesko. Slova su besplatna.
Ja sam cipovao. Koliko je trosio i koliko sad trosi nemam pojma u L/100km, jer sipam po principu, upali se lampica i na prvoj pumpi sipam pun i tako do sledeceg paljenja lampice. Elem pre cipa za to goriva od do sam prelazio do 650 km, a sada oko 700 do 720, pa eto ti zadatak, racunaljku u ruke i sabiraj dok se ne oduzmes....

@Wele, automatski menjaci novije generacije i DSG imaju mogucnost cipovanja ;)
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Nabukodonosor

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 228
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +4/-20
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5.5
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #303 poslato: Jul 31, 2014, 06:44:59 posle podne »
OK, hvala za konkretan info. A sto se tice automatskog menjaca, znam da se on ne cipuje, ali koliko znam mora da se radi ponovna sinhronizacija menjaca.

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #304 poslato: Avgust 01, 2014, 02:28:22 pre podne »
U pravu si, menjac se ne cipuje, vec mu se menja softver isto kao i na motoru, menjas mape. Mape = sofver . . . Nija sija nego vrat . . .
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže Guarana

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3428
  • Age: 39
  • Lokacija: Ljubljana
  • Karma: +90/-37
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Lada
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #305 poslato: Avgust 01, 2014, 09:15:29 pre podne »
vec odavno se nista ne cipuje nego remapira. pre si imao samo eprom cipove , gde bi morao fizicki da izvuces fabricki i stavis tvoj koji si upisao.. tako da si auto jelte cip-ovao (sa novim) .. sad kao i skoro sva tehnika ima eeprom cipove koji mogu da se pisu i brisu vise puta.. tako da sad samo mapu menjas.
u mapi nema softvera, samo vrednosti, koje softver u kompjuteru auta cita, tj dijagnostika/tuner konvertuje u nesto sto je ljudima citljivo.
znaci samo vrednosti tipa: 1200 (obrtaja), 7(ms), 10(ml goriva),itd itd.. iskreno ne znam koji red vrednosti je, bolje da ne lupam previse.

automatski menjac koji nije striktno mehanicki.. znaci tiptronic recimo , koji nije DSG jos uvek isto ima mapu vrednosti koja moze da se menja.. kad da promeni sam brzinu vise, kad da spusti, koliok da drzi kad promenis na dugme.. verovatno i max-min vrednosti za obrtaje motora, mada mozda ih i dobija od samog  motora, sve je povezano danas.
cak i kod novog moze uvek da se cacka nesto.. meni bi recimo znacilo da promenim logiku za 4u brzinu umesto 2000 obrtaja i 10 sekundi na 1800 obrtaja i 5 sekundi. kad dodajes snagu motoru nije lose podesiti i menjac na nove parametre.. mocice ranije da presalta u normalnoj voznji.. itd
lollol

Van mreže Nabukodonosor

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 228
  • Lokacija: Srbija
  • Karma: +4/-20
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B5.5
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #306 poslato: Avgust 01, 2014, 12:06:24 posle podne »
U pravu si, menjac se ne cipuje, vec mu se menja softver isto kao i na motoru, menjas mape. Mape = sofver . . . Nija sija nego vrat . . .
Ako si rekao meni, nisam ja rekao da se menjac ne cipuje, nego Wele.

Citat
meni bi recimo znacilo da promenim logiku za 4u brzinu umesto 2000 obrtaja i 10 sekundi na 1800 obrtaja i 5 sekundi. kad dodajes snagu motoru nije lose podesiti i menjac na nove parametre.. mocice ranije da presalta u normalnoj voznji.. itd

Slazem se, i meni bi ovo vise znacilo. Pogotovo za drugu brzinu.
« Poslednja izmena: Avgust 01, 2014, 12:08:41 posle podne od strane Nabukodonosor »

Van mreže Skodamaniak

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3089
  • Lokacija: Podgorica-Crna Gora
  • Karma: +70/-32
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #307 poslato: Avgust 14, 2014, 12:15:35 posle podne »
Trazim fabricku mapu za Audi A4 B7 2006 godiste BLB motor 2.0TDI 16V

Ima li ko da mi ucini uslugu i posalje ?

Hvala

Van mreže edyman

  • VW Početnik
  • Poruke: 151
  • Age: 36
  • Lokacija: subotica
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV TDI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #308 poslato: Avgust 31, 2014, 04:11:12 posle podne »
Da li golf IV ( TDI) od 100 ks sa menjačem od 5 brzine ima isti motor, menjač, lamelu, kvačilo.. kao onaj od 110ks i 130ks? Šta se dešava sa menjačem, kvačilom ako ja npr.: mog golfa čipujem sa 100ks na 120ks? da li moj menjač može da izdrži tih dodatnih ~20 ks? naravno bez teranja u crveno.

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 20
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #309 poslato: Avgust 31, 2014, 07:01:06 posle podne »
Taj motor ako se cipuje kako treba imace 140KS
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"

Van mreže edyman

  • VW Početnik
  • Poruke: 151
  • Age: 36
  • Lokacija: subotica
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV TDI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #310 poslato: Avgust 31, 2014, 07:44:18 posle podne »
Hvala na odgovoru. A menjač, kvačilo, lamela?

Van mreže Strbac

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2306
  • Age: 20
  • Lokacija: Beograd-Dorcol-Cukarica
  • Karma: +136/-118
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #311 poslato: Avgust 31, 2014, 08:04:28 posle podne »
Lamela,kvacilo, menjac ma samo gas i uzivaj.
"Nikad se ne prepirite s glupim ljudima. Prvo će vas spustiti na svoj nivo, a onda pobediti na iskustvo"

Van mreže edyman

  • VW Početnik
  • Poruke: 151
  • Age: 36
  • Lokacija: subotica
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV TDI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #312 poslato: Avgust 31, 2014, 08:53:44 posle podne »
 :26 

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2596
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže scirocco 16vg60

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 380
  • Lokacija: Bajina Basta
  • Karma: +76/-27
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Scirocco 16v / Volvo V40
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #314 poslato: Oktobar 12, 2014, 10:18:45 posle podne »
Od mene pluscina kao vrata za ovaj link ;),nas nekoliko smo ovde govorili o ovakvim stvarima li nas ljudi ismevali,pa jos pored svega toga ja sam licno od strane nekih clanova bio isprozivan i ocenjen sa poprilicnim brojem minusa.

Ima nas ovde prilicno skolovanih iz sveta masinstva ali se to nevazi,drago mi je da si okacio ovaj link da ne ispada da mi solimo pamet.

Sto se tice ovog cipa sa 100 na 140ks,pa druze slobodno ga cipuj ako imas para da kupujes novu turbinu posle 10000km, staru kad crkne mozes samo predati na kilo kao sekundarnu sirovinu,budi srecan ako se ne prospe jos nesto,to je povecanje snage za 40%.

Kako sam vec jednom napisao, nasi CIP tjuneri treba da budu zaposleni u vagenu jer njihovi inzenjeri neznaju da rade posao mapiranja,mozda nadju posao i u nekom fabrickom trkackom timu,ljudi bacise stotine hiljada evra praveci motore za IRC,zasto to raditi kad se moze cipom podici od 30 do 100ks u Srbiji.
Srpski cip tjuneri su toliko sigurni u sebe da se to sada moderno radi na parkingu bez valjaka, onako rutinski copy paste,dovoljno je samo reci koliko ti ks treba.
Aj ziveli  :26

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2596
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #315 poslato: Oktobar 12, 2014, 11:32:10 posle podne »
Negde sam pročitao da pravi chip tuning maximalno može da nabudži 10% od trenutne konjaže datog motora.Ili je to najbezbednije po motor,
Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #316 poslato: Oktobar 13, 2014, 05:03:07 pre podne »
http://vesti.mojauto.rs/Saveti/501500/Posledice-loseg-ciptjuninga
Posledice lošeg čip-tjuninga

Auto Bild/M.I.

Naravno, gospodin NOVINAR, iliti zurnalista je sve o cip tjuningu naucio na fakultetu i to mu daje kompetenciju da pise clanke poput ovog.
Ili je taj gosn M.I. natrabunjao clanak iz svog iskustva? Mada ce pre biti da je verovatno sve price i iskusta pokupio ili za sankom ili kafanskim stolom . . .

Toliko o novinarskoj kompetenciji pisanja o tjuningu . . . Treba li da pomenem ime Mirko Alvirovic i njegovu kompetenciju?

 mahac
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže 2busy

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2596
  • Age: 40
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +92/-53
  • Pol: Muškarac
  • Family guy
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #317 poslato: Oktobar 13, 2014, 08:44:33 pre podne »
Alvirović je do pre 20 godina Volksvagen krstio FOLCVAGEN.Onda mu je moj stric iz Niša poslao pismo.u kome ga smireno obaveštava i objašnjava o toj grešci.Kao znak zahvalnosti stric je bio jedan od gostiju u emisiji i naravno,dobio je Burago Ferrari.
Toliko o gosn Mirku Alvirku i njegovoj kompetentnosti u svetu automobilizms.

Послато са LG-D373

Rupa + alu felna = Reparirano rame

Van mreže edyman

  • VW Početnik
  • Poruke: 151
  • Age: 36
  • Lokacija: subotica
  • Karma: +4/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf IV TDI
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #318 poslato: Oktobar 13, 2014, 10:04:15 pre podne »

Sto se tice ovog cipa sa 100 na 140ks,pa druze slobodno ga cipuj ako imas para da kupujes novu turbinu posle 10000km, staru kad crkne mozes samo predati na kilo kao sekundarnu sirovinu,budi srecan ako se ne prospe jos nesto,to je povecanje snage za 40%.



Nisam rekao da ću čipovati, samo sam pitao šta se dešavaju sa delovima oko motora, jbg završio sam medicinu, tako da malo znam oko automobilima, kad sam pročitao članak sa linka razumeo sam da nije isti motor od 100ks i 110ks. Ima tu šta da se izmeni oko motora ako hoćeš više KS.

Ako to nije teško otprilik objasni šta sve treba da se izmeni na fabričkom motoru da bi dodao neki KS više.  beer

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Čipovanje automobila - pitanja, saveti, iskustva . . .
« Odgovor #319 poslato: Oktobar 13, 2014, 12:06:42 posle podne »
Pregledaj temu od pocetka do kraja vec je neko pisao sta je sve potrebno da bi se napravio dobar remap.


Ovom novinaru je neko iz struke ocigledno objasni sta i lako pa je na osnovu toga napisao clanak.
Ako je clanak pak iz domena kafanskih prica sto neko rece bilo bi lepo da nam objasni sta je konkretno sporno u clanku naravno sa tehnicke strane?

Neko rece da je realno 10% moguce povecanje snage bez ptepravki ali i to nije pravilo,jer ima auta na kojima nije ni toliko moguce moguce,a takodje ima i auta na kojima moze mnogo vise da se dobije remapom od tih 10%.
Npr.na lanceru evo 9 mr moguce je remapom dodati do 80ks bez prepravki,audi s2 i do 60 dokazano itd.ali to su GT.auta. koja imaju dobru fabricku podlogu koja se tice mehanickih komponenti itd.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."