VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: Nenad Petakovic Februar 11, 2019, 04:05:33 posle podne
-
E ovako,imam problem sa golfom 1.8 monopoint radi samo na tng lovato vakumski,a problem je sledeci auto dok je hladan seka na 2000 rpm,kad se ugreje i dalje se osea to seckanje al u manjem intezitetu.Zamenjeno je sledece-kapa,ruka,razvodnik,kablovi,svecice,bobina,komutator. Provereno zupcenje i predpaljenje sve je u zeru. Zamenjene membrane u isparivacu,filteri svi,izduvana creva od dovoda plina..Probao sam sa raskacinjanjem L sonde i davaca plavog i crvenog sa rave(mada ovo nema efekta na rad na tng al ajd), Seckanje ostaje posle svega uradjenog..Da provereno je ne vuce fals nigde od creva..Jos je ostalo da mu zamenim gumu ispod monopointa i komp da promenim....Jel imao neko slican problem i zna li neko sta bi moglo biti..??Ja vise nezz sta da mu radim sem da natakarim karb od keca.. :)
-
Slabo ti to teras mora to u vece obrtaje. I ne dozvoli mu da padne ispod 2k rpm. A i kako mislis da znamo ovako preko tastature uvati srkija da snima dok ga punis lollol lollol lollol
sorry za off bilo jace od mene.
Ja ne znam sta bi moglo da bude sem da pogledas komp i sam monopoint
-
Fico -taj sto ga je Srki snimo je odavno otiso u penziju,a dok je iso iso je za sve pare. :26. Ovo je drugi 1.8. Nezz ni ja sam osim gume na monopointu i drugi komp da nakacim da probam sta bi moglo biti,,
-
Zakaci ga na dijagnostiku
-
Komp nema veze sa plinom
-
Paul gt-To sam i ja u nedoumici buraz..al rekoh da ne baguje on negde u radu pa secka struju,,jel ovo seckanje mi najvise lici na blokadu ..Al najvecu sumnju dajem za sad na gumu monopointa..Uzecu novu ovih dana da zzzamenim pa cu videti..
-
Baci pigled na crevo od serva kocnice do bese usisne grane, meni je puklo uzduzno, i dok nisam stisnuo crevo nisam provalio.
-
Tasa-proveravao sam ga ranije brt,mada pogledacu opet.
-
Kako bre secka, jel skroz kao da nema struje ili se samo gusi dok ubrzava?
-
U toku voznje hoce da secne kao da mu na trenutak prekines struju a ispod 2000 secka kao da mu non stop prekidas struju.
-
Desmo-nije ono gusenje pa kao probije,,nego bukvalno seckanje iliti trzanje(cimanje) u opsegu oko 1600-2000 rpm posle toga nista..I to kad je u leru oseca se isto al kad je u brzini najvise se oseca..
-
Isto kao sto je Ivan opisao..
-
Na benzin isto? Probaj drugi isparivac, ne znam sta da ti kazem.
-
Gledah po raznim forumima ovakav problem ima bas veliki broj ljudi,,retko ko je nasao uzrok,uglavnom ovi sto su otklonili to trzanje uzroci su bili losi kontakti na bobini,fals vazduh na vakuima..Ja sam to sve proverio i menjao cak bobinu i nista ...Probo sam i drugi isparivac cak tri sam kacio isto sve..
-
Fora je sto ni ovaj 1.8 ne radi na benzi..pocrkale pumpe..
-
Isto i mene hebe u zadnje vreme dok je hladan kad se zagreje malo manje ali seca :)
-
Ljudi neka pomogne neko, cekam da oprobam sa ovim cuvenim RP na vakuumski driving
mozda baca ulje na masu a?
-
Paul gt-To sam i ja u nedoumici buraz..al rekoh da ne baguje on negde u radu pa secka struju,,jel ovo seckanje mi najvise lici na blokadu ..Al najvecu sumnju dajem za sad na gumu monopointa..Uzecu novu ovih dana da zzzamenim pa cu videti..
Raskopcaj komp skroz i bacat ce struju na svjecicu. Jebe ga rodni list
-
Paul gt-Buraz pokusacu kad raskacim komp dal ce da trza. Pazi celokupna struja sto sam menjo razvodnik,kapa ruka,kablovi svecice,bobina,sve to sam stavljao na drugi auto i radi full..
-
Bice da je glupost neka u pitanju, sve sto si menjao stavio novo ili polovno?gledao unimerom napon koji dolazi na spulne na isparivacu i bobinu? Proverio masu od akumulatora do motora, nznm jel moze hal davac na razvodiku da prekida, zazor na svecicama?
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Mikula-buraz sve novo stavljano..sve provereno,mase pojaane sve..naponi na spulnama i mase sam stavljao direktno sa aku sve isto trza pa trza..Cak sam sve sto se moglo skinuti stavljao na drugi auto i on radi ko sat a moj trza pa trza..Videcu jos da zamenim gumu monopointa i da probam kad raskacim komp dal ce da trza..vise nezz keve mi sta da radim..
-
A svecice koje si stavio? Ngk bosh...
Послато са SM-J530F уз помоћ Тапатока
-
Svecice su ganc nove jednokrake,proverene na drugom autu koji radi ko sat sa njima..one su iskljucene u ovom problemu..
-
Danas sam posle posla malo cackao i mislim da sam nasao blagi pomak u problemu.Dakle fokusiram se ja na monopoint,i proverim prvo cevcice od vakuma,nijedna nije vukla fals al ne lezi vraze kad sam poceo da kontrolisem semu kako su postavljene naso sam da je neko pogresno povezao bukvalo tri cevi...ona sto ide na razvodnik je bila na isparivacu,a na razvodniku neka leva koja nije ni vukla vakum... :).Poskidam ja to sve i postavim po semi sa nalepnice u haubi.. Sa tim sto sam na isparivacu nasao da je ona sisica bila odvijena i falsirala je samo tako..I dakle vratim ja to sve po fabrici i upalim radi auto na 1300 rpm kad se zagreje..vuce bez ijednog cimanja..Vozio ga jedno vreme nije cimno ni jednom..al ler konstantno 1300 rpm.E sad smanjim ja ler na 1000 rpm i na leru radi mirno ko nov.Krenem da probam i kvrc do 2000 rpm konstantno trzanje bio vruc ili ladan...posle 2000 vuce super.E sad ja mislim da mu sad smesa tng i vazduh nije ok,to cu proveriti sutra i prestelovati,pa cevidimo,saduglavnom svivakumi su po fabrici i bez falsa..
-
Evo da javim rezultate posle kacenja vakuma po fabrici(vrv je neki od 3 majstora koji su pokusavali da otklone trzanje povezo kontra cevcie,jel ih ja nisam skidao pre samo sam vizuelno proveravo da neka nije pukla..),i stelovanja smese gasa i vazduha(pri tom sam mu dao kolko zahteva plina,nisam ga stipao na isparivacu i nisam redukovo usis).Auto radi mirno ko sat.Pali na - i uopste ko mina.E dok je hladan oseti se al vrlo malo trzkanje,koje nije ni prici koliko je to bilo ranije..Al vuce extra sad i prima gas ok.Uzrok tom malom trzkanju izmedju 1000-2000 rpm na hladnom motoru je vrv prljava klapna gasa ili guma ispod monopointa..sto cu uskoro zameniti cim stignem..jbg ovaj monopoint ko zna kad je rastavljan i menjana guma...A probacu i da naprskam vd u kapu iako je nova..Uglavnom auto radi duplo bolje nego pre.Eto u ovoj temi su gotovo svi uzroci ovakvog kvara vw-a na tng.Nadam se da e nesto od ovoga pomoci vrlo velikom broju ljudi sto voze vw,pa i ostale jel gledajuci po raznim domacim forumima ima bas dosta problema neresenih sa ovakvom vrstom kvara.Pozzz :26
-
Evo i ja sa rezultatima.
Auto opet cima i nece da ide do nekih 2500 obrtaja. Posle toga vuce ali opet to nije to.
Plin sam sipao na drugoj pumpi i isto se desava.
Jel moguce sto neko rece da Halov davac u razvodniku zajebava?
Meni je jednogrli karburator i nemam gumu izmedju grane i samog karburatora.
Sva creva i crevca za vakuum su proverena i sva su cela.
Na benzinu redje trza ali kad trzne jace se oseti.
-
Ivane i ja sam sumnjao na taj halov davac,zato sam i menjao celi razvodnik,koji je radio na drugom golfu ko sat..ja ga stavim na mog ustelujem radi auto ko sat jedno dva dana i opet poce da cima..e sad mozda je tebi u banani taj hall,al to ces najbolje otkriti,odes na otpad i skines ceo razvodnik(najbolje sa auta koji moze upaliti)..
-
Meni je radio dobro citavih nedelju dana.
-
Evo posto je kvar posle duzeg vremena sa sigurnoscu lociran i resen,da napisem i ovde.Znaci kupim ja novu gumu monopointa i resim da zamenim i ocistim klapnu na monopointu i pri samoj demontazi monopointa sa usisne,ima sta da vidim..Onaj plasticni dihtung sto stoji u spoju donjeg i gornjeg dela monopointa,je pukao..i tu je falsiralo vazduh koji nikako nisam mogao da utvrdim gde falsira...zamenjeno to sve,sklopljeno i auto radi extra,vozen 7 dana nema nikakvih problema vise sa trzanjem i to..Potrosnja 1.8 66kw na otvorenom je 7.5l plina..Pozdrav za sve koji su savetima pomogli i mom drugu i braticu Matketu koji je batalio ispravan monopoint i poslao mi dihtung ispravan. :26 :26 :26
-
Duja je to :25
-
Desmo- :25 lollol 5 majstora je pokusavalo da otkloni strasan kvar i nista ..dok ne uzeh stvar u svoje ruke..i ne kretoh redom ..e znas li ko je onaj dedica sto kaze Mileni-da se ne razume? :)
-
Pozdrav,
jel može neko da pošalje šemu gde koje crevo ide na monopointu (moj auto nema tng). Majstor mi je ta creva pogrešno povezao. Na vakum ventilu sa desne strane monopointa nije ni stavio jedno crevo. A objašnjenje gde šta ide ne mogu da nađem.
-
Reseno cimanje zamenom dihtunga glave.
Pre 15-ak dana je u voznji izgubio snagu. Odslepao sam ga kod majstora i kad smo skinuli glavu videli smo da fali parce izmedju 3. i 4. cilindra.
Zamenjen dihtung, motor radi kao sat i nema seckanja na odredjenim obrtajima.