Autor Tema: Plinski uredjaj  (Pročitano 20416 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 38
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Plinski uredjaj
« Odgovor #20 poslato: April 30, 2010, 02:13:40 pre podne »
Ne steluje se na uvo nego se prati rad motora, postavlja se otprilike malo pre nego sto pocne da se gusi motor ;)

Van mreže Korteza

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 429
  • Age: 38
  • Lokacija: Kikinda/Uzice
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Volfsburg
Odg: Plinski uredjaj
« Odgovor #21 poslato: April 30, 2010, 09:21:16 pre podne »
alat postoji moras u servis, i zbog takvog sistema ,,na uvo,, crkava isparivac i motor mucis
-Kraft durch freude-

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 38
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Plinski uredjaj
« Odgovor #22 poslato: April 30, 2010, 10:50:11 pre podne »
 blink Kako se zove taj alat? I gde to ima? I moze li to da steluje i vakum i elektronac i sekvent ili za svaki auto mora poseban alat? I ako znas na kom principu to radi?

Van mreže Korteza

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 429
  • Age: 38
  • Lokacija: Kikinda/Uzice
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Volfsburg
Odg: Plinski uredjaj
« Odgovor #23 poslato: April 30, 2010, 11:08:43 pre podne »
druze imas u satu sve o tome drugi treci broj unazad, reci majstora sve za plin i apeluju vozace da nestuluju i neki servisi razmisljaju da blombiraju taj deo. I nije alat fizicki receno nego prate rad motora i posle gledaju jel kompresija i ostalo sve uredu... nije to zavrni i bice super slozeno je to....
-Kraft durch freude-

Krle

  • Gost
Odg: Plinski uredjaj
« Odgovor #24 poslato: April 30, 2010, 04:31:03 posle podne »
Ja sam se navozao kod tzv majstora za plin....  :angry:

Kad god bi mi uzeli pare na stelovanje i cuda, cim krenem, meni auto trokira, ne ide, gasi se...  :angry: :angry:

Onda sam lepo uzeo stvar u svoje ruke, i nastelovao ga da radi kao sat, a i smanjio potrosnju... Skoro sam isao kod jednog, aj kao da odem kod majstora, da se ne zajebavam solo... Odem ti ja tamo, objasnim coveku da mi auto ne vuce dobro, da na preko 4000 rpm hoce da stucne po malo... da nema smisla da mi trosi na otvorenom 15 l.. cackao on nesto 15 minuta, i kaze sad sam ti namestio sve, nista ne diraj... Platim ja njemu 500 din stelovanje, upalim auto, sve radi extra.. krenem, lepo povlaci... izadjem na pravac, pipnem gas, kad eto ti... auto samo zakuca, ko da se ugusi skroz, pustim gas, radi normalno.. krenem lagano da dodajem gas, ubrzava, al jedva... vratim se ja kod njega, i pitam ga sta je on to radio, trazim da mi vrati pare... hoce on da provoza auto da vidi sta nije u redu... krene on polako ko da vozi neki sdi i kao pa sve je u redu, ide ti auto... ja mu objasnim da je to GTI od 139 ks i da on ne treba da ide, vec da leti... stisne ga on po gasu, auto se opet ugusi, kad ce on bez blama... ,,pa sta ti hoces, ovaj auto se vozi lagano, ne smes da ga gazis,,!!! Ej ljudi, ,,majstor,,!!! Vratimo se mi do servisa, trazim ja pare zato sto mi nije namestio da lepo radi, kaze on ja sam ti namestio onako kako moze, a ti ako namestis bolje, vraticu ti pare... Ja popizdim i namestim ga onako preko qrca, koliko sam nervozan mogao da se skoncentrisem, sednemo mi u auto, krenem ja lagano, prva 70 nabijem, druga 110.... a ,,majstor se usrao, odma mi izvadio 500 din, cak me i kafom ponudio....  lollol lollol

Prema tome, ako poznajete dobrog majstora, ali ne u smislu da vam je neko rekao, vec da ste imali bilo kakva iskustva sa njima, vredi oterati auto na servis, u suprotnom, sam svoj majstor, najbolji majstor!!! Bolje mi je da sam napravim stetu na svom autu, nego da platim nekome da to isto uradi!!!  :angry:

Svi su pricali da na 16v ne moze plin, e evo im qrac, MOZE!!! I radi extra!!! bleh bleh bleh bleh

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 38
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Plinski uredjaj
« Odgovor #25 poslato: April 30, 2010, 06:01:34 posle podne »
druze imas u satu sve o tome drugi treci broj unazad, reci majstora sve za plin i apeluju vozace da nestuluju i neki servisi razmisljaju da blombiraju taj deo. I nije alat fizicki receno nego prate rad motora i posle gledaju jel kompresija i ostalo sve uredu... nije to zavrni i bice super slozeno je to....

Vidi brate, ti u SAT-u rade za pare a ti koji njima daju pare uzimaju pare od takvih kao ti. Kada bih mu ja dao 1000e Mirko bi napisalo ono sto ja hocu makar to bile gluposti tako da ti je moj drugarski savet da ne verujes svemu sto pise jer kazu ljudi da je i na tarabi pisalo nesto ;)
Za stelovanje potrosnje plina ne postoji uredjaj (mislim na karb i singl-point sisteme, sekvent je vec druga prica), steluje se samo na osecaj, nikako drugacije i kao sto kaze Krle ne moze niko da ti nasteluje kao sto ti mozes jer ipak ti vozis taj auto a ne taj neki majstor. Sto se tice tog "pecacenja dela" ja sam taj ventil zalio silikonom jer sam ga sam nastelovao a "zapecatio" sam ga zato sto svaka "budala" ("majstor") koji otvori haubu prvo hvata za taj ventil pa makar bio problem u sponi ;)
Dalje, kompresija mora da bude ista i pre i posle ugradnje plina jer na kompresiju uticu drugi parametri koji nemaju veza sa stelovanjem plina. A sto se tice "alata" za plin jedino postoji uredjaj koji meri da li negde curi plin a posto je taj uredjaj relativno skup nasi majstori koriste sapunicu koja je takodje efikasna ;)

Van mreže Korteza

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 429
  • Age: 38
  • Lokacija: Kikinda/Uzice
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Volfsburg
Odg: Plinski uredjaj
« Odgovor #26 poslato: April 30, 2010, 08:37:49 posle podne »
sa sapunicom se radi vec x godina, uredu nebrani ti niko da budes svoj majtor ali servis nezaboravljam. Ako odrzavam auto vec dve godine kod istog majtora zna mu svaki sraf i nisam imao problema nikada i covek mi sve na kraju objasni, tako da druze Djole delom si upravu ali i delom nisi  ;)
-Kraft durch freude-

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 38
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Plinski uredjaj
« Odgovor #27 poslato: Maj 01, 2010, 12:26:00 pre podne »
Ne kazem ja da sve sam radis vec da su te price iz novina o specijalnim alatima navlakusa za najobicnije stelovanje plina koje moze da uradi bilo ko.

Van mreže Korteza

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 429
  • Age: 38
  • Lokacija: Kikinda/Uzice
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Volfsburg
Odg: Plinski uredjaj
« Odgovor #28 poslato: Maj 01, 2010, 12:06:02 posle podne »
ma mozemo mi naravno nije to neki posao ali otkud mi znamo posle sta se desava u motoru i kad pocne da stuca zato najbolje uradi zajedno sa majstorom...
-Kraft durch freude-

Krle

  • Gost
Odg: Plinski uredjaj
« Odgovor #29 poslato: Maj 01, 2010, 12:18:09 posle podne »


Prema tome, ako poznajete dobrog majstora, ali ne u smislu da vam je neko rekao, vec da ste imali bilo kakva iskustva sa njima, vredi oterati auto na servis, u suprotnom, sam svoj majstor, najbolji majstor!!! Bolje mi je da sam napravim stetu na svom autu, nego da platim nekome da to isto uradi!!!  :angry:



Korteza, kao sto sam vec rekao, vredi otici kod coveka od poverenja... Ovo sto kaze DMC je decko skroz u pravu... Evo ja cu da ti nastelujem auto na plin da na leru radi kao sat, da se zadivis kako radi... Kad u leru dajes gas, rekao bi da je to savrsenstvo, ali ti garantujem da auto nece u pokretu preci 3000 rpm.. Tako ti danas majstori steluju plin... Poenta voznje na plin je stednja, tu se svi slazemo... Ali brate mili, jebes ti stednju ako ti auto na ravnom jedva ide 60, a na uzbrdici se plasis da li ce krenuti u rikverc...!!! Sto je rekao DMC, ti vozis taj auto, i najbolje znas kako ti se auto ponasa u voznji... To ni jedan majstor ne zna, jer je malo onih koji posle svog remek dela sednu i provozaju isti...

Prema tome, sto se tice desavanja u motoru posle mog licnog stelovanja plina, sta moze da se desava... Nastelujes na osecaj, na zvuk i rad motora, pa probas lagano, pa malo ostrije... Vidis kako se auto ponasa... Ako si zadovoljan radom i performansama motora, vozis pa izmeris potrosnju, ako nisi zadovoljan stelujes opet... To malo potraje, pa kad nastelujes lepo, onda znas da ti auto ne stuca, da ne gubi snagu na uzbrdici, da ima normalno sagorevanje...

Van mreže Korteza

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 429
  • Age: 38
  • Lokacija: Kikinda/Uzice
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Volfsburg
Odg: Plinski uredjaj
« Odgovor #30 poslato: Maj 01, 2010, 12:34:48 posle podne »
alooo ljudi sta vam je nisam ja protiv toga da stelujemo sami ili bilo sta da radimo oko auta prvi sam koji je non stop pod ili oko kola totalno ste upravu ali kazem valja otici kod majstora jednog ne stotinu, evo primera auto koji je gazda vozio pre mene je odrzavao taj auto u jedan servis dve godine i vise i tokom prodaje covek mi pokaze knjizicu (u kojoj se uvek laze to necitaj nikad) i servis u kome je radio kola i rece mi ako hoces nastavi zato sto covek zna vec sad tvoj auto i reko uredu i evo me vec godinu i nesto meseci kod njega sam, zamisli ovo covek ima x kola na servisu ima i ja mu dodjem posle 4 meseca i pita me kad si stavio papucice i kad si skracivao rucicu menjaca  :huh: otvori haubu sve mu je jasno... i stvarno sam zadovoljan njegovim radom

Zato krle i djole upravu ste skroz oko samog stelovanja i zato sam prvi ako treba nesto da se montira ili odradi ali servis nemogu zaboraviti... ;)
-Kraft durch freude-

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 38
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Plinski uredjaj
« Odgovor #31 poslato: Maj 01, 2010, 04:03:25 posle podne »
Evo ja cu da ti nastelujem auto na plin da na leru radi kao sat, da se zadivis kako radi... Kad u leru dajes gas, rekao bi da je to savrsenstvo, ali ti garantujem da auto nece u pokretu preci 3000 rpm.. Tako ti danas majstori steluju plin...
Tako se radi i kada tako nastelujes da radi na leru kako treba a na obrtajima da kilavii onda polako odvrcces plin dok ne budes zadovoljan ;)

Van mreže Korteza

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 429
  • Age: 38
  • Lokacija: Kikinda/Uzice
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Volfsburg
Odg: Plinski uredjaj
« Odgovor #32 poslato: Maj 02, 2010, 09:38:31 pre podne »
to nisu majstori to su budale, svaki majstor ako je majstor treba da provoza isti auto po ravnici i posle sto je najbitnije po uzbrdici ako nije dobro pojacavas, ali najbitnija je uzbrdica jer auto po ravnom nema nekog napora ali na uzbrdici vuce sebe i par debelih guzica posle ako dobro na uzbrdici vuce sedas ti sam i potrosis rezervoar plina natocis 500 kinti ili vise zapises kilometrazu i krenes voznju, da vidis da liti auto u optimalu....
a one price tipa da malo smanjim da netrosi vise pa kad krenes na Zlatibor, Kopaonik, Taru ides 2 ili 3 koliko je auto oslabio...
-Kraft durch freude-

Van mreže Korteza

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 429
  • Age: 38
  • Lokacija: Kikinda/Uzice
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Volfsburg
Odg: Plinski uredjaj
« Odgovor #33 poslato: Maj 02, 2010, 03:05:17 posle podne »
samo taj jedan imas ako je lovatov... za druge nisam siguran i tesko da ces suzbiti problem taj jer svakog lovata to muci i kad dajes gas nesmes odjednom nego polako stiskas gas jedino se tad negusi...
-Kraft durch freude-

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13652
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Plinski uredjaj
« Odgovor #34 poslato: Maj 02, 2010, 04:43:09 posle podne »
za druge nisam siguran i tesko da ces suzbiti problem taj jer svakog lovata to muci i kad dajes gas nesmes odjednom nego polako stiskas gas jedino se tad negusi...
Odkud ti ovo??? blink

Ja imam Lovato isparivac. Gusio se samo kad mi je jedan "majstor" stelovao i zavrnuo plin pa nije hteo da predje 2500 obrtaja. Na njemu imam tri tockica. Jedan je za dotok plina, drugi za ispustanje parafina i treci za kako su mi rekli "smirivanje rada motora".

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 38
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Plinski uredjaj
« Odgovor #35 poslato: Maj 02, 2010, 05:48:32 posle podne »
Potrosnja se steluje na crevu koje ide ka usisu a na rasprsivacu se steluje ler-gas. Onda ima i stelovanje "coka" ali to najcesce majstori nasteluju pri ugradnji i nema problema u voznji, jedino kod turskog voltrana, on mora stalno da se steluje, cisti itd...

Van mreže dejan014

  • VW Početnik
  • Poruke: 150
  • Age: 37
  • Lokacija: Valjevo
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Plinski uredjaj
« Odgovor #36 poslato: Maj 02, 2010, 06:35:33 posle podne »
Procesljajte malo ovaj forum:
http://www.cbc.rs/forum/viewforum.php?f=29
  nemojte pisati nesto sto je .........   
 big_boss

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13652
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Plinski uredjaj
« Odgovor #37 poslato: Maj 02, 2010, 08:24:58 posle podne »
To sam i ja rekao samo "majstorskim" recnikom. biggrin Kad sam ugradio plin odmah sam pitao zasta je koji tockic. I tako dobi odgovor za ovaj.

Van mreže Djole DMC

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3372
  • Age: 38
  • Lokacija: Kragujevac-Kraljevo
  • Karma: +143/-67
  • Pol: Muškarac
Odg: Plinski uredjaj
« Odgovor #38 poslato: Maj 02, 2010, 09:57:51 posle podne »
kako su mi rekli "smirivanje rada motora".

Nisi lepo razumeo coveka, hteo je da kaze da se tu smiruje kada ne mozes da obuzdas masinu ;)