Autor Tema: Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke  (Pročitano 28113 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« poslato: April 20, 2008, 08:41:41 posle podne »
E,ovako,znam da doista zvuci nevjerovatno zato sto smo navikli da skusamo neke basnoslovne cifre Golfova IV od 8000 koliko kosta najjadniji do 11000-12000e koliko kostaju boljr odrzavani.
Sve ono sto sam napisao u predjasnjem pisanju je informacija oz prve ruke--od mene,a tazloga da govorim neistinu nemam jer ne lazem nikog do sebe,jer ipak ja kupujem auto za sebe a ne za vas  .
Trziste Nemacke je prebukirano VW vozilima i koristeci osnovni ekonomski postulat veca ponuda u odnosu na traznju dovodi do smanjenja cijena proizvoda te samim tim je i cijena golfova za nas zvuci dosta mala.Ali tako je.
U samo toj jednoj Lansberger strasse ,mislim da se tako pise,imate placeva da vam je porebno oko 7 dana samo da bacite oko na poneki auto,a na svakom placu imate izmedju 1000-3000 vozila,tako da to nisu placevi kao kod nas 10-50-vozila.E sada kada vi na jednom placu imate 700-1000 Golfova IV ne postoji mogucnost da njihova cijena bude velika cak ni za nas.Kada Nemac trazi 5000e za Golfa IV u extra stanju,vi mu pokazete 3000 e,ni jednog momenta ne razmislja da vas odbije,istog momenta pruza ruku bez razmisljanja,znaci kod njih kada se pogadjate mozete cijenu da oborite nevjerovatno,kod nas mozete da skinete 100 max 200e e kod njih je malo drugacije zato sto oni vjerujte vole vise zivi kes nego svi mi zajedno.
Golfove II mozete u solidnom i extra stanju da nadjete od 100e-500e.Golfovi III od 200e do 1000e i Golfove IV od 2500-4500-zavisno od stanja,ali ne zaboravite da mozete na SVAKOM autu da ubijete cijenu-SVAKOM.Sta reci kada Golf V 2004 god 1.4 benzinac sa malo opreme kosta 5500e,i istina i ja da nisam to svojim ocima gledao ne bih vjerovao ali to je tako,VELIKA PONUDA A RELATIVNO MALA TRAZNJA.Posle kupovine auta morate da obezbedite dokumentaciju za nasu carinu koga interesuju detalji neka pise na moj private mail,carina kod nas kosta od 2700-3300e zavisno od modela.najskuplja je za 2003 god 150konja koja iznosi 3300e.Ali sve da platite u maximalnom iznosu -ustedecete sigurno 4000-5000e u odnosu na cijenu koju bi platili u Srbiji.
Ja sam jednom auto kupio u Nemackoj i NEMA TIH PARA DA BIH IKADA VISE KUPIO AUTO U SRBIJI ALI N E M A.Jednostavno kupiti tamo auto je kao da kupujete glanc nov,stanja su fenomenalna,vracanjakilometraze su rijetka,ma jednostavno auto u Srbiji vise nikada.Eto toliko od mene,a ako neko hoce da uveze auto pa su mu potrebne informacije gdje da kupi auto u Minhenu,na koje placeve da ide i koja mu je dokumentacija potrebna za uvoz neka pise na mail borkovasojevic83@yahoo.com ,jer zasto bi neko zaradjivao na nama kada smo dovoljno sposobni da sjednemo u bus odemo kupimo auto i ustedis masu para.
Prijatelji pozzzz

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4508
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« Odgovor #1 poslato: April 21, 2008, 01:08:35 pre podne »
I ja sam bio tamo doduse pre par godina ali mogu da potvrdim da su razlike od placa do placa i mesta do mesta ogromne, a potvrdjujem i to da susteca valuta igra veliku ulogu jer ljudi tamo uglavnoim zive na plastici, kartice i kupoprodajni ugovori preko kreditnih papira tako da kada vide vecu sumu kesa itekako su radi da je stave u dzep.

Ako neko jos ima korisnih informacija neka navede

Van mreže Djuka_Bg

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« Odgovor #2 poslato: April 21, 2008, 11:31:33 pre podne »

Van mreže Rocky

  • Uprava Kluba
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4384
  • Age: 46
  • Lokacija: Zvezdara, Beograd
  • Karma: +54/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4 Avant
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« Odgovor #3 poslato: April 21, 2008, 12:22:10 posle podne »
Naravno da moze. Pa od cega bi ziveli nasi preprodavci.  U svakom slucaju dobra tema s obzirom da bih krajem godine kupovao automobil ali sam bas razmisljao o uvozu.

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« Odgovor #4 poslato: April 21, 2008, 07:17:20 posle podne »
Kazem vam ljudi ,auti u inostranstvu su postali extremno jeftini,ebem li ga valjda veliki broj konkurentskih firmi pa jedni drugima obaraju cijene.Ako poznajete nekog preprodavca automobila ali sa kojim ste bas dobri pitajte ga da vam kaze iskreno koliko zaradjuje na jednom autu,ma vjerujte slog bi vas strefio,makar je mene zamalom kada mi je jedan rekao,na GOLFIV zarada im je oko 4-5000e.
Dobro dosli u zemlju lesinara.
))))

Van mreže rajkooo

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 564
  • Age: 41
  • Lokacija: Nish-Bor
  • Karma: +17/-2
  • Pol: Muškarac
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« Odgovor #5 poslato: April 21, 2008, 07:29:07 posle podne »
Ali i dalje mi nije jasno zasto je u Srbiji tako tesko naci dobrog golfa??? Na deset fiat stila u extra stanju dodje jedan krs od golfa koji je daleko skuplji... Ako uznemo da je zarada priblizna na svakom autu ispada da stila uzimaju tamo za dzabe. (Stilo je samo referent za poredjenje jer su automobili iste klase)
Mnogo sam Rajkooo

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« Odgovor #6 poslato: April 22, 2008, 02:53:21 pre podne »
Pazi mi smo vrlo vrlo cudni,da pocnem od sebe,za mene je Golf  majka mara,pogotovo Golf II ,ja znam da ima na milion auta koji su hiljadu puta bolji od njega ali ebga,ja bih prije uzeo golfa II iz 85 god nego cio pogon zastavinih automobila,e po tom principu razmisljaju i ostali,npr Stilo je extra auto,brz udoban,ekonomican ali dzaba nema izgradjen karakter jer se kod nas vjeruje u stereotipe,npr, da su Fiatovi automobili nezni,sto naprotiv nije istina,vrlo su zahvalni i izdrzljivi ali neke stereotipe i konzervativne stavove je vrlo tesko promijeniti.dok u ostalim zemljama slucaj vec nije takav,u nemackoj je skuplji BMW iz 89 god nego Golf III 1.9 TDI sa ful opremom.Ali sta mozemo kad smo rodjeni na brdovitom Balkanu,Vezani smo nekim predrasudama i to je to,evo par stereotipa,npr da je golf generalno jeftin za odrzavanje,to nikako nije istina ukoliko kupujete originalne dijelove,znam iz licnog iskustva,dijelovi za Golfa II su vrlo vrlo skupi,e sad je druga prica sto je kupuju dijelovi iz rumunije i turske i kine ,ali i ti dijelovi traju vrlo kratko,primera radi ja sam par kinetickih zglobova u ovlascenoj VW radnji u beogradu platio 200e,ali imam garanciju na njih 5 godina,sto sa bofl robom nije tako nego vam traje izmedju dva i tri mjeseca.tako da mislim da ne treba da se drzimo stereotipa i predrasuda,jeste golf dobar,ma sta dobar exxxxtra auto ali brat bratu ima mnooogo boljih i od njega--

Van mreže Djuka_Bg

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« Odgovor #7 poslato: April 23, 2008, 02:50:50 posle podne »
Je li ima neko mozda neke linkove nemackih,italijanskih, belgijskih ili nekih drugih placeva sa nekim povoljnijim cenama a da nije tipa mobile.de ili autoscout24?

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« Odgovor #8 poslato: April 23, 2008, 03:12:53 posle podne »
automobile.de
« Poslednja izmena: April 23, 2008, 03:14:13 posle podne od strane borko83 »

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« Odgovor #9 poslato: Maj 23, 2008, 11:18:06 posle podne »
Pozdrav prijatelji,evo vratio sam se juce iz Nemacke,pa posto smo ranije pricali o cijenama evo nekih detalja za zainteresovane.
Uzeo sam POLO V 2006 god,1.9 Tdi,75000km sa ful opremom i kostao me je bez poreza i carine 5400e sa svom pratecom dokumentacijom,tj col table idt itd.
Sto se tice ostalih cijena za one koji nisu vjerovali da su gore auta vrlo jeftina tacnije receno dzabosum evo nekih informacija.
Golf II razno motori od 50-500e
Golf III 1.9 tdi ,98god sve sem klime 900e,
Passati se krecu od 4700e-7000e
Golfovi IV zavisno od motora od 3000e do 6000e,nasao sam jednu cetvorkicu 1.4 benzinac 2003 god za 2700e.
Golfovi V od 6000e*benzinci*do maximum 9000e.
Japanska vozila je tesko naci,
Stilo 1.9 jtd od 4000e do 5500e sa ful opremom,
jednom recju auti su dzabe ali samo treba ici sto sjevernije ,ka Hamburgu i Berlinu,juzni dio Nemacke je dosta skuplji.
Ako nekom trebaju detaljnije informacije pisite na private,
velikiiii pozzz

Van mreže Djuka_Bg

  • VW Početnik
  • Poruke: 27
  • Lokacija: Novi Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« Odgovor #10 poslato: Maj 30, 2008, 03:13:14 pre podne »
Da ne otvaram novu temu... tice se uvoza..
U utorak caletov prijatelj za Italiju i cale mu je trazio (ja bi VW) da mu nadje Xsaru 2002. god 1.6 16v karavan i da mu je dotera (dolazice covek svaki mesec ovde za BG nece nam nista naplatiti samo put). On je inace dugo godina radio i ziveo u italiji u Trstu kao predstavnik Jata (zena i deca mu zive tamo i on ima italijanski sondjorno mislim da se tako zove boravisna viza, ima i njihovu dozvolu).On nije ranije doterivao automobile tj. jeste prosli put doterao punta 2002. nekom liku ali ne zna peripetije kod nas na carini,razume se u kola i zna sta mu odprilike treba u Italiji od papira ali ne zna kod nas.

E ovako znaci kada nadje tamo Xsaru tu 2002. ili novije, kako da proverim pre nego sto dotera da li je EURO 3, sta treba da i posalje od podataka i gde da proverim?
?
Da li ima neki dokument u Italiji da uzme kao potvrdu da je euro 3 da ne bi sigurno morao na homologaciju i gde to da trazi (jer za italiju vazi COC ako da gde da ga uzme tamo)?

Sada ono glavno kako da sto vise smanjim carinsku i poresku osnovicu ?

Naime on kada je doterivao proslog proleca tom liku punta, (bio je presao oko 110 000 1.2 60KS,3v, beli nije van, sa full opremom), platio ga je tamo 2200E (bio je sa operativnog lizinga), digao mu je KM tamo u it. kod nekog svog majstora i ispecatirao servisnu knjizicu na 180 000, i uzeo racun od tog placa gde je kupovao na 1400E i takvog ga predao tom liku kome je doterao i ovi na carini su mu glad to prihvatili i na tu cenu mu obracunali dadzbine.

Da li bi tu varijantu mogao da primeni i sada kada sada doteruje Xsaru (one su tamo benzinci 2002. god. oko 3000 u full-u sa nekih 120-140 000 km) ili to vise ne pali?
Da li pali dizanje km bez servisne?
Ako moze (sa ili bez sve jedno), na koliko da otprilike da stavi km za to god. (2002.) i na koliko da uzme racun a da ne bude sumnjivo ovima na carini i da li uopste vise prihvataju nasi carinici racun iz Italije ili sve obracunavaju po katalogu (ako je po katalogu onda mi je dovoljna samo kilometraza sa servisnom knj. a racun moze i na stvarnu cenu da bude)?

I jos samo da preverim proceduru (ako nesto pogresim ili treba jos nesto ispravite me tj. dodajte).
Pre nego sto ode tamo u IT da li mu treba od mog caleta ovlascenje da kao kupuje za njega auto i da li racun iz IT tj. kupovni ugovor treba da glasi na mog caleta?
Ovo sam negde procitao da treba ali nisam siguran.

Kada dotera auto (verovatno na italijanske table ili mora ipak privremene da uzima) na nasoj granici treba da preda saobracajnu dozovolu sa pecatom o odjavi, racun prodavca, a oni mu daju propratnicu (tranzitnu ispravu).
Jer mu treba jos nesto od papira za granicu i koliko kosta ta procedura na samoj granici?

Ponavljam on ima italijanski sondjorno i njihovu vozacku i moze bez problema da vozi auto na italijanske table (tj. i vozi kod nas na italijanske alfu neku) , da li uopste treba da prijavljuje sve ovo na granici ili moze to da preskoci i to da obavi tek kada ga dotera u bg da ga prijavimo za carinjenje?

Koja je procedura kada dodjem na carinu i gde predpostavljam luka beograd za BG ili se varam?
Kada trazim speditera i kakvu ulogu on ima uopste pri celom ovom procesu uvoza automobila?)
Da li zna neko nekog dobrog sa kojim je imao iskustva, koji ce mi stvarno pomoci i resiti probleme a ne samo da me odere za pare, moze i na PM ovo?
Kada predam auto carini , kako placam da se izrazim lezarinu, koje troskove tu imam sve i koliki su oni (otprilike)?
Kada smo vec kod toga koje sve ukupno imam troskove od momenta ulaska auta u zemlju do dobijanja saobracajne i nasih tablica i koliki su oni odprilike sve (ne racunajuci carinu i PDV koje su sa taxama oko 42% osnovice) da znam koliko ce auto da izadje na kraju otprilike?
Da li ima jos nesto sto se tice uvoza sto nisam naveo a znacilo bi mi... ?
Uhhh koliki post... hvala unapred na odgovorima...

Van mreže borko83

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 356
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B 5.5 1.9 TDI
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« Odgovor #11 poslato: Jun 07, 2008, 03:28:51 posle podne »
Kad citam tvoj post djeluje mi sve mnogggo komplikovatajno,ALI NIJE.Taj COC dokument i ne postoji cak ga ni evropska unija ne trazi,kada kupujes auto potrebna ti je sledeca dokumentacija za Srbiju
-saobracajna dozvola,
-servisna knjiga
-izlazna deklaracija
-beliki briff-tako se to zove u nemackoj,
-faktura ako je auto kupljen na placu
-ugovor o kupoprodaji ako je auto kupljen od fizickog lica ,overen kod notara
to je kompletna dokumentacija koja ti je potrebna za uvoz auta u srbiju,na nasoj granici spedicija odradjuje jos par dokumenata,to kosta oko 50 e,posle toga auto teras na carinu,moj predlog je subotica jer se tamo mnogo brze zavrsava ali mnooogoo,za par dana,dok u bg to traje katastrofalno puno cak i do dva mjeseca.
Sto se tice euro 3 motora,u svim saobracajnim dozvolama i servisnim knjigama na autima koji dolze iz EU pise na par mjesta EURO 3,tako da NIKAKAV COC dokument nije potreban.
kompletna carina sa sve troskovima oko lezarine za xsaru nesmije da predje 2500e.
ako ti je potrebna jos neka informacija o uvozu auta iz ,,prve ruke,,pisi na mail borkovasojevic83@yahoo.com
ja sam mislio da je to mnogo komplikovanije,ali kad sam sve to odradio shvatio sam da je to mnooogooo prosto.veliki pozzz

Van mreže dado_bojanic

  • VW Početnik
  • Poruke: 54
  • Age: 39
  • Lokacija: Sremski Karlovci
  • Karma: +0/-0
    • http://
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« Odgovor #12 poslato: Jul 14, 2008, 07:28:45 posle podne »
ajs sad ovako da te ja priupitam nesto.tice se uvoza ali ne celog automobila vec samo skoljke sa kompletnim interijerom,bez motora.kakva je tu procedura?da li znas?

Van mreže stdeyan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 821
  • Age: 41
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« Odgovor #13 poslato: Avgust 01, 2008, 12:16:00 posle podne »
u jbt i meni je to delovalo mnooogo mnooogo koplikovanije , ali koliko vidim po Borkovoj prici nije  

ja uskoro palim u D pa cu nesto doterati.....

Borko ocekuj moj mail ovih dana sa jos nekim pitanjima  

pozdrav

Van mreže Turbo

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2653
  • Age: 38
  • Lokacija: Beograd/Rogatica
  • Karma: +22/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« Odgovor #14 poslato: Avgust 04, 2008, 06:29:47 posle podne »
Evo zanimljivog sajta http://www.auto-gmbh.de/vehicles.html
Neki dan drug kupio Golf V 1.9 TDI, malo ga grad dohvatio, presao 77.000km, kao nov, 8400EUR

Van mreže stdeyan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 821
  • Age: 41
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« Odgovor #15 poslato: Avgust 06, 2008, 07:35:07 posle podne »
gde bih moga da pogledam kako se krecu dazbine carine i poreza, neki sajt /link ili nesto ???

Na mreži Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13652
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« Odgovor #16 poslato: Avgust 06, 2008, 07:53:29 posle podne »
Carina i porez su ti fiksni. Carina 20%, porez 18%.  Ako se auto uvozi na ime lica sa invaliditetom onda se ne placa carina.
« Poslednja izmena: Avgust 06, 2008, 08:16:45 posle podne od strane Ivan_KS »

Van mreže stdeyan

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 821
  • Age: 41
  • Lokacija: zrenjanin
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« Odgovor #17 poslato: Avgust 06, 2008, 08:25:31 posle podne »
od cene navedene u kupoprodajnom ugovoru ili neke kataloske vrednosti ????

Na mreži Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13652
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« Odgovor #18 poslato: Avgust 07, 2008, 01:40:25 pre podne »
Kataloske vrednosti. Razlog - zato sto pri kupovini automobila, a uz saglasnost prodavca u ugovoru moze da se navede manja cena od one koju si ti platio,veca kilometraza i na taj nacin ustedis neku paru. Ali ovi nasi to ne priznaju vec vrednost odredjuju po svojim katalozima.
« Poslednja izmena: Avgust 07, 2008, 01:43:24 pre podne od strane Ivan_KS »

Van mreže Madison

  • Uprava Kluba
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 13051
  • Lokacija: beogradski dođoš
  • Karma: +198/-79
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1 cabrio GTI 16v, Golf 5 GTI
Uvoz Polovnjaka Iz Nemacke
« Odgovor #19 poslato: Avgust 07, 2008, 12:04:28 posle podne »
Mislim da mi je Turbo rekao da su pojedini automobili vec ocarinjeni, i takvima u oglasu pise neka oznaka, ali ne znam koja...