Autor Tema: Nizak pritisak ulja  (Pročitano 5176 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Milos_98

  • VW Početnik
  • Poruke: 47
  • Age: 25
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 1.6 FSI
Nizak pritisak ulja
« poslato: Septembar 24, 2021, 10:13:47 posle podne »
Ljudi moji vec vise od godinu dana vodim bitku sa mojim godzom i niskim pritiskom uljaa..
Da krenem iz pocetka...
Kad motor postigne radnu temperaturu nakon 15 minu kad se voui ispod 2000obrtaja pali se lampica pritiska ulja i gasi se preko 2000obrtaja.
Lanac i komplet sa zatezacem je promenjen pre 5000km,nakon 2k km nakon zamene lanca poceo je da se cjje na hladnom startu kao da ga hidro spaner ne zateze,kad je motor vruc ne cuje se nista.nakon toga ubtzo je pocela sve cesce da se  pali lampica pritiska ulja.
Bio sam kod "majstora" zamenjena je uljna pumpa,lezajevi radilice,obrada radilice,senzora itd..ali djoka iz tutina opet blinka crveno govno..Majstorcina je merio pritisak i konstatovao da je u redu i da auto ima problem sa strujom..
Ulje koje je sipao od samog starta je 10w40 castrol magnatec
Ja vise me znam sta da mu radim pomagajte.
Majstora sam oterao u tri lepe je r mi je posle vracanja motora napravio katastrofu je r je izbacio p1031,p0016

Zadnje sto mi pada na pamet da sipam engine flush i sipam po specifikaciji 5w40...
« Poslednja izmena: Septembar 24, 2021, 10:26:22 posle podne od strane Milos_98 »
Kakve su ti misli,takav ti je zivot!

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Nizak pritisak ulja
« Odgovor #1 poslato: Septembar 24, 2021, 11:33:48 posle podne »
Znaci prvo je obradio radilicu, stavio nove lezajeve pa merenjem ustavnovio da je pritisak ok i da je do struje? 🥶

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: Nizak pritisak ulja
« Odgovor #2 poslato: Septembar 24, 2021, 11:39:42 posle podne »
Ja mislim da je do ulja. Sipaj ulje koje fabrika preporučuje. Nemoj enegine flush da radiš, jedino ako ti motor nije prešao ispod 150k km, čuo sam da znaju dihtunzi da počnu da puštaju nakon enegihe flusha. Razlika između 10W40 i 5W40 je u gustini, i logično je da je 10W40 na radnoj temperaturi gušći, pa zbog toga ne može da stvori potreban pritisak i pali se lampica. To je neko moje mišljenje koje ne mora da bude tačno, ali opet ti je ovo najjeftinija opcijabkoju možeš da probaš.

Van mreže Milos_98

  • VW Početnik
  • Poruke: 47
  • Age: 25
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 1.6 FSI
Odg: Nizak pritisak ulja
« Odgovor #3 poslato: Septembar 25, 2021, 12:36:00 pre podne »
Znaci prvo je obradio radilicu, stavio nove lezajeve pa merenjem ustavnovio da je pritisak ok i da je do struje? 🥶
Da brate moj...ne mozes da verujes covek koji caletu odrzava kola 15 godina,celom komsiluku,brojnim prijateljima sam ga preporucio i svi su zadovoljni..mene je ukopo
Sa njim sam imao poseban razgovor i to cu da resim na moj nacin..(nista nasilje,pretnje i to) pozoves inspekciju i cao radi na crno

@Vwasil
Pa i meni je to logicno,jedino je to preostalno,motore je odradjen polu generalno zamenje su karike bukvalno sve sto je moglo...
Sumnjam da je zacepljen neki uljni kanal,kad sam ga kupio pre tri godine bivsi vlasnik je rekao da je skoro radjen servi,ja sam odma uradio servis je r ne treba verovati ljudima.Ulje je bilo sivo preslo boga oca..iz tog razloga bi uradio engine flush dihtung glave je nov
« Poslednja izmena: Septembar 25, 2021, 04:44:26 posle podne od strane Modus »
Kakve su ti misli,takav ti je zivot!

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2452
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Nizak pritisak ulja
« Odgovor #4 poslato: Septembar 25, 2021, 08:50:52 pre podne »
Ja mislim da je do ulja. Sipaj ulje koje fabrika preporučuje. Nemoj enegine flush da radiš, jedino ako ti motor nije prešao ispod 150k km, čuo sam da znaju dihtunzi da počnu da puštaju nakon enegihe flusha. Razlika između 10W40 i 5W40 je u gustini, i logično je da je 10W40 na radnoj temperaturi gušći, pa zbog toga ne može da stvori potreban pritisak i pali se lampica. To je neko moje mišljenje koje ne mora da bude tačno, ali opet ti je ovo najjeftinija opcijabkoju možeš da probaš.
10W40 nije na radnoj temp. gusci, vec na hladnom startu.

Na radnoj temp. su isti



Ljudi moji vec vise od godinu dana vodim bitku sa mojim godzom i niskim pritiskom uljaa..
Da krenem iz pocetka...
Kad motor postigne radnu temperaturu nakon 15 minu kad se voui ispod 2000obrtaja pali se lampica pritiska ulja i gasi se preko 2000obrtaja.
Lanac i komplet sa zatezacem je promenjen pre 5000km,nakon 2k km nakon zamene lanca poceo je da se cjje na hladnom startu kao da ga hidro spaner ne zateze,kad je motor vruc ne cuje se nista.nakon toga ubtzo je pocela sve cesce da se  pali lampica pritiska ulja.
Bio sam kod "majstora" zamenjena je uljna pumpa,lezajevi radilice,obrada radilice,senzora itd..ali djoka iz tutina opet blinka crveno govno..Majstorcina je merio pritisak i konstatovao da je u redu i da auto ima problem sa strujom..
Ulje koje je sipao od samog starta je 10w40 castrol magnatec
Ja vise me znam sta da mu radim pomagajte.
Majstora sam oterao u tri lepe je r mi je posle vracanja motora napravio katastrofu je r je izbacio p1031,p0016

Zadnje sto mi pada na pamet da sipam engine flush i sipam po specifikaciji 5w40...


Ja bih skinuo karter i ocistio sito uljne pumpe.
10W40 je stvorio uljne naslage u motoru, pogotovo ako je vozen na 10 000km.

Mozes prije zamjene usuti i nafte u motor i pustiti da malo odradi i proba razbiti te naslage.
Predji sad na neko 507.00 5W-30 ulje, oni imaju jake aditive i ciste motor bolje nego ijedan flush. Moja preporuka je Ravenol VMP 5W-30 USVO.
« Poslednja izmena: Septembar 25, 2021, 08:55:18 pre podne od strane mur3633 »
TDI POWER

Van mreže Milos_98

  • VW Početnik
  • Poruke: 47
  • Age: 25
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 1.6 FSI
Odg: Nizak pritisak ulja
« Odgovor #5 poslato: Septembar 25, 2021, 08:53:43 pre podne »
Pre 5 dana je to uradjeno i zamenjena uljna pumpa...
Kakve su ti misli,takav ti je zivot!

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: Nizak pritisak ulja
« Odgovor #6 poslato: Septembar 25, 2021, 09:49:17 pre podne »
Ja ipak mislim da je do gradacije ulja. Ako su na radnoj temperaturi na istoj gustini, zašto se onda u starija vozila preporučuje 10w40 jer bolje štiti motor, a ne 5w40 ? Mora postojati neka razlika, barem u onim spiralnim molekulima koji povećavaju gustinu ulja pri radnoj temperaturi, a da ne pričamo o različitosti paketa aditiva koji dolazi u jedno, a koji dolazi u drugo. Golf 5 je relativno mlad auto, mislim da nikako nebi trebalo da ide 10W40 ulje u njega. Slažem se, i ja bih prešao na VW 504/507 specifikaciju.

Van mreže Milos_98

  • VW Početnik
  • Poruke: 47
  • Age: 25
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 1.6 FSI
Odg: Nizak pritisak ulja
« Odgovor #7 poslato: Septembar 25, 2021, 08:22:35 posle podne »
Jedno mi je ostalo da zamenim ulje..sumnjam na neki ventil (nepovratni ili za rehulisanje pritiska) ako to ima veze..
Ako ne resim ni sa tim gledacete snimak kako golf letu u dunav sa Pancevackog mosta...
Kakve su ti misli,takav ti je zivot!

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: Nizak pritisak ulja
« Odgovor #8 poslato: Septembar 25, 2021, 08:36:35 posle podne »
Zamijeni ti ulje lijepo i biće sve u redu. Do ulja je najčešće, ili do senzora. Kad je ulje previše rijetko, kad se ne mijenja duže vremena, ili kad je previše gusto, kao u tvojem slučaju, to je do ulja. Nemoj ni VW 504/507 da sipaš, to je za dizelaše, uspi ono što je fabrika propusala da se sipa u taj motor, jer je taj motor projektovan tako da koristi tu gradaciju.

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: Nizak pritisak ulja
« Odgovor #9 poslato: Septembar 25, 2021, 08:41:33 posle podne »
Najbolje ti je da uzmeš uputstvo o automobilu, pa da potrežiš preporučenu specifikaciju ulja. Ide 5W30 ili 5W40, a velika je razlika između njih i 10W40.

Van mreže Milos_98

  • VW Početnik
  • Poruke: 47
  • Age: 25
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 1.6 FSI
Odg: Nizak pritisak ulja
« Odgovor #10 poslato: Septembar 25, 2021, 09:02:33 posle podne »
Po specifikaciji kako su mi rekli u euro07 ide 5w40
Kakve su ti misli,takav ti je zivot!

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: Nizak pritisak ulja
« Odgovor #11 poslato: Septembar 25, 2021, 09:33:38 posle podne »
Đe si uzeo senzor pritiska ulja? Ako nisi uzeo neđe đe su ti tražili broj šasije i da li ti po njemu, velika je vjetovaznoća da može da bude i do senzora. Neke serije VW-a sa brnzinskim motorima imaju malo drugačije senzore ulja, pa nije dovoljno samo da tražiš senzor ulja za Golf 51.6 FSi , nego mora i broj šasije, ali provo probaj sa zamjenom ulja

Van mreže Milos_98

  • VW Početnik
  • Poruke: 47
  • Age: 25
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 1.6 FSI
Odg: Nizak pritisak ulja
« Odgovor #12 poslato: Septembar 25, 2021, 09:52:37 posle podne »
Promenio sam dva proizvodjaca senzora(zaboracio sam koji),u prpdavnici je trazio po broju sasije,prvi je kostao od prilike 350din a drugi 750
Kakve su ti misli,takav ti je zivot!

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: Nizak pritisak ulja
« Odgovor #13 poslato: Septembar 25, 2021, 10:11:07 posle podne »
Ako ne pomogne zamjena ulja, idi u ovlašćeni servis VW-a i kupi senzor pritiska, nije ni u ovlašćenom preko 10e sigurno.

Van mreže Milos_98

  • VW Početnik
  • Poruke: 47
  • Age: 25
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 1.6 FSI
Odg: Nizak pritisak ulja
« Odgovor #14 poslato: Septembar 25, 2021, 11:47:32 posle podne »
Imao sam situaciju kad sam menjao lezajeve da nije hteo auto da upali sa kopijama semeringa radilice gde nalete senzor,narucio sam iz porchea fabricki i upalio je sa originalom..
Kakve su ti misli,takav ti je zivot!

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: Nizak pritisak ulja
« Odgovor #15 poslato: Septembar 26, 2021, 12:00:51 pre podne »
Takva će ti onda stvar biti i sa ovim senzorom, ako ne bude do ulja. Ja bih kupio Mannol ulje u 5W40 specifikaciji sa dodatkom estera, to je afitiv koji obnavlja fihtungr u motoru i ostaje na zidovima cilindara pri hladnom startu, jeftiniji je od Castrola i veća je šansa da je original.

Van mreže Milos_98

  • VW Početnik
  • Poruke: 47
  • Age: 25
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 5 1.6 FSI
Odg: Nizak pritisak ulja
« Odgovor #16 poslato: Septembar 28, 2021, 10:17:09 posle podne »
Sipao sam engine flush,ispusti ulje koje je bilo kao cokolano mleko,zamenio filter i sipao castror 5w40..situacija je sledeca:
Stari filter je bio pun opiljaka i neke sljake...







Lampica od pritiska ulja se i danje pali izmedju 1400-2000 obrtaja i sija sve vreme dok ne predje 2000obrtaja.Na leru ne izbacuje,kad krenem zatreperi i treperi konstantno (i na leru) dok ne predje 2000obrtaja

Mnogo bolje vuce cak za 20% sigurno nego sa 10w40,zvuci glupo ali tako je

Sad mi nije jasno odakle toliki opiljci  :63 pocinjem da sumljam na hidropodizace...

Zvuk na hladnom startu nisam stigao da snimim ali sam pronasao isti slucaj
https://youtu.be/rRUTyAoBuGQ
« Poslednja izmena: Septembar 28, 2021, 10:33:23 posle podne od strane Milos_98 »
Kakve su ti misli,takav ti je zivot!

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2452
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Nizak pritisak ulja
« Odgovor #17 poslato: Septembar 28, 2021, 10:45:38 posle podne »
Promijeni ulje i filter ulja opet nakon 1000-2000km. I sipaj 507.00, 5W-30, ako vec ides Castrol onda trazi Professional Longlife 3.



Motor ti je samo dobro zaprljan od lose polusintetike koja nije redovno mijenjana.

Mineralno i polusintetiku ne bih sipao ni u Yugov motor vise. Sad je ful sintetika toliko usavrsena da odgovara svakom motoru, bio on 2021 ili 1981.
« Poslednja izmena: Septembar 28, 2021, 10:48:00 posle podne od strane mur3633 »
TDI POWER

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9781
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Nizak pritisak ulja
« Odgovor #18 poslato: Septembar 28, 2021, 11:20:30 posle podne »
Treba izmeriti pritisak na bloku i na glavi, ima smisla to sto Mur prica, negde nema pritiska...trebalo bi da ima dva senzora pritiska ulja

Van mreže Vwasil

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 941
  • Lokacija: CG
  • Karma: +21/-3
  • Auto: Volkswagen
Odg: Nizak pritisak ulja
« Odgovor #19 poslato: Septembar 29, 2021, 01:16:32 pre podne »
Promijeni ulje i filter ulja opet nakon 1000-2000km. I sipaj 507.00, 5W-30, ako vec ides Castrol onda trazi Professional Longlife 3.



Motor ti je samo dobro zaprljan od lose polusintetike koja nije redovno mijenjana.

Mineralno i polusintetiku ne bih sipao ni u Yugov motor vise. Sad je ful sintetika toliko usavrsena da odgovara svakom motoru, bio on 2021 ili 1981.
Slažem se, siguron je do neredovne zamjene ulja i polusintetike. Samo što bi možda trebao još jedan enegine flush da uradi pri zamjeni. Čitao sam da se dešavalo ljudima na dizelima da su počeli dihtunzi da puštaju kad urade enegine flush, ali u ovom sličaju nebi trebalo. Moguće da je prije neko radio one produženr servise, na 30 000km, pa da se vremenom sakuplalo opiljaka, pa onda još polusintetika...