E pa auto sam juče preuzeo od majstora i stvari stoje ovako:
Kad kupujete auto obavezno dobrog majstora sa sobom, ja sam kupio auto od čoveka koji se kleo da je sve u super stanju pritom me odveo kod majstora koji mu je održavao auto koji se takodje kune da je auto u top stanju. Medutim moj majstor me prvo pozove kaže pola šrafova nema na motoru, zatim prednja dekla radilice oštećena, deo gde se namešta alat za zubljenje polomljena i na tom mestu vlaži ulje. Zamenimo polovnom,onda šok kad je skinuo karter sito na pumpu za ulje puno nekakvim komadima silikona izolir trakom. I osovina na pumpi za ulje zamenjena ali majstor nije stavio osigurač i krenula da se izvlači, što znači da sam još malo vozio ispala bi i bilo bi belaja. Bregastu je zamenjena novom ali kineskom kopijom i verovatno ima i ona uticaja na potrošnju. Uspeo je da mi podesi potrošnju u leru na 0.9 l/h a u vožnji istestiraću ali definitivno moraću sve da sredim