Autor Tema: Gasi se u voznji i nakon toga tesko pali  (Pročitano 2235 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže davidoff993

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Lokacija: München
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf V 1.9 TDI
Gasi se u voznji i nakon toga tesko pali
« poslato: Septembar 03, 2021, 11:54:57 pre podne »
Pozdrav svim clanovima. Uclanio sam se na ovaj forum prvenstveno kako bih podelio moj problem sa autom i nadam se da ce nekom pomoci u buducnosti da ne gubi vreme i novac kao ja. Problem i dalje postoji na autu pa mi mozda i pomognete da ga resim.
Kupio sam u Aprilu Golf V 1.9 TDI 2008 godiste. 105KS,BLS motor. Auto sam uzeo od neke Nemice sa punom servisnom istorijom. Kad sam dosao da pogledam auto,sve je bilo ok,auto je palio na pola kljuca,radio kako treba i jedinu stvar koju je trebalo uraditi sto sam video je komplet set kvacila. Kupim auto,odem za Minhen sve normalno,kupim LUK set kvacila,zamenim i uradim mali servis i samo do tad je auto normalno radio nakon toga pocinju problemi.  Prvo sto mi se desilo na semaforu izbaci gresku chk engine i grejac,oteram kod majstora on zameni magistralu kod dizni i sve ok. Uzmem auto krenem na posao on se ugasi u sred voznje i nece da upali. Verglao sam par minuta ali nisam hteo da preterujem pa sam ostavio auto i organizovao prevoz do majstora. Kod majstora auto stajao 10 dana i za to vreme nije nasao kvar,gresku nikakvu ne pokazuje,vergla normalno ali nece  da pali. Nakon toga auto je misteriozno upalio na pola kljuca i majstor mi je rekao vozi samo,mozda je bila nela glupost. Posto u auto nisam imao poverenja,nisam ga puno vozio i trazio sam drugog majstora da oteram auto da se pogleda,u medjuvremenu se naravno ugasio opet ali sam ga drugi put u besu verglao duze nakon cega je upalio i odvezao me kuci normalno. Nasao sam neki servis gde sam oterao auto i prvo na sta su oni ciljali su dizne. Nakon par dana su me zvali i rekli da motor mesa ulje i naftu u malim kolicinama i da treba obraditi glavu motora,zameniti gumice na diznama i da ce svi biti u redu. Auto je kod njih bio oko dve nedelje i kad sam ga preuzeo i krenuo kuci,na sred auto puta na 120-130km/h auto pocne da gubi snagu i trokita i ugasi se nakon toga je auto poceo sve cesce da se gasi i jedva sam ga vratio u servis. Da skratim pricu,auto je posle toga kod njih bio skoro mesec dana,proverena tandem pumpa,ECU,dovodi goriva i kvar nije pronadjen. Glavni majstor mi je rekao da nema vise resenja osim da skine dizne i posalje na ispitivanja sto kosta 100€ po dizni samo ispitivanje i rekao mi je da postoji mogucnost (to mu je navodno rekao kolega iz VW) da glava motora ima takozvani ris-veoma malu pukotinu (kao dlaka) i da tu ulazi vazduh i pravi probleme. S’obzirom da me auto do tok trenutka izlazi 4700€ odustao sam od daljeg ulaganja. Vise nisam pametan sta ciniti,ne garantujem da su oni dobri majstori tako da sam se i pomirio sa mogucnoscu da sam bacio novac koji sam im dao niz vodu. Precesljao sam Nemacke i Engleske forume i jedino sto sam nasao je mogucnost da su senzor radilice ili pumpa u rezervoaru uzrok problema.
Izvinite na duzem tekstu,ako je neko imao slicno iskustvo neka napise koju rec,bio bih zahvalan.
Hvala