Autor Tema: Bregaste sa KR-a na ABF-a  (Pročitano 22670 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #60 poslato: Novembar 30, 2012, 11:29:50 posle podne »
ja cu ti pokusati nekad objasniti uzivo. mogao bi napisati roman o 8v i16v opet pola stvari bi bilo nejasno. nista ne krijem vidi se u mojoj temi. a bolje da si neupucen mirniji si milion puta.
 sto se vise interesujes, vise znas, vise ulazis u tu tematiku pogotovo sad kad se na internetu moze viditi svasta, vise te glava boli i vremenom nesvjesno poludis. mislis samo o ventilima klipvima i ostallim cudima a ne o vaginama i provodu.
od toga se covjek ne moze izlijeciti. kad jednom udje u krv gotovo ti je

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4815
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #61 poslato: Novembar 30, 2012, 11:32:25 posle podne »
neka si brate to objasnio svaka cast
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #62 poslato: Novembar 30, 2012, 11:33:48 posle podne »
slazem se dzoni , trazio sam citao itd... , medjutim na netu se jako tesko nalaze kombinacije ovih prepravki detaljno objasnjenih sta se dobija na koji nacin se radi itd... cena kostanja , vreme itd... e to bi bilo super da neko ko ima znanje malo napise nesto o tome , da se otvori jedna tema i svako ko zna nesto ili je radio da napise u toj temi "ljudi radio sam to i to sa tim i tim , kostalo je toliko i toliko i dobio sam sledece "
neko bi rado kupio sigurno neki skuplji deo kada bi imao pribliznu sliku o tom poduhvatu , ovako cesto se desi na forumu bas kao i ova tema koju je zapoceo nemanja " sta kako gde " ... nadam se da nisam smorio  biggrin i da ce neka stiki tema da se otvori na ovu pricu , da svako napise jednom u nedelju dana nesto bas dobro i konkretno za pola godine bi imali temu u kojoj bi bilo objasnjeno pola googla ... kapiram ja da su to i cake koje se cuvaju pa naplate al nije valjda niko lud da sam eksperimentise sa tim ,a da pritom to procita na forumu i misli da moze sam ...  beer

+ net je pun gluposti i strucnjaka koji samo kenjaju i lupaju gluposti koje su procitali pa onda prepricavaju ...
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže milan_b mk1

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1660
  • Karma: +106/-45
  • Pol: Muškarac
  • Auto: opel
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #63 poslato: Novembar 30, 2012, 11:35:13 posle podne »
hvala gedora , ne bezim ja od toga , volim ja tu tematiku , na masinskom fakultetu sam zavrsio smer za motorna vozila nikada nisu spomenuli nista o sus motorima itd.. ucili smo neke debilne stvari za gimnaziju i osnovnu skolu ...
. . /████████\ . .
=/___________\=
./(_)=======(_)\.
|\_==__vw__==_/|
l_\____________/_|

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #64 poslato: Novembar 30, 2012, 11:42:11 posle podne »
"ljudi radio sam to i to sa tim i tim , kostalo je toliko i toliko i dobio sam sledece "
neko bi rado kupio sigurno neki skuplji deo kada bi imao pribliznu sliku o tom poduhvatu , ovako cesto se desi na forumu bas kao i ova tema koju je zapoceo nemanja " sta kako gde "


miki brki pa ovde sem marasa koji je u dvojku ubacio vr6 i jos par ljudi niko nije radio nista sto je vanserijsko.
golf kog pravim je sportski rekvizit, nikola je iz dvojke izvadio gtd i stavio 2,0 16v a auto mu jos nije gotov i nije ga ubacio u temu. i nemas vise koga da ti pise nesto takvo.
zato pogledaj kilometarske teme koje motorno ulje da sipam, ksenoni, on road susreti... sve bolja od bolje u picku materinu

Van mreže dzonibgd

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 355
  • Age: 55
  • Lokacija: nbgd
  • Karma: +55/-44
  • Pol: Muškarac
  • Dođe vreme kada pametni zaćute, budale progovore..
  • Auto: vw golf mk2 gti 16v
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #65 poslato: Novembar 30, 2012, 11:44:32 posle podne »
Lajkujem  lollol 

najvise se moze nauciti u temi on road susreti  bonk

Van mreže luka mk2

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1456
  • Age: 35
  • Lokacija: podgorica crna gora
  • Karma: +69/-57
  • Pol: Muškarac
  • since 1997
  • Auto: Corrado g60, clio rs172
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #66 poslato: Decembar 01, 2012, 12:48:48 pre podne »
surova istina :) hahah nego ove bregaste traze opruge druge je li tako ?

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #67 poslato: Decembar 01, 2012, 01:05:54 pre podne »
po mogucnosti da ali rade i na serijskim

Na mreži Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9780
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #68 poslato: Decembar 01, 2012, 01:53:47 pre podne »
Link koji si postavio,  SCHRICK 276°/268° daje garanciju samo ako se uz bregastu kupe novi hidro podizači koji koštaju 260 evrića.

"Attention: Schrick will only give warranty if for assembly NEW hydraulic lifters will be used!"

@Milan: Hteo sam da otvorim temu o tim stvarima, ali nebi imao šta da pišem... za početak može ukratko da se napiše koje su kombinacije dobre za svaki dan, a kasnije ako majstori otvore dušu..

 beer
« Poslednja izmena: Decembar 01, 2012, 02:02:36 pre podne od strane Desmo »

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #69 poslato: Decembar 01, 2012, 12:37:37 posle podne »
Po meni bi bila najbolja tema da se napiše "Kako je najbolje sastaviti 16v od nule" ali za solidne novce da ne bude preko 2.000 evra biggrin Koji blok najbolje koristiti ( KR, ABF, 9a) , koje klipove, klipnjače, menjač, bregaste, glavu, dizne, kako povećati zapreminu motora, koje velike ventile koristiti, usis od kog auta je najbolji, itd. ali da bude sve od nekog auta a ne schrick i ostala čuda koja koštaju previše za naše standarde. Kr blok je najbolji recimo za 16v turbo a mene interesuje mada to nije sada tema koji blok je najbolji za običan 16v? Mada možda i ja na kraju budem otvorio takvu temu jer će nekome to koristiti i majstori ( Gedora i ostali mogu da prenesu svoja iskustva). Našao sam da je neki lik na ovim prostorima na g60 8v stavio klipove od 2.0 tfsi koji u Nemačkoj novi koštaju 370 evra komplet i klipnjače od 1.8t i time je zapreminu umesto 1.8 dobio 1.9, dakle i to me interesuje za 16v. Ventile je stavio veće, veću klapnu gasa, itd. glava fest odrađena, g lader RS obrada, dizne preko 600 ccm, itd. Takvih tema nema i to bi trebali pokrenuti a ne koji je bolji recimo ABF ili KR kada je to uglavnom subjektivno mišljenje.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #70 poslato: Decembar 01, 2012, 06:07:13 posle podne »
1500eura spremis za malo schricka u glavu i miran si ne isprobavas nista...sve ovo ostalo je muka i natega...pi u pm

Link koji si postavio,  SCHRICK 276°/268° daje garanciju samo ako se uz bregastu kupe novi hidro podizači koji koštaju 260 evrića.

"Attention: Schrick will only give warranty if for assembly NEW hydraulic lifters will be used!"



nabrojis 3-4 stavke koje ti trebaju i za cas dodjes do one cifre koju je luka postavio.

Našao sam da je neki lik na ovim prostorima na g60 8v stavio klipove od 2.0 tfsi koji u Nemačkoj novi koštaju 370 evra komplet i klipnjače od 1.8t i time je zapreminu umesto 1.8 dobio 1.9, dakle i to me interesuje za 16v. Ventile je stavio veće, veću klapnu gasa, itd. glava fest odrađena, g lader RS obrada, dizne preko 600 ccm, itd.

kako to jednostavno izgleda kad se procita. za dizne od 600 trebaju mu klipovi od MAN-a ili FAP-a 2226 da bi imao sagorijevanje koje je normalno u kombinaciji sa g laderom. niko se ne pita koliko tu istine ima.
taj ako je stavio te klipove, klipnjace i dizne od 600 kubika dobio je jednu karu najobicniju.
internet je pun gluposti i lovackih prica
dosta ljudi ovde pominje ugradnju karburatora na 16v? sta se s njima dobija na serijski motor?
dobijaju se samo problemi i maximalnih 160 ks!  za 190ks na karburatorima treba dati blizu 2000eu a internet je pun golfova 1 i 2 koji su navodno stavili samo karburatore i imaju po 240ks. imaju kurcinu. da je tako ja bi ih prvi jos vozio. bio sam sretan kad sam ih skinuo i prodao. napominjem da sam karburatore weber45 kupio NOVE u radnji i nisam ih nasao na otpadu sa neke alfe stare 1000 godina.
za bilo koje vanserijske ili asimetricne bregaste za 16v treba jos dosta stvari da se odradi.
ukratko ono luka sto je napisao i jos + - 400-500eu.

Van mreže Bosko_16v

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 271
  • Age: 34
  • Lokacija: KOTOR ( NOVI SAD)
  • Karma: +14/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 3 gti 16v ABF
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #71 poslato: Decembar 01, 2012, 07:16:46 posle podne »
iz iskustva da kazem i ja jednu ...dosta puta sam se zalijecao na kraj krajeva sam dobio nista al svaka skola se placa ..... staviti samo bregaste po mene ne igra ulogu nikakvu sve jedno drugo izvukuje a za to treba dosta para ... nisu stari ljudi zalud  rekli ;; ILI KUJ ILI SE NE MRČI,,
 @luka  +
 @majstore Gedora +
 slazem se svam u potpunosti  minimum 2000 e da bi to bilo nesto ozbiljnije !  ;)
Trkaju se dva Opela , suza suzu stize !! lollol lollol lollol

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4815
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #72 poslato: Decembar 01, 2012, 08:04:38 posle podne »
nije problem pisati i pricati. problem je sto bi svi sto vise konja za sto manje para i uz to da trosi 5-7 l plina. SCHRICK nekada bolje radi na stari sistem plocica nego na bozije hidro podizace(zavisi od sistema ubrizgavanja. neki ovdje tupe o felgama, snazi, razno-raznim preradama i zapocetim projektima, a auto hoda od majstora do majstora. bez 2000€ netreba ni kretat u projekt 16v
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

dario

  • Gost
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #73 poslato: Decembar 01, 2012, 08:43:34 posle podne »
Za ovaj nas kusturica tjunig za male pare  9a blok ,kr glava/usis , abf bregaste ,stelujuca remenica  i da to neko uzupci kako treba, i odnos ulozonog/dobijenog skroz korektan.Naravno pod uslovom da je auto ispravan tj ->> (dizne,regulator pritiska,k-glava,pumpa kod tocka,pumpa u rezervoaru....)

Ja sam to vozio i bio sam zadovoljan.Za sve preko toga cifre su boli glava !!!! 



 
« Poslednja izmena: Decembar 01, 2012, 08:57:47 posle podne od strane dario »

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #74 poslato: Decembar 01, 2012, 09:30:03 posle podne »
Gedora svaka ti čast, puno je 600 ccm na g60 i ja ne verujem baš sve dok ne vidim uživo ali recimo Beljov g60 čini mi se da je iz Bosne ide kao metak wub Gedora po meni najbolje je budziti g60 ali jedino ga ti znaš raditi u Srbiji i ako se ja odlučim na taj korak sigurno ćeš mi ga ti raditi naravno ako budeš hteo biggrin
Dario, pretpostavljam da si koristio i klipove i klipnjače od 9a a koju si struju koristio naravno ako si ga prebacio na digifant ubrizgavanje? Mada opet nije loše blok 1.8 i staviti klipove i klipnjače od 9a ili od audija/vw 2.3 i time se zapremina povećava na 1.9 onda na to glava od KR jer je najbolja a bregaste od ABF-a i sve na to struja od G60 sa menjačem 2Y i realno dobio bi se sasvim brz i startan auto i ne bih puno koštao jer sve preko toga je po meni bacanje para i onda se još malo doda para i ugradi se turbo, jel sam u pravu?

Van mreže KRSMAN

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 753
  • Age: 38
  • Lokacija: Smederevska Palanka
  • Karma: +25/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: corrado vr6 compressor
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #75 poslato: Decembar 01, 2012, 10:22:12 posle podne »
Ajde da i ja izbrbljacim nesto ovde.
Ja kada sam poceo da pravim G60 16V mislio sam u sebi bre ovi nemaju pojma tu ne treba puno para kao sto kazu 3000e pa na gore,rekoh ja sebi ja cu to da namestim za mnogo manje pare nemaju oni pojma.Kada sam krenuo ja sam tek tada video gde sam upao u kakva sranja i sta se desava oko mene ali posto sam obvoijo para za to idem do kraja pa meni to sve lepo izanje oko 3000 e sa svim delovima troskovi i cimanjem raznih ljudi itd itd.
Na kraju krajeva ja uopste nisam zadovoljan kako mi ide auto jer on nema ni celih 200 ks a dao sam tu neku grdnu kintu i prc krompiri.G60 fabricki ide malo ali vrlo malo losije od mene a nista nije dirao oko motora.
Za pare koje sam ulozio u G60 16V sam mogao da napravim VR6 turbo i bog da me vidi,da bude nevreme od auta.
Ljudi,samo se malo vise zaludjujemo ovim jer nemam mi para da bi se toodradilo kako treba i da ide kako trebe ali na kraju koliko ce to trajati.
Najbolja je fabrika i kraj.
Vozi polako da sve vidis i da budes vidjen.

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #76 poslato: Decembar 01, 2012, 10:30:05 posle podne »
krsmane ti si sam sebi napravio stetu i trosak bez potrebe sigurno za 1000-1200eu. bacio si previse para na neke dijelove koje uopste nisi trebao kupovati. i sta si dobio? nista - auto koji ne ide i koji nije pouzdan i siguran.
sve sto se procita na internetu treba prihvatiti sa rezervom a ne kao pravu istinu.

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #77 poslato: Decembar 01, 2012, 11:06:18 posle podne »
Po meni treba dati stručnjaku da to uradi a nipošto sam eksperimentisati. Bolje dati nekome pare za ruke, možda na početku izgleda da će to izaći skuplje ali na kraju se ispostavi suprotno, više izađe kada sam radiš, možda zvuči čudno ali tako je. Realno niko sem Gedore u Srbiji ne zna da radi g60 i to je činjenica.

Van mreže PaulGT

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4815
  • Age: 46
  • Lokacija: NRW
  • Karma: +197/-121
  • Pol: Muškarac
  • no syncro, no fun
  • Auto: golf country
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #78 poslato: Decembar 01, 2012, 11:10:09 posle podne »
g60 je odlican motor ali nije za svaki dan
ima li neko ovde da mu auto ide na isparenja lollol ili ovi dizeli jos malo pa ce krenuti i kusur da vracaju iz rezeorvara thumbup

Na mreži Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9780
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Bregaste sa KR-a na ABF-a
« Odgovor #79 poslato: Decembar 01, 2012, 11:33:14 posle podne »
Koliko može da razvije taj 9a sa kr glavom i abf bregama?