Kupi ABF, sa instalacijama, stranac košta 450-500 evra, dok je 1.8 t extra ali je skup tj. nije tako skup nego naši mehaničari i elekričari neće znati to da ti povežu. To sam ja hteo u corrada da ubacim 1.8 t ali sam odustao zbog mehaničara, niko neće da uzme da ga prepakuje tako da je g60 ipak bolji. Jedan lik iz Lapova prodaje delove od VW Sharana 1.8 t 150ks 2001. god. stranac. Go motor 250 evra, turbina 200 evra, instalacije 50 evra, kompjuter nije znao koliko bi bio a agregati takođe ali računaj jedno 800 evra, motor, turbina, instalacije, kompjuter i agragati. Taj od 150 ks možeš lako da digneš na 230 ks bez problema. Zvao sam Užice i kažu da remont turbine košta 200-250 evra ako nije slomljena a ako hoćeš da je pojačaš onda se to zove hibridna turbina ( tvoja pojačana) i ona sa remontom i dodacima košta 400 evra. Prvo ide čip, pa hibridna turbina pa na kraju ako nisi zadovoljan radi se mapa. Tebi će trebati i kočnice, amortizeri, opruge i sto čuda tako da bez 2.500 evra nećeš proći, tako da ti je bolji ABF, jednostavniji je i jeftiniji.