Autor Tema: 1.8t u polo 6n2  (Pročitano 6758 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže fenixxx

  • VW Početnik
  • Poruke: 83
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
1.8t u polo 6n2
« poslato: Mart 08, 2012, 10:31:32 posle podne »
Planirao sam da stavim u moj polo 6n2 motor od audija 1.8t , sta mislite da li bi to moglo da se odradi i na koji nacin , vidim ima likova koji su to vec radilu , molim za vase misljenje ; http://www.clubpolo.co.uk/forum/lofiversion/index.php/t130958.html

E sad sta se vise isplati da li da stavljam iz audija taj 1.8t ili bi mogao iz ovog mog tdi 75h da izvucem nesto?
« Poslednja izmena: Mart 24, 2012, 11:25:35 posle podne od strane fenixxx »

Van mreže fenixxx

  • VW Početnik
  • Poruke: 83
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.8t u polo 6n2
« Odgovor #1 poslato: Mart 26, 2012, 09:36:00 posle podne »
Jel imate neki predlog ? Koji bi mogao motor jos da stavim vidim na yt ovaj klip 6n2 2.0

Polo 6N2 2.0 TFSI DSG
« Poslednja izmena: Mart 26, 2012, 09:38:20 posle podne od strane fenixxx »

Van mreže shone357

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 458
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf Mk2
Odg: 1.8t u polo 6n2
« Odgovor #2 poslato: Mart 26, 2012, 09:56:36 posle podne »
Pa pazi vecinu motora iz vag grupacije mozes da ubacis, ali sad sve zavisi sta zelis da dobijes i koliko novca imas za taj zahvat, neki ces teze upakovati neki lakse, ali racunaj da tu zamenu motora bez 1000 + eura nece moci da uradis, jer su to sve noviji motori i kostaju samo oni 500-600 eur bez agrgata, pa ti vidi koliko ti je para potrebno...... pre dve tri godine sam u VML videu u jednom servisu polo 6n2 sa VR6 motorom iz trojke imam cak i slike negde i to mislim da ti je naisplativija varijanta, ne kosta toliko puno i mogao bi sve sa ugradnjom zavrsiti za nekih 600eur-a......  alealeee
G T I - opaasna masina......

Van mreže fenixxx

  • VW Početnik
  • Poruke: 83
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.8t u polo 6n2
« Odgovor #3 poslato: Mart 26, 2012, 10:18:47 posle podne »
Ajd okaci ili mi posalji slike 6n2 sa vr6.

Planirm nesto do 1000 evra da ugradim al da kida , mislis da bi se vr6 pokazao extra u 6n2 ?

Van mreže Aca Zemun

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 362
  • Age: 35
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +15/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Polo 1.9TDI 130
Odg: 1.8t u polo 6n2
« Odgovor #4 poslato: Mart 26, 2012, 10:23:35 posle podne »
Pa ne bas, tezak je to motor za polo-a, bolja ti je ova ideja za 1.8t
"this car would be less annoying to eco-mentalists if its engine ran on sliced dolphin"
                                             Jeremy Clarkson

Van mreže Stefan91

  • GTIjevi
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2294
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd Cukaricka Padina
  • Karma: +27/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1
Odg: 1.8t u polo 6n2
« Odgovor #5 poslato: Mart 26, 2012, 10:25:42 posle podne »
 ABF  je mnogo bolji izbor od VRa

1.8t na prvom mestu,ali brate kosta


ABF je ugradjivan u ibize 6k (mk2), a one su iste ko polo





Van mreže GT267

  • BBS Fanatic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4835
  • Age: 36
  • Lokacija: Bar, Crna Gora
  • Karma: +166/-42
  • Pol: Muškarac
  • Danke Herr Benz
  • Auto: Mk3 GT 74 kw, MB W201E 9O kw
Odg: 1.8t u polo 6n2
« Odgovor #6 poslato: Mart 26, 2012, 10:34:34 posle podne »
Do 1000 eura. . ??? Zaboravi bilo sta. . .

Van mreže ilija

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2129
  • Age: 30
  • Lokacija: Hamilton, Ontario
  • Karma: +17/-13
  • Pol: Muškarac
  • DAS AUTO
Odg: 1.8t u polo 6n2
« Odgovor #7 poslato: Mart 26, 2012, 10:40:50 posle podne »
E sad sta se vise isplati da li da stavljam iz audija taj 1.8t ili bi mogao iz ovog mog tdi 75h da izvucem nesto?

E da nisi ovo napisao ja bih stvarno mislio da hoces da ubacis neki drugi motor u tvoj auto. Pa gde je normalno da poredis 1.8 TURBO benzinca sa dizelom od 75 ks, nema nikakve logike. Nista ne mozes da uradis tvom dizelu da ide kao 1.8t ili vr6. Ako hoces brzinu uzmi 1.8t pre nego vr6 jer je registracija jeftinija. Iskreno, ja bih uvek gledao da prodjem jeftinije sa registracijom, to je moje misljenje.
nedao bog da imas 16v. isao bi oko 290

Van mreže fenixxx

  • VW Početnik
  • Poruke: 83
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.8t u polo 6n2
« Odgovor #8 poslato: Mart 26, 2012, 10:54:24 posle podne »
Svi su mi do sada rekli da ne stavaljam vr6 , najbolje bilo 1.8t , sta mislite za koliko para bi to mogao da odradim?

Van mreže GT267

  • BBS Fanatic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4835
  • Age: 36
  • Lokacija: Bar, Crna Gora
  • Karma: +166/-42
  • Pol: Muškarac
  • Danke Herr Benz
  • Auto: Mk3 GT 74 kw, MB W201E 9O kw
Odg: 1.8t u polo 6n2
« Odgovor #9 poslato: Mart 26, 2012, 11:01:23 posle podne »
Samo da ti kazem nesto. . . Motor je oko 600 eura. . + ojacanja na sasiji, kocnice, ogibljena, ruke, vrijeme. . . Brate nije to tako jednostavno da dodjes kod majstora i kazes; ''Dobar dan, ja bih samo da mi ugradite 1.8T u pola dizela od 75 konja. . ''. .

Van mreže NikolaRS

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3400
  • Age: 36
  • Lokacija: Foča, Republika Srpska
  • Karma: +72/-75
  • Auto: Passat
Odg: 1.8t u polo 6n2
« Odgovor #10 poslato: Mart 26, 2012, 11:04:13 posle podne »
sto ja znam jednog indijanca sto je umjesto 1.6d u dvojku ubacio vr6 ostavio i kocnice i sve  isto....

Van mreže fenixxx

  • VW Početnik
  • Poruke: 83
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.8t u polo 6n2
« Odgovor #11 poslato: Mart 26, 2012, 11:28:56 posle podne »
Od prilike za koliko para bi to moglo da se odradi sve u opticaju su motori:

AUDI TT: 1.8T 180 PS i 1.8 T quattro  225 PS
AUDI S3 : 1.8T 209PS I 1.8T 224 PS
SEAT LEON :1.8 20vT 224 ps

           Znaci od prilike za koliko novca i sta je najpovljnije od ovog a najbolje?

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: 1.8t u polo 6n2
« Odgovor #12 poslato: Mart 27, 2012, 12:20:27 pre podne »
Ti motori su skupi, svi imaju najjače moguće kočnice napred, mislim 312 mm, trebaće ti i neke felne za to, da ne kažem gume :D šesnaestice?

Ako ćeš da radiš ko čovek

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.8t u polo 6n2
« Odgovor #13 poslato: Mart 27, 2012, 12:33:41 pre podne »


Planirm nesto do 1000 evra da ugradim al da kida , mislis da bi se vr6 pokazao extra u 6n2 ?

sta bi ti za 1000eu?
 da budes brz?


Van mreže fenixxx

  • VW Početnik
  • Poruke: 83
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.8t u polo 6n2
« Odgovor #14 poslato: Mart 27, 2012, 02:13:22 pre podne »
Nista pokusacu da nadjem 1.8t od tt sa 180 ks ili ako izleti  neki preko 200ks al to bi bilo ono bas extra , mislim da ce moci nesto da se odradi do 1500-2000 evra

Van mreže ilija

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2129
  • Age: 30
  • Lokacija: Hamilton, Ontario
  • Karma: +17/-13
  • Pol: Muškarac
  • DAS AUTO
Odg: 1.8t u polo 6n2
« Odgovor #15 poslato: Mart 27, 2012, 03:57:53 pre podne »
Jel moze neko da kaze iz iskustva sta je brze 1.8t od golfa 4 sa 180ks ili vr6 ?
nedao bog da imas 16v. isao bi oko 290

Van mreže GT267

  • BBS Fanatic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4835
  • Age: 36
  • Lokacija: Bar, Crna Gora
  • Karma: +166/-42
  • Pol: Muškarac
  • Danke Herr Benz
  • Auto: Mk3 GT 74 kw, MB W201E 9O kw
Odg: 1.8t u polo 6n2
« Odgovor #16 poslato: Mart 27, 2012, 04:06:52 pre podne »
Koji VR6. . .?
« Poslednja izmena: Mart 27, 2012, 04:16:27 pre podne od strane GT267 »

Van mreže Stefan91

  • GTIjevi
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2294
  • Age: 32
  • Lokacija: Beograd Cukaricka Padina
  • Karma: +27/-22
  • Pol: Muškarac
  • Auto: mk1
Odg: 1.8t u polo 6n2
« Odgovor #17 poslato: Mart 27, 2012, 05:35:28 pre podne »
@fenixxx
Ove motore em sto ces tesko naci,em sto nisi mogao skuplje da smislis!

Vr ti je glupost, sem ako neces na 402
jer auto bi bio dosta tezak napred

Razmotri ti kupovinu abf-a, jeftinije je sigurno od 1.8t,
a nije malo 150ks na 750kg

Druga je prica sto je ovde svaki drugi sa "200+ks"

Van mreže SKYLINE

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 559
  • Age: 39
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +14/-82
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Corrado G60
Odg: 1.8t u polo 6n2
« Odgovor #18 poslato: Mart 27, 2012, 11:17:09 pre podne »
Kupi ABF, sa instalacijama, stranac košta 450-500 evra, dok je 1.8 t extra ali je skup tj. nije tako skup nego naši mehaničari i elekričari neće znati to da ti povežu. To sam ja hteo u corrada da ubacim 1.8 t ali sam odustao zbog mehaničara, niko neće da uzme da ga prepakuje tako da je g60 ipak bolji. Jedan lik iz Lapova prodaje delove od VW Sharana 1.8 t 150ks 2001. god. stranac. Go motor 250 evra, turbina 200 evra, instalacije 50 evra, kompjuter nije znao koliko bi bio a agregati takođe ali računaj jedno 800 evra, motor, turbina, instalacije, kompjuter i agragati. Taj od 150 ks možeš lako da digneš na 230 ks bez problema. Zvao sam Užice i kažu da remont turbine košta 200-250 evra ako nije slomljena a ako hoćeš da je pojačaš onda se to zove hibridna turbina ( tvoja pojačana) i ona sa remontom i dodacima košta 400 evra. Prvo ide čip, pa hibridna turbina pa na kraju ako nisi zadovoljan radi se mapa. Tebi će trebati i kočnice, amortizeri, opruge i sto čuda tako da bez 2.500 evra nećeš proći, tako da ti je bolji ABF, jednostavniji je i jeftiniji.

Van mreže fenixxx

  • VW Početnik
  • Poruke: 83
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +2/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: 1.8t u polo 6n2
« Odgovor #19 poslato: Mart 27, 2012, 02:14:53 posle podne »
Koji tacno ABF?