Autor Tema: Pasat B6 2.0 TDI - FANTOMSKI KVAR  (Pročitano 4599 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže mrshoy

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Lokacija: Ruma
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Pasat B6 2.0 TDI - FANTOMSKI KVAR
« poslato: Avgust 21, 2014, 05:29:17 posle podne »
E ovako...precesljao sam ceo forum nadajuci se da cu naci slican problem kakav ja imam (naravno nisam nasao)... Imam pasata b6 2.0 TDI 2006 god...uzeo sam ga pre dve godine i generalno sam zadovoljan( bio sam zadovoljan do pre dva meseca), moj problem se javio iznenada u toku voznje...auto je odjednom izgubio gas na dve sekunde i od tad auto se ponasa kao da nema 140 ks nego 100...jako los odziv na gas...po dve sekunde cekam da auto odreaguje i kad odreaguje jako lose navlaci...povremeno sam oduzme gas i nece preko 3000 obrataja...tad moram da ga ugasim i upalim ponovo da bi isao normalno(koliko normalno moze da se nazove)... bio sam u ovlascenom servisu 2 puta...kacili mu dijagnostiku i ni jednu jedinu gresku nema...proveravali ventil turbine,protokomer,turbinu,creva goriva,pumpu goriva sve je u savrsenom redu, ali auto nece da vuce kako je vukao...svaki servis radim na 10k...normalno pali i na leru radi normalno, ne trese i ne trokira...problem je voznja i odziv na gas...ako neko ima bilo kakav predlog sta bi to moglo da bude ili ako se neko vec susretao sa tim neka mi odgovori,zato sto vise ne znam gde da idem i koga da pitam...dizne mi nisu proveravali,dobio sam obrazlozenje da su dizne u pitanju ne bi mogao ni da upali...

Van mreže Nikola Calasan

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3917
  • Lokacija: Novi Banovci
  • Karma: +94/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Bmw e91 320d
Odg: Pasat B6 2.0 TDI - FANTOMSKI KVAR
« Odgovor #1 poslato: Avgust 21, 2014, 10:22:06 posle podne »
Ako znas nekog da ima isti auto kao tvoj, probaj njegov protokomer. Ako nije on, verovatno je turbo. To su moje predpostavke, mozda gresim

Van mreže cDa

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1107
  • Age: 40
  • Lokacija: Kikinda
  • Karma: +27/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Škoda Octavia mk4 1.5 TSI
Odg: Pasat B6 2.0 TDI - FANTOMSKI KVAR
« Odgovor #2 poslato: Avgust 21, 2014, 10:36:05 posle podne »
Ja ovako laicki, proveri instalaciju, i samu pedalu gasa

Van mreže ketz

  • VW Početnik
  • Poruke: 184
  • Lokacija: Niksic
  • Karma: +3/-6
  • Auto: Golf 3
Odg: Pasat B6 2.0 TDI - FANTOMSKI KVAR
« Odgovor #3 poslato: Avgust 21, 2014, 10:39:32 posle podne »
slicno mi se desavalo na kombiju,reno u pitanju,najposle se isposzavilo da je crko neki potenciometar za gas,il tako nesto bem li ga,nesto na pedalu dolje


Van mreže mrshoy

  • VW Početnik
  • Poruke: 4
  • Lokacija: Ruma
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat B6
Odg: Pasat B6 2.0 TDI - FANTOMSKI KVAR
« Odgovor #4 poslato: Avgust 21, 2014, 10:42:30 posle podne »
stavljao nov protokomer u vw servisu,pregledali turbinu i papucicu gasa...nista od navedenog...na sta konkretno mislis kad kazes da proverim instalaciju???

Van mreže Andreja

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 226
  • Age: 39
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +22/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: EOS 2.0 TDI DSG
Odg: Pasat B6 2.0 TDI - FANTOMSKI KVAR
« Odgovor #5 poslato: Avgust 24, 2014, 08:36:09 posle podne »
Verovatno ti ograniči snagu i obrtaje pa neće preko 3000 rpm. Meni se isto dešavalo i kod mene je problem bio turbo, koji je zamenjen i sada je sve ok. Meni zvuči da je do turbine jer se u stvari ona skroz otvori i nema boost-a pa ti zbog toga ne vuče... Probaj da izazoveš kvar i nemoj da gasiš auto već odmah na dijagnostiku! Ne znam zašto ali ni meni nije pamtio nikakav kvar a radio je isto što i tebi.

Van mreže MICOB

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1223
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +39/-13
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat 5,5
Odg: Pasat B6 2.0 TDI - FANTOMSKI KVAR
« Odgovor #6 poslato: Avgust 24, 2014, 09:09:50 posle podne »
Nije to fantomski kvar to je sitnica,daleko si ti od toga  biggrin
vidi ako ti auto nece da vuce preko 3000 i ti ugasis i upalis i on ide neko vreme..... mora da postoji greska u motornom racunaru koju mozes da vidis pomocu dijagnostike. Ako je nema (retkost) onda pomocu dijagnostike mora da se proveri protokomer...
Pokusaj da ti to pogleda neki drugi majstor.
pozz