Autor Tema: Audi A4 kompresor klime  (Pročitano 11419 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže bole89

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Lokacija: Mrkonjic Grad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi a4 2002
Audi A4 kompresor klime
« poslato: April 11, 2013, 09:37:50 posle podne »
Prošlo ljeto na mom Audiju a4 2002 god 1.9tdi 96kw prestala je da radi klima.
Vozio sam kod nekih majstora i došli smo do zaključka da je problem u kompresoru, a prije 2 godine mi je jedan "majstor" poprvaljao kompresor ali ocigledno loše.

Da napomenem da kod njega kompresor stoji na suvozacevoj strani i da ima poseban remen, a remenica ima 4 kanala.

Zbog svega toga odlučio sam da potražim drugi kompresor, naravno polovan, jer nov kosta oko 450 evra.

Koje god brojeve da sam okrenuo kada bih rekao podatke rekli bi mi da nemaju taj komresor i da je rijedak.
Na jednom autootpadu su mi ponudili da probam kompresor od pasata 5+ što sam ja i uradio. Kompresor nije isti ali fizički može da se stavi na audija.

Razlika je u načinu uključivanja, tj kompresor od pasata u remenici ima kvačilo i kod njega kablovi od struje idu direktno u remenicu što na kompresoru koji sam skinuo nije bio slučaj, tj kvačilo nije u remenici nego u kompresoru i mislim da ne funkcioniše na isti način kao kod pasata.

Na kompresoru od passata konektor za struju je imao samo jednu žicu (trebalo bi da je plus) dok je druga bila direktno spojena na masu, tj na kompresor.

Na starom kompresoru su bile dvije žice, plus i minus. Ono što sam ja uradio jeste da sam to prepravio, tj skinuo sam tu žicu koja je spojena direktno na masu i spojio je sa minusom na dolaznom kablu, a plus naravno sa plusom.

Nakon toga sam napunio freon i mislio sam da bi sve to trebalo da radi, ali ne radi, tj kompresor se ne ukljucuje.
Prikljucio sam auto na dijagnostiku i nakon poništavanja gresaka, ponovo mi prijavljuje gresku za klimu, kratak spoj sa masom, tako nesto, ne sjecam se sada tacno koda greske.

Jedino sto mi sada pada na pamet da bi mogao biti problem je to da je za uključivanje ovog kompresora sa passta potrebna jača struja, tj da je za ovo kvačilo povuče više struje nego sto je predvidjeno, koliko je povlacio stari kompresor, i da onda kompijuter registruje kao kratak spoj na masu.
Mislio sam tu stavim jedan rele koji bi uljucivao kompresor.

Da li je možda neko imao slično iskustvo ili mozda ima ideju šta bi mogao biti problem?

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Audi A4 kompresor klime
« Odgovor #1 poslato: April 11, 2013, 11:30:20 posle podne »
A da li si siguran da je spulna od elektromagneta ispravna (da nije probila) na ovom kompresoru od Passata? Jer ako je ona probila onda ce ti davati takvu gresku i nece paliti kompresor.
Boban-Rus

Van mreže bole89

  • VW Početnik
  • Poruke: 5
  • Lokacija: Mrkonjic Grad
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi a4 2002
Odg: Audi A4 kompresor klime
« Odgovor #2 poslato: April 11, 2013, 11:35:32 posle podne »
Ne mogu reci bas da sam 100% siguran, ali prije nego sto sam stavio taj kompresor na auto ukljucio sam tu spulnu direktno na 12V i ona je spojila, tako bi trebalo da ukljucuje kompresor.
« Poslednja izmena: April 11, 2013, 11:37:05 posle podne od strane Modus »

Van mreže RUS

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Audi A4 kompresor klime
« Odgovor #3 poslato: April 12, 2013, 09:56:58 posle podne »
Ako spulna ukljucuje (radi-ispravna), moze biti i do istrosenosti feroda na samoj remenici i da proklizava....
Boban-Rus

Van mreže Mihajlo027

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 227
  • Age: 27
  • Lokacija: Prokuplje
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi 90 2.3E
Odg: Audi A4 kompresor klime
« Odgovor #4 poslato: April 20, 2018, 08:13:18 posle podne »
Istu stvar planiram da radim,da li je potrebna veca struja ili ne?Kompresor koji trazim je na suvozacevoj strani,a od passata imam pa bih to prepravio?Da li neko zna koja je struja potrebna za ukljucivanje spulne?
Zivot je jedan,al Audi je 2.3 

Van mreže Mihajlo027

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 227
  • Age: 27
  • Lokacija: Prokuplje
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi 90 2.3E
Odg: Audi A4 kompresor klime
« Odgovor #5 poslato: April 21, 2018, 01:41:11 posle podne »
Jel zna bar neko kolika je struja potrebna za pokretanje spulne na kompresoru od passata?
Zivot je jedan,al Audi je 2.3 

Van mreže Markopn

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi a6 c5
Odg: Audi A4 kompresor klime
« Odgovor #6 poslato: Avgust 23, 2018, 01:06:22 posle podne »
Da li je neko uspeo da resi ovaj problem...

Van mreže Mihajlo027

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 227
  • Age: 27
  • Lokacija: Prokuplje
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi 90 2.3E
Odg: Audi A4 kompresor klime
« Odgovor #7 poslato: Avgust 23, 2018, 01:10:13 posle podne »
Ja sam resio problem,uzeo kompresor od Passata B5.5,struju sam sam prepravio,postavio relej od 40A,prosto je,nema dodatnih prekidaca,sve fabricki sem tog releja koji se dodaje.Takodje i cevka od A4 koja ulazi u kompresor mora da se skrati za jedno 3-4mm,da lepse upadne,stave se nove gumice i nema problema,fura sve vec 4 meseca,da se smrznes.
Zivot je jedan,al Audi je 2.3 

Van mreže Markopn

  • VW Početnik
  • Poruke: 2
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi a6 c5
Odg: Audi A4 kompresor klime
« Odgovor #8 poslato: Avgust 31, 2018, 09:07:50 posle podne »
Hvala na odgovou...
Jel moze malo iscrpnije objasnjenje ili neki kontakt da bi shvatio sta je u stvari radjeno...
I da li upravljanje sa klimatronika funkcijonise...

Van mreže Mihajlo027

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 227
  • Age: 27
  • Lokacija: Prokuplje
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi 90 2.3E
Odg: Audi A4 kompresor klime
« Odgovor #9 poslato: Avgust 31, 2018, 09:42:23 posle podne »
Na klimatroniku sve isto.U motornom prostoru gde dolazi dzek za elektroventil kompresora, iseces do samog ventila zice,jer pretpostavljam da stari kompresor bacas(da ti sve ostane nekad za original ako budes vracao).Dolaze 2 zice + i -,koje dovodis na relej sa 4 izvoda i to na 85 i 86 kontakte,na kontakt 30 dovodis zicu sa akumulatora(tu takodje stavi i neki osigurac od 10A),a sa 87 ide zica do kompresora sa passata B5.5  koja je +(kompresor na passatu ima samo 1 zicu i to +, - mu ide preko tela kompresora).Kada  upalis klimu na klimatronik u autu,dolazi struja do releja koja pusta taj + do kompresora i on se pali.Ako si negde iz Nisa ili okolina,javi se da pogledas i uzivo.Ja se nadam da je jasno.Relej mozes od 20A ili 40A.
Javi se na pp,ako ti treba neka informacija iz prve ruke.
Zivot je jedan,al Audi je 2.3 

Van mreže Mihajlo027

  • Jr. Member
  • *
  • Poruke: 227
  • Age: 27
  • Lokacija: Prokuplje
  • Karma: +7/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi 90 2.3E
Odg: Audi A4 kompresor klime
« Odgovor #10 poslato: Septembar 01, 2018, 12:15:08 pre podne »
Zaboravio da kazem,sve zice sam stavio u buzir crevu i sproveo pored buzir creva za far,nista se ne primecuje,i nikakvu prepravku instalacije tj.secenja nije bilo.(elektroventil ti ionako ne treba,a sutra dan ako vracas kompresor samo skines dzek).
Zivot je jedan,al Audi je 2.3