Autor Tema: Old vs New  (Pročitano 51080 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Old vs New
« Odgovor #100 poslato: Septembar 08, 2015, 09:40:40 posle podne »
Centrifugalno elektro hidraulcno sinter metal kvacilo(haldex krsteno) koje ukljucuje elektro akutator koga kontrolise i ukljucuje ecu kada senzor na diferncijalu skonta da prednji tockovi proklizavaju to je 4motion pogon a u audiju je krsten drugacije ali princip je isti.
s1 i s2 i rs quattro je stalni pogon sa fixnom raspodelom snage prednji zadnji tockovi.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Zrnojed

  • Gost
Odg: Old vs New
« Odgovor #101 poslato: Septembar 08, 2015, 10:11:52 posle podne »
Ajmo malo detaljnije Max.
Fiksna distribucija snage me interesuje?

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Old vs New
« Odgovor #102 poslato: Septembar 08, 2015, 10:16:14 posle podne »
Ono 60 prednji 40 zadnji npr.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Zrnojed

  • Gost
Odg: Old vs New
« Odgovor #103 poslato: Septembar 08, 2015, 10:17:16 posle podne »
Ma znam to,jebote,nego djelovi,princip funkcionisanja,itd

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Old vs New
« Odgovor #104 poslato: Septembar 08, 2015, 10:18:48 posle podne »
To me zezas?

prednji zadnji diferncijal izmedju kardan i to je to.Tako je radio quttro na ovom s1 strara dobra mehanika.
Ovo sve ostalo novije je na haldex spojku samo sto je drugacije krste proizvodjaci a princip rada je isti
« Poslednja izmena: Septembar 08, 2015, 10:21:24 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Zrnojed

  • Gost
Odg: Old vs New
« Odgovor #105 poslato: Septembar 08, 2015, 10:23:56 posle podne »
Kad se budem zajebavo,znaćeš. Daj malo tehnikalija.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Old vs New
« Odgovor #106 poslato: Septembar 08, 2015, 10:30:13 posle podne »
Princip rada je valjda jasan?
Na ovim novim pogonima odnos snage kontrolise ecu preko spojke koja funkcionise kao kvacilo
Na starim skulama to je radio klasicni mehanicki lamelni sper i to je to.
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže Ivan

  • One & Only
  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 13652
  • Age: 44
  • Lokacija: Лазарев град
  • Karma: +218/-40
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Volkswagen Cross Touran 1T2
Odg: Old vs New
« Odgovor #107 poslato: Septembar 08, 2015, 11:12:50 posle podne »
Da li se sper u diferencijalu moze ukljucivati i iskljucivati?

Na B2 ima vakuum prekidac na konzoli za diferencijale pa me zanima da li je za to ili ima neku drugu ulogu.
Isto ima i Audi na konzoli.

Van mreže madmax 81

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2580
  • Lokacija: bajina basta-visegrad republic of srpska
  • Karma: +89/-74
  • Pol: Muškarac
  • ima turbo ima fun
  • Auto: scirocco 16vt, leon fr cupra
Odg: Old vs New
« Odgovor #108 poslato: Septembar 08, 2015, 11:17:32 posle podne »
Moze,isto kao na fapu 14 isti princip on je to imao 68god :)
« Poslednja izmena: Septembar 08, 2015, 11:36:53 posle podne od strane madmax 81 »
"Свак је рођен да по једном умре, част и брука живе довијека."

Van mreže mboy87

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1722
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 1.9 TDI
Odg: Old vs New
« Odgovor #109 poslato: Novembar 25, 2015, 07:34:13 posle podne »

Van mreže Fica

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 3454
  • Age: 37
  • Lokacija: Vozdovac
  • Karma: +82/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf mk2 atmo dresina
Odg: Old vs New
« Odgovor #110 poslato: Novembar 25, 2015, 10:46:03 posle podne »
Nebi me cudilo da ovaj vredi vise od onog iza  biggrin

Van mreže NENAD98

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1190
  • Age: 26
  • Lokacija: Raska
  • Karma: +17/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf MK3 GTI
Odg: Old vs New
« Odgovor #111 poslato: Decembar 19, 2015, 06:45:52 posle podne »
Nema leka ni apoteka ko GTI kad se cuje iz daleka

Van mreže mboy87

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1722
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 1.9 TDI
Odg: Old vs New
« Odgovor #112 poslato: Februar 03, 2016, 02:43:54 posle podne »

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Old vs New
« Odgovor #113 poslato: Septembar 19, 2016, 06:07:03 posle podne »









Van mreže mboy87

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1722
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +28/-9
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Golf 4 1.9 TDI
Odg: Old vs New
« Odgovor #114 poslato: Mart 28, 2017, 10:12:14 posle podne »

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Old vs New
« Odgovor #115 poslato: Mart 28, 2017, 10:20:10 posle podne »


Sent from my Redmi Note 3 Snapdragon using Tapatalk

TDI POWER

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Old vs New
« Odgovor #116 poslato: Februar 17, 2018, 07:15:45 posle podne »