VW Klub
VW - Forum => VW - Tuning => Temu započeo: kuzmvnovic Maj 30, 2017, 10:16:47 pre podne
-
Pozdrav svima, razmisljam o uklanjanju egr-a i katalizatora.
E, sada, ima razlicitih prica, da li se egr uklanja i stavlja otvorena cev umesto njega sa prikljuckom za vakum crevo ili se zatvara parcetom lima izmedju njega i creva za interkuler i srafom u vakum crevu?
Pitanje je za Golfa 4 1.9 TDI 90ks, ALH motor.
-
ima cela tema o tome
http://www.vw-club.rs/forum/index.php?topic=17883.0
-
Pozdrav svima, razmisljam o uklanjanju egr-a i katalizatora.
E, sada, ima razlicitih prica, da li se egr uklanja i stavlja otvorena cev umesto njega sa prikljuckom za vakum crevo ili se zatvara parcetom lima izmedju njega i creva za interkuler i srafom u vakum crevu?
Pitanje je za Golfa 4 1.9 TDI 90ks, ALH motor.
Ja sam to malopre odradio, imao sam srece pa imam prijatelje koji su spremni da pomognu, mogu ti reci da se ipak oseti razlika. Kao sto verovatno znas EGR i Katalizator su stavljeni samo kako bi smanjili onaj Co2, i samim tim umanjili snagu auta. Ja sam moj EGR skinuo ceo, ne preporucujem ti bas da samo skines vakum i popunis rupu, to je dobro ako hoces da vidis samo kako se ponasa, ali ako hoces na duze savetujem ti da odradis isto sto i ja. Postoje na internetu kompleti "EGR delete kit" 50-70$ zavisi od sajta, ja sam isto to napravio, tj. prijatelj napravio, i sav potreban materijal mozes po gradu tj. gvozdjarama da nadjes. Jedini deo koji sam morao da narucim jeste aluminijumska cev, koju smo kasnije isekli i zavarili kako bi popunila prazninu umesto EGR-a, a otvor na izduvnoj grani mozes da improvizujes, ali ja sam ipak to zavario i sad nema tu da se vraca vise :D
Inace imamo verovatno isti motor, ALH 1.9TDI 66kw sa bosch pumpom :)
Ja sam moj cipovao pre par nedelja na 115KS i koji Nm vise.
-
Kao što napisa čovek gore, postoji tema već.