iwcho ti kao iskusan konzumer auto oglasa koja je razlika u registraciji ovog GTIja i nekog 2.0TDI od 140ks? Pola ili trecina rezervoara? I onda neko zbog 3000din prodaje auto jer mu je skupa registracija? Potrosnja jeste veca, ali koliko veca? GTI moze bez problema da bude normalan potrosac kad je normalan mozak vozaca. Da li si mozda racunao koliko kosta odrzavanje tedeija, a koliko geteija? Tu iz mog iskustva se matematika okrece u drugu stranu. Lupa zena vozi 4 godine, oko 26.000km, na satu sada 207.000km. Kod Gedore sam bio da mu zameni kablove za paljenje - 3000din, kuciste senzora temperature rashladne tecnosti 6000din iz originala, sad ce Miki da utrci ako sam nesto zaboravio, ali mislim da nisam... e da i zapusio se kanal za odvod vode i Nino sredio za par minuta. Za 8.5L koliko zena prijavljuje potrosnju, auto njegovih performansi ja sam vise nego zadovoljan na novac koji se trosi na njegovo koristenje. Sa Golfom sam imao naravno vise odrzavanja od Lupa jer sam presao skoro 3x vise km, ali nikad nijedan kvar nije mogao da se meri sa cenom koje se vrte u onoj garazi, a odnose se na TDI motor.
Necu da kazem da je ovo pravilo, ali moje iskustvo je takvo. Prvenstveno mislim da je bitno kako je auto ocuvan kad ga kupujes (ako znas kako je odzavan, poznajes vlasnika ili imas informacije iz ovlascenog servisa), a posle toga kako ga koristis/odrzavas. Sve ostalo je igra sudbine i statistika.
Kod ovog oglasa meni deluje da je neko povoljno dobio ovu 5icu i hoce da zaradi par glava. Licno mislim da je auto ocerupan od stvari koje je imao na sebi jer pored detalja ispod haube skoro sve ostalo mu je siromasno, pa mi se taj detalj ne slaze. Zbog siromasne dodatne opreme ne bih ga uzeo nikad jer ovo je GTI. Uporedi ovaj auto sa Pekarevom belom peticom. Dva sveta.