Autor Tema: Konstantno krivi diskove  (Pročitano 64048 puta)

0 Članovi i 4 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže alexxa2001

  • VW Početnik
  • Poruke: 38
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw golf
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #80 poslato: Septembar 03, 2017, 10:43:41 pre podne »
kupi polovne original diskove

Послато са SM-A310F уз помоћ Тапатока


Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #81 poslato: Septembar 04, 2017, 05:41:05 posle podne »

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #82 poslato: Septembar 06, 2017, 10:45:56 pre podne »
Juce sam skinuo sve cetiri felne i premerio sva cetiri diska. Situacija je sledeca: diskovi su bili hladni i izmedju srafa za tockove i diska je postavljena velika matica koj simulira felnu i dotegnuto sve kilo kljucem. Zaadnji desni je bio malo manje od 0.03mm, zadnji levi manje od 0.04mm. Prednji levi manje od 0.04mm. Prednji desni 0.05mm. Nisam merio unutrasnje strane. Iz ovog sam shvatio da je prednji desni opet problem jer on kada se zagrje sigurno dolazi do 0.07mm, mada ni levi nije najsjajniji. Ocistio sam sve cetiri felne iznutra, onaj deo gde naleze na dsik. Rdje je bilo daleko vise nego sto sam mislio i taacno se vidi na disku gde felna nije lepo nalegla jer je tu voda podlivala i rdjalo je. To se posebno vidi na prednjem desnom disku. I jos sta sam primetio na prednjoj desnoj felni, kada sam osmirglao, na cetvrtini tog unutrasnjeg srca felne ima utisnut trag od fabrickog diska. To je nekad neko pritegao ko sivonja. Postavicu slike pa ce biti jasnije. E sad da li je zbog toga krivio sada mislim da je moguce.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #83 poslato: Septembar 06, 2017, 02:07:51 posle podne »






ovo je prednji desni disk i alu felna pre i posle smirglanja
i na ovoj osmirglanoj se vidi "otisak od diska", dok je na ostalim ravna povrsian
« Poslednja izmena: Septembar 06, 2017, 02:09:31 posle podne od strane dule tdi »

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1259
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #84 poslato: Septembar 07, 2017, 10:14:58 posle podne »
Ti stvarno misliš da trese tih 0,05mm ?

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #85 poslato: Septembar 08, 2017, 11:08:01 pre podne »
Ne mislim, znam, osecam i vidim :)
Napisao sam da sam merio hladne diskove, posto prosli put kada su se iskrivili dok je desni bio vruc pokazivao je 0.07mm, a kada se ohladio 0.05mm.
Sto se slaze sa realnoscu, kada tek krenem sa voznjom prakticno se nista ne oseca i cim se zagreju kocnice na nizim brzinam auto cupka pri kocenjau, a na vecim trese volan.
0.05mm jeste jako malo ali dovoljno
I posle ovog poslednjeg cackanja oko kocnica desni definitivno malo greje. To je sledece sto cu srediti. Pa tek onda obradjujem diskove


Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 30
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #86 poslato: Septembar 08, 2017, 05:25:09 posle podne »
Moze li sta da se dobije obradom zbog unutrasnjih napona?

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #87 poslato: Septembar 08, 2017, 07:12:04 posle podne »
Ne znam ni sta je to :)

Van mreže zorancile

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1259
  • Lokacija: Bašaid, VOJVODINA
  • Karma: +41/-35
  • Pol: Muškarac
  • Auto: golf 2 gtd
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #88 poslato: Septembar 08, 2017, 11:30:06 posle podne »
Šta god da uradi ne može nikad dobiti apsolutnu nultu toleranciju na strugu... Ja i dalje mislim da je u pitanju nešto drugo. Da li ti auto ima ABS ?

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 30
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #89 poslato: Septembar 09, 2017, 12:12:02 pre podne »
Pa ne mora ni da dobije apsolutnu nulu, bitno je da na strugi dobije bazu odakle ce da ravnja, ali ni to nije problem, naveo si da ti je disk kriv 4 stote, radio sam par puta to ravnjanje na strugu i svaki je bio kriv po nekoliko desetih. Mene vise zanima to sto ce posle prvog zesceg grejanja disk opet da dobije na deformaciji indeticno kao prvi put.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #90 poslato: Septembar 09, 2017, 10:02:35 pre podne »
Auto ima abs ali normalno funkcionise, ne pali se sam od sebe i tako to. Sto se tice obrade nisam mislio na obicnom strugu jer do sada niko nije to iradio dobro. Otisao bih opet na ravnjanje pro cut masinom koji ravnja disk na samoj glavcini. Tako anulira i glavcinu ukoliko je i ona neki stoti deo kriva. Ali to ravnjanje nije ni malo jeftino. Ali bar posle bude ko kad stavim nov disk. Iskreno i mene brine da ce opet islriviti ali sam se zainatio da otkrijem sta je...j...mu mater. Ne postoji nulta tolerancija za disk, prosto je nemoguce ali koliko sam shvatio do 3 stota je idealno. I jos jedna stvar koja mi nikako nije jasna sto  vise km napravim po gradu to auto manje trese. Cim odvozam neku relaciju gde se vozi malo vecim brzinama diskovi se dodatno istresu.

Van mreže boćanac GTD

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2809
  • Age: 30
  • Lokacija: Gornji Milanovac-Kragujevac
  • Karma: +93/-22
  • Pol: Muškarac
  • Mašinac
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #91 poslato: Septembar 09, 2017, 12:16:44 posle podne »
I mene zanima zasto se to krivi, jer mi je dosta ljudi donosilo te diskove na obradu od golfa 4 , 5, po neki bmw.

Van mreže alexxa2001

  • VW Početnik
  • Poruke: 38
  • Lokacija: zajecar
  • Karma: +0/-1
  • Pol: Muškarac
  • Auto: vw golf
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #92 poslato: Septembar 13, 2017, 09:47:27 posle podne »
sve u svemu nikakav zakljucak.Ja sam na golfu 5 imao problem da trese  prilikom kocenja.Nakon mesec dana jebavanja ustanovljeno je da jedan klip iz celjusti nije izlazio do kraja samim ti je blago pritiskao plocicu dok su 3 radila normalno,osecaj je bio kao da su svi diskovi krivi pogotovo na malim brzinama.eto da se zna

Послато са SM-A310F уз помоћ Тапатока


Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #93 poslato: Novembar 21, 2017, 10:12:54 pre podne »
Evo javljam se sa novim rezultatima. Posle skidanja rdje sa alu felni vozio sam neko vreme tako i primetio da dok vozim na auto putu da je volan daleko mirniji, perfektan pa sam odlucio da stavim stari textar disk koji je bio na desnoj strani i koji je posle desetak hiljada km bio i dalje odlican. Uradim to i probam auto on i dalje cupka. Skinem levi tocak i premerim disk, on sa unutrasnje strane kriv sa spoljasnje prav, da ga j...posto nisam imao vise dobrih diskova odnesem levi textar na obradu (ukoliko smem da izreklamiram majstora rado cu posto je jedini kod koga sam nosio da je obradio disk i da je posle obrade bio prav). Kad sam mopntira premerio sve bilo ok. Merio sam i glavcine obe su manje od 2 stota sto je odlicno.
I posle nekih 900 km osetim da polako pocinje da cupka, pomislim da su vec tripovi ali zaletim ga na preko sto i lagano kocnica ono volan i ceo auto podrhtava. Jeb.... sam mu i oca i majku i sve redom, prosto neverovatno

Da li kojim slucajem vibrecije od loseg kvacila mogu da se prenose na tockove i da se krive. Zaboravio sam da kazem da je ovog puta bio na celicnim felnama i da sam opet srafove zategnuo kilo kljucem, sve po hiruskim standardima i opet isto.
Sada definitivno odustajem i savet za sve kojima posle zamene diskova opet protresu da se ne glupiraju i da ili bace govno pod presu ili ceo trap sa drugog..


« Poslednja izmena: Novembar 21, 2017, 10:15:20 pre podne od strane dule tdi »

Van mreže RUS

  • Moderator
  • Ultimate Member
  • ***
  • Poruke: 7970
  • Age: 55
  • Lokacija: Boleč-Ivanjica-Moskva
  • Karma: +171/-75
  • Pol: Muškarac
  • Boban-Rus
  • Auto: GOLF 5 1.9 TDI-DSG
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #94 poslato: Novembar 23, 2017, 07:23:23 posle podne »
Rec je o losem kvalitetu zamenskih diskova odnosno metala i kako su obradjeni. Proveriti pri ugradnji kako napisa Pimbe odstupanja. Bare mogu pokriviti i fabricke ako se potrefi kako ne treba.
Boban-Rus

Van mreže Cvele 018

  • VW Početnik
  • Poruke: 19
  • Lokacija: Aleksinac
  • Karma: +1/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: wv golf 4
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #95 poslato: Februar 11, 2018, 09:34:52 pre podne »
Da se i ja upisem u temu. Golf 4 1.9tdi 74kw pocinje da krivi diskove posle 2000km. Za godinu dana od kad je kod mene promenjene dve garniture prednjih diskova. Auto dosao sa ate,pa tekstar i sad ima neke kineze i svi se krive posle 2000km. Glavcine merene i one su ok,ali izgleda da zurka tek pocinje.

Van mreže Sinda

  • VW Početnik
  • Poruke: 98
  • Lokacija: Kac (kod NS-a)
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #96 poslato: Februar 13, 2018, 06:23:21 posle podne »
Evo i mene...ista meta isto odstojanje.....MK4 TDI 66Kw.....auto kupljen sa krivim diskovima,tresao jezivo dok se koci,zamenim diskove,bude ok neki kratki period pa opet krene....u svemu tome auto krene da mi treska volan i prilikom ubrzavanja i na manjim brzinama,zmenim unutrasnje zglobove,i problem sa treskanjem volana prilikom ubrzanja nestane (jednim delom)...e sad,ono sto je ostalo,treskanje prilikom kocenja je minimalno (skoro pa neprimetno) sa novim setom diskova i plocica (Textar),ali ostalo je blago treskanje volana prilikom ubrzanja sa nekih 100kmh pa do 120kmh,probano sa par setova felni,isti djavo,samo sto je recimo sa 17" izrazenije nego sa 16" i to je ono sto me jako nervira.Znaci cim se pusti gas,treskanje je daleko manje..... Glavcine nisu menjane,jedan homokineticki zglob spoljni promenjen pre god dana zbog lupkanja/kuckanja.....ostatak trapa poprilicno utegnut. Imam  i onu vibraciju na papucici kvacila kad je blago pritisnem,moze li ona da bude uzrok tresenja na vecoj brzini kad se ubrzava?

Sta bi mogao biti razlog tresenja volana prilikom ubrzanja na vecim brzinama?Opet homokineticki (spoljni/unutrasnji)? Poluosovine? Vibracija sa kvacila se prenosi nekako na trap?

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #97 poslato: Februar 18, 2018, 11:13:25 pre podne »
Ja sam pre dvadesetak dana promenio komplet kvacila i odredjene vibracije koje sam osecao na volanu i prilikom voznje su nestale sto je normalno. Diskovi su bili malo krivi nisam ovog puta merio koji je u pitanju. E sad nesto jako cudno putovao sam posle zamene kvacila na Kopaonik auto ljudski natovaren, isao sam preko Kraljeva i dolinom jorgovana sam vozio 80-90 pa kocnica i sve tako i kocnice gotovo da nisu tresle, ne znam kako. Jutros sam malo vozio auto oseca se cupkanje ali minimalno. Jedna stvar koju sam primetio svaki put posto su tockovi skidani pa ponovo vracani kao da je manje tresao. I jos jedna bitna stvar poslednjih nekoliko puta kada sam skidao tockove srafovi su zatezani kilo kljucem, ali kada sam odvrtao srafove uvek su neki bili jace stegnuti, a neki slabije, kao da u toku voznje po neki sraf postepeno popusta u toku odredjenog vremena, a to lako moze dovesti do krivljenja diskova.

Cvele i Sinda jel su vasa kociona klesta FS III?
Sinda i ja sam sumnjao na zglobove i poluosovine i kvacilo i na sve sam bre sumnjao ali sam polako jedno po jedno otklanjao. Kada budem stavljao letnje gume premericu opet diskove i ako je desni i dalje prav onda odbacujem zglobove i poluosovine.
Sto se tice prenosenja vibracija sa kvacila i to verujem da je moguce. Pre menjanja kvacila vibracije na tocku kada auto radi u leru su bile bas velike i to se osecalo kada se pipne tocak. Drugo  posmatrao sam takodje u leru kako skakuce cela poluosovina od igranja motora. Sada svega toga nema i vibracije na volanu su daleko manje, cak imam osecaj ko da sam i amortizere promenio koliko je sve mekse i sa manje vibracija/ A i promenio sam kosku-nosac

Nisam jos otkrio da li se krive samo kod golfova koji imaju ova FS III klesta ili se desava i kod verzija sa jacim kocnicama (oni od 131ks).

Van mreže Desmo

  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9764
  • Lokacija: Isfahan - Iran
  • Karma: +220/-51
  • Auto: Lada 2104
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #98 poslato: Februar 18, 2018, 11:47:38 pre podne »
Trebalo bi neko sa foruma ko je dokon, a kome ne tresu kocnice, da premeri diskove. Mozda uzrok tih vibracija nije u krivim diskovima.

Plocica u sustini prilikom kocenja "premazuje" disk slojem koji stvara vece trenje izmedju diska i plocice pa se tako i disk manje trosi, pored toga sto je kocnica bolja:
Citat
When a brake pad heats up due to contact with the rotor, it transfers small amounts of its friction material onto the disc, leaving a dull grey coating on it. The brake pad and disc (both now having the friction material), then "stick" to each other, providing the friction that stops the vehicle.

Kada plocica iz nekog razloga to ne uradi kako treba, trenje na razlicitim povrsinama diska nije jednako. Na malim brzinama (5-6km/h) kocnica "ljulja" auto, na vecim - javljaju se vibracije.
Zbog cega se desava da plocica to ne uradi kako treba - ne znam. Mogu samo da nagadjam. Losi delovi ili mozda lose razradjene kocnice








Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Konstantno krivi diskove
« Odgovor #99 poslato: Februar 18, 2018, 12:23:20 posle podne »
Ja sam merio diskove komparaterom i da krivi su, merio je i majstor i izmerio iste vrednosti. Merio sam tako sto sam izmedju srafa i diska postavio velike matice da glume felnu i stegao kilo kljucem i premerio i tvrdim da sve preko 0,04mm ljulja i trese. Kod ortaka je bilo sledece, auto malo ljulja i trese izmerimo predenje diskove oni 0.02.. takoreci idealni. zadnji krivi. Promeni zadnje auto opet cupka i trese malo volan. Ode kod nekog majstora koji mu promeni neke bolcne i kaze nema vise tresenja. Nemam pojma o cemu se radi, a u pitanju je tojota avensis 2006.
Jos da dodam uvek merim i spoljasnju i unutrasnju stranu diska i poslednji put je spoljasnja bila dobra, a utrasnja kriva. Kako ne znam.