Autor Tema: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima  (Pročitano 20401 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže amazonac

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Age: 45
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #40 poslato: Avgust 10, 2012, 06:09:52 posle podne »
Evo ovako, bio sam da okacim auto na dijagnostiku i dobio sledece greske i parametre:
65535 Interni kontrolni modul  37-10 Neispravan
00510 Regulacija starta ubrizgavanja 17-10 Kontrolna razlika - naizmenican
00553 Senzor mase zraka maf (g70) otvoren ( spojen na masu)
00575 Usisna grana ( pritisak) 17-00 kontrolna razlika
Kada udjem da ocitam parametre, primetio sam da turbinu iskljucuje kada dodje na 1600mbar.
A kada udjem u parametre maf senzora i nominal i actual su preko 500. Nominal je oko 500, a actual ide od 650 pa do 850, zavisi koliki se gas daje. Kada ode rad u safe mod, onda je od 780 do 850 actual na maf senzoru.
E sad, ja sam po savetima pekara otkacinjao protokomer. po brisanju gresaka i jurenju po auto putu, greske koje mi je uporno vracao, to je
65535 Interni kontrolni modul  37-10 Neispravan
a kada zaglavi turbina onda se pojavi sledeca
00575 Usisna grana ( pritisak) 17-00 kontrolna razlika

Devojka može da bude sa sela, ali auto mora da bude iz Nemačku

Van mreže pimbe

  • Rig Pig
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4472
  • Age: 55
  • Lokacija: Gzira <-> Uzice
  • Karma: +127/-76
  • Pol: Muškarac
  • VW MALTA
  • Auto: Tiguan 2.0TDI A3 1.6TDI Cabrio
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #41 poslato: Avgust 10, 2012, 11:01:37 posle podne »


00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference = http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575
Elem ovo je onaj sto sam ti vec naveo i manifestuje se u iznenadnom gubitku snage ili smanjenom snagom...

Moguci kvarovi
Creva pogresno povezana, otkacena, zapusena ili suplja
Solenoid ventil za kontrolu pritiska punjenja N75 pokvaren

Proveri da li su ti creva ispravna i povezana ovako:

N75 ventil, (Broj 5) skini konektor i proveri otpor

25 ... 45 ω (oma)
Ako ne valja trazi drugi, ako valja onda moras da raskacis kontrolni modul i proveris da zice od ventila nisu u prekidu ili su u kratkom spoju:


Treba da prekontrolises zice i masu prema modulu, kao i masu od baterije do sasije i baterije do motora, osim ako nisi budzio neki levi radio ili headunit pa te on hebe i baca ti gresku 65535 u tom slucaju ignorisi ovaj kod...
Ali ipak da znas, kontrolni modul se nalazi kod suvozacevih nogu u A ramu. Ukoliko je N75 OK onda moras skinuti Konektor sa kontrolnog modula:


Da bi dosao do ovoga

 i prekontrolisi u kakvom su stanju konekcije...

Ove dve zice

se zavrsavaju ovde


Srecno i javi sta si poradio . . .
 mahac


65535 = http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/65535
Tiguan 2.0 TDI
  AUDI A3 1.6 TDI Cabrio

Van mreže amazonac

  • VW Početnik
  • Poruke: 46
  • Age: 45
  • Lokacija: Kragujevac
  • Karma: +0/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Audi A4
Odg: Audi A4 Problemi sa turbinom i majstorima
« Odgovor #42 poslato: Avgust 10, 2012, 11:10:06 posle podne »
aha... a ja sam mislio da je to kontrolna jedinica koja se nalazi sa vozaceve strane odmah ispred kompjutera.  E, sad, jos jedno pitanje. Na forumu nekog tdi cluba, koliko sam uspeo da prevedem sa engleskog, spominju dva creva (hose), da je najcesce to greska 6735, jedno koje ide od cevi interkulera do ECU, ili neko unutrasnje crevo.
Da kompjuter crkava, slabo verujem u to, jer se tako ponasa na dijagnostici od kako sam ga kupio, zadnjih 5 godina.

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=118293
Devojka može da bude sa sela, ali auto mora da bude iz Nemačku