Autor Tema: pomesao ulje i naftu  (Pročitano 37555 puta)

0 Članovi i 3 gostiju pregledaju ovu temu.

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 864
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #40 poslato: Decembar 08, 2018, 08:27:13 pre podne »
PD motor posle velike km ima problem sa sedistima dizni. Jer bregasta gura pumpa diznu, a ona je pricvrscena samo sa jedne strane i onda napravi ris u glavi, na suprotnoj strani od dela gde je pricvrscena. Veliki je pritisak i bregaste na diznu i zato dolazi do toga. Da je pricvrscena sa obe strane dizne, tj da su ubacili jos 4 srafa za svaku diznu trajalo bi vecno.Zamena gumica moze biti resenje, to je u boljem slucaju ili kupovina druge glave ili obrada sedista(ubacivanje caure). A posto je magistrala goriva bas kroz glavu motora, ako gumice ne zaptivaju dobro(izmedju dve gumice dolazi nafta uz glave do dizne) nafta silazi u karter lagano i otud nafta u ulju.
Simptomi su i otezano paljenje, kao i za tandem pumpu, ali i dizanje nivoa ulja.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока
« Poslednja izmena: Decembar 08, 2018, 08:30:30 pre podne od strane dag81 »

Van mreže limp19

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 721
  • Lokacija: Visegrad BiH
  • Karma: +25/-23
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 6
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #41 poslato: Decembar 08, 2018, 09:15:02 pre podne »
Koliko je trajna ta obrada sedišta dizni i koliko kosta i ko radi ti pouzdano. Upravo to se desava promjene se gumice ali ne traje dugo. bude dobro mjesec 2 i opet isto. Jedino resenje druga glava(koju je tesko naci ispravnu) ili ta obrada sjedista dizni.

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 350
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #42 poslato: Decembar 08, 2018, 06:56:58 posle podne »
Kod mene nije mesalo malo. Islo je kao iz creva. Za pola sata rada, ubaci mozda litar, dva goriva... Nije bio za voznju.

Dobio sam novu glavu, ali je nisam otvarao. Lepo je bila upakovana. Nisam proverio koju oznaku nosi. "A" "B" ili "C".
Odneo sam je u servis. Servis zbog slave vlasnika ili cega vec, nece raditi nekoliko dana.
Uz glavu je bio racun da je hidro ispitana i izravnana. Je li i to prevara, ili je tako, videcu kad se vrati serviser... Generalno, dobio sam usmenu garanciju da je sve ok i da ce mi platiti do dinara ako nesto nije ok sa glavom...

Van mreže dag81

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 864
  • Age: 42
  • Lokacija: Novi Sad
  • Karma: +20/-8
  • Pol: Muškarac
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #43 poslato: Decembar 09, 2018, 09:00:47 pre podne »
Ovi sto rade masinsku obradu rade sedista dizni, i mislim da uzimaju 200e. Za cenu me nemoj drzati za rec.

Послато са SM-A520F уз помоћ Тапатока


Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 350
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #44 poslato: Decembar 14, 2018, 11:32:59 posle podne »
Preuzeo sam auto. Auto za sada radi ekstra, pres'o sm negde oko 200km. Nema mesanja.

Ono sto sam primetio je da nema grejanje. Dok sam ga vozio, pre ove stete, nije bilo hladno i nisam ga pustao, tako da ne znam je li to od sada, ili od ranije. Posto kod suvozaca duva hladno, pretpostavljam da je do klapni. Videcu preko vcds...

Van mreže Fitipaldi

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2301
  • Lokacija: Basra, Irak
  • Karma: +36/-33
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Pasat B6 2.0 TDI CR
Odg: pomesao ulje i naftu
« Odgovor #45 poslato: Decembar 15, 2018, 07:41:59 pre podne »
Neće da ti pokaže preko VCDS. Kod mene duva hladnije na vozacevoj strani i moram da zamenim  flap motor. Ako nije do njega, onda je do malog hladnjaka.


Sent from my iPhone using Tapatalk
This time next year, we'll be millionaires!