VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Motor, Menjač, Auspuh => Temu započeo: pikac4 Januar 12, 2018, 09:47:00 posle podne
-
Kupio sam Passata 5 2000 god. 1.6 74 kw. ako je neko imao slicne probleme volio bih da me posavjetuje. Motor trosi 1 l na 1000 km najmanje, auto ide fino. zamjenjene gumice bez skidanja glave i opet isto, prema nacinu na koji dimi meni to opet ukazuje na gumice. Auto dimi kada ide nizbrdo bez gasa pa mu zatim ocepim gas i dimi isto na leru kada dam veci gas tada bas zadimi, plavi/bjeli dim.. Pred otvaranjem sam motora, ali i razmisljam jos jednom pokusati sa gumicama. Savjeti dobrodosli. welcome1 :30
-
Evo ti savet. Nikako ne menjaj samo gumice ventila na tom motoru bez skidanja glave. Nabolje moguce resenje je otvoriti motor uraditi gumice uz ciscenje ventila i sedista, obavezno ocistit i usisne i izduvne kanale. Povaditi klipove zameniti karike i lezajeve radilice. Ako nevadis motor napolje i nemozes zamenit lezece lezajeve u bloku motora obavezno zameni na polutkama ili donji lezeci lezaj radilice. Sve lepo oprati ocistiti i sipati kvalitetno ulje uz filtere ulja i vazduha.
Eto da je moj ja bih tako.
-
Kod dvojke mi je npr proslo sa gumicama i nije mi vise nikakko trosila ulje. Ali ovdje mislim da si u pravu, mrka kapa. Jos samo da nadjem odgovarajuceg majstora. majstor1 Hvala na savjetu.
-
Dvojka je prica za sebe, nema vise takvih benzinskih motora niti ce ih vise ikada bit. Taj u pasata je druga prica i ono sto sam napisao je iz iskustva.
-
Danas sam bio kod jednog majstora koji je poprilicno najbolji u mojoj okolini, otprilike nekih 400 eur polugeneralka. Pa cemo vidjeti sta ce se uraditi. :65