@Zeleni Zub- Не брини ништа
, ујутру уз јутарњу кафицу
лепо отвориш тему и видиш шта има ново.
Хвала лепо
, било је ту полемике да ли да буде глатка кожа или нешто овако али мени се на први поглед
баш засвиђала
ова кожа аи као што си већ рекао уклапа се баш са текстуром на кокпиту.
- Е ту је главну улогу играла мини брусалица уз коју сам ''хирушки''
прецизно секао на тим местима где је
била затопљена пластика тј. само сам тај затопљени део секао. Тачно је да ми је то одузело доста времена
јер сам баш водио рачуна али је на крају тако лепо испало као нпр. Да треба тек у фабрици да се склопи
тапацир јер на свим местима је вирила пластика довољно да може опет да се стопи лемелицом и да то буде као
што је фабрика радила. Ништа тешко, само се води овим ''два пут мери, једном сеци'' и резултати ће бити изванредни.
- Зелени, јави се некад да искулирамо на кафу аи важи исто за остале ко хоће.
Живот меримо пређеним километрима.
@BladeBG- Управо тако
, као што си рекао. Све то изгледа једноставно и био сам спреман да то покушам али се на крају
уопште не кајем јер сам видео да има ту баш муке да се то одради а да то буде како треба. Кожу је из два дела
морао да ради баш из тог разлога разтегљивости па онда да то лепо зашије и тек онда да залепи а остали посао
тј. састављање тапацира сам ја одрадио јер нисам желео ништа осим да то буде како сам ја замислио све по ПС-у.
- Хвала Пуно Бладе.
- Е сад пази овако
, биће мало дужи текст али објаснићу ти детаљно:
Прво конфорт модул остаје исти тај који имаш у ауту, а инсталација иде следећим током: Свега имаш да спроведеш
5 жица од стуба ''B''. Прва жица је стални + (црвено/бела дебела жица), Друга - (браон жица), Трећа струја
за откључвање/закључавање (црвено/плава жица), Четврта CAN + (наранџасто/зелена жица), Пета CAN - (наранџасто/кафена жица). Четврта и Пета
су преплетене (као женска кика) и танке жице које директно иду испред џека модула и испред самог џека који иде у модул се вежу на
жице исте боје у једну тј. две CAN + и CAN - јер све ове жице које иду у разним правцима по ауту а то су CAN + CAN - који иначе служи за комуникацију
аута и модула налазе се испред тог џека у модулу и спајају се све жице у те две заједничке за све тј. заједнички CAN + и CAN -.
Што се тиче осталих жица:
- Прва тј. стални плус иде на стални плус од предњих подизача, испратиш код предњих врата која ти је жица стални плус и на њој прикачиш
задњи стални плус, тако урадиш и за струју за закључавање/откључавање. Лако се снађеш јер су жице исте боје као позади на стубу ''B''.
Што се тиче минуса на самом стубу ''B'' имаш шрафић (10-ка) и на њему спроведеш минус на шацији.
- Постоји и Шеста жица која служи за осветљење у тапацирима али њу има сваки Passat B5+ и ту нема шта да дираш
већ само је препакујеш тј. извадиш пин из старог џека и прикључиш у нови џек на месту где треба да стоји. На самом
крају потребно је да се преко VCDS-а само активирају задњи подизачи тј. да их модул препозна и то би било то.
@Администрација
- Гледао сам моје старе постове и нема нигде слика, ја стварно не знам шта се дешава са овим сликама иако сам
на сајту ``postimages`` регистрован и стављам увек слике ``без рока трајања`` слике у мојој гражи нема. Мислим
апелујем администарији клуба да то реши јер је узалудно да пишемо о свему ако слике временом нестану и после тога
тема постане безвредна јер људи не виде о чему је писано.
Трећи пројекат ''
Замена фабричких звучника за Pionir-ове звучнике''
- Уградио сам Pionir-ове 17' звучнике модел:
TS-G1732i (17cm), 2-WAY, 240W. Уградио сам их тако што сам купио фабричке звучнике који нису исправни (да не бих уништио моје исправне звучнике које ћу продати) и прорезао сам их тако да ове што сам купио нове упадну у фабричку пластику јер једино фабричка пластика лепо упада у алуминијумски подизач аи да бих направио да користим фабрички џек који иде у фабрички звучник а то сам урадио тако што на тој пластици фабричког звучника постоје фабрички пинови на којима је био залемљен фабрички звучник на којима сам ја залемио моје нове звучике. Тако да сада користим фабричке џекове за нове звучнике и све беспрекорно ради
. Једино ми се не свиђа то што сам морао да их причврстим дужим холшрафовима (који се виде и ружно изгледају) које сам на делу где мало излазе из пластике прорезао тако да не додирују лим. између звучника и лима сам ставио обострану дебелу лепљиву траку како би смањио вибрације. И још једну ситницу коју сам одрадио и која ми се уопште не свиђа је та што сам на тапацире скинуо фабричке (прелепе) мрежице и поставио ове од нових звучника које вире 2-3 милиметара које много ружно изгледају и то ћу сигурно вратити како је било.
Радови: