Autor Tema: spustanje auta grejanjem opruga  (Pročitano 19076 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

wagenman

  • Gost
Odg: spustanje auta
« Odgovor #40 poslato: Decembar 29, 2011, 10:01:13 posle podne »
@Gedora Ma on to u stvari govori o zadnjem gibnju na jugu (sistem prenet sa FAP-a) ;)

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: spustanje auta
« Odgovor #41 poslato: Decembar 29, 2011, 10:04:05 posle podne »
nemam nikakav komentar. decko je genije.

Van mreže YUgisa

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Age: 34
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +5/-7
  • Pol: Muškarac
  • Merna jedinica za tvrdocu opruga: Kg/cm
  • Auto: Yugo 1.1EFI
Odg: spustanje auta
« Odgovor #42 poslato: Decembar 29, 2011, 10:17:04 posle podne »
Ja cu sad da se iskljucim iz teme, nemam nameru da se prepucavam na temu Yugo <---> Golf...  mahac Vidim da sam dotakao u nezgodan zivac cim sam dobio dve negativne ocene  lollol

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: spustanje auta
« Odgovor #43 poslato: Decembar 29, 2011, 10:23:12 posle podne »
glupo i bilo da poredis juga i bilo kog vw. to sto pricas o tvrdoci opruga nema veze s vezom. jesi li ikad vidio serijsku oprugu mk2 16v ili korado g60? ili je jedini golf2  kog si tunirao taj od tvog ortaka? mozda si clan 5 zastavinih foruma i dosao si ovde da trazis savet o amortizerima ili da drzis predavanja o necemu sto najmanje znas?

Van mreže YUgisa

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Age: 34
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +5/-7
  • Pol: Muškarac
  • Merna jedinica za tvrdocu opruga: Kg/cm
  • Auto: Yugo 1.1EFI
Odg: spustanje auta
« Odgovor #44 poslato: Decembar 29, 2011, 10:45:11 posle podne »
Ne znam ja gde sam ja to poredio Yuga i Golfa? Ako moze citat toga, izgleda sam ja nesto nesvesno napisao... Mene golf ni malo ne interesuje pa sem drugovog nisam ni jednog zagledao... Ali kako god da se okrene, auto je auto bio to ferari ili golf... Svuda vladaju isti principi funkcionisanja i ja govorim tu o stosovanju tj o neadekvatnom funkcionisanju amortizera a po poslednjim komentarima jedini utisak koji sam ja stekao tu je da niko tu ne vodi racuna o tome... Ja sam postavio par "ozbljnijih" pitanja na sta dobijem neke sakrasticne odgovore koji nemaju nikakve veze sa temom... I te price opruge od ovog, onog, ove i one boje mene tako neinteresuju, sa tim terminima mogu neonke da se biraju... Daj ti meni cifre koje sam ja trazio pa cu odmah da vidim da li to funkcionise ili ne... Ajmo malo manje tastatura mafija, vise realnost...
« Poslednja izmena: Decembar 29, 2011, 10:46:44 posle podne od strane YUgisa »

Van mreže Alexa

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1842
  • Age: 31
  • Lokacija: Beograd-Surčin
  • Karma: +30/-44
  • Pol: Muškarac
  • OEM+
  • Auto: Passat B5 TDI , Jetta Mk2 TDI
Odg: spustanje auta
« Odgovor #45 poslato: Decembar 29, 2011, 10:46:51 posle podne »
Cekaj a zasto si ti na VW forumu ako te VW ne interesuje ?
Tdi

Van mreže gedora

  • sve za srpstvo i motorsport
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 9370
  • Karma: +534/-256
  • Pol: Muškarac
Odg: spustanje auta
« Odgovor #46 poslato: Decembar 29, 2011, 10:48:34 posle podne »
koje cifre te interesuju? pitaj budi konkretniji, pusti predavanja

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20528
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: spustanje auta
« Odgovor #47 poslato: Decembar 29, 2011, 10:49:15 posle podne »
kolko ja znam boje imaju ulogu i kod opruga.. a ne samo kod neonki ;) neka me ispravi neko ako gresim ?  :huh:

Van mreže YUgisa

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Age: 34
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +5/-7
  • Pol: Muškarac
  • Merna jedinica za tvrdocu opruga: Kg/cm
  • Auto: Yugo 1.1EFI
Odg: spustanje auta
« Odgovor #48 poslato: Decembar 29, 2011, 11:19:50 posle podne »
Cekaj a zasto si ti na VW forumu ako te VW ne interesuje ?

Eto tako, bolje tu nego na FB  lollol

koje cifre te interesuju? pitaj budi konkretniji, pusti predavanja

Dve poruke pre nego sto sam prozvan za genija sam postavio par pitanja...

kolko ja znam boje imaju ulogu i kod opruga.. a ne samo kod neonki ;) neka me ispravi neko ako gresim ?  :huh:

Razlicite boje, razliciti proizvodjaci, neki proizvodjaci imaju razlicite opruge npr za benzinsku i dizelsku verziju jednog auta a boje se ne razlikuju... Cesta pojava kod atermarket opruga za Fiat npr... ;)

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20528
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: spustanje auta
« Odgovor #49 poslato: Decembar 29, 2011, 11:22:53 posle podne »
aha ja sam mislio da boja zavisi i od visine opruge a ne samo od proizvodjaca

tipa:

racing - crvena
street varijanta - zelena
nesto trece - zuta itd...


Van mreže YUgisa

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Age: 34
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +5/-7
  • Pol: Muškarac
  • Merna jedinica za tvrdocu opruga: Kg/cm
  • Auto: Yugo 1.1EFI
Odg: spustanje auta
« Odgovor #50 poslato: Decembar 29, 2011, 11:45:27 posle podne »
Vecina proizvodjaca ima neki zastitni znak odnosno boju. Zuta-eibach, tamno plava-sparco, zelene-zaboravih proizvodjaca, nesto na W ako se nevaram, crvena-OMP, svetlo placa i ljubicasta-koni, mada ima izuzetaka da neki proizvodjac ima boju koja je zastitni znak drugog proizvodjaca... Npr H&R je plava slicna sparco ili crna (kao i vecina fabrickih, prodaju se najcesce kao neki sportski set sa bilstein amortizerima) ili crvena kao OMP...
« Poslednja izmena: Decembar 29, 2011, 11:48:07 posle podne od strane YUgisa »

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20528
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
Odg: spustanje auta
« Odgovor #51 poslato: Decembar 29, 2011, 11:54:51 posle podne »
aha ja sam totalno drugacije mislio, da boja zavisi od velicine i tvrdoce opruge boodala  bonk

sto je najgore bila je tema na forumu gde su bas o tome pricali o bojama opruga al ne mogu sad da je nadjem.. neko je napisao da to zavisi od toga  batine
« Poslednja izmena: Decembar 30, 2011, 12:02:05 pre podne od strane Devil »

Van mreže GT267

  • BBS Fanatic
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4835
  • Age: 36
  • Lokacija: Bar, Crna Gora
  • Karma: +166/-42
  • Pol: Muškarac
  • Danke Herr Benz
  • Auto: Mk3 GT 74 kw, MB W201E 9O kw
Odg: spustanje auta
« Odgovor #52 poslato: Decembar 30, 2011, 08:07:32 pre podne »
Devile , u toj temi se pisalo i  o tackama na opruzi, npr dvije zute i bijela, crvena i bijela. . , i to ima nekakve se tvrdocom, duzinom itd. . . Nije bas na mjestu kad neko kaze '' prodajem crvene opruge'' ili '' prodajem plave gewinde'', reci ti nama prijatelju koliko one spustaju u odnosu na fabricke, izmjeri kolika je duzina same opruge, batali mi boje. . . To je isto kao da u oglasima napisu da prodaju zutog golfa ili zelenog passata, a o motoru i opremi nista. . . Znaci ja sjutra montiram moje gewinde, skinem fabricku oprugu, ofarbam u crveno i mogu da je prodam 10 eura vise. . , jel. . ?

wagenman

  • Gost
Odg: spustanje auta
« Odgovor #53 poslato: Decembar 30, 2011, 11:18:06 pre podne »
            Sto se tice boja GT267 je potpuno u pravu. Na primer KONI- jeve imam zute i crne, a u predstavnistvu sam video i crvene a pri tome se sva tri tipa vode kao sportske,  sto znaci da je boja relativna stvar. Moras da znas ko je proizvodjac i kakve opruge hoces.
             Stosovanje na kome Yugisa uporno insistira se opet regulise amortizerom i odgovarajucom odbojnom gumom. Meni su amortizeri nastelovani na 5/8 i neme nikakvog stosovanja. Najbolja varijanta su amortizeri koji poseduju stelovanje "na licu mesta" , kroz solju, ali im cena nije naivna.

Van mreže blackwood91

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 724
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +11/-6
  • Pol: Muškarac
  • No replacement 4 good displacement
  • Auto: VW Bora TDI
Odg: spustanje auta
« Odgovor #54 poslato: Decembar 30, 2011, 01:38:22 posle podne »
@YUgisa Jel si se ti nekad vozio u golfu posto je po tebi on smesan po tvrdoci???

Van mreže YUgisa

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Age: 34
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +5/-7
  • Pol: Muškarac
  • Merna jedinica za tvrdocu opruga: Kg/cm
  • Auto: Yugo 1.1EFI
Odg: spustanje auta
« Odgovor #55 poslato: Decembar 30, 2011, 02:38:11 posle podne »
Vozio sam se i to cak u tri  ;)

Van mreže Limited

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2469
  • Lokacija: Montenegro
  • Karma: +45/-30
  • Pol: Muškarac
  • Auto: IMT 539
Odg: spustanje auta
« Odgovor #56 poslato: Decembar 30, 2011, 04:45:16 posle podne »
@ YUgisa svaka ti cast u 3 golfa si se vozio zavidim ti
I odma si zakljucio da je golf smesan po tvrdoci ????

Van mreže YUgisa

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Age: 34
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +5/-7
  • Pol: Muškarac
  • Merna jedinica za tvrdocu opruga: Kg/cm
  • Auto: Yugo 1.1EFI
Odg: spustanje auta
« Odgovor #57 poslato: Decembar 30, 2011, 05:45:00 posle podne »
Pa nisam ni morao da se vozim u golfu da bih ocenio koliko je tvrd...  ;) No ako cemo se uozbiljiti i razgovarati o nekim tehnickim detaljima, meni je smesan detalj da sportske opruge za spustanje budu mekse od fabrickih i prosto mi je neverovatno da proizvodjaci tako nesto prave za VW  blink Potrazite malo specifikacije po netu ili barem nabrzaka prelistajte neke forume koji postoje duze za druge marke (recimo Fiat ili Alfa Romeo) pa proverite kakve su sportske opruge za ta vozila, ja jos nisam naleteo na jednu osobu koja je rekla da su sportske mekse i brdo ljudi koji su kupili polovne automobile sa sportskim oprugama ih menja sa fabrickim posto im je neudobna voznja upravo jer su sportske tvrdje. I ja bih mogao sad ovde da napisem ceo referat sa svim detaljnim objasnjenjima i tonu tehnickih podataka koji potvrdjuju moje misljenje ali ne vidim da neko tu realno hoce da razgovara o tome nego se samo namece teza da ja tu nesto govorim protiv Golfa jer vozim Yuga. A mene je tako briga ko sta vozi, svako vozi sta mu se svidja i vozi to jer je to izabrao iz svojih razloga...

A sto se tice tvrdoce fabrickih opruga, realno gledano sva vozila napravljena za siroke narodne mase, bez obizira na marku, imaju opruge koje su kompromis za normalnu voznju i daleko su od bilo kakvih sportskih performansi, pa cak i top modeli koji se cesto oznacavaju sa RS, GTI i slicno... I mogu se ljudi sad osecati uvredjeno od strane mene koliko god zele, ali imao sam u ruci zadnje Golfove opruge koje su najmekse opruge koje sam ja video za neki auto a imao sam priliku da proverim tvrdocu opruga za jedno 20-30 auta... Ne verujem da imaju 10kg/cm a pogledajte koliko su neke opruge za stelujuce amortizere, mislim da ce te tesko naci neku meksu od 50kg/cm... Mada da ne bude zabune, meni su sve te fabricke opruge mekane ("smesne") i kad bih krenuo u doradjivanje trapa prvo bih potrazio neke opruge barem 3 puta tvrdje od fabrickih i amortizere zamenuo za najtvrdje fabricke koje bih nasao...

A inace sam osoba koja jako mnogo zahteva od auta po pitanju performansi i vodim se logikom da sve sto je fabricko treba da se unapredi do maksimuma.
« Poslednja izmena: Decembar 30, 2011, 05:49:29 posle podne od strane YUgisa »

pekar

  • Gost
Odg: spustanje auta
« Odgovor #58 poslato: Decembar 30, 2011, 06:19:29 posle podne »
braticu,iskreno ti ne verujem da su ti kroz ruke prosle 20-30 sportskih opruga,a evo i zasto ti ne verujem, imao sam sva tri modela golfova GTI i sad cetvorku GTI,a pre njih da ne nabrajam,ficu keca jugica i BMW, sve golfove sam licno spustao,svaka sportska opruga je bila meksa od fabricke cak i koni, uz sve te sportske opruge su isli gasni amortizeri,ne seceni, vec kraci srazmerno za te opruge sportske, i za divnog cuda bez obzira sto su sportske opruge mekse,auto je tvrdji nego sto je bio,kada otvoris gepek mozes skakati u njemu i neces ga nikad zaljuljati kao sto ces ga zaljuljati  sa fabrickim oprugama,ako se nekad sretnemo imaces priliku i da se licno uveris,sporstske opruge,meke na autu,a tvrd da razbija kamen u bubregu ;) a o stabilnosti da ne govorim,u krivini nema naginjanja,vec kao pegla ulazi, a ako hoces manje da izgubis na udobnosti,e za to su ti stelujuci amortizeri ;)

Van mreže YUgisa

  • VW Početnik
  • Poruke: 31
  • Age: 34
  • Lokacija: Subotica
  • Karma: +5/-7
  • Pol: Muškarac
  • Merna jedinica za tvrdocu opruga: Kg/cm
  • Auto: Yugo 1.1EFI
Odg: spustanje auta
« Odgovor #59 poslato: Decembar 30, 2011, 06:24:25 posle podne »
Ne govorim od sportskim nego o standardnim...

EDIT: Jel ima neko informaciju tacno koliko kg/cm su fabricke opruge i neke aftermarket opruge za bilo koji golf?
« Poslednja izmena: Decembar 30, 2011, 06:28:06 posle podne od strane YUgisa »