CR kod mene od nule.
Evo sta me zajebavao i sta me je kostao za 140.000
140K ulje menjano na 15K
Na 90K crko senzor pritisaka DPFa 50 eura oginal
Na 100, sonda temperature pre ili posle turba 50 eura polovna orginal
Na 125, sonta temperature posle DPFa, 30 eura polovna orginal
Ventil na komresoru klime (kineski) 2 puta po 10 eura ventil (polar klima) i po 30 eura za ispiranje sistema.
Ovo sto se motora tice, a auto dere treci set guma, jednom sve plocice menjane na 75K kod Lake auto originalne, nemogu da se setim kolko me kostalo.
130K Prednji trap, blokovi i stabilizatori 320 eura kod Lake auto sa zamenom kocione tecnosti, radom i svim originalnim delovima. Tada su mi odbili da zamene zubcasti kais i pumpu, sto sam trazio da urade, kazu VW preporucuje 180K ili 10 godina, pa sta pre dodje . . .
Sad mi skroz crko throttle body valve iliti ona klapna pre EGRa, nem pojma kako se to zove kod nas...
Zamenski 167 eura, orginal 270 . . . .
To sto se tice mojih problema i troskova sa CR 2.0 motorom za 140K predjenih . . .
Pozz