VW Klub
VW - Forum => VW tehnički kutak => Temu započeo: Aca Zemun Decembar 07, 2011, 08:56:59 posle podne
-
Nigde ne mogu da nadjem usaglasen odgovor pa bi mi bas znacilo ako neko zna...
Da li su 2.0 TDi motori u golfu petici sa 140 i 170 konja Pump Duse ili Common Rail?
-
Mislim da su neki PD a neki CR...
A owi od 170 mislim da su CR i da imaju neke piezzo dizne,koje su jako lose.
Neka me neko isprawi ako grijesim
-
U golfu V svi dizel motori su PD. Onaj od 170ks je sa piezo diznama, koje crkavaju (ugase motor iz čista mira).
-
Pa ja koliko znam CR motori nemaju problema sa diznama a počeli su
Se ugradjivati sredinom 2008. Npr moj passat sport je 02.2008 i nema CR ali nosi
oznaku BMP i oni kao nemaju problema sa diznama kao BKP motori koji su se
proizvodili do 2008 god. Mislim da ovaj moj ima siemens dizne
-
sacekaj jos malo , ako je Siemens menjaces neku sigurno
-
Uzmes telefon u ruke, okrenes Autokomerc ili Laki auto u Cacku, izdiktiras VIN broj vozila (sasije) i dobijes 10000000000% tacan odgovor. mahac
-
Pa iskreno nisam siguran koje dizne nosi ali neko kaze da su siemens dobre
neko kaze da nisu, tako isto i za piezzo ali navodno BMP motorima su otklonjeni
problemi sa diznama koje je u to vreme imao BKP motor, mada to nista ne mora
da znaci jednostavno sta ti zapadne jer u svakom žitu ima kukolj! :)
-
Ok, hvala svima, znaci konstatacija je da su svi pumpa-dizna... A da li ima neke velike razlike izmedju ove dve izvedbe motora ili ne, sve u svemu da li bi ste se pre opredelili za 140 ili 170 ks model?
-
nisu swi motori PD,ima ih i CR ewo ti link i widji sam...
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_diesel_engines (http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Volkswagen_Group_diesel_engines)
-
pa ima razlike sto mnogi pricaju da je CR mnogo bolji e pa sad vreme ce pokazati i da li, su zaista bolji
-
Ja konkretno bi uzeo 140ks moj passat ide ko metak sa tim motorom a golf je laksi tako da verovatno postize jos bolje
performanse
-
u petici nema cr,svi su pd,
-
I ja tako mislim!
-
Mozda u golfu 6 su CR mada nisam siguran!
-
Samo vi mislite, mozda na kraju i izmislite nesto lollol
-
Pimbe,daj neku žensku,osvježi malo temu lollol
-
Samo vi mislite, mozda na kraju i izmislite nesto lollol
Pimbe ti si Pancevac ili Uzicanin?
-
Pimbe je KINEZ
-
vecina PD 170ks motora je strasno problematicna bas zbog tih dizni, svakako 140ks radije i to onaj od 8 ventilcica
u peticu nije bilo CR motora
performanse golu i passatu su skoro iste ta razlika u tezini i nije neka da bi to uticalo
-
Pimbe je KINEZ
A pa da u Pancevu ih ima puno lollol
-
2.0 TDI PD naročito prve verzije sa 8V, oznaka BMP, su naj lošiji motori koje je proizveo Vw (dizne, turbine, zamajci, glave, uljna pumpa). Novije verzije od 2007, 8 su bolje ali redak je model kome nije crkla bar jedna PD. Polovna je bar 300eu, plus ugradnja, a uvek se menjaju i kablovi PD i eto ti igranke... Najgore što crkavaju iz čista mira, motor savršeno radi i ugasi se u vožnji, posle čega ne može da upali sve dok se ne zameni dizna.Ti modeli imaju uljnu pumpu sa pogonom preko lanca i nema ni jednog motora koji je prešao više od 200000km a da nisu stradali lančanici(sem kod onih koji su ih stavljali nove na velikom servisu,a takvih je malo). Neko je tu prošao sa zamenom uljne pumpe i balansera, neko je menjao postradalu bregastu a potom i zapušeni filter čestica, a kod nekih je stradao ceo motor zbog lošeg podmazivanja. Takođe, taj motor ima pomenuti filter čestica, koji može da pravi dodatne probleme. Cr motori su dosta bolji od ovog pomenutog i ubacivani su od 2008 godine.
-
to sto pises vazi za BKD motor a ne BMP :rolleyes:
-
Sad sam Kineski Uzicanin sa prebivalistem u PaMcevu ;)
-
Sad sam Kineski Uzicanin sa prebivalistem u PaMcevu ;)
Drago mi je zemljak i ja sam iz Pa
-
2.0 TDI PD naročito prve verzije sa 8V, oznaka BMP, su naj lošiji motori koje je proizveo Vw (dizne, turbine, zamajci, glave, uljna pumpa). Novije verzije od 2007, 8 su bolje ali redak je model kome nije crkla bar jedna PD. Polovna je bar 300eu, plus ugradnja, a uvek se menjaju i kablovi PD i eto ti igranke... Najgore što crkavaju iz čista mira, motor savršeno radi i ugasi se u vožnji, posle čega ne može da upali sve dok se ne zameni dizna.Ti modeli imaju uljnu pumpu sa pogonom preko lanca i nema ni jednog motora koji je prešao više od 200000km a da nisu stradali lančanici(sem kod onih koji su ih stavljali nove na velikom servisu,a takvih je malo). Neko je tu prošao sa zamenom uljne pumpe i balansera, neko je menjao postradalu bregastu a potom i zapušeni filter čestica, a kod nekih je stradao ceo motor zbog lošeg podmazivanja. Takođe, taj motor ima pomenuti filter čestica, koji može da pravi dodatne probleme. Cr motori su dosta bolji od ovog pomenutog i ubacivani su od 2008 godine.
U pravo je MIRO to se odnosi na BKP motore a navodno su ispravljene greske sa BMP motorima dok je za sada CR top motor ali videcemo ima jos vremena da se pokaze!
-
malo sam citao po internetu , moj motor je 125kw, bmr oznaka i menjane su mu 1i 4 dizna.
ja sam ga uzo na 125 000km i sada sam an 130 000 i uradjen mu je veliki servis.
za sda je ok i odlicno radi. Mislim da ovaj moj ima 16 ventila.uostalom cuo sam dobre stvari na forumu
-
105 ks - CR motor
140, 170 ks- PD motor
100%
-
U svakom slucaju vecina ovih BMP motora podrhrtava na leru he he he .................
-
da ne otvaram drugu temu... ima li ko kakvih iskustava sa ovim CR motorima 2.0 TDI sa 140 ks... kako su se pokazali? mislim na izdrzljivost, kvarove i sl...
konkretno u golf 6 me interesuju...
-
140ks su PD
-
za golf 6 pitam... nisu PD
-
pa kako ce ti reci kad malo ko ima golfa 6 sa kojim je presao mnogo, to je ipak auto koje je max staro 2 god, kako mogu znati za tako kratko vrijeme
-
bojane ako ne znas nemoj ni komentarisati... golf 6 se proizvodi od 2008 godine i to je puno vise od 2 godine... ne mora se preci pola miliona kilometara da bi se vidjelo kakav je motor, turbina dizne i sl...
-
Ima moj kolega sa posla golfa 6 sa cr motorom za sada 75.000km i nikakvih problema jedino sto se zali na plastiku
u enterijeru koja zvoni na sve strane
-
BMP 2.0 motor nije 16V, nego 8V, kao 1.9 i u njega se ugrađivao stari tip Boschovih dizni (koje nisu piezo), i zbog toga nema problema. Na raznim sajtovima dobijaju se razne informacije o tom motoru, uglavnom piše da jeste 16V, međutim u ETKI sam video da za njega konkretno idu dizne sa oznakom 038 130 07... kakve su se ugrađivale na 1.9, a ne oznaku 03g 130 07... koje idu na sve ostale 2.0 tdi pd 16v motore. Dakle ovaj motor ne bi trebalo da ima problema sa PD.
-
Pa to sam i ja cuo a i vozim passata BMP 2008god i kad sam ga kupovao bio je dosta skuplji u odnosu na ove od 2005-2007
mada ja nisam imao pojma da su raniji modeli imali problema sa famoznim diznama!
Kod ovog mog me nervira sto povremeno trese na leru i tako vec 30000 vozim i nisam nasao pravi problem.
-
Gde naci tu oznaku motora BMP, gde to pise?
Jel 100% nema tih motora u golfu 5 posle 2008?
Ja gledam karavana pa sam kontao do 20tdi sa 140konja da uzmem?
-
I jel moze neko da mi pomogne dal da uzmem 1.9TDI sa 105 ili taj 2.0TDI sa 140konja... znaci uzeo bi 2008 i mladje. Hvala ;) B)
-
Uzmi 2.0 140 ali od 2008 pa na ovamo! Pouzdan stvarno ima dosta snage! Ja sam generalno zadovoljan ali uvek zeza po malo ekektronika cisto da ti ne da mira
-
A u čemu je razlika između novih 2.0 TDI od 140 i 170 ks-a na primer u Scirocco-u, odnosno odakle ovom jačem tih dodatnih 30 ks-a i 30 Nm?
-
U golfu V svi dizel motori su PD. Onaj od 170ks je sa piezo diznama, koje crkavaju (ugase motor iz čista mira).
a sta je ustvari piezo dizna.
-
Piezo je vrsta solenoid ventila, koji je u stanju da radi na ucestalim frenkvencijama i da otvara ventil koji drzi orgoman pritisak:
(http://ecuchips.co.nz/wp-content/uploads/2011/07/Piezo-Injector.jpg)
(http://www.blogcdn.com/green.autoblog.com/media/2008/09/dfi3.png)
Пиезоелектрични ефект је појава стварања електричног напона на крајевима пиезоелектричног кристала при механичком притиску на њега. Супротан случај је кад се на кристал доведе вањски напон - тада долази до његове механичке деформације.
Постојање пиезоелектричног ефекта открили су Жак и Пјер Кири 1880. године. Типични представници пиезоелектричних кристала су кварц, турмалин, и Рошелова со.
http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B8%D0%B5%D0%B7%D0%BE%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8_%D0%B5%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82 (http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B8%D0%B5%D0%B7%D0%BE%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8_%D0%B5%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82)
Piezo injector failure seems mostly due to an internal electrical fault in the Piezo valve. The internal piezo wiring seems to burn out and short to the casing.
Piezo dizna riknjava najcesce zbog unutrasnjeg elektricnog kvara u Piezo ventilu. Unutrasnje zice dizne tj njihova izolacija izgori i prespoji na masu ;) (prim.prev.) na naski lollol
SIEMENS PD PIEZO INJECTORS - PASSAT
sites.google.com/site/1810martin/siemens-pd-piezo-injectors
mahac
-
U golfu V svi dizel motori su PD. Onaj od 170ks je sa piezo diznama, koje crkavaju (ugase motor iz čista mira).
Grijesis prijatelju, motor od 105 ks, 1.9 je CR u golfu 5
-
ne nije
1.9 TDI je PD do 2008 kad ga nasledjuje 2.0 TDI CR i 1.6 CR
-
znaci 1.9 tdi 105ks nema bochpumpu nego pump-dizne? Umro bih a to ne bih znao blink . Jesu li na njemu boch ili simens dizne?
-
na 1.9 tdi su bosch dizne koliko ja znam, ima ih i na 2.0 tdi ali vecinom su siemens nek me ispravi neko ako grijesim
ja imam 1.9 TDI BKC kod motora i znam da su bosch dizne sa kojima navodno nema problema kao sa siemens...
u petice se nije ugradjivala bosch pumpa nikada...
-
Piezo je vrsta solenoid ventila, koji je u stanju da radi na ucestalim frenkvencijama i da otvara ventil koji drzi orgoman pritisak:
(http://ecuchips.co.nz/wp-content/uploads/2011/07/Piezo-Injector.jpg)
(http://www.blogcdn.com/green.autoblog.com/media/2008/09/dfi3.png)
Пиезоелектрични ефект је појава стварања електричног напона на крајевима пиезоелектричног кристала при механичком притиску на њега. Супротан случај је кад се на кристал доведе вањски напон - тада долази до његове механичке деформације.
Постојање пиезоелектричног ефекта открили су Жак и Пјер Кири 1880. године. Типични представници пиезоелектричних кристала су кварц, турмалин, и Рошелова со.
http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B8%D0%B5%D0%B7%D0%BE%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8_%D0%B5%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82 (http://sr.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B8%D0%B5%D0%B7%D0%BE%D0%B5%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%82%D1%80%D0%B8%D1%87%D0%BD%D0%B8_%D0%B5%D1%84%D0%B5%D0%BA%D1%82)
Piezo injector failure seems mostly due to an internal electrical fault in the Piezo valve. The internal piezo wiring seems to burn out and short to the casing.
Piezo dizna riknjava najcesce zbog unutrasnjeg elektricnog kvara u Piezo ventilu. Unutrasnje zice dizne tj njihova izolacija izgori i prespoji na masu ;) (prim.prev.) na naski lollol
SIEMENS PD PIEZO INJECTORS - PASSAT
sites.google.com/site/1810martin/siemens-pd-piezo-injectors
mahac
hvala brate. mahac
-
Preuzeto sa drugog sajta.
http://www.autoservis.hr/index.php/savjetic/6729 (http://www.autoservis.hr/index.php/savjetic/6729)
-
sto ne vrate bos pumpu i taj "primitivan " nacin ubrizgavanja
na ovom forumu sam mozda naisao na jednu ili dve teme gde je neko
pisao o problemu sa ovim sistemom ubrizgavanja i to verovatno psle 500 hiljada km
-
Mora i servis od nečega da živi? :)
Sve ovo je fino, manja potrošnja, bolji obrtni moment, manje zagadjenje... ali su popravke toliko skupe i češće nego na starim boš pumpama pa ponište sve dobre osobine.
Da li neko može da objasni zašto svaki komon rejl motor teže pali (duže vergla) nego dobar motor sa običnom boš pumpom? Kako na kolima tako i na traktorima.
-
@zorancile Ma,važno je da upali.Koga briga što CR motor duže vergla od PD ili Bosch ppumpa motora.K'o vozi Golfa 2 D zna o čemu pričam. :36
-
Naravno. :)
Malo je bez veze da Audi star 2 godine vergla duže nego dobra dvojka. A tek nov traktor JD koji košta preko 100 000 evra, pali teže nego stari koji košta 5-6000...
Da li je moguće da CR tehnika još nije dovoljno usavršena?
-
A šta mislite da daje pritisak gorivu kod CR načina ubrizgavanja?
-
Ne mislim. :) Znam kako funkcioniše.
-
ja ne znam,voleo bih da cujem
-
Verujem da ima negde na forumu opisano... ili ukucaj na Youtube Common Rail, ima lepih objašnjenja i šema.
Na primer:
AUDI Technologie Common Rail (http://www.youtube.com/watch?v=HlH7fmZ6CPE#ws)
-
sto ne vrate bos pumpu i taj "primitivan " nacin ubrizgavanja
na ovom forumu sam mozda naisao na jednu ili dve teme gde je neko
pisao o problemu sa ovim sistemom ubrizgavanja i to verovatno psle 500 hiljada km
I pd je stara šema ubrizgavanja, koriste je uglavnom na teškoj mašineriji.
Na primer ovaj dvotaktni 1953 detroid:
GM Detroit Diesel 6-71 Cold Start, Idle Rolling (Hunting), Walk-Around, Rocker Action (http://www.youtube.com/watch?v=SSU_7DqNJJY#)
-
PD se koristi na dvotaktnim dizelima jos od 30 godina proslog veka ;) GM EMD motori za lokomotive, brodove i platforme, jos uvek se koriste, mada se vise ne proizvode zbog zagadjenja, tj emisije.
ja ne znam,voleo bih da cujem
CR ima elektricnu lift pumpu, isto kao i PD, obicno u rezervoaru (kod automobila i kamiona) koja dostavlja naftu kroz filter do pumpe visokog pritiska, koja stvara pritisak od preko 2000 bara (sto je mnooogooo veliki pritisak) u cevi koja se naziva Common Rail (obicna sina) a sa koje se snadbevaju naftom dizne (piezo). Sa svom ovom skalamerijom naravno upravlja glavni motorni procesor iliti ECU (Engine Control Unit).
Nadam se da je sad malo jasnije
mahac
-
ja ne znam,voleo bih da cujem
Na Zoranovoj animaciji se vidi da je pumpa visokog pritiska mehanička, vrti se preko zupčastog kaiša i možda mu zbog toga treba više vremena da sastavi - dok ne nagura tih 2000 bara,
dok je na PD pritisak tu čim bregasta raspali po pumpicama u diznama. Pimbe može se Common Rail prevesti i kao zajednička šina, u ovom slučaju cevka.
-
Common rail znaci zajednicki vod!
Послато са GT-I9001 користећи Тапаток 2
-
O CR motorima imate više detalja kod proizvođača koji ovu tehnologiju koriste već 10-tak godina. VW je istina malo zakasnio za njima, ali obzirom da je tu sve već poznato neće biti problema ni sa ovim početnim modelima 2.0 TDI CR. U suštini je jednostavnije napraviti CR motor nego OD motor. A tih i uglađeni rad je rezultat identičnog pritiska na svim diznama koji potiče iz "zajedničke šine", od čega i jeste skraćenica CR -common rail.
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2
-
I suma sumarum, Golf V sa 170 konja je totalni promašaj ili se nekome pokazao kao dobar auto?
ja sam na umu imao nešto ovako:
http://www.autoscout24.com/Details.aspx?id=231108921&cd=635017705560000000&asrc=st (http://www.autoscout24.com/Details.aspx?id=231108921&cd=635017705560000000&asrc=st)
-
Ajde da malo oživimo temu znači rezimirali smo šta je P.D a šta C.R e sad kad smo kod C.R. niko da napomene da tu imaju 3 varijacije snage znači najmanji 2,0 CR je 110KS , srednja snaga je 140KS i najjači je 170KS mada postoje i pod varijente u 140KS pa kod audija imaju 143KS i kod 170KS imaju podvarijante sa 177KS.
Ja ovo znam ,ali ne znam po pitanju iskustva i kvarova jedino se desilo u nekoliko poznanika da je ovaj od 110KS imao problem sa diznama tačnije sa otkazivanjem preliva u njima.
-
majstor1
-
majstor1
CR čini mi se ipak više troši od PD-a...barem u izvedbi 2.0 TDI, vozio sam i jedan i drugi, u a CR sipam i ultra diesel na NIS-u :37
-
Jos jedan podatak o CR ubrizgavanju. U taktu sabijanja vazduha i sagorevanja CR dizna ubrizgava do 4 puta naftu zavisno od tezine noge. Odatle se vec moze traziti problem u dugotrajnosti same dizne tri,cetri puta odradi za jedan takt sagorevanja. Takodje tom kontrolom ubrizgavanja iz vise puta dobilo se bolje sagorevanje ,vise snage lepsi rad meksi,tiši i td...
Poslato sa SMART-TV uz pomoc Tapatalk-a
-
To je multijet princip...
-
Kod mene je 2.0 tdi PD 103KW/140 Konja ... Prezadovoljan sam ... :46
-
a kako se vizuelno prepoznaju razlike izmedju tdi motora 16v i motora 8v sa 140ps od B6
-
Kada stanes ispred motora, kod PD motora je cep za sipanje ulja sa leve strane, a na CR je sa desne strane.
Inace su CR motori mnogo ugladjeniji i kultivisaniji, a zbog eko normi jedino oni mogu postici dovoljno nizak nivo cadji.
Zbog dpf malo vise trose , mada bi to trebalo da se refundira kroz ekoloske takse koje nisu kod nas na znacaju.
-
CR kod mene od nule.
Evo sta me zajebavao i sta me je kostao za 140.000
140K ulje menjano na 15K
Na 90K crko senzor pritisaka DPFa 50 eura oginal
Na 100, sonda temperature pre ili posle turba 50 eura polovna orginal
Na 125, sonta temperature posle DPFa, 30 eura polovna orginal
Ventil na komresoru klime (kineski) 2 puta po 10 eura ventil (polar klima) i po 30 eura za ispiranje sistema.
Ovo sto se motora tice, a auto dere treci set guma, jednom sve plocice menjane na 75K kod Lake auto originalne, nemogu da se setim kolko me kostalo.
130K Prednji trap, blokovi i stabilizatori 320 eura kod Lake auto sa zamenom kocione tecnosti, radom i svim originalnim delovima. Tada su mi odbili da zamene zubcasti kais i pumpu, sto sam trazio da urade, kazu VW preporucuje 180K ili 10 godina, pa sta pre dodje . . .
Sad mi skroz crko throttle body valve iliti ona klapna pre EGRa, nem pojma kako se to zove kod nas...
Zamenski 167 eura, orginal 270 . . . .
To sto se tice mojih problema i troskova sa CR 2.0 motorom za 140K predjenih . . .
Pozz
-
Pimbe legendo odavno te nije bilo
-
Dobio sam neki laptop pa mi je sad internet pri ruci, za razliku od kucnog kompa, na kom ima lista prioriteta, a ja sam zadnji :)
-
Kakva je situacija sa diznama na 2.0 cr 2012g?
Moj golf ima problem kod hladnog starta - neravnomeran rad na pocetku, pa cu ici krajem nedelje da pregledam detaljno sta je problem.
Ako su dizne, rece mi majstor da moze reparacija, koliko kosta to, i koliko je jedna nova?sta se preporucuje ako je to u pitanju?http://cloud.tapatalk.com/s/5e0a3a8019975/VID-20191230-WA0001.mp4 (http://cloud.tapatalk.com/s/5e0a3a8019975/VID-20191230-WA0001.mp4)