VW Klub
VW - Forum => Održavanje i servisi => Razno => Temu započeo: Kristijan Maj 24, 2013, 12:25:07 pre podne
-
E drugari pozdrav,imam Pasata B5.5 1.9 tdi uporno mi se pali zuta lampa u obliku bos pumpe i tada mi na displeju napis EMISSION WORKSHOP majstor mi rekao da mijenja EGR ja ga zamijenio ali se nastavilo isto,stavimo drugi protokomer vazduha ponovo isto,ako iko imaneko iskustvo sa tim molim vas da mi pomognete,pozdrav.
-
Drugi put idi kod nekog da ti ocita dijagnozu pomocu kabla i kompjutera, jbga, pusti te odokativne i slusne dijagnoze . . . Moze da bude nesto sasvim drugo i bezznacajno . . . I sad ces morati da ga zakacis na dijagnozu da bi ti prvo auto rekao u cemu je problem, a onda neko ko se u te probleme razume objasni sta ti je ciniti . . .
mahac
-
Brate objasni ljudima sta se tad desava sa autom kad se upali lampica,jel ima nekih promena u radu motora ili sta vec?
Ja nisam strucan ali ima ovde dosta pametnih ljudi koji se razumeju u to i koji rade taj posao.
A ne upalila se lampica majstor menjo odma EGr ventil i protokomer,zasto ih je menjo bree,jel auto nevuce ili neradi tad kako treba?
Pojasni malo ljudima problem.
Tolko i nezameri na ovom komentaru.
-
Ma ne zamjeram ni na jedan dobronamjeran odgovor,nego ima toliko da se pise pa sam skratio,ali si u pravu pa cu sad da ispisem cijeli proces.
Kada mi se upalila lampica i ispisalo se EMISSION WORKSHOP nista se nije mijenjalo u radu motora isao je isto radio isto (makar ja imam takav utisak) jednom mi se desilo, i to za pola godine koliko mi se palila lampica, da sam izgubio vucu kao da se ne pali turbina ali kada sam ugasio i upalio auto odmah je sve bilo ok i od tad mi se to nije desavalo a vozio sam jos 2-3 mjeseca a lampa se i dalje svremena na vrijeme palila i gasila,kada sam konacno otisao na dijagnostiku prijavi gresku " EGR SISTEM" i broj 19586 i tada mi majstor kaze da mijenjamo EGR.Posle zamjene se nije desila nikakva promjena bukvalno sve isto cak mi se odmah sjutra dan ponovilo isto da sam izgubio snagu motora kao i predhodni put,ugasim auto i upalim ponovo sve ok.Odem ponovo na dijagnostiku prijavi istu gresku " EGR SISTEM" i broj 19586,tada je majstor ispitao malo dublje problem i dosao do nekih parametara (on kaze ra su parametri protokomera vazduha) i vidi da se EGR otvara vise i neki pritisak je veci nego sto je fabricki propisano,onda mu stavimo novi protokomer vazduha i ponovo sve isto ali bukvalno.
Mislim da sam sada sve napisao,nadam se da ce neko prepoznati problem i savjetovati me sat dalje da radim.Sada razmisljam o turbini,pa da i nju skinem i ispitam i servisiram ili mislite da je nesto dugo,pozdrav.
-
Ako ste stavili nov EGR i protokomer, onda imas problema sa buster (vakuum) pumpom, njienim crevima do ventila N18 i do samog EGR-a. Moguce je da je N18 ventil crkao (N18 ukljucuje EGR) ili da je membrana na EGR suplja, sto se da proveriti sa parcetom creva i ustima ;)
mahac
-
Da zamijenio sam i EGR I Protokomer vazduha,provjericu ovih dana ovo sto ste mi sad napisali pa da vidim sta ce da bude,mada nebi trebalo da je membrana na EGR-u suplja posto je novi EGR,pozdrav.
-
Samo da pitam nešto, koliko košta dijagnostika? Ovo pitam jer i ja imam sličan problem...
-
Ja sam moju platio 380 evra VAG-COM od Rosstech-a