Autor Tema: K&N filteri  (Pročitano 12592 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže Don Stefanello

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 421
  • Age: 36
  • Lokacija: KONJARNIK REPUBLIKA
  • Karma: +0/-1
    • http://www.jebem-te-u-bulju.ko.ja
K&N filteri
« poslato: April 22, 2006, 05:52:58 pre podne »
Jel moze neko da mi kaze tacno cemu sluzi pecurka i sta se dobija a sta gubi ugradjivanjem iste...

pozdraVW
FUCK WITH THE BEST DIE LIKE REST!!! by Don Stefanello

Samo ja znam kakva se zver krije u bubi... Cik pridji ako smes... Kad zarezi turbina...

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 44
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • http://www.vw-club.rs
K&N filteri
« Odgovor #1 poslato: April 22, 2006, 11:22:25 pre podne »
Sportski filter ili pecurka sluzi poboljsanju dotoka vazduha u motor. Po teoriji dobija se veci obrtni moment i po koja konjska snaga. U realnom, pri koriscenju pecurke dobija se stvarno fenomenalan zvuk motora, ali od konja i obrtnog momenta nista. To je cista estetika. Ja jesam osetio na svom automobilu malu promenu pri ubrzanju, ali nista znacajno.
Druga je prica kod sportskih masina od par stotina konja, gde se ta promena mnogo bolje vidi.
Ukoliko stavljs neke od ovih filtera, a no name proizvodjaca, ocekuj da ces smanjiti vek motora za 20%
NE BRZE OD ZIVOTA!!!

Van mreže Don Stefanello

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 421
  • Age: 36
  • Lokacija: KONJARNIK REPUBLIKA
  • Karma: +0/-1
    • http://www.jebem-te-u-bulju.ko.ja
K&N filteri
« Odgovor #2 poslato: April 24, 2006, 01:14:42 pre podne »
A sta se desava sa potrosnjom?
FUCK WITH THE BEST DIE LIKE REST!!! by Don Stefanello

Samo ja znam kakva se zver krije u bubi... Cik pridji ako smes... Kad zarezi turbina...

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 44
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • http://www.vw-club.rs
K&N filteri
« Odgovor #3 poslato: April 24, 2006, 10:00:22 pre podne »
Trebala bi biti manja, ali to nisam primetio.
NE BRZE OD ZIVOTA!!!

Van mreže Don Stefanello

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 421
  • Age: 36
  • Lokacija: KONJARNIK REPUBLIKA
  • Karma: +0/-1
    • http://www.jebem-te-u-bulju.ko.ja
K&N filteri
« Odgovor #4 poslato: April 24, 2006, 02:58:42 posle podne »
Stvarno   Ja sam svo ovo vreme bio ubedjen da se potrosnja povecava, jer kao sto rece trebalo bi da se "dobije" koja konjska snaga pa sam automatski mislio da ce i potrosnja da se poveca!?!
FUCK WITH THE BEST DIE LIKE REST!!! by Don Stefanello

Samo ja znam kakva se zver krije u bubi... Cik pridji ako smes... Kad zarezi turbina...

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 44
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • http://www.vw-club.rs
K&N filteri
« Odgovor #5 poslato: April 24, 2006, 03:25:05 posle podne »
Vidi, benzinu pri sagorevanju je potreban kiseonik, cim je veca kolicina kiseonika, tim je potrebna manja kolicina benzina. Kao sto rekoh, to sa povecanjem ks nema veze, sigurno ih nema sa ovako slabim motorima. Ne znam kako je sa agregatima koji dostizu 400ks.
NE BRZE OD ZIVOTA!!!

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
K&N filteri
« Odgovor #6 poslato: April 24, 2006, 04:52:45 posle podne »
shto se tice pecurke... lakse dolazi vazduh do nje... lakse se hladi i sve nego od filtera u kutiji...  zashto na trkama skidaju jedan far recimo.. da bi hladan vazduh udarao direktno u pecurku.. jel je hladan vazduh bogatiji kiseonikom samim tim je i smesa jaca.. medjutim ja mislim suprotno od silvera.. neka me neko ispravi ako gresim.. ali cim ima vise kiseonik potrebno je vise i benzina.. zato bi auto treba da trosi vise.. i bolje da ide... ?!?

Van mreže Don Stefanello

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 421
  • Age: 36
  • Lokacija: KONJARNIK REPUBLIKA
  • Karma: +0/-1
    • http://www.jebem-te-u-bulju.ko.ja
K&N filteri
« Odgovor #7 poslato: April 25, 2006, 02:10:44 posle podne »
Pa i meni je malo logicnije da bi trebalo da trosi vise ali...jbg, sada smo u nedoumici, treba nam jos jedno misljenje...
FUCK WITH THE BEST DIE LIKE REST!!! by Don Stefanello

Samo ja znam kakva se zver krije u bubi... Cik pridji ako smes... Kad zarezi turbina...

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
K&N filteri
« Odgovor #8 poslato: April 25, 2006, 08:31:47 posle podne »
Ne treba... naravno da trosi vise... shto je i logicno...

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 44
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • http://www.vw-club.rs
K&N filteri
« Odgovor #9 poslato: April 26, 2006, 02:43:04 posle podne »
Provereno u praksi, potrosnja ostaje ista.
Sto se tice sagorevanja benzina, da bi doslo do reakcije potreban je kiseonik, a ako mu date vecu kolicinu kiseonika, logicno je da Vam je potrebna manja kolicina benzina za exploziju unutar motora.
NE BRZE OD ZIVOTA!!!

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
K&N filteri
« Odgovor #10 poslato: April 26, 2006, 02:52:40 posle podne »
raspitaj se malo bolje... btw losa ti logika

mozda jednom kad kola budu isla samo na kiseonik
« Poslednja izmena: April 26, 2006, 02:53:22 posle podne od strane Devil »

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 44
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • http://www.vw-club.rs
K&N filteri
« Odgovor #11 poslato: April 26, 2006, 03:07:21 posle podne »
Pricam iz licnog iskustva, na mom autu je potrosnja identicna +/- 1%
NE BRZE OD ZIVOTA!!!

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
K&N filteri
« Odgovor #12 poslato: April 26, 2006, 04:03:06 posle podne »
naravno da ce potrosnja biti identicna to ne moze da se primeti... ali ti kazem generalno ovako.. ukoliko dolazi vise hladnog vazduha vise kiseonika mora da bude i vise benzina.. is prostog razloga shto je u suprotnom smesa prebogata.. a kad je smesa prebogata auto onda stuca gusi se i ide mnogo losije.. ja sam imao taj problem pa su mi onda to dostelovali... ne sme da bude ni preslaba ni prebogata...
Vise kiseonika - Vise benzina - auto bolje ide - auto vise trosi.. prosto i jednostavno to je logika

[!--quoteo--][div class=\'quotetop\']QUOTE[/div][div class=\'quotemain\'][!--quotec--]
Sto se tice sagorevanja benzina, da bi doslo do reakcije potreban je kiseonik, a ako mu date vecu kolicinu kiseonika, logicno je da Vam je potrebna manja kolicina benzina za exploziju unutar motora.
[/quote]

kad bi bilo tako kao shto ti kazes.. onda bi svi gurali shto vise kiseonika shto manje benzina i onda bi svaki auto trosio 1l benzina 15l kiseonika  mada.. radi se na tome..  samo shto ce biti vodonik.. a ne cist kiseonik
« Poslednja izmena: April 26, 2006, 04:06:13 posle podne od strane Devil »

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 44
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • http://www.vw-club.rs
K&N filteri
« Odgovor #13 poslato: April 26, 2006, 04:28:24 posle podne »
Zamolio bih Nenada, posto je vec pisao o tome, na jednom drugom forumu da razjasni stvar, da ne ostanemo u nedoumici.
NE BRZE OD ZIVOTA!!!

Van mreže Don Stefanello

  • Full Member
  • ***
  • Poruke: 421
  • Age: 36
  • Lokacija: KONJARNIK REPUBLIKA
  • Karma: +0/-1
    • http://www.jebem-te-u-bulju.ko.ja
K&N filteri
« Odgovor #14 poslato: April 26, 2006, 08:11:44 posle podne »
i u levom uglu imamo razjarenog devila a u drugom uglu se nalazi neukrotivi silver... Cija je logika bolja, pogledacete u sledecoj epizodi....  
Daj ljudi smirite strasti...NENADE UPOMOCCCC
FUCK WITH THE BEST DIE LIKE REST!!! by Don Stefanello

Samo ja znam kakva se zver krije u bubi... Cik pridji ako smes... Kad zarezi turbina...

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
K&N filteri
« Odgovor #15 poslato: April 26, 2006, 11:01:36 posle podne »
ma nije problem mozemo da pitamo nenada ali siguran sam u ovo shto pisem  logicno je

mora da trosi vise goriva.. neprimetno ali mora.. jer ce ECU preko lambde da primeti da ima vishe vazduha u smesi i sipace vishe goriva da bi sacuvao idealnun steheometrijsku vrednost.. inace ako se to ne desi smesa je presiromasna..

cini mi se da je u normalnim uslovima odnos goriva i vazduha 14:3

tj 14 jedinica vazduha naspram 3 jedinice benzina.. tako neshto
« Poslednja izmena: April 26, 2006, 11:05:29 posle podne od strane Devil »

Van mreže Kosta

  • Konstantin
  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 4509
  • Lokacija: Valjevo , Srbija
  • Karma: +64/-11
  • Pol: Muškarac
    • vw-club.rs
  • Auto: GOLF Mk6 2.0 TDI
K&N filteri
« Odgovor #16 poslato: April 28, 2006, 01:37:27 posle podne »
Mislim da je u ovom slucaju SILVER u pravu.Jeste li primetili nekad kad vam je zaprljan filter koliko auto trosi vise benzina?  
A kada se stavi pecurka potrebno je i sve prestrelovati tako da verujem da bi potrosnja trebala biti koji % manja,u zavisnosti naravno i od kvaliteta goriva.

Van mreže YUPOWER

  • Hero Member
  • ****
  • Poruke: 1716
  • Age: 40
  • Lokacija: Vrnjacka Banja
  • Karma: +8/-2
    • http://www.boracompany.com
K&N filteri
« Odgovor #17 poslato: April 29, 2006, 01:02:20 posle podne »
a sta je sa novim protokomerima za vazduh koji registruju svaku promenu u kolicini vazduha???
ako registruje vecu kolicinu vazduha automatski daje signal compu da vise ubacije benzin???
mislim da je tako

Van mreže admin

  • Glavni baja
  • Administrator
  • Ultimate Member
  • *****
  • Poruke: 20535
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +401/-37
  • Pol: Muškarac
  • █║▌│█│║▌║││█║▌│║▌║
    • VW-Club
  • Auto: Audi Q8
K&N filteri
« Odgovor #18 poslato: April 29, 2006, 06:33:50 posle podne »
pa naravno da jeste

Van mreže silverrider

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 926
  • Age: 44
  • Lokacija: Belgrade
  • Karma: +1/-1
  • Pol: Muškarac
    • http://www.vw-club.rs
K&N filteri
« Odgovor #19 poslato: April 29, 2006, 11:28:03 posle podne »
Ja i dalje tvrdim da se potrosnja nije promenila, a imam protokomer.
NE BRZE OD ZIVOTA!!!