Autor Tema: turbo  (Pročitano 8032 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže ninjas

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 TDI
turbo
« poslato: Mart 13, 2007, 10:27:29 pre podne »
Da li je moguce ugraditi turbo charger ili bili koji turbo sistem na standardne masine, kao moja na primer, koja ga nema?
bazinga

Van mreže Nenad_88

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
    • http://
turbo
« Odgovor #1 poslato: Mart 13, 2007, 11:10:32 pre podne »
Naravo da moze....supercharger(kompresor) se vezuje za radilicu i prednost od turbochargera(turbina) je u tome sto nema turbo lag (turbo rupa).turbina se stavlja na izduvnu granu na kojoj treba naprviti adapter i on se pokrece izduvnim gasovim i zato postoji turbo rupa tj period dok ti dodas gas pa dok se lopatice nezavrte i daj pritisak.To se najcesce oseti kad se u normalnoj voznji naglo pritisne gas.Pored turbine a izdvnom granom mora da se stavi druga usisna grana sa IC sistemom ( intercooler sistem ) koji hladi vazduh i samim tim je gusci i daje jos malo snage, zatim se stavljaju kovani klipovi ( ako je pritisak do 0.5 bar onda nije obavezno ali je preporucljivo ) i treba chip kod nekog programirati jer ako das vise vazduha mora i vise benzina,zatim treba  obezbediti dovod i hladjenje ulja do turbine,druge dizne i jos neke sitnice........a sto se tice kompresora mozes da skines sa nekog auta a vezuje se kao sto sam vec spomenuo na radilicu i stavlaj se manja remenica sa povecanje pritiska i ona moze na karburator da se stavi samo sto tu ide onda malo drukcija hemija.....U principu sve je to lepo ali kad sednes i sve pomnozis ,podelis,saberes i odzmes skontas da je najjednostavnije kupiti ves gotov 1.8t iz cetvorke,tt-a ili passata...taj motor imas u rasponu od 150 do 225 konja seriski a dosta se dobij chipom i taj motor ce duze trajati od atmosferskog sa turbom,veruj mi.... a jer ti imas 1.6???stavi mu 16v iz dvojke ili trojke i ima da ide super...nije to tako jednostavno.da jeste svi bi vozili turbake
U mog strica osam kobasica,sedam przi osmu strina drzi !

Van mreže ninjas

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 TDI
turbo
« Odgovor #2 poslato: Mart 13, 2007, 11:16:03 pre podne »
hvala, zvucalo mi je primamljivo pa sam poslio da je to zgodan nacin za pojacavanje..
bazinga

Van mreže Nenad_88

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
    • http://
turbo
« Odgovor #3 poslato: Mart 13, 2007, 11:32:32 pre podne »
Pa to je najbolji nacin jer ako stavis turbinu da daje 0,5 bar onda ti je povecanje snage 50 % a 1 bar 100 % .znaci npr auto kao sto je golf 16v imao bi sa 0,6 bar oko 220 konja a sa 1 bar oko 300 konja...ali mnoge ljude srecava finansiska situacija za ovim vidom tuninga a jedino ako nisi potkovan svim mogucim znanjem pa da te izadje koliko sami delovi ...
U mog strica osam kobasica,sedam przi osmu strina drzi !

Van mreže ninjas

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 TDI
turbo
« Odgovor #4 poslato: Mart 14, 2007, 12:38:24 pre podne »
A koje su u opste cene ugradnje ovih igracaka? a i njihove cene?! Okvirno, cisto da znam o cemu pricamo..
bazinga

Van mreže Nenad_88

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
    • http://
turbo
« Odgovor #5 poslato: Mart 14, 2007, 09:48:37 pre podne »
Leistungssteigerung bis auf ca. 260 PS b.1,0bar Ladedruck

Bestehend aus
- Abgasturbolader
- Abgaskr
U mog strica osam kobasica,sedam przi osmu strina drzi !

Van mreže ninjas

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 TDI
turbo
« Odgovor #6 poslato: Mart 14, 2007, 12:12:03 posle podne »
Opet dolazi do zamene motora..zar mk2_gti nema turbinu..taj motor ne prelazi 250e?!
bazinga

Van mreže Nenad_88

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
    • http://
turbo
« Odgovor #7 poslato: Mart 14, 2007, 01:24:54 posle podne »
Golf dvojka 16v nema turbinu,to je atmosferski motor sa k-glavom i 136 konja...a golf g60 ima supercharger(kompresor) i ima 160 konja...mana mu je compresor g60 koji nije zaziveo dalju proizvodnju zbog troskova odrzavanja i mora da se servisira na svakih 50 000,a remenica menja max 10 000...mora da se pazi na temperaturu ulja i da se menja remenje i moze da potraje...ali kod nas su svi g60 oleseni od zivot retko koji moze jos dugo da potraje...tako da...
imas mogucnost da taj 1.8 kr nasviras do bola...2.0 9a blok(golf 3 ili passat),sportske bregaste,komplet izduv,poliranje usisa i izduva,brijanje i obrada glave,skracen prenos menjaca.odvrtanje benzina na k-glavi....na sasiju od 1.6 golfa....mmmmm jede malu decu veruj mi...takav auto moze da ide 14 sec na 402 m...

a mozes i vr6 da ubacis ali onda u krivini moze da puno podupravlja jer je vr6 tezi 50 kila i zanosi se zadnji kraj...

pogledaj ,razmisli i odluci se....ako jos nesto zanima oko tuning-a pitaj
U mog strica osam kobasica,sedam przi osmu strina drzi !

Van mreže ninjas

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 TDI
turbo
« Odgovor #8 poslato: Mart 18, 2007, 03:37:24 posle podne »
Hvala na svim korisnim informacijama.
mislio sam da "T" u nazivu modela obavezno znaci turbina... izgleda da to nije slucaj..
Sta je onda skracenica "gti"?
bazinga

Van mreže Nenad_88

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
    • http://
turbo
« Odgovor #9 poslato: Mart 18, 2007, 04:09:06 posle podne »
GTI je Grand Turismo Internationale
U mog strica osam kobasica,sedam przi osmu strina drzi !

Van mreže ninjas

  • VW Početnik
  • Poruke: 95
  • Age: 41
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-4
  • Pol: Muškarac
  • Auto: VW Passat B6 2.0 TDI
turbo
« Odgovor #10 poslato: Mart 19, 2007, 01:12:58 pre podne »
mislio sam da to vazi samo za oznake americkih automobila..
Znaci da nikakva veza izmedju oznaka gti i tdi ne postoji?? misleci na slova "T" i "I".
Mislio sam da je "t" turbo a "i" injection uvek!!
Hvala na razjasnjavanju ove zablude!
bazinga

Van mreže Flojd Junior

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Karma: +0/-0
turbo
« Odgovor #11 poslato: Maj 21, 2007, 07:18:09 posle podne »
Gde kod nas moze da se nabavi turbina+IC za motor Golfa 2 1.8 16v?

Van mreže Kanarinac

  • VW Početnik
  • Poruke: 197
  • Lokacija: BG
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
turbo
« Odgovor #12 poslato: Maj 21, 2007, 09:13:26 posle podne »
Ne mozhesh da nadjesh turbinu bash za taj auto.Mozhesh da stavish koju ocesh.Treba ti izduvna grana koja ima flanshnu koja odgovara toj turbni.E sad ne znam dal si svestan da je ic i turbo najmanji problem u celoj prichi.I da ti treba kompjuter npr neki stand alone sistem koji ce sve to da pokrece.Treba ti fuel rail,trebaju ti dizne tj morash da uklonish k glavu da bi vredelo to ishta.

I love my

Van mreže Nenad_88

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
    • http://
turbo
« Odgovor #13 poslato: Maj 21, 2007, 10:41:57 posle podne »
Bas tako .... ovako ide u detalje -Ubrizgavanje se stavlja digifant od g60 i onda prelazis na bezolovni benzin,uzima se komp,senzori i instalacije,stavljaju se elekticne dizne,dihtung izmedju adaptera turbine i glave motora,dovod ulja treba uzeti sa bloka do turbine i cooler ulja,drugi dihtung,kovani klipovi i druge klipnjace,jaca radilica da bi mogla da izdrzi toliki pritisak,ako ides na jace prerade uz druge klipove preporucljivo je menjati gumice ventila,podzace,vodjilice,lamela druga,karter,drugi dihtung glave,druge svecice,blow off ventil,nova izduvna grana ( mislim da ti pase sa 1.6 td ) .....

gore sma napisao da ti pasu delovi za audija s2,koliko su cene ne znam
ali znam da moze da se nadje ocuvana turbina na 300e,ali koliko ce da traje ne znam
najjeftinije je da stavis na g60,ima ubrizgavanje,smanjenu kompresiju,samo treba da stavis drugi chip

ali znaj da ma kako god stavio turbinu nece nikad raditi kao fabricki motor

da se zezas sa polovnim delovim na kr-u izacice te oko 2000 e
U mog strica osam kobasica,sedam przi osmu strina drzi !

Van mreže Kanarinac

  • VW Početnik
  • Poruke: 197
  • Lokacija: BG
  • Karma: +0/-2
  • Pol: Muškarac
turbo
« Odgovor #14 poslato: Maj 22, 2007, 02:47:51 pre podne »
U sv sl skupa investicija.
Mozhe da se zeza sa kompom od g60 al neki megasquirt recimo bi bilo mnogo bolje reshenje.
Ja uskoro radim preradu sa k glave na ubrizgavanje pa cu postovati shta kako i koliko.U sv sl ako nemash 2ooo u dzepu ni ne razmishljaj da pochensh...

I love my

Van mreže Nenad_88

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
    • http://
turbo
« Odgovor #15 poslato: Maj 22, 2007, 12:28:30 posle podne »
Ovako izgleda sa delovima od audija S2




a ovako g60 turbo

U mog strica osam kobasica,sedam przi osmu strina drzi !

Van mreže Flojd Junior

  • VW Početnik
  • Poruke: 3
  • Karma: +0/-0
turbo
« Odgovor #16 poslato: Maj 22, 2007, 03:40:11 posle podne »
Jel G60 ima turbinu?Jel moze G60 da se ugradi na 1.8 16v?

Van mreže Nenad_88

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
    • http://
turbo
« Odgovor #17 poslato: Maj 22, 2007, 04:19:02 posle podne »
g60 ti je compressor u obliku puznice,imas da u golfu,corrado,passatu i u polu samo on je mnogo manji zove se g40
g60 treba znati voziti i moze da potraje tj. redovno menjati ulje,brzinu menjati na 3000 rpm dok ulje nedostigne radnu temperaturu tj 90 stepeni,remenje pregledavati i menjati na svakih 10 000 km,jer ako pukne ,rotor se okrene oko svoje ose i pokida sve unutra,obavezno se stavi siri remen 12 mm,opasno je ako se i telefonca ( dihtunzi ) istanje , plasticne lezajeve zameniti sa metalnim,a inace kazu da treba da se vrsi remont na svakih 70 000 km,ali najbolje je da ugradis merac pritiska g-ladera i da izmeris ,ako je manje od 0,7 bar potrebam mu je remont.PRITISAK SE MERI U TRECOJ ILI CETVRTOJ po punim gasom u protivnom merenje nije tacno...ili ako cujes zvrndanje ladera...

u SCG niko neradi remont,ima u hrvatskoj jedan decko,naplacuje oko 300 e ,polovan punjac je macka u dzaku...

A sto se tice stavljanja na 16v treba ti mnogoo stvari : usis sa scirocca koji ide sa desne strane,nosac g-ladera tako da alternator mora da se stavi iza bloka , ic sistem ( pogodnije je od gofla jer je veci ) , digifant ubrizgavanje,smanjevanje kompresije pomocu klipova i dihtunga, drugi chip,druge dizne,druge svecice,treba negde sa bloka da se izvede pumpa za ulje do g-ladera....

g60 je dobar jer nema trubo rupu,mada bi bili mnogo bolji da su koristili druge kompresore tipa eaton i druge....u americi neguju cult superchargera ( kompressora) tako da su oni experti za to...

takodje ako uradis to predji na bezlolovni ALI nije obavezno ako nemas katalizator i lambda sondu , isto to vazi i za turbo motor

naturpijaj ti tu dvojku , ona ima 960  kola, stavi menjac od dizela i eto ti brza kola  
« Poslednja izmena: Maj 22, 2007, 04:31:06 posle podne od strane Nenad_88 »
U mog strica osam kobasica,sedam przi osmu strina drzi !

Van mreže Bojan_GTI

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 835
  • Age: 39
  • Lokacija: Bijelo Polje
  • Karma: +2/-3
    • http://
turbo
« Odgovor #18 poslato: Maj 22, 2007, 09:19:15 posle podne »
Koliko ovaj motor iz s2 ima ks?Ja mislim da se ova glava moze nabacit na blok 2.0.Sta vi mislite?

Van mreže Nenad_88

  • VW Početnik
  • Poruke: 90
  • Age: 36
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +1/-1
    • http://
turbo
« Odgovor #19 poslato: Maj 22, 2007, 11:07:04 posle podne »
Pa bazni  motor je iz golfa 1.8 a usisna grana je iz audija s2 koja je kracena za jednu granu posto audi s2 ima 5 cilindara.Ne znam na koliko mu duva turbina ali mislim da ima preko 200 konja...
U mog strica osam kobasica,sedam przi osmu strina drzi !