VW Klub
VW - Forum => Automobili Članova => Projekti => Temu započeo: Marko mk2 Februar 17, 2014, 12:33:08 pre podne
-
Evo da vam predstavim moj projekat koji je zapocet pre godinu dana i jos traje, u pitanju je golf 2 1987 godiste 1.8 16v
-
Svaka cast vrlo zanimljivo thumbup
Koje webere stavljas ako nije tajna i jel motor KR u pitanju
-
u pitanju je pl motor, idu weberi sa alfe 33 bice uskoro i slika
-
imas li koju sliku da nam ubacis , sta si do sada sve uradio ?
-
na alfu 33 je isao weber 36idf ,solex, dellorto 40 drla i ko zna sta jos,pa koji je tvoj konkretno?
Ako je delorto 40 drla sa njima moze da se napravi ozbiljna stvar ali zahtevaju bregaste velike stepenazi i lifta i veliki stepen kompresije itd.
Ubaci nam slike da vidimo sta si radio ako nije tajna
Od cega si uzeo razvodnik paljenja?
-
Imam naravno, pocecu od pocetka posto je auto pri kraju radova
ovako je auto izgledao kad sam ga kupio, auto je kuplje pre vise od dve godine tada je uradjena generalna motora, odradjeni trapovi, kocnice i zbog nedostatka finansija auto je tako vozen godinu dana do isteka registracije pa je pocelo rasturanje auta
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/208/bn4f.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/62/mkwq.jpg)
-
Samo malo stpljenja, da ubacim slike i pisem sta je radjeno :)
-
Ne stedi slike samo ubacuj i opisi nam sta si sve radio thumbup
-
evo jos malo slicica od pre dve godine, uradjen motor, skinuta stara zastita naneta nova, sve to spakovano i tako vozeno godinu dana
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/849/ydkf.jpg
[url=http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/585/zcoy.jpg]http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/585/zcoy.jpg[/url])
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/849/4k5h.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/585/mfyp.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/842/9xhk.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/829/yik8.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/716/asc7.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/691/dhja.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/199/kxh0.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/31/14w9.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/849/ydkf.jpg)
-
daj malo slika motora i radova oko istog :)
-
Izgleda da nisi dobro ubacio ove zadnje slike jer ja ne mogu da ih vidim.
-
Jel blok ostao na std.posto mi se cini da je hilznovan?
-
Blok je prvo samo honovan, pa kad mi je stigao sa obrade nisam bio zadovaojan vracen je na hilznovanje i ostao je u standardu
-
Mudro sto si ga vratio na hilznovanje sad bar znas da dihtuju karike kako treba
-
To je to sto imam od starih slicica, pre godinu dana odlucio sam da ponovo rasklopim auto, uradim kompletnu limariju, skinem sav poliester sa auta, vratim fabricke branike, zatvoim zadnje brave, prednje stavim od audija
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/546/k42h.jpg)
na autu su zamenjene sajtne ruvovi, prednja krila, dvoje vrata i gepek vrata
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/89/muxf.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/36/9lqw.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/543/8gbu.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/829/ippl.jpg)
-
Zanimljiv projekat pratim ,a s kojeg si motora skinuo webere... ;)
-
Karburatori su skinuti sa alfe 33 1.7 16v
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/600/0hpz.jpg)
imam dva para karburatora ove webere i delortove, odlucio sam se da stavim webere
-
zanimljivo..pratim beer
Takodjer me zanima malo vise informacija o motoru...samo stavljaj slika :41
-
Jedan klip kako 16v radi na karbove u domacoj radinosti
http://videobam.com/QTVLz (http://videobam.com/QTVLz)
-
majstore prodaj ti te vebere na vrijeme i pocni praviti nesto drugo. tu kombinaciju slobodno otpisi, pogotovo sto radis sa karburatorima starim 20+ godina. ja sam ih prije 11god kupio nove, (weber fi 45) stavljao na originalnu flansnu od motorsporta koju predpostavljam da nemas. i auto nikad nije radio ni imao snagu kao kad je ajnspric.
a inace alfa 1,7 16v-ie je ajnspric tj nije postojala sa karburatorima
-
Imao iste i usisnu za 8v dbilas i sve prodao iz razloga sto je gospon iznad rekao... ;)
-
edit karburatori od triestrojke su vertikalni a ne horizontalni kao sto nosi alfa 75 ili 205 ralye..
znaci zaboravi ;)
-
E,jbg.covek samo sto je poceo a vi mu vec ubijate volju za radovima
Mogu mu ovi dellorto bez greske jer znam provereno da rade u horizontali
-
max kako vertikalne karburatore da stavi horizontalno a da mu se benzin ne salije u granu? plovak ce mu tad stojati orenut bocno a ne onako kako treba da bi regulisao nivo i kolicinu?
-
Ovo na slici mi izgleda kao dellorto 40 dhla pa zato,a vozio ih je moj prijatelj u hobiju pre kugelfisera pa zato kazem da mogu
dcnf su uspravni
-
u stvari nek decko nastavi sa projektom.. :46 mahac
-
Ja sam ga zato i pitao koji su mu tacno karbovi.
-
mnogi su to probali da ugrade ali su i ubrzo odustali , znam par clanova sa foruma i drugari su mi , isto im majstori slozili pricu moze ovo ono , pa na kraju vracali na staro ... tako da marko dobro razmisli u sta ces uloziti pare i sta za te pare mozes da kupis vec gotovo , eto drugarski savet ... dobri polovni karburatori se jako tesko nalaze , remon je skup , vec u startu si potrosio 150-200e za nista ...
-
zanimljiva tema i projekat, pratim :)
-
Ove sto je on postavio su weber IDF imao sam iste i s njima nece da radi iz vec navedenog razloga...
Al kako god nek je s srecom i nadam se da ce naci rijesenje dal s njima il nekim drugima solex il dellorto...
-
Takodje majstori kazu da nece da rade na civilnom motoru vec oce nadrkan motor da bi mogao da proguta toliko gorivo koliko oni mogu da daju.
Nemojte molim vas da me neko pogresno shvati.
Ja uvek podrzavam kad neko radi nesto nesvakidasnje itd.jer ne mora svaki auto da buce copy paste varijanta.
-
Ove sto je on postavio su weber IDF imao sam iste i s njima nece da radi iz vec navedenog razloga...
Al kako god nek je s srecom i nadam se da ce naci rijesenje dal s njima il nekim drugima solex il dellorto...
dzaba se pise ovde drug. ovde svi sve znaju.
zanimljiva tema i projekat, pratim :)
pratices ga do penzije brate ako se bude pravio na ova cuda sa slika strana 2
-
madmax , sve ti to super pises i oces da pomognes , ko prati forum valjda je to uvideo do sada , al evo koliko sam uclanjen na forum vec par godina , koliko je samo ovakvih i slicnih tema pokrenuto o naknadnom friziranju motora pa malo koja da je dovrsena , svi imaju lepe zamisli ,a malo novca , eto ako nije tajna bilo bi super da decko za pocetak napise koliko para planira da ulozi u motor ... klasican remont motora sa fabrickim delovima je preko 500e u delovima , ovo sto on hoce ne moze ispod bar 1000e da izadje da valja , a to se jednostavno ne isplati , tako sam i ja jeo govna do sada i slusao gluposti i na kraju odustao jer sam video da za jedan dobar 8v motor ne moze ispod 700e u delovima da se prodje itd... kupi odmah ispravan motor ubaci i sipa i vozi ...
-
Kada se gazda predstavio rekao je da mehanicar po zanimanju i nema potrebe da se sumlja da ce to dovrsiti kako treba.
Nino evo jedno pitanje za tebe
Bi li da sada onaj tvoj ITB sa svom strujom i cudima zasrafis na neki civilni 16v bi li to radilo i kako?
-
ako ces posteno nemam pojma brate. licno mislim da to nije za svakodnevnu voznju i upotrebu jer naliva previse. mada mi nije problem da ono sve dam iliji da namontira na svoj auto i da proba, njemu nista nije mrsko ni tesko
-
E jebi ga milane ja ne znam kako dodje ti do tolikih cifara?
Mene je 16v turbo motor dosao tacno 483e delova rad nisam placao.
Svi pokretni delovi unutra zamenjeni full obrada bloka glave ventila radilice jedino sam ubacio audijeve polovne klipove sve ostalo je novo i kupovano da bude u kvalitetu
-
Kao sto rekoh auto je pri kraju projekta ostale neke sitnice, branici lajsnice itd. ovi karbovi su vertikalni, nisu me kostali nista jer sam ih imao, grana me je kostala nesto sitno, motor je ceo fabricki stim sto je uradjena generalna, klipovi i ventili ostali stari, karike lezajevi dihtunzi i ostale sitnice sa obradom su me kostale oko 500e, razvodnik ostao isti sve je na njemu fabricki nista budzeno, usafvljena grana i karburatori benzin doveden preko pomocne pumpe koja je bila u rezervaru i auto je upalio, svaki karburator nastelovao isto i auto radi i predobro ide, ubacicu prvo slike dok je radjena limarija pa cu za neki dan i neki klip da cujete motor :) Neko je pitao koji su weberi- ne pise nikakva oznaka fi grla je 40,
-
Kada se gazda predstavio rekao je da mehanicar po zanimanju i nema potrebe da se sumlja da ce to dovrsiti kako treba.
Nino evo jedno pitanje za tebe
Bi li da sada onaj tvoj ITB sa svom strujom i cudima zasrafis na neki civilni 16v bi li to radilo i kako?
Reči ču ti ja čim mi dovuče auto u Vareš,pa ču ja zašarafiti na svoj motor,da vidimo kako ide...
-
Mene ovde napravise budalom a covek vec zavrsio posao.
Svaka cast majstore :46
Jesi li ostavio komp od paljenja ili si ga eliminisao tj da radi bez zakretanja paljenja
-
au maxe jesi ti tezak. nadji negdje na internetu kako izgleda vertikalni karburator i vidi sam da li ga je moguce postaviti u horizontalni polozaj.
sad procitaj sve postove koje sam napisao u ovoj temi
1. alfa 33 16v NE postoji sa karburatorima
2. alfa 33 NEMA horizontalne nego vertikalne karburatore
3. jesam li ja konj sto sam kupio 2 NOVA karburatora u radnji- sto nisam kupio 20 godina stare kao ovaj decko i vozio se ko svi sretni?
4. originalna flansna svojom duzinom i razmakom od ventila odredjuje idealan omjer ubacenog benzina i vazduha na sva 4 klipa. sta mislis jel neko uspio iskopirati tu granu kako treba ili su budale oni koji je i dan danas placaju 250-300eu?
5. napravio si turbo motor i dalje si ubijedjen da vertikalni karburator moze stojati i raditi u horizontalnom polozaju?
ko je ovde lud?
-
E jebi ga nino.Nisi ti mene skontao ja sam rekao da ako mu je delorto 40 dhla karb a on je lezeci da oni mogu da prave posao
-
nek stavi sliku karburatora da nebi izmisljali toplu vodu
-
auu glavni ostari i ti cuj 40god... a zanimljiva tema pratim i ja, iako me vise zanimaju limarski radovi nego ovo ko ima veci tj jaci... :D
-
Ostao je kompijuter samo sam posekao kablove za k glavu, paljenje je moralo malo ranije da bude jer kad pokasnim auto ne prima gas kako treba i ne drzi ler
Postujem sve savete i cenim to, naravno i kritike, mlad sam imam 21 godinu, mehanikom se bavim 2 godine i mislim da ne treba odustajati od neceg, dok ne probas neces uspeti, mozda je dosta njih pokusalo da stavi karburatore ali uvek se uci nesto novo i za sve postoji resenje, ja licno ne volim elektronku, kablove davace, senzore i zato sam se odlucio da stavim karburatore
-
majstore ajde stavi neku sliku usisne grane i karburatora ako imas
-
Ja cenim upornost i imas plus kao kuca od mene za to
-
Karburatori su vertikalni i tako su postavljeni na auto, kasnije ce biti slicica, mozda je tesko pogoditi da ta grana bude idealna a mozda mene prati i sreca biggrin
ja sam te karburatore skinuo sa tavana i receno mi je da su skinuti sa alfe 33 1.7 16v mozda se oni i ne ugradjuju u 16v ali ja sam napisao samo sta mi je receno jer ne poznajem alfe kao automobile i nisam nista istrazivao sto se tice tih karburatora gde su se sve ugradjivali
-
sve ja to postujem i cjenim. ali i dalje je moje misljenje da su karburatori prevazideni pocetkom '80-ih. volio bi da to sve radi besprekorno, ali tesko da ce raditi.
-
Jesu prevazidjeni slazem se ali sta ces kad se nema love za skuplje igracke.
A i sta vredi kad kod nas i nema ko da sklopi neku ozbiljniju struju u kvalitetu, u mom slucaju citavu bivsu jugu sam da tako kazem prerovio i nasao samo jednog coveka koji ima muda da se u to upusti i da mi radi.
-
Oni ni tih '80 tih nisi radili perfektno pa ne mogu ni danas, ali mislim da mnogo vise snage mogu da daju nego elektronske dizne
-
Tu si se vec zajebao ipak komp je komp kontrolise sve zivo paljenje ubrizgavanje
Kad to sve ako bog da sastavis i provozas osetices kako karbove zeza visinska razlika tj gustina vazduha,dok kod ovih na struju komp sve regulise
-
u pravu si, ali zamisli dal bi to sve radilo na mom autu koji je 87 godiste koji je promenio desetine vlasnika a ni jedan ga nije odrzavao, svaki odsekao po neki kabal, naravno za novije automobile si u pravu, i svako ko ti proda auto prvo skine katalizator, tad gubi svojstvo lambda sonda i odmah ceo taj proces ne reaguje kako bi trebalo
-
Verovatno je neko na tvom autu sjebao ubrizgavanje ne sumnjam uopste ali ipak i to sve moze da se sanira ili da se zameni sa nekom drugom strujom.
-
evo malo slicica sa farbanja, slike su losijeg kvaliteta, slikano telefonom, slikacu fotoaparatom pa cu da ubacim slike jer boja nije dosla do izrazaja sa ovih fotografija
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/855/w22q.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/36/0h6j.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/706/bpgm.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/401/okpf.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/703/qei6.jpg)
-
Dobro se sija boja :46
-
Hvala
evo i felnica koje su planirane za pocetak
peskarene i polirane
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/35/eegg.jpg)
i ofarbane
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/716/1bdt9.jpg)
-
Koje su ovo felne marka model i ostali podaci?
-
cw 7jx15h2 et35 model ne znam
-
Svidjaju mi se i kada bih znao koja su marka usle bi u uzi izbor za moju budzevinu ali u beloj boji i bez cepova
i naravno ako nisu skupe
-
Aaaaaa vazda muka neka ... Moje misljenje da bez karburatora auto ide bolje...tacije u fabrickom stanju kad je sa k-glavom... Jer tebra taj karburator se nikad,nece ustelovat kako trreba i nije za svaki dan... I kod ITB je isto opet moje razmisljanje ... Samo sto je ITB malo skuplja stvarcica i ne moze se poredit sa karbovima..
a sto se,tice projekta samo naprijed
-
Ako neko ima ovakve felne neka javi
-
mislim da ti boja felni nikako nece leci na boju auta :) bolje da si ih odradio u belo
-
Takodje
-
Ja cu ove iste uzeti sebi i u mat belu boju.Bas mi se svidjaju
-
U pravu ste, kad sam pocinjao projekat nisam planirao ovu boju a fene sam vec prefarbao , ove felne cu da prodam a u planu su oz racing u beloj boji, takodje sam nesto razmisljao da sredim i prosirim celicare od g60 napred 8j pozadi 9j
-
Ja imam oz f1 racing 15ke pa ako si raspolozen za kompenzaciju ili kako vec ti se javi
-
Oz racing bele bi ti opasno legle. Celicaneri nikako, ovde trebaju lagane felne da auto bude brz, a i ovako ce da ti trosi ko tenk :)
-
ili cak jos bolje oz superturismo isto ultra lake
-
Felne su mrak i ništa ne diraj. Ja kad sam pofarbao felge od Suzukija u drečavo svijetlo zelenu (Suzuki je crven),svi su govorili da sam lud i da to neče valjati na autu. Kad sam ih stavio,svi su rekli da su pogriješili. Stavi na auto,pa vidi sviđa li ti se. Ako se tebi sviđa,boli te đon šta drugi misle. Evo ti slika,da vidiš o čemu pričam.(http://s4.postimg.org/f2ktwmuwd/080620132416.jpg)
-
Ovaj auto je nekad izgledao stvarno predivno, mislim da ima 6, mozda i koju godinu vise. Stalno sam se divio, redovno boravio kod Zomija na otpadu...
A onda se pojavio jednog dana cuknut, pa je stavljen taj prednji branik, malo se drndao i nestao. biggrin
I evo sad vidim temu, uopste nije sjajan na ovim slikama s pocetka teme...
Ali svaka cast, vidim da su radovi detaljni... :46
-
felne su vec na autu i po meni ne stoje lose ali oz bi bolje legle ima vremena pa cu da vidim sta cu :)
taj auto sto je bio na zomijevom otpadu je imao dzetine farove i nisu isti branici kao meni sto su bili, prodat je ovde u ts i cesto ga vidjam u losem je stanju, i moj je bio udaren cela desna strana i vozio sam tako neko vreme
madmax 81- pusti neku slicicu felnica i zanima me koliko su jota?
evo i jedne slicice sa felnama biggrin
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/812/nt9u.jpg)
-
kad si vec stavio tu boju i kad ces vec da se zanimas sa karburatorima idi ka ovome izgledu ;) (https://fbcdn-sphotos-e-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn1/t1/1655898_641293542574928_295919918_n.jpg)
-
Meni te felne male izgledaju. :(
Bolji bi bio sa 16" i nizom gumom, kad je vec tako veliki falc...
-
Ne znam druze koliko su jota ali pogledacu kad dodjem kuci i ubaciti slike.
Jedini im je problem sto ih je neka stoka ofarbala u crnu metalik boju, ja sam ih takve nabavio pa bi morale da se ofarbaju
-
Evo jos malo slicica kad je pakovan
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/855/i395.jpg)
danas sam namestio krila vezni lim farove masku, i nosace branika, branici se cekaju da stignu sa farbanja
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/33/rrq9.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/835/cfls.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/801/0rno.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/197/u3j5.jpg)
-
Gde si nasao ovaj mali filter sto si stavio na crevo od ibera?Trebao bi i meni takav da stavim na step motor.Moze li da se nadje kod nas?
-
Nasao sam u prodavnici auto delova u Trsteniku
-
Kad ce snimak da cujemo kako radi na karbove?
-
Nisam jos namestio celu izduvnu granu pa kad to sredim snimicu i ubacicu, imam jedan klip cim sam upalio ali tan nije bio nastelovan pa lose radi
-
Ako ne nadjes filter mogu ti poslati ako budemo previli dogovor za felne :)
-
Ma kakvi ne mogu ja to naci ovamo sigurno jer vec skoro godinu dana trazim bez uspeha.
Moramo se nekako dogovoriti pa da mi to ti uzmes i posaljes.
Ubaci taj klip nema veze sto lose radi
-
Evo snimka kad sam ga upalio, tad nije bio nastelovan zato lose radi, nema ni auspuh
Golf 16v weber test (http://www.youtube.com/watch?v=p2fkgI-6jk4#)
sad bi trebalo da radi
-
Auuuuuu jbt. sto grmi za desetku a dobro i prima gas cini mi se.Mora ovo ici dobro da ga jebes :)
-
sad mnogo bolje radi i ostri je na gasu, probao sam ga na kratko u ulici jer nije registrovan, ide odlicno, stavicu auspuh pa cu napravidi jedan klip iz kola driving i jedan cu snimiti motor pa cu ubaciti, potrudicu se to sutra da uradim :)
-
Obavezno ubaci klip ali ne moras voziti da te murija ne upeca :)
Jel ti radi obrtaljka i jesi li gledao moze li da izvrti 8000 obrtaja
-
radi ali nisam obracao paznju na obrtaljku
-
Snaimi i obrtaljku u tom klipu kad ga ustelujes.
Kad ga spakujes trazi KR ove bregaste ili ako budes raspolozen da ubacis obe izduvne javi se :26
-
Trebalo bi da imam bregaste od kr-a, potrazicu sutra, moram da zamenim podizac cuje se i stavicu bregaste, a to za obadve izduvne majstor1 biggrin mogu da probam samo da nabavim dve izduvne bregaste :26
-
koja je logika sa dvije izduvne bregaste? zar ne gubi tako?
-
Prvo probaj auto sa tim pl ovim zatim stavi od kr a pa probaj a onda stavi obe izduvne pa ces da vidis razliku i kako cepa na njima kad se lepo uzubi :)
@luka Ja se ne bih slozio sa tim da gubi jer sam nekada vozio kr a na dve izduvne sa stelujucom remenicom i po meni je ta kombinacija najbolja.
-
ako su manji bregovi na izduvnu bregastu zasto stavljat jos jednu istu? zbog toga mi cudno...najbolja i najjeftinija opcija su mu abf bregaste zar ne?
-
Na usisnoj je manji lift tj on je na kr ovoj 9,6 a na izduvnoj je 10,3 lift pa sracunaj koja je razlika a pl ova izduvna je takodje 10,3
Sto se tice ABF bregastih one su baja na kr turbo ja ih sad imam u mom motoru a za amosferca su dve izduvne i stelujuca remenica moje skromno misljenje
-
e pa kad je tako castim ga ja jednu izduvnu od pl-a :)
-
znaci meni trebaju dve izduvne bregaste od pl-a ili kr-a i stelujuca remenica? idem odmah da nadjem bregaste clap
-
iskupi prvo sve sto imas od tih bregastih pa vidi mozes li da izkombinujes KR ove za pocetak.Ako ne znas kako se meri lift bregastih javi,da bi mogao da skontas imas li kr ove ili ne,mada one mogu da se poznaju i po lancanicima
Dve izduvne je malo zeznuto uzubiti i bice tesko uzubiti preko interneta a treba ti i komparater za to
-
nasao sam dve bregaste
-
trenutno vozim 2 izduvne na 9a bloku sa kr glavom, istina je da auto podivlja preko 5k rpm, ali dok ne dodje do 5k tuga
vozio sam istu kombinacijju sa abf bregastim i tvrdim da je to najbolja solucija za male pare
2 identicna automobila mk2 9a blok, kr glava, 2y menjac, prednost ima motor sa abf bregastim, ;)
svakodnevna gradska voznja takodje smara, ako si u 2,3 brzini i hoces da ubrzas moras da cekas 5k rpm ili saltas nizu da upadne u tu zonu obrtaja
pricao sam bas sa Ninom sto se toga tice, rece da abf ne moze da radi na 2 izduvne,
a sto se tice nemirnog rada na leru, nisam imao problema, sad pitanje je sta je nekom problem, konstantan ler, posle punog gasa, moze se desiti da malo padnu obrtaji dok ler ventil ne uskladi to...
Gedora jedno pitanje za tebe pošto se najbolje razumeš. Kako se auto ponaša kada se ubace 2 izduvne bregaste od KR-a? Pretpostavljam da bolje ide a i čuo sam da neravnomerno radi na leru i da nije za svakodnevnu upotrebu, jel istina?
auto na leru radi normalno ali je problem kao sto ti je napisano, do 4000 nema neku snagu tako da to i nije neka sreca za svakodnevnu upotrebu. 2 izduvne sa KR motora na G6016V bi ti g lader upropastle za 20 dana jer bi ti auto imao snagu samo u velikim obrtajima tj g lader bi ti se vrtio previse.
na ABF motoru sa originalnom njegovom strujom te 2 izduvne ne rade nikako
-
Lift ti se meri na sledeci nacin.
Odaberes jedan zub na bregastoj i on je oblika jaja da tako kazem ti onda izmeris sirinu na stomaku brega i visinu tog istog brega pomocu sublera i onda oduzmes visinu od sirine i tako dobijes lift bregaste ako dobije 9,6 onda je KR ova govorim za usisnu pa ti skontaj
@fica Opet ponavljam moje skromno misljenje zato sto sam isprobao sve te kombinacije dve izduvne a to sto govore da je mrtav do 5000 obrtaja ja bih na to rekao da kr ni sa obicnim bregama nije nista zivlji do 5000 obrtaja
Na kraju krajeva coveku je receno kako ga za male pare malo ubrzati pa neka se igra i sam skonta sta mu je najbolje
-
Okreci ti felne u boju bloka bolje ce lec neg ta crvena... ;)
-
to je to 9,6 znaci od kr-a su, bilo bih bolje da stavim kr- bregaste pa da probam, kao sto rece fica meni auto treba za svaki dan i bolje mi je da kupim abf bregaste nego da ga uvek drzim u visokim obrtajima, koliko je lift na abf bregastama?
-
vidis da je lako izracunati lift :)
potrudi se da sa tom ukombinujes i izduvnu.
Razlikuju se one od Pl ovih jer su na lancaniku zubci na kr ovim malo ostriji i dublji da tako kazem a i one oznake za zubljenje su crte a na pl ovim su oni kruzici
ABF bregaste su 10,8 obe
-
Imas li namjeru stavljati neko kuciste na karbase il filter
po onom klipu gorivo ti dobro siba moglo bi biti kabum biggrin
-
Hvala vodim na cheers kad zavrsim auto, zanima me samo jer moram da nabavim stelujucu remenicu ili mogu bez nje da uzubim?
-
saleee - imam u planuna napravim kutiju koja ce da legne na karburatore pa iz kutije crevo da vodi u kutiju za filter, bice malo problema sa haubom jer nema mesta ali uklopicu nekako :)
-
Ne treba ti stelujuca remenica za kr bregaste.
-
hvala jos jednom, sutra cu da narucim podizace pa kad stignu ubacicu bregastu i javicu kakvi su rezultati biggrin
jos nesto nzm dal si me najbolje ukapirao hteo bi odmah da stavim obadve izduvne zato sam te pitao jer mi je potrebna stelujuca remenica
-
Ima rijesenje i za haubu nadjes od integralke i problem rijesen il je iskopiras biggrin
-
znam za to resenje ali problem u tom resenju je naci tu haubu biggrin
-
Obrati paznju da ti i izduvna i usisna bregasta budu od kr a zbog lancanika.
Da se razumemo izduvne su iste i na pl u i kr u samo je razlika u zubima na lancaniku.Broj zuba je isti jedino su kr ovi ostriji
Verovatno bi to radilo ali radi sigurnosti ipak se postaraj da budu i izduvna kr ova
-
znam da su iste izduvne od kr-a i pl-a, ja bi skinuo moju usisnu sa moje skinuo lancanik i stavio na ovu izduvno od kr-a posto na ovim bregastama sto sam nasao nemaju lancanici
-
Moze i tako ako uspes da skines.Jer su ti lancanici navuceni na toplo ako me razumes.Mozda i moze ja nisam probao ali predpostavljam da su na toplo navuceni na bregaste.
U svakom slucaju javi sta si uradio
-
vazi :)
-
Sta bi gazda jesi li uspeo da kompletiras bregaste?
-
Nisam stigao nista da uradim imao sam neke obaveze, nadam se da cu to da sredim do kraja nedelje
-
Samo polako,i obavestavaj nas ovabezno.
-
jedva cekam snimak ubrzanja kad kompletiras, srecno :)
-
Evo jednog snimka kad sam utelovao karburatore majstor1
Golf 16v (http://www.youtube.com/watch?v=Tf1pWdxL2oQ#)
-
Svaka cast majstore.
Jesi li probao koliko moze da izvrti na karbove?
-
Hvala, probao sam na kratko, ne volim da silujem masinu u prazno, dosao je do 7 i tu sam pustio gas, videcemo sta ce da se desi u voznji kad namestim bregaste
-
Ja zaboravih da te pitam jesi li uspeo da prepakujes bregaste?
-
Nisam jos uvek nista radio oko bregastih, ali kad si uspeo ti uspecu i ja valjda, probacu cim budem imao visak vremena
-
Kad prepakujes to I kada ga probas javi nam kako ide obavezno :25
-
Hocu naravno
Evo da napisem kako sam ja ustelovao karburatore, posto svi pricaju da su problemi i muke nastelovati, vrlo prosto i jednostavno
1- najbitnije ko pravi usisnu granu da mu nigde ne falsira
2- ostpustiti ler gas da sva 4 grla budu zatvorena, zatim sve 4 dizne zaviti do kraja i ako prvu diznu odvijes pla kruga ili krug bitno je da i ostale 3 budu toliko odvijene, kad nastelujete smesu da auto lepo radi, lepo smiruje obrtaje onda nastelijete ler gas
3- ja sam sa sva 4 grla uzeo vakum za kocnice jer mi sa jednog nije bil dovoljno
-
Svaka ti cast Mare imas +, a nadam se da cu masinu videti i uzivo na leto, posto smo komsije beer
-
Hvala puno, znaci mi svaka podrska i svaki savet, naucio sam dosta stvari ovde na forumu i hvala svim clanovima za to
Bice gotovo do leta pa se vidimo na nekom od skupova :26
-
Danas sam imao malo viska vremena pa sam povadio bregaste narucio podizace, sutra montiranje kr izuve na usis :)
-
Jesi li namontirao zupcanik na nju?
-
Nisam sutra cu kad stigne, odneo sam kod strugara da je skrati
-
Nemojte to da zubite bez komparatera.
-
Zasto?
-
pa zar me nisi skontao kad sam rekao da kad stavljas izduvnu na usis onda one oznake za zubljenje na zupcaniku ne vaze vec mora sa komparaterom da se nadje na kom zubu da bude zubljenje
-
Skontao sam to biggrin , ali vidi se na oko kad pocne da otvara ventil, msm da nije potreban komperater za to
-
Da vidi se ali ja ipak vise verujem komparateru a I sigurnije je.
-
Kr izduvna na pl usisu nece da radi bar na mom motoru :)
-
Upravo stavljena kr usisna, i dalje ne radi kako ktreba, vrace se pl usisna majstor1
-
brale ja ti rekoh stavi abf bregaste pusti se kemijanja
-
Jesi li siguran da si ga dobro uzubio?
-
Siguran sam, radi on al ne prima gas kao na pl usisnoj, probao sam i kr usisnu al najbolje radi na pl
-
Imam abf bregaste ako ti trebaju ;)
Mora to da ide skroz u rano paljenje da bi ti primo gas , jel zateze na paljenju i dalje?
-
Nije problem to sto zateze, po nekad se desi, resicu to, problem je sto radi samo na pl usisnoj bregasti kako treba, paljenje je skroz u rano od pocetka, za sad ce da ostanu pl bregaste videcemo za dalje :)
-
Napravice ti to polako.
Jesi li probao I malo goriva da mu dodas pa onda paljenje?
-
Mislim da nije problem u benzinu, Videcu sutra jos jednom sta moze da bude :)
-
brate svaka cast tebe nastavi tako...samo nemoj mnogo slusat ove sto prosipaju pamet, radi kako mislis da treba i kako se tebe svidja...pozz
-
Problem sa bregastama resen biggrin, stavljena kr usisna auto lepo ide dobro vuce ne zateze na paljenju, podizaci zamenjeni,jedino sto sam primetio danas u voznji kad naglo potopim gas obrtaljka padne na nulu pa se vrati
-
clap
-
oce biti nekog snimka da vidimo kako ide? :)
-
Cek, ne mogu te pohvatam. Sad imas kr usisnu i kr izduvnu ili kako?
-
Kr usisna i kr izduvna, ali mogu da stavim i kr izduvnu na usis auto ce da radi, to ce da saceka neko vreme pa cu da ubacim kr izduvnu na usis da vidimo kakve su promene
-
aha. e kad to uradis javljaj utiske, i snimi nam neki klip da vidimo kako radi, ide itd...
-
Ovih dana se smirglalo :)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/849/zj5s.jpg)
-
jesi uspeo da nastelujes motor da radi dobro na karburatore ?
-
Jesam, za sad lepo radi, jedino ako bude zezao stavicu mu vakum razvodnik ali za sad je ok
-
odlicno , da li si testirao motor , kako se krece potrosnja to me zanima najvise i naspram klasicnog gti motora po tebi kako povlaci , verujem da je zvuk mnogo lep :)
-
Druze,svaka cast golf je :28 Samo tako nastavi,bice od ovog projecta nesto :45
-
milan_b mk1 - sto se tice potrosnje nzm sta da ti kazem nisam testirao, nekoliko krugova i stelovanje i turiranje u mestu potrosio mi je do sad 20l, videcemo kad regisrujem ali ne verujem da ce da bude ispod 18l, probao sam jedan pl sa ispravnom k glavom i 14 felnama i rekao bi da bolje povlaci na karbove, zvuk je dobar, macka ispod haube biggrin , mada i k glava ima dobar zvuk
Luka_95 - Hvala :)
-
malo slicica od danas i jedan snimak
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/855/86si.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/543/rtv4.jpg)
Golf mk2 (http://www.youtube.com/watch?v=_-UpNXPcCQg#)
-
:25
Pretpostavljam da nije registrovan da izadjes na magistralu lepo, ovde i nema gde da napunis do kraja brzinu.
-
Farbaj felne u sivo ili belo :)
-
Nije registrovan, kad spakujem sve i registrujem snimicu klip na otvorenom putu :)
Mrzi me da farbam jer planiram da stavim oz racing u beloj boji :)
-
to je jos bolja kombinacija :)
-
Zvuk mu je extra dobar.
Koje su bregaste na kraju zavrsile u njemu?
-
Kr usisna i pl izduvna za sad :)
-
4 sata poliranja grubom pastom, vide se rezultati, sutra fina i ultra fina
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/41/q8wj.jpg)
(http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/208/j4b9.jpg)
-
Crni Marko,pa što ne skide ove žabice koje drže krovni keder,kad ste ga farbali???
-
probao sam ali pucaju, tvrda je plastika
-
Ako ste ih previse nalili bojom bit ce teze vratiti krovne lajsne...
-
Dzinn ti je sve rekao,a za drugi put,malo ih ugriješ fenom i idu dole bez problema :26
-
Zavrseno poliranje :)
(http://s18.postimg.org/ggntfmwad/IMG_20140330_161843_179.jpg) (http://postimg.org/image/ggntfmwad/)
(http://s16.postimg.org/oss7duhwh/IMG_20140330_162007_360.jpg) (http://postimg.org/image/oss7duhwh/)
(http://s27.postimg.org/svpquwqan/IMG_20140330_162019_583.jpg) (http://postimg.org/image/svpquwqan/)
(http://s29.postimg.org/4hhtck2pf/IMG_20140330_162032_269.jpg) (http://postimg.org/image/4hhtck2pf/)
Slikano telefonom, uzivo jos bolje
-
Ogledalo, svaka cast! beer
-
Hvala :)
-
Odlicno ,daj slike cijelog auta. :41
-
Danas sam pazario neka sedista iz cupre, evo slicica :)
(http://s10.postimg.org/kaoizl4z9/IMG_20140428_211658_188.jpg) (http://postimg.org/image/kaoizl4z9/)
(http://s1.postimg.org/ivbh0k3vf/IMG_20140428_211753_905.jpg) (http://postimg.org/image/ivbh0k3vf/)
(http://s4.postimg.org/3n06jsddl/IMG_20140428_230013_479.jpg) (http://postimg.org/image/3n06jsddl/)
(http://s29.postimg.org/wgo5ctvhf/IMG_20140428_230036_401.jpg) (http://postimg.org/image/wgo5ctvhf/)
-
Super, napravi neki snimak kako reze :)
-
snimicu samo da poradim malo oko auspuha biggrin
-
https://www.youtube.com/watch?v=Uw_fF5azqUg&feature=youtu.be (https://www.youtube.com/watch?v=Uw_fF5azqUg&feature=youtu.be)
-
Svidja mi se kako je odradjena kutija, nego da l' ce moci da se zatvori hauba? biggrin
-
jos da je snimatelj bio u vinklo kad je snimao.... ko ne zna da okrene ekran iskrivi vrat. nemoj da vise on snima batine
-
hahahahahahahhaahha +za paula
-
hahaha +
-
hauba ide od integralke, promenicu snimatelja hail2 , tad boljeg nisam imao :), paul-e saljem ti neku Trstenicanku da ti izmasira vrat mahac
-
:26 mahac
-
Namontirani branici, ostao prednji spojler da se zameni, da se stave zavrseci na auspuh, da su uradi hauba i moze na registraciju :)
(http://s7.postimg.org/kg3wtsz53/IMG_20140503_160312_993.jpg) (http://postimg.org/image/kg3wtsz53/)
(http://s23.postimg.org/e5kzbkpx3/IMG_20140503_160256_402.jpg) (http://postimg.org/image/e5kzbkpx3/)
-
Bilo bi dobro da nadjes i rubove od gti-a, inace ovo mi se svidja. beer
-
ako mislis na plastike na rubovima, mogao sam da nadjem ali ne bi stavljao na ovu boju, da je crna ili neka tamna boja stavio bi te plastike beer
jos uvek nije to kako treba, kad sredim haubu od integralke i prefarbam u plavo bice mnogo bolje
-
Da, mislio sam na rubove i pragove od GTI-a, meni iskreno ovi duboki branici nekako ne idu bez celog bodykit-a. A ide na ovakvu boju i te kako, bas dodje do izrazaja:
(http://i884.photobucket.com/albums/ac42/si_88_photos/IMG_2669.jpg)
-
na tu boju da, meni se vise svidja na ovu otvorenu bez tih plastika, nisam mogao da nadjem drugu sliku
(http://s9.postimg.org/pjaqjv9y3/36306_306115919492367_605758888_n.jpg) (http://postimg.org/image/pjaqjv9y3/)
i naravno cim budem u mogucnosti da kupim neke sire felne uzecu ih
-
Dobar je ovaj na slici, mozda i jesi u pravu, nista dok ne vidim uzivo :)
-
Mislim da u avgustu ima neko okupljanje u KS-u pa se vidimo tamo beer
-
Jedino ako bude krajem avgusta, posto nisam tu do 20-og avgusta. U svakom slucaju, idem ja cesto ka Trsteniku kad sam kuci, pa ti se javljam da vidim makinu. beer
-
vazi beer
-
daj jos koju sliku haube da vidimo bas me interesuje..
-
nije ovde hauba od integralke, ovu sam poceo da radim al u medjuvremenu sam nasao od integralke, ubacicu slike kad budem poceo da radim jos nista nisam radio oko te druge haube . Ova je prosecena po sredini i samo podignuta na gore :)
-
Kruska na ovaj fazon, cak se i na forumu prodavala jedna ovakva hauba samo je bila od fiberglasa
(http://farm4.staticflickr.com/3809/13254459615_3efc82247f_b.jpg)
-
ja bih ovo volio da imam, top je! :)
-
Dugo se jedna vuka po oglasa
Sent from my iPhone using Tapatalk
-
Ne stoji mi ova hauba na obicnom golfu...na rallyu je top
-
Sredi to do wagena i gas driving
-
Kruska- imacu kalup ove haube, pa mozemo uraditi i jednu za tebe od polijestera :)
-
Ako češ praviti,da se i ja prijavim za 2 komada. Meni i Luki...
-
nemoj mene i tts-a preskocit za haubu :)
-
Napunite te ih benzninom i dovezite mi aute, i ja vam napravim haube :53 B)
javicu vam kad sredim kalup da se dogovorimo ako hocete vas troica haube :)
-
kod TTS ostala samo gola skoljka. jedino da je cetri covjeka uprte na ramena i donesu u Trstenik
-
hahahhah tako ce i kod mene jos malo :) tako da ce rec cijenu marko a voznju drugi put :)
-
luka polako sa tim novcima :)
-
brutalan auto, jedva cekam da ga vidim sa Integrale haubom biggrin
-
(http://s27.postimg.org/m5pfwpnm7/Fotografija0035.jpg) (http://postimg.org/image/m5pfwpnm7/)
-
Lepo, lepo :) jel ide i hauba u boju auta?
-
Ide, ali ne ova, sredjujem drugu pa ce ta u boju auta :)
-
Ova tema moze da se zakljuca mahac