Autor Tema: Passat b6 2.0 CARAT  (Pročitano 47241 puta)

0 Članovi i 1 gost pregledaju ovu temu.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #80 poslato: Jul 15, 2020, 06:22:17 posle podne »
Malo sam se igrao. Prvo sam oprao prednje pojaseve jer su bili bas strokavi








Osim pranja nista drugo nisam radio. Uskoro ce mali servis. Danas mi bilo dosadno pa sam uradio nesto za sta ce se vecina krstiti :) video sam to od jednog lika sa vw foruma joji je svoju cetvorku tako sredjivao.
Mada sam i ja na mom golfu radio to samo sto nije ispalo ovsko.
























Znam...nije bolest sve sto boli :)
Cisto ds se vidi da je i podvozje u poprilicno fsbrickom stanju. Prednja klesta sam ofarbao. Zadnja samo oprao. I voskirao sam sa voskom u spreju odredjene delove. Jos korube da ispuskiram i da cekam da padne kisa. Pozdrav

Van mreže VLada1984

  • VW Početnik
  • Poruke: 189
  • Age: 40
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +5/-0
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 2.0TDI 4motion Highline
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #81 poslato: Jul 16, 2020, 09:54:55 pre podne »
Velika je verovatnoća da će se pojasevi sad sporije vraćati i da će biti kruti. Pređi ih silikonskim sprejem i biće mekani i vraćaće se kao metak mahac

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #82 poslato: Jul 17, 2020, 02:27:01 posle podne »
Pojasevi su ostali mekani i isti, samo su sada cisti

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #83 poslato: Jul 27, 2020, 07:28:00 posle podne »
Prvi kvar na paji. Pre nekog vremena iz cista mira prvo paljenje vergla  nakon toga sve ok. Jedino sto sam primetio da je pumpa u rezervoaru postala daleko bucnija. Kao da melje oraje. Nisam mario i danas dosao na posao i da upalim jadan vergla na suvo, jedva sastavi i na kontakt se pumpa iz rezervoara uopte ne cuje. Cudno sto posle 2 min od gasenja opet jedva sastavi. Promenicu je zakedno sa ostalim stvarima. Imam pitanje kada se da kontakt koliko dugo nakon toga ta pumpa gura gorivo?

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #84 poslato: Jul 27, 2020, 11:16:23 posle podne »
2-3 sekunde bi trebala cim das kontakt da odradi.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže Zgubidan

  • Super Moderator
  • Ultimate Member
  • ****
  • Poruke: 6826
  • Lokacija: Zemun
  • Karma: +138/-28
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Ibiza 6L & Ibiza 6J FR TDI
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #85 poslato: Jul 27, 2020, 11:29:00 posle podne »
i cuje se zujanje ...
Slobodni smo za svaku istinu,odgovorni pred njom i obavezni da je cuvamo od lazi.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #86 poslato: Jul 28, 2020, 11:53:33 pre podne »
Ne cuje se vise nista. Samo 2-3 pita kao da klikne nesto. I bas tesko sastavi i posle neko vreme neravnomerno radi. I cim se ugasi  i opet probam da upalim opet vergla. Valjda nije jos nesto zveknulo

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #87 poslato: Jul 28, 2020, 12:38:03 posle podne »
Pumpa je vjerovatno.
Ja sam na primjer imao problem na svom 1.9 tdi-u da je dobila dublji zvuk, kao vibraciju i nije se uvijek palila. Svaki 3-4 put.

Mada sam ja kod sebe iskopcavao struju na pumpi i normalno i palio i vozi par km. Nisam primjetio razliku. Dok kod kolege cim iskopcas pumpu teze sastavi.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #88 poslato: Jul 28, 2020, 12:58:06 posle podne »
E i kod mene je bilo tako imala je taj brundavi zvuk, ali nisam cuo svaki put.
Cim majstor uhvati vremena sredjujem pa javljam

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #89 poslato: Jul 28, 2020, 02:39:17 posle podne »
Sad sam sišao da probam da li hoce da kresne i pumpa proradila. Doduse opet brunda, ali je upalio najnormalnije. Definitivno mora da se menja.

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #90 poslato: Jul 28, 2020, 08:38:50 posle podne »
Uspi mu aditiv za dizne, možda se malo zaprljala
To je nekako najbezbolnije
TDI POWER

Van mreže taxi_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 925
  • Lokacija: bg
  • Karma: +17/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #91 poslato: Jul 28, 2020, 10:04:25 posle podne »
Teško aditiv se koristi preventivno, a kad dodje do kvara teško da će pomoći.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #92 poslato: Jul 30, 2020, 02:31:21 posle podne »
Juce zamenjena pumpa u rezervoaru, uradjen mali servis i zamenjen lezaj desne solje. Ali to nije sve. Majstor video u kućištu filtera goriva ulje. Tandem pumpa ne valja. I u rezervoaru je crnkasta nafata mozda je zato i capila pumpa u rezervoaru. Uglavnom ovi setovi za za remont tandem pumpe majstor kaze da su sranje. Zvao sam i bosch servis isto su rekli i ne rade remont tandem pumpi. Nova je 30000din. Ja sam nasao neku par meseci staru ali je i skupa pa cu to morati ds uradim ovih dana. Doslo mi danas da ga stavim na oglase. Prosto mi ne lezi ovsj auto i kraj. Ako neko hice da kupi neka se javi :) sve je bukvalno na njemu sredjeno i auto je u odlicnom stanju  jos samo pumpu da resim

Van mreže mur3633

  • Master Member
  • *****
  • Poruke: 2441
  • Age: 57
  • Lokacija: Podgorica
  • Karma: +51/-6
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Sharan/Golf 4 TDI
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #93 poslato: Jul 30, 2020, 03:22:28 posle podne »
Tandem pumpa je redovan problem na PD koji su prešli dosta.
TDI POWER

Van mreže taxi_bg

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 925
  • Lokacija: bg
  • Karma: +17/-41
  • Pol: Muškarac
  • Auto: passat
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #94 poslato: Jul 30, 2020, 03:43:56 posle podne »
Odvezi kod ristovica u umku na remont ja sam prešao sa remontovan om 100.000 tako prodao auto sve bilo super.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #95 poslato: Avgust 01, 2020, 12:17:55 posle podne »
Auto dobro pali i radi i u nekom od postova sam napisao da kada je hladan hoce na 1700 obrtaja da malo cupka i secka. Kad je pumpa u rezervoaru riknula seckanje je bilo dosta osetnije. Sada ne primecujem da secka. Ceka se slobodan termin za ugradnju druge tandemke. Sipacu onda malo vise goriva da smanji koncetraciju ulja u rezervoaru pa kada potrosim rezervoar dva promenicu opet filter za naftu i sipati aditiv za dizne da malo ocisti. Mada kapiram ta minimalna koncetracija ulja u nafti ne moze da naudi diznama

Van mreže Speedey

  • Transporter
  • VW Majstor
  • Hero Member
  • *****
  • Poruke: 1592
  • Lokacija: Derventa RS
  • Karma: +67/-12
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Passat 3C Bluemotion
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #96 poslato: Avgust 01, 2020, 10:49:21 posle podne »
Nista mu nece nasmetati to ulja ako nema dpf.
Jetta 1 1982 1.6 D☒
Golf 2 1986 1.6 D ☑
Polo 9N 2002 1.9 SDI☒
Polo 9N 2004 1.9 SDI ☒
Passat B6 2007 1.9 TDI ☑
Golf Plus 2008 1.9 TDI ☑

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #97 poslato: Avgust 02, 2020, 12:05:51 posle podne »
Nema dpf.

Van mreže Galaxy

  • Old.Jr Member
  • **
  • Poruke: 350
  • Lokacija: Niš
  • Karma: +8/-8
  • Pol: Muškarac
    • B6
  • Auto: Passat B6, highline, 2.0 TDI
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #98 poslato: Avgust 04, 2020, 11:14:14 posle podne »
Doslo mi danas da ga stavim na oglase. Prosto mi ne lezi ovsj auto i kraj.

Ih, ih, ih... Prvi problem(čić) i ti puče. Ja oćelavio pored mog  :57

Krajem septembra ce 2 god kako ga imam, i posle one zajebancije, nista ga nisam pipnuo. Lazem, kupio sam jos jedan set felni i guma za zimu, i proletos nove letnje gume 235, jer su predjasnje bile 225. I zaboravih, pre jedno 2 i po meseca sam promenio stabilizatore. Bili fabricki, brusilicom ih seko majstor. Cak na proslom malom servisu nisam menjao filter nafte, eno ga u gepeku. Ovih cu dana, a blizi se novi mali servis  majstor1

Sala na stranu. Sta si vozio pre pa nisi navikao na probleme???


Realno, ja sam Pajom prezadovoljan. Hteo sam par puta da ga menjam  ali sam novac ulagao u druge dosta bitnije stvari. Ovo mi prvi dizel (msm i poslednji) i sad mi preskoci srce kad vidim neki 2.0T, ali jbg. Zavrsi se na tome. Jos jedno 2-3 godine min. Kad zavrsim planirano, bice ili nov megan grandcupe ili polovan w212. Naravno benzinac.

Van mreže dule tdi

  • Sr. Member
  • ****
  • Poruke: 948
  • Lokacija: Beograd
  • Karma: +17/-16
  • Pol: Muškarac
  • Auto: Golf 4 ALH, Passat b6 2.0
Odg: Passat b6 2.0 CARAT
« Odgovor #99 poslato: Avgust 05, 2020, 05:26:12 posle podne »
Vozio sam, a i dalje je u kuci, golf 4. Dizel sa 90 ks i cuveni ALH motor. Ko je imao srece da vozi taj auto zna sta je pouudanost. Ima i on dosta mana, ali ni jedna koja ce vas ostaviti pored puta. Za svoju snagu i tezinu isao je sasvim solidno. Potrošnja je presmesna, a pouzdanost neprevazidjena. Isao sam sa njim gde sam stigao, ne znam koliko puta na mora, u Grcku nukad nisam morao da uplatim amss. Lazem jesam jednom kad je kvacilo doslo do kraja pa kao aj da imam.
Ima i on svojih gresaka. Krivljenje diskova me je upropastilo, na kraju sam resio nekako ne znam ni sam kako. Limarijski je imao felera i ostalo kao i svaki auto koji je presao dosta. Kioio ga sa 236000km, sada ce 417000km.
Pre godinu ipo dana licno sam napravio havariju na motoru, ispao mi sraf i nisam ga nasao. Na kraju završio u zupcastom i prc. Uglavnom kada je glava skinuta i lregledan motor videli smo da su hilzne ko nove. I dalje ne dolivam ulje sipam 5w-40. Ma strasan auto. Kada bih nasao neki iz garazae sa malom kilimetrazom i dobrom limarijom kupio bih ga na keca.
Ovaj passat jeste ladja, ali ako hocu u Grcku, moram da razkisljam da li ce crci tandem ili neka dizna ili možda pukne glava ili prokliza osovinica uljne pumpe...ma idi bre. Sednem u golfa napunim ga i teraj