Danas sam zavirivao pod haubu i taj odvod i dovod vruce vode sto ide ka/iz isparivača je kod mene uzet direktno iz plasticne racve na motoru. Evo slike ako sta mozete skontati, ovo gdje su prsti naslonjeni, to mu je odvod i dovod.
e sad jedno pitanje, znaci auto mi extra grije, mjenjao mali/veliki hladnjak, termostat, citavu ovu plasticnu racvu uz motor, gumice gebera i poklopac termostata, dihtung glave... sve sve... sad je potpuno zatvoren sistem i sve funkcioniše kako treba, temp stoji tacno na sredini kad se zagrije, ako vidi kakvog brda onda se malo popenje ali tu se vec pali ventilator. Interesuje me sledece... recimo kad se sa sela vracam, imam odprilike 5KM asfaltiranog konstantnog pada... kad god krenem (u zadnje vrijeme sto pamtim od kad je hladnije i od kad sam mali hladnjak promjenio) kuci, niz brdo, temperatura mi se nikad ne popenje na pola... da li je to ok? Izbacuje on topao vazduh ali kazaljka je ispod pola dok ne sidjem u ravan i pocnem dodavati gas i do kuce narednih 5KM je postigne i bude tacno na sredini. Mojom nekom logikom- kad idem na selo, uspon je stalan, kazaljka ode malo preko pola ventilator se pali da ga rashladi i ok je, dok kad se vracam on i nema nekog prevelikog opterecenja, u 3. brzini stoji, smirim ga povremeno kocnicom i to je to... bas zbog tog pada i ne grije se previse? zato kazaljka ne ide skroz na pola, na sredinu? Inace auto je 1,3 b/LPG
izvinite ako idem u off, samo bih zelio da znam